Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Кой мобилен оператор е по-предпочитан?
Какви са оплакванията от различните мобилни оператори?
Какви са предимствата на различните мобилни оператори?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Кой мобилен оператор е по-предпочитан?
Форумът разкрива различни преживявания с мобилните оператори, като някои са доволни от M-tel, други от Globul, а трети от Vivacom. Има и тези, които предпочитат предплатена карта, за да избегнат недоволството. Въпреки това мнозинството изразява недоволство от всички оператори, опитвайки се да изберат „по-малкото зло“.
-
Какви са оплакванията от различните мобилни оператори?
Форумът разкрива различни оплаквания от различните мобилни оператори. M-tel е критикуван за надписване на сметки и забавяне на сметки, докато Vivacom е обвинен в некоректно поведение при дистанционно предоговаряне. GLOBUL получава оплаквания за кражба на безплатни минути и некоректно отношение към стари клиенти.
-
Какви са предимствата на различните мобилни оператори?
Форумът разкрива, че някои потребители са доволни от различните предимства, които получават от различните мобилни оператори. Например, Глобул предлага безплатни минути и SMS съобщения, Виваком се отличава с изгодни тарифни планове, докато M-tel предлага индивидуални планове и коректно обслужване в магазините.
-
Какви са оплакванията от Globul?
-
Какви са мненията за Vivacom?

Не можело да минаваш на по-малка такса през срока на договора
. Бих ги разбрала, ако при минаването на дадената програма са дали някакви преференции от сорта "първите n месеца така, пък после иначе", изгодни телефони или някакви други екстри. Обаче не е имало нищо такова. Просто от по-ниска такса минахме на по-висока, а сега не можело да се върнем на старата. Че даже май не можело да минеш и на друга програма със същата такса. Само нагоре. Грубо ми се струва от тяхна страна. Не ги интересуват нуждите на абонатите, а само да влизат повече пари в касата
),но да променя условията,което тях не ги бърка-пак ще ми вземат парите,но поне ще имат доволен клиент,т.е. и вълкът,и агнето сити.Ама не-много от високо гледаха тогава,а сега не знаят къде да гледат като ми връчват 3 фактури наведнъж за плащане.И им ги платих,де,за да мога да ги напусна,когато реша.И сега ново 20,типично българско:автоматичното подновяване на договорите отпада,ама за нови клиенти.Що???
.