Списък на некоректни онлайн сайтове

  • 4 571
  • 21
  •   1
Отговори
  • Пловдив
  • Мнения: 359
Здравейте,

много търсих, но не успях да намеря такава тема, която да е събрала на едно всички некоректни онлайн сайтове.

Иска ми се всеки, който по някакъв начин е останал разочарован от търговец и не е получил това, за което е платил, да го сподели и с нас, за да може да си помогнем с информация и да се предпазим по един или друг начин от такива некоректни търговци!

Моля, вместо "запис", разкажете за сайта, от който НЕ сте били доволни!

Ето и моята случка с този сайт на woops.bg https://www.facebook.com/woops.bg/?fref=ts...

Поръчах си ето това кокосово масло http://woops.bg/deal/23612-neveroyatna_koja_i_ten_s_kakaovo_maslo.html, което е "намалено" от 36лв. на 15,90. Не е упомената нито марка, нито нищо!

Разбира се, когато получих маслото видях, че си има опаковка и марка, която е по-евтина в останалите сайтове от текущата цена на "намаленият" продукт.

Според мен това е некоректен сайт, тъй като изпращат продукти, които не са упоменати в описанието, нямат предоставени реални снимки и така не предоставят възможност на клиента да сравни цената с други сайтове!

С П И С Ъ К:

Последна редакция: нд, 29 май 2016, 09:09 от SheLLia

# 1
  • Мнения: 2 026
Аз го намерих по изображение - https://shop.zdravnitza.com/bg/grija-za-racete-i-tyaloto/405-kak … nitza-300-gr.html
Явно това е сайт на фирмата производител. И наистина редовната цена е колкото намалената.

# 2
  • Мнения: 6
Поздравления за добрата тема, и аз съм на мнение че най-после трябва да се съобщят имената и сайтовете които по един или друг начин са били некоректни.

Аз искам да споделя с вас един напълно некоректен сайт - extract.bg зад който седи Life Nutrition
преди седмица си поръчах от тях един продукт за който съм чувала много добри отзиви и реших и аз да го пробвам.
Пристигна ми пратката отворих шишето и вътре беше една блудкава течност с миризма на развалено.
Обадих се да попитам така ли трябва да бъде и ми отговориха че трябвало да се раздруса шишенцето за да се разбие... Добре, направих го и изпих една доза. Цяла вечер ме болеше корема и дъхът ми беше отвратителен заради техния продукт който аз реших да не го пия повече.
Обадих им се да им кажа за проблема и или да ми изпратят нова опаковка или да ми възстановят парите.
Размотаваха ме точно 1 седмица и нито нова опаковка получих нито парите си.

Отписах ги тези некоректни индивиди, а онзи ден разбрах от приятелка че фирмата която ги е рекламирала и продавала продуктите е спряла работа с тях точно заради това че са развалили производството си.
Също една приятелка ми писа че последната партида която е с доброто качество на продуктите се продавала в друг онлайн магазин (ако някой иска да му го напиша да ми пише на лично за да не става реклама) и сега съм си поръчала от тях същия продукт да видим какво ще стане.

 

# 3
  • Мнения: 277
Аз искам да включа тук и best.bg. Преди около три седмици пуснах поръчка през сайта- изписа ми че е приета поръчката и след това ни вест, ни кост. Опитах се да се свържа по телефона, който е даден в сайта, но при набиране се получаваше сигнал- Входящите повиквания към този номер са ограничени. Пробвах да се свържа и по мейл и по скайп- естествено пак нищо. Гледам че този сайт продължава да си съществува, не знам някой дали си е получавал поръчката от там. Също така не знам дали има компетентен орган, към който да се обърна, да подам оплакване. Същият телефонен номер е изписан и в сайта boo.bg.

# 4
  • Мнения: 13 258
Като собственик на онлайн магазин много бих искала да има списък с некоректни купувачи - име, телефон и адрес + модул, който бързо да дава сигнал преди да му приема поръчката.

Готова съм да се разделя със солидна сума, за да си спестя парите за потвърдени и неполучени пратки /аз плащам двете посоки, нали разбирате  Wink/, незнаещи какво искат хора, хора, които смятат, че могат да изпият половината опаковка и решават, че не искат този продукт, хора унищожаващи стоката и имащи претенции да я върнат, невротици търсещи с кого да се скарат, истерици и всякакви друхи хахавели които смятат, че е нормално да звънят в 11 в неделя вечерта защото било онлайн магазин и хора на които от птиче мляко да изпратиш и не може да се угоди  Crazy

# 5
  • Мнения: 19
Здравей, колежка, това е хубава идея, според мен трябва да се започне със създаване на сайт, после масовото му рекламиране сред колегите и вече при интерес от тяхната страна да се правят модули за всяка конкретна система. Достъп до сайта с пълни данни ще имат само верифицирани собственици на бизнес.  Лошото в случая е, че името на идиотчето в нашия списък, не ти дава право да му откажеш поръчката и някой може да се заяде. Но и за това си има решение. Би било добре и да има някакъв вътрешен форум към този сайт за обсъждане на проблеми в бизнеса и търсене на партньори. И вече накрая, както казах - модул за проверка при направена поръчка. За старта трябват ни още двама-трима. Аз съм за да го направим, имам техническа възможност за реализация.
Като собственик на онлайн магазин много бих искала да има списък с некоректни купувачи - име, телефон и адрес + модул, който бързо да дава сигнал преди да му приема поръчката.

Готова съм да се разделя със солидна сума, за да си спестя парите за потвърдени и неполучени пратки /аз плащам двете посоки, нали разбирате  Wink/, незнаещи какво искат хора, хора, които смятат, че могат да изпият половината опаковка и решават, че не искат този продукт, хора унищожаващи стоката и имащи претенции да я върнат, невротици търсещи с кого да се скарат, истерици и всякакви друхи хахавели които смятат, че е нормално да звънят в 11 в неделя вечерта защото било онлайн магазин и хора на които от птиче мляко да изпратиш и не може да се угоди  Crazy

# 6
  • Пловдив
  • Мнения: 359
Моля, придържайте се към заглавието на темата!

Свободни сте да създадете и вие ваша тема с некоректни купувачи, но тук в момента идеята е да се споделят некоректните сайтове.

# 7
  • Мнения: 19
Моля, придържайте се към заглавието на темата!

Свободни сте да създадете и вие ваша тема с некоректни купувачи, но тук в момента идеята е да се споделят некоректните сайтове.
Ок,
мерси.
Само за случая с кокосово масло не ми е много ясно - ти искаш и се съгласяваш да получиш срещу 15 лв. кокосово масло на неизвестен производител, съгласяваш се, получаваш го. След това изведнъж неизвестен производител не те устройва и сайта става крив /то че е така ясно, но ти сигурна ли си какво точно искаш? / . В случая го купуваш само защото е намалено с 50%, само това е важно за теб... получаваш го.
На страница която си посочила има сложени снимки на продукта, различават се от това което си получила ? имаш снимки?

Във всички посочени по горе случаи има ТЕЛЕФОНИ по които може да се обадите и да попитате какво точно се продава. НО НЕ , НЕ НЕ НЕ НЕ НЕ!!! Важно, че е намалено от псевдо цена на 50%. Това търсете масово, а после се сърдите. Карате бизнеса да ви подава тази псевдо информация с поведението си, а после правите черни списъци...

С best.bg какъв е случая? Сигурно пак цената от преди две години изигра ключова роля или какво точно може да накара адекватен човек да поръча нещо от магазин с такава визия и явно изоставен?

Последна редакция: нд, 29 май 2016, 10:22 от Ma-mankova

# 8
  • Мнения: 13 258
Ma-mankova, не се ядосвай  Hug

Всъщност дами с настоящата тема единственото, което правите е да помагате на изброените некоректни според вас сайтове. С линковете, които сте публикували правите оптимизация на сайтовете и ги изстрелвате напред в Гугъл  Crazy 

# 9
  • Мнения: 6 218
Дорис, във ФБ има няколко страници за некоректни потребители.

# 10
  • Мнения: 277
Добре де, как разбирате че някой сайт е изоставен и като е изоставен, не трябва ли да спре да функционира. За best.bg говоря. Просто открих там продукт (детска играчка), който беше изчерпан по други сайтове и реших да го поръчам.

# 11
  • Мнения: 13 258
Дорис, във ФБ има няколко страници за некоректни потребители.

Постове във ФБ не оказват съществено влияние върху класирането в Гугъл, но форум бг-мама оказва такова Wink НЕзависимо дали коментара ви тук е положителен или отрицателен Гугъл отчита, че сайта е популярен и споменаван и го класира напред.

Добре де, как разбирате че някой сайт е изоставен и като е изоставен, не трябва ли да спре да функционира. За best.bg говоря. Просто открих там продукт (детска играчка), който беше изчерпан по други сайтове и реших да го поръчам.

Няма много как да се разбере. Но мъртвите сайтове си стоят докато собственика не им дръпне шалтера - за да съществува един сайт в мрежата собственика плаща ежегодна такса /много лаически обяснено/. Дори и да не приемат поръчките те не извършват измама по никакъв начин. Ако в тях е инвестирано то те дълго след преустановяване на дейността биват посещавани и е възможно собственика да има приходи от рекламите на гугъл.


# 12
  • Мнения: 277
Аз все пак си мисля че това е вид измама- намираш продукт, който търсиш, поръчваш го и чакаш доставка, т.е. правиш си някаква сметка. В един момент разбираш че няма да получиш търсения продукт и започваш да се чудиш откъде да го намериш в най-кратък срок. Освен това те събират и лични данни по този начин. Виждала съм сайтове, които като престанат да функционират, веднага ти изписва - грешка или че сайтът вече не може да бъде намерен. Според мен това е нормалния ход на нещата.

# 13
  • Мнения: 19
Добре де, как разбирате че някой сайт е изоставен и като е изоставен, не трябва ли да спре да функционира. За best.bg говоря. Просто открих там продукт (детска играчка), който беше изчерпан по други сайтове и реших да го поръчам.
Ами, виж в България има около може би 10 ТОП магазина за играчки. Около 50 сигурно други. Ако откриваш един продукт на сайт, който явно изглежда по различно от емаг, охобохо, патиланци и т.н. Трябва да се замислиш и да звъннеш предварително. Според мен. Нали разбираш, че онлайн магазини с по 20К артикули не ги купуват и не ги държат на склад. Много често всички те ги взимат от един и същ доставчик. Така че изчерпан в един онлайн магазин, почти сигурно означава изчерпан и в другите...
Та така стигаме до момента в който би трябвало да звъннем на някой телефон и ако не го вдигат в работното време и не връщат обаждания - СМЕЛО поръчваме и после се оплакваме.

# 14
  • Пловдив
  • Мнения: 359
Добре де, как разбирате че някой сайт е изоставен и като е изоставен, не трябва ли да спре да функционира. За best.bg говоря. Просто открих там продукт (детска играчка), който беше изчерпан по други сайтове и реших да го поръчам.
Ами, виж в България има около може би 10 ТОП магазина за играчки. Около 50 сигурно други. Ако откриваш един продукт на сайт, който явно изглежда по различно от емаг, охобохо, патиланци и т.н. Трябва да се замислиш и да звъннеш предварително. Според мен. Нали разбираш, че онлайн магазини с по 20К артикули не ги купуват и не ги държат на склад. Много често всички те ги взимат от един и същ доставчик. Така че изчерпан в един онлайн магазин, почти сигурно означава изчерпан и в другите...
Та така стигаме до момента в който би трябвало да звъннем на някой телефон и ако не го вдигат в работното време и не връщат обаждания - СМЕЛО поръчваме и после се оплакваме.


А защо да не се оплачем? Нямаме право ли? Започваш много да спамиш темата, затова моля те, пусни си твоя тема, в която ти се оплакваш как другите се оплакват и там ги обсъждайте нещата. Помолих вече веднъж, но пак продължаваш!

Всеки има право да се оплаче от каквото си поиска. След като го има в наличност и има бутон ПОРЪЧАЙ, значи те носят
отговорност. Най-малкото могат те самите да се свържат с теб, за това, че наличността е изчерпана и да замажат положението. Темата е дълга и не е за тук. Така, че ще помоля още веднъж да се придържаме към заглавието и тези, на които не им харесва как ние се оплакваме, просто да създадат своя в тема, в която да го коментират.

Общи условия

Активация на акаунт