Защо не потръгна моят бизнес?

  • 21 960
  • 168
  •   1
Отговори
# 135
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 569
Привет!
 Ами не потръгна, защото не знам как да продавам.Това е истината. Идеята ми беше за он-лайн продажби, но как да стане-така и не разбрах. Изглежда съм се надценила възможностите си , явно не съм си самодостатъчна като производител, търговец, не разбирам от реклама...Не съм се отказала.
 Иначе, представете си, аз съм собственикп на магазин, сама си продавам, но в съвсем друга област. А и тук контактите с клиентите са преки, имам възможност да говоря, да предлагам...Вече 17 г това правя, познавам добре психологията на клиента, но изглежда е-търговията е "друга бира" и нещо пропускам.

А-а-а така-а-а! Ми то с този "електронен магазин", как очакваш да продаваш? Първо, не си помислила за удобството на клиента още щом "пристигне" при теб... Защо са ти тези огромни непродуктивни полета от двете страни? Да са навигация - не са. Загубила си половината площ без да имаш ясна концепция. Ако ще го ползваш така с разхищение мястото, поне от гледна точка на дизайн да е!
С този вид на магазина, не мисля, че ще успееш. Трябва му по-ясна концепция и визия. Продуктите ти може да са hand-made, но магазина не бива да изглежда така!

# 136
  • Мнения: 2 386
Любопитно ми е на какво ниво е електронната тъговия в България. Включвам се да следя с една дума.

# 137
  • Мнения: 884
Привет!
 Ами не потръгна, защото не знам как да продавам.Това е истината. Идеята ми беше за он-лайн продажби, но как да стане-така и не разбрах. Изглежда съм се надценила възможностите си , явно не съм си самодостатъчна като производител, търговец, не разбирам от реклама...Не съм се отказала.
 Иначе, представете си, аз съм собственикп на магазин, сама си продавам, но в съвсем друга област. А и тук контактите с клиентите са преки, имам възможност да говоря, да предлагам...Вече 17 г това правя, познавам добре психологията на клиента, но изглежда е-търговията е "друга бира" и нещо пропускам.
Нищо не разбрах , как продаваш вече 17 години пък от друга страна онлайн магазина ще го затваряш ?? Rolling Eyes
Добро утро!
 Наистина не съм била много ясна-занимавам се с търговия от 17 години в една област, имаме магазин, справям се добре, на практика само това съм работила през целия си живот.А опитът ми с он-лайн продажбите е в съвсем друга област-нещо различно. Едното няма нищо общо с другото.
 tigar-migar , аз нямам он-лайн магазин, продавам в чужд такъв,интерес има по принцип.Може и на лични-за кой магазин става въпрос?
 Миналата година опитах да продавам в магазин за сувенири-аз съм от Горна Оряховица, той е в София.От време на време се интересувах има ли продажби, какво казват клиентите-скъпо ли е , грозно ли е-обратна връзка-никаква. Отчаях се, спрях за малко да се занимавам с това. Тази есен помолих сестра си да отида до магазина и да вземе нещата, които съм оставила за продан. И изненада-имало продажби.Оправихме там проблевма, аз започнах отново да се анимавам с това. Но някъде се къса нишката наистина. Не знам дали ще се справя , ако реша да се "слагам" на пазара сама, не ме гони жажда за слава, просто ...и аз не знам.

# 138
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 569
tigar-migar , аз нямам он-лайн магазин, продавам в чужд такъв,интерес има по принцип.Може и на лични-за кой магазин става въпрос?

Не продаваш ли в този от подписа ти - hook-bg ?

# 139
  • Мнения: 884
Там, но не е мой.

# 140
  • Мнения: 3
Любопитно ми е на какво ниво е електронната тъговия в България. Включвам се да следя с една дума.
Аз също. Включих се и в темата за Идеи за бизнес. И аз като Тиха вода имам дълъг стаж  в магазин, а от една година създадохме и електронен. Бизнесът ми е успешен, но сравнявайки нормалния с електронния, вторият ми се струва много слаб. Ще пратя адреса на Тигар с молба да ми напише какво не е наред. Да не е реклама. Имаме около 90-100 посещения на ден, но само 25 до 30 продажби на седмица. Според вас това нормално ли е? Сега ще акцентираме и по една много актуална серия във Фейсбук. Не толкова за реклама , колкото за информация, и коментари,защото не се ползва масово , а е ценно за природата. Ново е като ниска цена за продукти, които ги има, но не се купуват поради високата цена.

# 141
  • София
  • Мнения: 4 412
Аз си писах мнението за магазините в другата тема - http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=536723.new#new

Тиха вода, ако си направиш сама блог в някоя от безплатните платформи, ползваш и фейсбук директно, ще имаш повече успех. Наистина този сайт не привлича и не е добре направен, дори и с минимални изисквания за удобство на потребителите.

# 142
  • Мнения: 1 254
Електронен магазин в България?! И нямате никакъв опит? Ама моля ви се..  Stop

тони, аз ще ти напиша какво не ни е наред. Липсва ни култура за онлайн пазаруване. Да, сигурно можеш да направиш още неща по магазина си, но все пак пазарът е малък Simple Smile

# 143
  • София
  • Мнения: 4 412
Липсва ни култура за онлайн пазаруване.

Предполагам, че под пазаруване разбираш и двете страни - и продавач и купувач. Сега рекламирам една поръчка, в която онлайн търговеца ни е доставил каквото е имал, понеже то било подобно на поръчаното от нас, но по-евтино.

Последна редакция: пт, 10 дек 2010, 17:22 от TanyaMG

# 144
  • Мнения: 1 254
Абе доста от 'онлайн магазините' не предлагат опция за плащане през интернет-като си попълниш поръчката оп изненада - и се обаждат по телефона и ти пращат нещото с наложен платеж Simple Smile
 Таня всъщност като писах поста визирах конкретно купувачите /колко процента от българите пазаруват онлайн и за да сме по-конкретни от български интернет магазини/, но като се замисля май и за двете страни става дума в повечето случаи ..

Аз например АБСОЛЮТНО НИКОГА не съм пазарувала от български онлайн магазин. А се имам за грамотен (прекалено  Mr. Green) често ползващ интернет потребител. Някакси освен всичко друго е кофти да си харесаш и поръчаш нещо и да ти се обадят да ти предложат нещо съвсем различно.

Последна редакция: пт, 10 дек 2010, 17:38 от ~*~Мис Каприз~*~

# 145
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Да се запиша и аз, че даже не съм видяла темата...

За онлайн пазаруването има много неща, които оказват влияние, но едно от тях е вида на магазина. Да предлагаш handmade в неугледен магазин не говори добре ни за магазина, ни за продукта. Нашите непрекъснато ги развиваме и все има нещо за дооправяне по вида. И сега пак ми боде очите едно нещо мнооого.

Иначе за разплащанията, в последно време получавам основно банкови, а не наложен платеж. Реално погледнато при покупко-продажба по онлайн, по-големия риск е за продавача. За разлика от продажбата във физически магазин. От страната на клиент мога да кажа, че е много недалновидно продавача да е некоректен. От страната на продавач, съм убедена, че е убийствено. Но явно много хора в България не го съзнават и се страхуват да пазарят.

# 146
  • Мнения: 116
ТIHA VODA,с какво точно се занимаваш,какво твориш?Опитах да отворя страницата в подписа ти,но не успях.

# 147
  • Мнения: 5 710
Онлайн търговия у нас не знам дали има, но знам, че колкото сайта съм посетила да разгледам или е безумна навигацията, или са флашнати и чакаш много, или кофти снимки , малки не се увеличава до детайл да се разгледа и беден асортимент.
Като влезеш в секция 'часовници' примерно там се мъдрят 3 вида часовници. Не може, трябва да има 3 страници часовници. Докато в един магазин мога да ходя всяка седмица, в един онлайн магазин мога да влизам на всеки час.
И все ще искам новости да видя, промоции, разпродажби ... Снимките са номер едно, това е витрината.
Сайт с такива снимки: http://hook-bg.com/images/1/133-1.jpg ме губи веднага.

за разлика от това , което ми се струва интересно, има и опция да разгледам детайл.
http://www.neimanmarcus.com/store/catalog/prod.jhtml?itemId=prod … 900731cat36850731

Съвсем лаишки ги нахвърлях тези наблюдения, ако някой е припознал сайта си да знае:)

Последна редакция: сб, 18 дек 2010, 23:07 от 10 c's

# 148
# 149
  • Мнения: 17 211
10 c's, нещата зависят от това колко пари са вложени, във вторият ти пример определено са много.

Общи условия

Активация на акаунт