25% намаление в Хиполенд

  • 75 280
  • 556
  •   1
Отговори
# 315
  • В.Търново
  • Мнения: 7 496
Пишете имейл тогава и се обадете в работен ден.

# 316
  • Мнения: 75 452
Не става...отправих двукратно запитване с посочване на точен номер на поръчката и артикула, който съм поръчала - попитах дали е наличен и ще го получа ли, отсреща получавам стандартен шаблонен отговор, че срока бил 14 работни дни. Да, но аз не питам това...питам друго, но отговор не получавам.

Сега намерих същата играчка в друг сайт, на изгодна цена и искам да я поръчам оттам.

Някой знае ли какви са условията за отказ от поръчката? newsm78 Не за връщане, а да я откажа?

# 317
  • Мнения: 5 383
Отказваш на куриер предполагам.
Иначе трябва да го има някъде в Общите условия предполагам.

# 318
  • Мнения: 75 452
Няма опция отказ на куриер. Поне не намерих. Има отказ след получаване,като плащам разходите за връщане. Тоест прецаквам се с двойна доставка...

# 319
  • София
  • Мнения: 25 850
Няма опция отказ на куриер. Поне не намерих. Има отказ след получаване,като плащам разходите за връщане. Тоест прецаквам се с двойна доставка...

Ами ако просто не я вземеш  newsm78 Или си я платила?

# 320
  • Мнения: 75 452
Ако куриера не ме намери на адреса Wink нали връщат поръчката тогава Whistling

# 321
  • В.Търново
  • Мнения: 7 496
Ще ви звънят доста по телефона.

# 322
  • Мнения: 75 452
Ааааа...ще звънят значи. А сега аз като им звъня,те милите защо не вдигат,м Stop

# 323
  • В.Търново
  • Мнения: 7 496
Не.От Спиди няма да те оставят на мира.

# 324
  • Кърджали
  • Мнения: 11 115
И аз направих май грешката да поръчам от Хиполенд, въпреки че имах горчив опит с тях.
Веднъж поръчвах от тях, дори не беше в период на промоции, та чаках ли чаках. Накрая отказвах поръчката...Сега кой ме би по ръцете пак за поръчвам...
Поръчката ми е с номер 10012342*, направена към 13 часа. Седи си на статут НОВА и не мърда. Поръчах кола за яздене и конструктор Банбао.

# 325
  • Мнения: 75 452
А ти вътрешна информация ли имаш? Предай им да побързат тогава с поръчките.. Mr. Green

# 326
  • Мнения: 1 042
Аз получих поръчката още във вторник, но един от артикулите е объркан. От тогава до сега още мислят дали имат правилния,който и са калкулирали реално. Бясна съм защото ще ме оставят без един подарък на края!

# 327
  • Варна
  • Мнения: 5 254
teta75, отказвала съм поръчка точно на куриера. Казах му, че няма да я приема, написа им причината и им я върна като не към плащала нищо, т.к. не я приех. После от Хипо ми звъняха да ми обясняват така ли е или не и все пак от мен да чуят защо е отказана.  
Моята поръчка от 18.11 получих на 23.11, но тя беше от първите с номер 10011898*  
Чета последните страници коментари и се чудя как искате отговор дали е наличен артикула и ще се изпълни ли поръчката щом не е обработена. Когато това се случи ще изпратят мейл и сами ще ви уведомят. Даден е срок 14 работни дни. На когото не му се чака отива на място в магазина, пуска през нощта поръчка или просто отива в друг магазин.
Не съм адвокат на Хипо нито техен служител, но в случая са дадени правила, които вие приемате при направена поръчка.
Когато не могат да изпълнят поръчка до сега са се компенсирала с ваучери.
Както виждате и Комсед удължиха срока, а Хипо след издънката си първата година директно си дадоха по-дълъг срок от самото начало.
Сравнението с Емаг е неуместно. Съвсем различна политика и метод на търговия и отделно сайта на Емаг беше блокиран часове преди старта, който беше и сутринта, а не в полунощ и в 23:59 на 25.11 отново беше блокиран.

Едит: сега по поредния номер на поръчка пусната в последните минути излиза, че поръчките им на черния петък са 11-12 000. Сметнете си по колко средно на ден трябва да обработват и кога да очаквате и вашите да минат.

Последна редакция: пн, 28 ное 2016, 02:03 от eli70o0

# 328
  • Пловдив
  • Мнения: 1 122
незнам как ги обработват,какво се случва точно.
 по -надолу писах какво се получи от Комсед-поръчката стоеше необработена в профила ми,а единия продукт пристигна,т.е. те не са отразили че е обработена.След като им писах ,ми отговориха че продуктите пътуват от две различни места,и другия ще дойде до вторник.Но при тази ситуация аз вместо 1 такса,ще трябва да платя 2 такси.

# 329
  • Майничка
  • Мнения: 13 806
Намирисва ми, че пак ще гризна дръвцето с Хиполенд, този път обаче съм поръчала дребни неща за Коледа, без които мога да мина, така че ще си трая до края на обявения от тях срок.
Преди 3 години сглупих с едни конструктори лего за Андреевден, още нямаше условие за 14 работни дни и на петия, след като се обадих да попитам и ме осведомиха, че нещата не са налични в склада /въпреки че на сайта им бяха, както и в един от магазините им в града/ и не можели да ги теглят от магазините, услужливо ме попитаха дали искам да откажа поръчката, не че можели да ми я доставят.
-

Последна редакция: пн, 28 ное 2016, 16:51 от gargamela

Общи условия

Активация на акаунт