® E-bay - тема 60

  • 32 571
  • 736
  •   1
Отговори
# 210
  • ride my bike...
  • Мнения: 1 149
Здравейте, може ли някой да ми каже колко време след получаване на това съобщение
"Good news! We let the seller know you didn't receive the item, and the seller issued you a full refund. This case is now closed."
ще си получа парите обратно?

# 211
  • Мнения: 1 165
Момичета,преди няколко дни ви писах за едно яке,което спечелих на 10.10 вечерта , платих на 18.10 сутринта и в обявата нямаше изискване за срока за плащане.Писах многократно на продавачката,но не ми отговори.Та вчера вижте какво ми е писала
hi ilianna, i am so sorry for the late reply. i sent a message to say i had posted your jacket on the tuesday the 12th of october and have the receipt. i had to go away on the 16th of october and hadn't received any messages and then had no internet access. i hope you have now received the jacket. sorry again
eloise

На мен лично ми намирисва на нещо гнило...как така го е пратила на 12.10 като аз съм го платила на 18.10???  newsm78 и преди това не ми е пращала никакво съобщение.Аз ли нещо не си го превеждам както трябва или...Това са 13 дена от изпращането,до сега 100 пъти трябваше да е пристигнало в офиса на Г в Лондон.

# 212
  • Бургас
  • Мнения: 2 090
Здравейте и от мен, аз с малък проблем.
Пуснах диспут в пей пал, продавача ескалира, сега трябва аз да отговоря, но никъде не виждам къде да е моят отговор.
Имам единствено опциите cancel this claim и change your reason for this claim.
Но и при двете не се отваря поле за отговор.
А преди съм отговаряла на продавач, но в момента не мога, не знам защо.



Щом е ескалирал, ти не можеш да пишеш повече. Аз съм в същата ситуация в момента. Продавачът ме е обвинил, че лъжа и е ескалирал. А аз не мога да се защитя.  #Cussing out
И уж пише, че ще вземат решение до 72 часа, вече минаха две седмици и няма никакво решение. Питах в лайв-чата, отговориха ми, че все някога щели да разрешат случая.  Rolling Eyes


Момичета,преди няколко дни ви писах за едно яке,което спечелих на 10.10 вечерта , платих на 18.10 сутринта и в обявата нямаше изискване за срока за плащане.Писах многократно на продавачката,но не ми отговори.Та вчера вижте какво ми е писала
hi ilianna, i am so sorry for the late reply. i sent a message to say i had posted your jacket on the tuesday the 12th of october and have the receipt. i had to go away on the 16th of october and hadn't received any messages and then had no internet access. i hope you have now received the jacket. sorry again
eloise

На мен лично ми намирисва на нещо гнило...как така го е пратила на 12.10 като аз съм го платила на 18.10???  newsm78 и преди това не ми е пращала никакво съобщение.Аз ли нещо не си го превеждам както трябва или...Това са 13 дена от изпращането,до сега 100 пъти трябваше да е пристигнало в офиса на Г в Лондон.

Да, така пише - пратила го е на 12.10. Странно.
На мен един скоро ме пита три дни след края на търга кога ще платя. Аз платих вечерта след неговото съобщение и той ми пише, че на предния ден ми бил пратил 'нещото'.

# 213
  • Мнения: 1 165
Мимита,ти получи ли си в крайна сметка "нещото",пратено преди плащането?

# 214
  • някъде там
  • Мнения: 1 565
http://shop.ebay.co.uk/optic.land/m.html?_nkw=&_armrs=1& … amp;_trksid=p3686
Препоръчвам ви този продавач за очила

# 215
  • Мнения: 2 177
Street - 55 Hornsey Road

Cafe Red Zone

Post Code - N7 6DG

Town - London


1.Този ли адрес си въвеждате, когато Ви доставят нещата от ГабКо?
2. Регистрирате ли се някъде в техен сайт?
3. Предупреждавате ли ги ,че очаквате нещо?
4. Как разбирате дали е пристнигнало при тях?

Благодаря ви!  bouquet

# 216
  • София
  • Мнения: 44 420
Street - 55 Hornsey Road

Cafe Red Zone

Post Code - N7 6DG

Town - London


1.Този ли адрес си въвеждате, когато Ви доставят нещата от ГабКо?
2. Регистрирате ли се някъде в техен сайт?
3. Предупреждавате ли ги ,че очаквате нещо?
4. Как разбирате дали е пристнигнало при тях?

Благодаря ви!  bouquet

1. да
2.не
3. като спечелиш, им пишеш мейл или по скайп
4. те ти пращат мейл или смс като пристигне в София

# 217
  • Мнения: 23 097
Мимита, много кофти.
Онзи само пише, че го бил изпратил и как не съм се била сетила до сега да му пиша, след като е минал един месец.
Е аз какво да правя?
На всичкото отгоре нещото не е за мен, а за една позната.
Има срок за диспут 45дни, а този направо ме вбеси...


Наоми, това е адреса.
Никъде не се регистрираш в техен сайт, за какво да го правиш?
Пишеш им един път на имейла че ще пристигне нещо за теб и толкова.
Те те уведомяват по имейл и с смс по телефона че има пратки за теб.

# 218
  • Варна
  • Мнения: 7 079
Момичета, можете да пишете при ескалиран диспут, правила съм го. Няма поле за писане в самия диспут но се ползва Contact us, Email us  .... Send us a question by email.... чеквате  Disputes, там се пишат данните на диспута
 и т.н.
Правила съм го няколко пъти, получавах отговори персонални, не автоматични.

# 219
  • Бургас
  • Мнения: 2 090
Мимита,ти получи ли си в крайна сметка "нещото",пратено преди плащането?

Не още, чакам го.

Флаш, ей сега отивам да видя къде може да се пише!   bouquet

# 220
  • Sofia
  • Мнения: 364
Street - 55 Hornsey Road

Cafe Red Zone

Post Code - N7 6DG

Town - London


1.Този ли адрес си въвеждате, когато Ви доставят нещата от ГабКо?
2. Регистрирате ли се някъде в техен сайт?
3. Предупреждавате ли ги ,че очаквате нещо?
4. Как разбирате дали е пристнигнало при тях?

Благодаря ви!  bouquet

1. да
2.не
3. като спечелиш, им пишеш мейл или по скайп
4. те ти пращат мейл или смс като пристигне в София




Айде и аз с досаден въпрос, ама да не объркам нещо......къде точно да го сменя този адрес в ибея, в смисъл да мога да си получавам и неща вкъщи ,както до сега. А, пък за тези които няма до Бг, да го използвам този.......как го написах, дано ме разбра някой ooooh!

# 221
  • Мнения: 23 097
Момичета, можете да пишете при ескалиран диспут, правила съм го. Няма поле за писане в самия диспут но се ползва Contact us, Email us  .... Send us a question by email.... чеквате  Disputes, там се пишат данните на диспута
 и т.н.
Правила съм го няколко пъти, получавах отговори персонални, не автоматични.

Мерси много, сега писах, надявам се на някакво развитие.

# 222
  • Бургас
  • Мнения: 2 090
Момичета, можете да пишете при ескалиран диспут, правила съм го. Няма поле за писане в самия диспут но се ползва Contact us, Email us  .... Send us a question by email.... чеквате  Disputes, там се пишат данните на диспута
 и т.н.
Правила съм го няколко пъти, получавах отговори персонални, не автоматични.

Мерси много, сега писах, надявам се на някакво развитие.


Аз не го намерих...  Rolling Eyes

# 223
  • Мнения: 23 097
Мимита, най-отдолу на сайта, има contact us

# 224
  • Бургас
  • Мнения: 2 090
Мимита, най-отдолу на сайта, има contact us

Нямам contact us долу.
Това ли е? http://www.prikachi.com/images.php?images/548/2610548s.jpg

Общи условия

Активация на акаунт