РЕФЛЕКСИТЕ НА БОДИГАРДА

  • 1 637
  • 18
  •   1
Отговори
  • Мнения: 3 301

РЕФЛЕКСИТЕ НА БОДИГАРДА


Двайсет и една години след датата 10 ноември 1989 Тодор Живков е напълно реабилитиран.

Реабилитира го сегашният ни премиер Бойко Борисов с няколко изречения от Италия. В Италия Бойко бе отишъл да играе благотворителен футбол и докато загряваше за мача, отправи послание по една телевизия. Запитан дали все повече не почва да прилича като управник на Тодор Живков, Борисов каза, че Тодор е недостижим. Правешкият управник бил направил толкова много за България, бил построил толкова много, затова народът го помни и досега... За Бойко било достатъчно да направи една стотна от това, което бил построил Тодор.

След това фундаментално изказване, с което обезсмисли последните двайсет години на България, премиерът Борисов излезе на игрището и вкара два гола на италианските депутати от името на България.

А мен ме остави в размисъл... Седя и мисля: що за премиер си имаме? Уж е антикомунист, пък идеалът му е Тодор Живков? Уж е десен, пък плаче за реалния социализъм?

Е такова българско чудо де се е виждало!

Споделих объркването си с един по-мъдър човек.

- Абсолютно нормално за Борисов - успокои ме той. - Нали е бил бодигард на Живков... Един бодигард е длъжен да охранява човека, който му плаща. Дори и когато човекът му отдавна е мъртъв, той продължава да го пази... Инстинкт на професионалист.

И в това обяснение намерих отговори на всичките си въпроси.


З-з-з-з
З-з-з-заговор за убийството на Бойко Борисов били разкрили спецслужбите. Тайнствен бизнесмен бил готов да даде 400 хил. евро за "мократа поръчка". Такава новина разтръбиха всички медии.
Ако действително имаше нещо такова, защо службите първо не заловиха заговорниците, а после да се вдига шум по медиите?

Защото целта е точно това - медиен шум.

Спецслужбите имат нужда да покажат пред обществото, че уж нещо вършат, за да си оправдаят огромните бюджети и високите заплати.

А и подобни пиар акции отклоняват вниманието от уличните протести. Също така лъскат и имиджа на премиера, представяйки го за мъченик, който е готов да се жертва за народа си.

Накрая всичко ще излезе пореден кьорфишек, както с обявената крайна степен на тревога заради колетчето с вратовръзки за израелския посланик.



М. Вешим



Нямам въпроси, свързани със статията. Ако имате желание и настроение за дискусия, се включете.


# 1
  • София
  • Мнения: 2 623
Без да симпатизирам на Тодор Живков ни най-малко,
Борисов е прав, че е построил много /и е затрил много, но това е друга тема/.
Всички пътища, полу магистрали, железници, фабрики, заводи и т.н.
са се построили по негово време, а през последните 20 години
ги затриха. Пътувам много из България - тъжна гледка.
Сега строят МОЛ-ове !
Нямам какво повече да кажа ...

# 2
  • Мнения: 3 301
Без да симпатизирам на Тодор Живков ни най-малко,
Борисов е прав, че е построил много /и е затрил много, но това е друга тема/.
Всички пътища, полу магистрали, железници, фабрики, заводи и т.н.
са се построили по негово време, а през последните 20 години
ги затриха. Пътувам много из България - тъжна гледка.
Сега строят МОЛ-ове !
Нямам какво повече да кажа ...

За магистралите ще се изкажа съвсем конкретно. Когато завършвах техникума през 1984г. говореха, че "Хемус" и "Тракия" ще бъдат готови през 1990г.! През 1977г. "Тракия" беше стигнала до Ихтиман. Кога е започната, не зная. В Германия-Източна и Западна аутобаните бяха доста точно през тези години. Там още Хитлер ги е започнал.  Какво значи "полумагистрала"? В нашия учебник по география за 4-ти клас пишеше, че цялата ни родина е....прорязана от пътища!!! Може би за разлика от великия СССР.
Първата железница Русе-Варна е построена през 1870г. по времето на Мидхад паша.

Последна редакция: вт, 16 ное 2010, 00:53 от vl

# 3
  • София
  • Мнения: 2 623
Така ги кръстих, защото все още не са завършени.
Но хайде, дори да е нямало магистрали или да са
били започнати, републиканската пътна мрежа
е  налице. Тя не се е появила от въздуха.

# 4
  • Мнения: 3 301
Така ги кръстих, защото все още не са завършени.
Но хайде, дори да е нямало магистрали или да са
били започнати, републиканската пътна мрежа
е  налице. Тя не се е появила от въздуха.


Те и на Бенито Мусолини са му благодарни за това, което е построил. А то не е малко. На Хитлер също са му благодарни.
Ричард Ран беше скоро тук и каза, че сме на прав път! Аз бих искал да го запитам стоенето на молове и събарянето на заводи ли е правилният път?
Сетих се за Хаинбоаз, яз."Копринка" и останалите обекти на бригадирския ентусиазъм. Те са започнати, а може би и построени още по времето на Георги Димитров, а някои по времето на Вълко Червенков. Така че да не прекаляваме с Т.Живков.

Последна редакция: вт, 16 ное 2010, 01:09 от vl

# 5
  • София
  • Мнения: 2 623
Това, което се случва от десетина години,
лично за мен е престъпление.
Последното, което почти ме разплака, беше
циментовия завод в Плевен, който е в началото на града.
10 години, пътувайки към Плевен се радвах на лифта,
който пренасяше камъни от кариерите.
Малкия израстна с тях и си ги беше кръстил
"кофичките". Преди няколко месеца кофичките спряха,
след време вече ги нямаше, а последния път бяха махнали
и предпазната мрежа над шосето.
Още един завод отива в историята ...

# 6
  • Мнения: 3 301
Мога да добавя, че багерите събориха "Петър Караминчев"(завод за балатуми и дунапрени), както и "Ирис"(завод за платове). Тези 2завода бяха в Русе. Сега на техните места строят молове.
Но за всичко това можем да се "благодарим" на старата ЧЕРВЕНА НОМЕНКЛАТУРА. ТЯ, насърчена от Запада и САЩ направи всичко това, осъзнавайки, че ще бъде много повече на сметка отколкото, ако запази заводите.
Сетих се и за "Жити"-завод за гайки, болтове и гвоздеи. Нямало сметка да ги произвеждаме. Много по-изгодно било да ги внасяме от Китай! Затова от "Жити" няма смисъл!
Някой все още помни ли лозунга, с който Жан спечели изборите и дойде на власт? Аз го помня:"Да спрем разрухата!" Твърде добре я спря.
А Сергей Станишев, преди да дойде на власт казваше, че ще подкрепя нашия бизнес.

Ако трябва да бъдем точни, "Хемус" и "Тракия" се строяха през последните 20г., но доста бавно. Някъде пишеше, че в Унгария построили 2000км аутобани, а у нас 2000палата на мутри!
Хърватска, която дори не е в ЕС има пътища на 3нива! Тоест мост над пътя и над него още 1мост!

Последна редакция: вт, 16 ное 2010, 01:30 от vl

# 7
  • Мнения: 8 406
Без да симпатизирам на Тодор Живков ни най-малко,
Борисов е прав, че е построил много /и е затрил много, но това е друга тема/.
Всички пътища, полу магистрали, железници, фабрики, заводи и т.н.
са се построили по негово време, а през последните 20 години
ги затриха. Пътувам много из България - тъжна гледка.
Сега строят МОЛ-ове !
Нямам какво повече да кажа ...

На мен ми е странно как другите европейски държави са построили всичко това без да имат Тошо?

Сетих се и за "Жити"-завод за гайки, болтове и гвоздеи. Нямало сметка да ги произвеждаме. Много по-изгодно било да ги внасяме от Китай! Затова от "Жити" няма смисъл!

А какъв е смисъла от един завод, който не може да произведе продукция с конкурентна цена и качество?

# 8
  • Мнения: 3 301
Много хубав въпрос за наш Тошо! И аз се чудя как са успели.
Относно Китай обаче съм на друго мнение. Много е трудно да се конкурираме с Китай-тяхната раб. ръка е твърде евтина, освен това качеството на стоките им е под всякаква критика. И кое е по-добре? Да внасяме некачествени стоки от Китай, но по-евтини от нашите или да ограничим вноса оттам за сметка на нашето производство?

# 9
  • Мнения: 2 144
Китай са започнали да работят от 1978г за това си състояние. Единствената нация без прословутата икономическа цикличност от тази година до днес.

# 10
  • Мнения: 8 406
След като дори Япония с нейните свръх технологии и фанатично дисциплинирани работници е принудена да изнася производства в Китай как си представяш да се конкурираме с тях? И не съм съгласен, че Китай произвежда само некачествени стоки. Произвеждат това което си поръча клиента.

# 11
  • Мнения: 1 218
Без думи

# 12
  • Мнения: 1 310
Еееееееее, вие па се оляхте с тая последната простотия!  ooooh!


След като дори Япония с нейните свръх технологии и фанатично дисциплинирани работници е принудена да изнася производства в Китай как си представяш да се конкурираме с тях? И не съм съгласен, че Китай произвежда само некачествени стоки. Произвеждат това което си поръча клиента.
Абсолютно е така. На много китайски стоки пише "Произведено за..." и името на българската фирма. И естествено, че бай Ганьо е селски тарикат и си поръчва стока със спестено качество, а я продава на цени, като за най-.... ooooh!

# 13
  • в моя гьол
  • Мнения: 407
Цитат
А и подобни пиар акции отклоняват вниманието от уличните протести.

 newsm78
Аз ли съм неосведомена нещо...ама...къде са, аджеба, тия улични протести?

# 14
  • София
  • Мнения: 1 590
Имаше 4-5 души, май с плакат ... протестираха срещу Путин. Някои медии ги съобщиха като топ новина, но аз не можах да ги видя, а минах оттам два пъти  Wink

Общи условия

Активация на акаунт