Внимание при използване на booking.com

  • 97 340
  • 531
  •   1
Отговори
# 510
  • Мнения: 634
Случи ми се следната неприятна ситуация: В сряда запазих апартамент в Скопие за периода 2-4 март. Същата вечер хостът ме пита кога ще пристигнем ориентировъчно и си даде телефона да му пишем смс, когато сме наблизо. На другия ден аз му посочих ориентировъчен час на пристигане и го питах разни други неща. Отговор не последва, но реших, че е просто разсеяност от негова страна. Вчера сутринта тръгнахме към Скопие, като преди това не съм си проверявала профила в Букинг, но и не съм получавала никакво съобщение, че имам мейл от хоста /но всякакви други досадни спамове от Букинг получавам по всяко време на денонощието/. В Македония естествено изключих нета заради безумните цени. Както ни беше уговорката, своевременно писах на хоста след колко време ще сме на адреса, за да има той време за реакция. Оказа се, че въпреки че още в четвъртък му бях казала ориентировъчен час, с който ние се съобразихме, на него му трябва 1 час, за да дойде, тоест той нямаше никаква готовност да ни посрещне. Този час всъщност стана час и половина. Казах му, че ще се разхождаме наблизо, докато чакаме, и да ни каже, когато е на адреса, за да отидем. В крайна сметка той писа, че е наблизо, ние тръгнахме натам, но изведнъж се сети след толкова чакане и смс-и да пита ние всъщност за кой апартамент сме (явно предлага повече от един). Когато му казах за кой точно апартамент сме, вече бяхме на адреса, търсейки единствено входа на блока. За моя голяма изненада обаче в този момент получих смс, че не може да ни настани, защото имало проблем с отоплението, за което ми бил пратил мейл, и да сме си търсели друго място. Това се случи в 17:30 ч. Шокът за нас беше голям. Писах му, че това е несериозно, че не може така в последния момент и че ще се оплача на Букинг, с надеждата да предложи алтернатива. Вместо това той най-нагло каза, че ние сме му изгубили времето. След това седнахме в едно кафе, за да ползваме нета. Видях, че същата сутрин около 9:30 ч., тоест само няколко часа преди настаняването и по време, когато вече сме пътували, хостът не е анулирал резервацията, а само ми е пратил мейл, че има проблем с отоплението и не може да ни настани. Предвид напредналото време апартаментите, които и без това бяха на по-висока цена, вече не бяха вариант, защото вече бяхме много изморени, а рискувахме да изпаднем в ситуация хостът да няма готовност за гости в последния момент или дори да не види, че има резервация. Хотелите в Букинг бяха прекалено скъпи и изобщо не се вписваха в предвидения бюджет. Затова въпреки умората и желанието да се разнообразим се наложи още същата вечер да се приберем в София. На място не съм звъняла на Букинг, защото не съм очаквала такъв проблем и поради това нямах на разположение техен телефон за връзка, а и се притеснявах на каква тарифа ще бъде таксуван телефонният разговор. Още същата вечер - веднага след границата, когато си пуснах нета, писах мейл до Букинг, в който обясних проблема. Днес сутринта отново им пратих мейл, защото ми направи впечатление, че в профила ми излиза, че сме настанени, а ние не сме, нито има официална анулация от страна на хоста. Няколко часа по-късно за моя изненада бях уведомена със стандартното съобщение от Букинг, че хостът е анулирал резервацията. Освен това получих мейл от Букинг, че той ги е уведомил, ще не сме се явили, като ме питат дали е вярно. Отново им писах 2 мейла, че ние сме се явили, но хостът отказа да ни настани. След това звънях 2 пъти настоятелно на телефонния им номер с надеждата, че така ситуацията ще се изясни по-бързо и лесно, но не успях да се свържа с никого. Притеснявам се накрая да не изляза аз некоректна и да ми бъдат удържани пари за неявяване, въпреки че аз съм излъганата в тази ситуация. Вече не знам как да се свържа с Букинг - не отговарят нито на телефона, нито на мейли, но същевременно реагират при уведомление от страна на хоста, че ние не сме се явили. Тук чета, че съдействали в такива ситуации, но 24 часа по-късно аз нямам никаква връзка с тях. Това ме кара да си мисля, че дори ако им се бях обадила по телефона от Скопие, едва ли щях да се свържа и едва ли за нас щеше да има някакъв полезен резултат. Освен това считам, че такива хостове трябва да бъдат санкционирани - не стига, че въпросният господин отказва настаняването в последния момент, а дори не желае да намерим алтернатива. Притеснява ме и друго - този хост е с много висока оценка в Букинг и бях решила да пиша коментар, за да не страдат и други хора по този начин. Сега обаче, когато той анулира резервацията, ще мога ли да пиша коментар? Моля за съвет!  Считам, че такова нещо не трябва да бъде толерирано и да остане така. В случая ние имахме някакъв късмет, че това ни се случи в Македония, че бяхме с кола и пътувахме от сравнително недалечно разстояние. А ако бяхме със самолет? Ако идвахме от другия край на Европа или дори на света? Ако бяхме с деца? Много пъти преди това съм ползвала Букинг и винаги съм се чувствала сигурна. Никога не съм се притеснявала, че може да се случи нещо такова. Допускала съм, че може да има недоразумения от типа разстояние, забавяне при настаняване, проблем с чистотата и други подобни, но не съм допускала, че може да не бъда настанена, при положение че аз съм напълно коректна.

# 511
  • Мнения: 1 893
За съжаление и аз съм разочарована от букинг. Имам над сто резервации с тях и за първи път тази есен ми се случи да не мога да се свържа с тях на никой телефон, а отговор на мейлите си така и не получих. Добре, че се случи преди да тръгна и хостът беше много отзивчив и накрая дори платих по-малко. Но и аз си помислих, какво ли ще стане, ако съм на място с детето и никой не ми вдигне. Сега избягвам да ги ползвам.

# 512
  • Мнения: 1 221
Divi_86, щом като излиза като използвана резервация, значи можеш да напишеш отзив. Сложи им една слаба оценка, опиши ги като нелоялни и несериозни и нека пак направят така.

# 513
  • София
  • Мнения: 326
Случи ми се следната неприятна ситуация: В сряда запазих апартамент в Скопие за периода 2-4 март.

Уикендите е трудна връзката с Букинг. Прати им скрийншот на смс-ите.
На мен така ми анулираха резервация за апартамент в Италия в деня преди настаняването. Тогава от Букинг ми казаха, че мога да си избера друг хотел, а хостът анулирал резервацията ще покрие разликата. Аз плащам, после Букинг ми връщат разликата и си ги  изискват от хоста. Може би затова този не е анулирал резервацията - за да избегне тази “глоба”. Затова ги гони до дупка от Букинг.

# 514
  • Мнения: 634
Divi_86, щом като излиза като използвана резервация, значи можеш да напишеш отзив. Сложи им една слаба оценка, опиши ги като нелоялни и несериозни и нека пак направят така.

Както казах, тази сутрин ми излизаше в профила като използвана резервацията, което ме провокира да напиша втория мейл до Букинг, в който се възмутих как така излиза използвана резервация, при положение че бях принудена да се прибирам снощи през нощта и при положение,че още снощи съм писала оплакване. Няколко часа след този мой втори мейл получих съобщение в профила, за което бях уведомена и чрез приложението на телефона, че хостът е анулирал резервацията. Тогава получих и единствения засега мейл от Букинг, според който хостът ги е уведомил, че не сме се настанили вчера, поради което Букинг ме питаха дали е вярно. След като хостът е анулирал резервацията, вече нямам възможност да напиша отзив Angry

# 515
  • Мнения: 634
За съжаление и аз съм разочарована от букинг. Имам над сто резервации с тях и за първи път тази есен ми се случи да не мога да се свържа с тях на никой телефон, а отговор на мейлите си така и не получих. Добре, че се случи преди да тръгна и хостът беше много отзивчив и накрая дори платих по-малко. Но и аз си помислих, какво ли ще стане, ако съм на място с детето и никой не ми вдигне. Сега избягвам да ги ползвам.

При нас комбинацията е умопомрачителна - отвратително некоректен хост и абсолютна пасивност от страна на Букинг. Поне засега. Въпреки че очевидно не можехме да разчитаме на реакция от тяхна страна, дори и ако бяхме в страна от ЕС, в който случай можеше още на място да уведомим Букинг за възникналия проблем, защото ползването на интернет и на телефона не би било чак такъв проблем. 

# 516
  • София
  • Мнения: 326
Случайно някоя от вас да е правила резервация през линк на Wizz air? До преди месец в профила ми в Booking, при информацията за резервацията ми излизаше, че ще ми възстановят еди колко си кредита по сметкат на Wizz. Днес обаче отворих да видя и  няма нищо. А имам две такива резервации за след месец. Писах им и на Booking, да видим какво ще кажат. Иначе в мейлите за потвърждение си ми пише, че са през линк на Wizz...

А сега ми излиза единствено, че мога да предоставя код на Booking за 10%...

# 517
  • Мнения: 47 993
Да не би да излиза след ползване на резервацията, а не преди това

# 518
  • София
  • Мнения: 326
Да не би да излиза след ползване на резервацията, а не преди това

Не, защото до преди месец ми излизаше под същите резервации, които така или иначе са предстоящи, а сега го няма. Надявам се само да не са си направили оглушки от Booking, защото смених картата, с която ще плащам хотелите, освен да го считат като нова резервация. Sad Чакам да видя кога ще ми отговорят.

# 519
  • Мнения: 1 221
Да не би да излиза след ползване на резервацията, а не преди това

Не, защото до преди месец ми излизаше под същите резервации, които така или иначе са предстоящи, а сега го няма. Надявам се само да не са си направили оглушки от Booking, защото смених картата, с която ще плащам хотелите, освен да го считат като нова резервация. Sad Чакам да видя кога ще ми отговорят.
Не вярвам да е заради картата, тъй като кредита отива в акаунта в Уиз, не го възстановяват по карта.Пък и по карта да е, те я търсят след резервацията и даже да няма посочена в момента, пак не се губи сумата.

# 520
  • Мнения: 1 893
При мен парите влязоха в акаунта ми на Уиз след приключване на резервацията. Но съм любопитна кога ще ти отговорят.

# 521
  • София
  • Мнения: 4 493
А при мен не постъпиха дори и след приключване на резервацията.

# 522
  • София
  • Мнения: 1 948
Колко време след резервацията ги няма? На мен досега 2 пъти са ми ги давали след приключване на резервацията. Единият път доста бързо - около 2 седмици след това. Вторият път повече почаках. Може би месец и нещо.

# 523
  • през девет земи в десета, в едно царство-господарство
  • Мнения: 3 212
на мен ми въстановиха кредит за резервация от юни 2018 г. преди по-малко от месец и е активен до август тази година. Няма да ви кажа колко писма им пратих сигурно 10 поне. Бях се отказала и изведнъж получих мейл, че имам преведен уиз кредит.

# 524
  • вкъщи
  • Мнения: 2 458
Как се процедира когато се налага да се отмени резервацията. Резервирали сме за
Аугуста, Хисаря, но няма да можем да отидем , а няма функция анулиране. С хотела ли да комуникирам или с букинг. Сумата не е изтеглена, но са въведени данните от картата и вероятно са блокирани парите. Ако говорим с банката/ има ли вариант да не ги превеждат..

Общи условия

Активация на акаунт