25% намаление в Хиполенд

  • 75 323
  • 556
  •   1
Отговори
# 255
  • Пловдив
  • Мнения: 1 122
моята поръчка още стои непотвърдена.И аз се надявам да я изпълнят.От Комсед поръчката също ми стои непотвърдена.

# 256
  • Варна
  • Мнения: 5 261
На Хипо срока е 14 работни дни(8.12), а на Комсед 25.11

# 257
  • София
  • Мнения: 25 918
На Хипо срока е 14 работни дни, а на Комсед 25.11

Всъщност не е така, още понеделник Комсед си смениха срока на 02.12 и твърдяха,че от началото е било така. Crossing Arms

# 258
  • Варна
  • Мнения: 5 261
Така ли. Това не съм го видяла, извинявам се. Със сигурност обаче в началото не е бил такъв. Моята поръчка от 18 на обяд получих на 21ви.
 

# 259
  • София
  • Мнения: 4 042
моята поръчка утре ще бъде доставена. мейлът беше в спама, вижте дали и при вас не е така Peace

# 260
  • Мнения: 198
И моята е със статус "Нова",поръчала съм 10:30ч. сутринта,явно не са стигнали до нас.

# 261
  • Мнения: 327
Мисля, че ще е по-полезно ако споделяме и номера на поръчката, за да следим как върви опашката. Моята е 10012375*(без последната цифра го пиша - за това е звездата в края на номера). Към момента е със статус "Нова", не виждам кога точно съм я пуснала, но може би беше някъде около обяд -12 часа може би. Дали ще ми дойде скоро реда?  newsm78

# 262
  • Мнения: 198
Момичета,вие на къкъв номер си свързахте с тях,аз се пробвам да се свържа на номера посочен в сайта,но никой не вдига ?!

# 263
  • София
  • Мнения: 4 042
моята е 10012012* до 15,30 днес трябва да е при мен.

# 264
  • Мнения: 198
Моята е 10012291*

# 265
  • Мнения: 327
Simona Ekzarova, пиши през формата в сайта - отговарят почти веднага.

---> Имате въпрос? Изпрати запитване (най-отдолу е)

 Твоята поръчка със какъв статус е ?

# 266
  • Мнения: 198
Simona Ekzarova, пиши през формата в сайта - отговарят почти веднага.

---> Имате въпрос? Изпрати запитване (най-отдолу е)

 Твоята поръчка със какъв статус е ?

Със статус "Нова".

# 267
  • Мнения: 75 586
Simona Ekzarova, пиши през формата в сайта - отговарят почти веднага.

---> Имате въпрос? Изпрати запитване (най-отдолу е)

 Твоята поръчка със какъв статус е ?

Отговарят едно и също, мисля че оператор отговаря, а не жив човек. Вчера им писах там два пъти с два различни въпроса, получих един и същ бланкетен отговор. Не върши работа тази им форма.
И аз не мога да се свържа по телефона...

Някой да знае какви са условията за отказ на поръчката?

# 268
  • Мнения: 15
Здравейте! Аз също поръчах от Хиполенд на 18.11. Направих поръчката около 12:20 часа. Бях много щастлива от поръчката. За съжаление все още нямам никакво потвърждение за доставка от страна на Хиполенд. Мисля за абсурдно това, че са посочили 14 дни за доставка!!! Аз лично даже получавам доставки от чужбина за по кратък период! Затова се замислих над така наречената им промоция!
Пускат на 18.11. промоция от 25%! Всички сме щастливи, купуваме и чакаме, а те какво правят... от 19.11 стоките възвръщат нормалните си цени и Хипото продължава да продава. Естествено, че ще продаде и нашите заявки ако някой клиент си ги купи на нормална цена и за накрая с голямо извинение ще ни заяви: - съжаляваме, но артикула е изчерпан! Това се казва промоция, не мислите ли? Дано да греша и да си въобразявам  Wink
Поздрави на всички! Дано да си получим "заявките" - ВСИЧКИ!

# 269
  • Мнения: 75 586
Да, съгласна съм с горното. Проблемът е, че нямаме никаква гаранция, че стоката е налична.
След като е била налична в момента на онлайн поръчката, мисля че трябва да си съдерат задника и да ни я доставят, па макар и след 14 дни. А не в средата на декември да ми се обадят и да ми кажат, че не е налична. Мисля, че това противоречи на ЗЗП-ще поровя там и в КЗП...

Общи условия

Активация на акаунт