Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да се справя с доставка от Китай, която се забавя?
Как да отворя спор в eBay и как да го ескалирам до клейм?
Как мога да върна продукт, който не отговаря на описанието?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да се справя с доставка от Китай, която се забавя?
-
Как да отворя спор в eBay и как да го ескалирам до клейм?
За да отворите спор в eBay, първо влезте във вашия акаунт, след това отидете на „Моят eBay“ и изберете „История на покупките“. Намерете съответната поръчка и щракнете върху „Повече действия“. След това изберете „Решаване на проблем“ и следвайте инструкциите. След като успешно отворите спор, ще имате възможност да ескалирате до клейм, ако не постигнете споразумение с продавача.
-
Как мога да върна продукт, който не отговаря на описанието?
При връщане на продукт, който не отговаря на описанието, можете да го изпратите обратно на продавача с препоръчана пратка и обратна разписка. Трябва да обявите стойността на продукта и разходите за връщането ще бъдат за сметка на продавача. Можете също така да отворите спор в eBay или да ескалирате до PayPal Claims, ако не сте доволни от решението на продавача.
-
Как мога да намеря адреса за доставка на купувача в eBay?
-
Как мога да се справя с проблема, ако продавачът иска повече пари за доставка от първоначално обявената цена?