25% намаление в Хиполенд

  • 75 269
  • 556
  •   1
Отговори
# 330
  • Варна
  • Мнения: 5 254
budiko, би трябвало да дойде с доставка за тяхна сметка.

Е за това е бързането за пускане на поръчки, за да си гарантираш наличност.
Надявам се всички вече да имат правилни разчети и да могат да покрият нуждите на клиентите си. Първите години всички в бяха голяма издънка...

# 331
  • Мнения: X
teta75, отказвала съм поръчка точно на куриера. Казах му, че няма да я приема, написа им причината и им я върна като не към плащала нищо, т.к. не я приех. После от Хипо ми звъняха да ми обясняват така ли е или не и все пак от мен да чуят защо е отказана.  
Моята поръчка от 18.11 получих на 23.11, но тя беше от първите с номер 10011898*  
Чета последните страници коментари и се чудя как искате отговор дали е наличен артикула и ще се изпълни ли поръчката щом не е обработена. Когато това се случи ще изпратят мейл и сами ще ви уведомят. Даден е срок 14 работни дни. На когото не му се чака отива на място в магазина, пуска през нощта поръчка или просто отива в друг магазин.
Не съм адвокат на Хипо нито техен служител, но в случая са дадени правила, които вие приемате при направена поръчка.
Когато не могат да изпълнят поръчка до сега са се компенсирала с ваучери.
Както виждате и Комсед удължиха срока, а Хипо след издънката си първата година директно си дадоха по-дълъг срок от самото начало.
Сравнението с Емаг е неуместно. Съвсем различна политика и метод на търговия и отделно сайта на Емаг беше блокиран часове преди старта, който беше и сутринта, а не в полунощ и в 23:59 на 25.11 отново беше блокиран.

Едит: сега по поредния номер на поръчка пусната в последните минути излиза, че поръчките им на черния петък са 11-12 000. Сметнете си по колко средно на ден трябва да обработват и кога да очаквате и вашите да минат.

Моята поръчка също е с номер 10011815* Както виждаш е с номер преди твоя. От няколко дни виси със статус Магенто -опции, което било знак, че се обработвала. Интересно ми е колко ли ще е затормозен този техен служител физически и ментално, че са му нужни доста дни да завърши обработката и.
Писах им и ми отговориха доста наглярски, че "Как ще обработваме поръчките и в какъв срок е преценка на Хиполенд, а решението да изчакате в рамките на срока, посочен в условията за пазаруване на Лудия петък е ваш. Ако всичко е наред, ще получите номер на товарителница за проследяване. Ако има проблем, ще се свържем са вас." Това в отговор на питането ми, как пускат нови промоции с по-къси срокове на доставка, след като не са обработили и доставили поръчките от предишни такива. На последващ мой въпрос, "какъв проблем би могъл да възникне" според г-жа Анелия Петринска (която ми отговори на запитването) все още нямам отговор. Може би защото и казах, че наистина е вярно, че съм се съгласила със срока на доставка, но някак си не печелят симпатиите ми и не се виждам като техен бъдещ клиент.  Mr. Green
А проблеми според мен могат да възникнат много. Например някак си внезапно поръчаните от мен артикули да изчезнат като наличности в следствие на продажбата им СЛЕД МОЯТА ПОРЪЧКА в реалните магазини или на последващата промоция с доставка 7 раб. дни.

Поръчката си от Комсед получих на 3-тия ден.  Peace От тях имам и мейл за потвърждения на поръчката, какъвто нямам от Хиполенд.

# 332
  • Мнения: 5 383
Здравейте!
Ще съм благодарна, ако някой сподели дали е успял да се свърже на посочения телефон: 02/91 006. На мен след 4-5 сигнал ми се включва запис, че абоната не отговаря. В работен ден, в работно време.
Обаждах се в един от физическите магазини, поискаха ми номер на поръчката и телефон за връзка, после ми казаха, че не могат да я проверят Simple Smile Ако искам да пиша e-mail. Не знаят защо централата им не отговаря.

# 333
  • София
  • Мнения: 25 839
Поръчката от комсед е пристигнала днес в офиса на мъжа ми, без мейл, без да има промяна на проследяването в сайта, стоеше си 7 дена на обработва се. Довечера ще го погледна, дано всичко е наред. Praynig

# 334
  • Мнения: 75 441
В петък опитах да се свържа по телефон, но също не успях. Предполагам, нарочно не отговарят.

eli70o0 , брагодаря за информацията за куриерите и отказа.

На чуденката ти защо сме нетърпеливи, отговарям от мое име - защото миналата година поръчах онлайн и поръчката дойде на 3-4- ден, при това-забележете-без да вися и ставам по нощите или рано сутрин, пуснах я в средата на деня Naughty

Сегашното забавяне в сравнение с миналата година идва да ми нашепне, че има проблем с наличностите най-вероятно. Вижда се също така, че не ги обработват по ред на номерата - има получени поръчки с по-големи номера от нашите.

А и отстрани е лесно да се дава съвет, но когато си вътре в ситуацията и трепериш и се притесняваш, нещата изглеждат малко по-различни.

Изводът, който си направих - не бих и няма да поръчвам за в бъдеще от Хиполенд!!! Stop
Просто нервите са ми твърде скъпи, за да ги пилея ненужно..
желая здраве на всички Hug

# 335
  • Пловдив
  • Мнения: 2 144
Здравейте!
Ще съм благодарна, ако някой сподели дали е успял да се свърже на посочения телефон: 02/91 006. На мен след 4-5 сигнал ми се включва запис, че абоната не отговаря. В работен ден, в работно време.
Обаждах се в един от физическите магазини, поискаха ми номер на поръчката и телефон за връзка, после ми казаха, че не могат да я проверят Simple Smile Ако искам да пиша e-mail. Не знаят защо централата им не отговаря.


Аз успях миналата седмица и то два пъти, 3-4 имейла им писах и най-накрая ми се обадиха да ми кажат, че след два дни ще си получа пратката. Според мен звънете по-често докато се свържете и им пишете имейли задължително с номера на поръчката.

# 336
  • Мнения: 6 833
Включвам се с питане - имам поръчка от Лудия петък с номер100123367, още седи като състояние Нова
Сега видях, че са я пуснали в коледния каталог на почти същата цена. Според мен щом я пускат на промоция означава, че имат предостатъчно количество и няма да се изчерпа, нали?
Чудя се дали да не я поръчам пак и да откажа поръчката от Лудия петък, щом тези поръчки ги доставят за 7дни??? Вие как бихте постъпили? 
 

# 337
  • Варна
  • Мнения: 5 254
В интерес на истината заслужават да пуснеш и нова поръчка и да вземеш, тази която пристигне първа. В случая сами су наиграха с тази нова промоция със срок на доставка 7 дни.
Относно в или извън ситуацията... за това дебнах да пусна през нощта, т.к. тази ситуация не е приятна, но за да поръчам се съгласявам с условията им харесват ли ми или не. Според мен бавят поръчки, за да могат да ги изпратят целите и изобща да ги изпълнят. В моято поръчка единия артикул беше индивидуално в куриерски плик, което за мен е очевидно, че е изпратен от друг магазин, а поръчката ми е изпълнена от Бургас. Така и получих потвърждение за изпращане, а реално беше изпратена на следващия ден. Потвърждението ми е пусната при потвърждение за наличност на всичко и че ще бъде доставено.
Хубавото в случая е (ако има такова), че пону срока е 8.12 и ако нещо ну пристигне има време да се набави за подаръци.
Ако има неполучили си поръчки (дано няма!) пробвайте да искате компенсация и дори и със забавяне да си вземете артикулите с намаление.

# 338
  • Мнения: 6 833
Аз принципно не бързам, макар и да е подарък на Никулден, не за Коледа, но детето ми е малко и няма да разбере, ако подаръка се забави с няколко дни/ макар, че не е хич приятно  Sad
Притеснява ме по-скоро да не се изчерпа и да чакаме после сума време ново зареждане....


П.С.Редактирам се:
Решихме да отскочим до Хиполенд и се оказа, че са заредили играчката, която бях поръчала и направо я взехме. Писах им мейл, че отказвам поръчката и светкавично ми отговориха, че е отменена Peace
 

Последна редакция: пн, 28 ное 2016, 19:09 от Малинка*

# 339
  • В.Търново
  • Мнения: 7 495
Не се знае колко ще си удържат на думата и за 7 дневната доставка...

# 340
  • Мнения: 198
Моята поръчка утре се очаква да дойде.Снощи получих имейл,а днес и смс от Спиди.

# 341
  • Мнения: 453
Много некоректно от страна на Хиполенд да държат ни държат в неведение и хора с по-късни поръчки вече да си получили играчките, а други с по-ранни, дето са висели в полунощ - нищо  #2gunfire
Би трябвало подред да си обработват поръчките и премерно, ако има някакъв проблем с дадена поръчка - да драснат 1 имейл за 1 минута, да напишат нещо и да продължават със следващата.
Миналата година пишеше, че сайта стартира в 9 сутринта ( нямам представа дали по-рано са го отворили), поръчах си пак с 300 зора към 9:30 и след 3-4 дни си получих нещата и като цяло бях доволна от обслужването.
eli70o0 - аз също висях в полунощ, но файда нямаше, а относно компенсации - съмнявам се да предлагат. Преди година и половина бях поръчала 4 неща. Обаждат се и ми обясняват, че 2 неща вече ги нямат налични - или отказвам цялата поръчка или да ми пратят другите 2.

Последна редакция: вт, 29 ное 2016, 11:04 от Mishe333

# 342
  • Мнения: X
В една друга тема една съфорумка каза, че е получила точно моята основна стока за 3 дни. Поръчката и е от обяд, а моята от рано сутринта. Но е платила веднага с карта.
Лъжат много сериозно като казват, че ги обработват по ред на номерата. И мисля, че сериозно нараниха и без това скапаната си репутация. Повече никога няма да купя каквото и да било от тях. Освен това имам един безобразно нагъл мейл от тях. Все едно ми казват - ние ще си правим каквото си искаме, ти нали си се съгласила.

# 343
  • Мнения: 15
Здравейте, моята поръчка си седи със статус "Нова"! Номера ни е 100124... Някой вече дали е получил поръчките си около този номер?
Поздрави

# 344
  • Мнения: 453
desislavadz  - хора с 5 000 поръчки по-напред не са получили ( в случай, че номерата наистина са последавателни, а на генерирани по друг критерий).

Общи условия

Активация на акаунт