От кой мобилен оператор сте доволни?

  • 111 265
  • 918
  •   1
Отговори
# 105
  • Мнения: 75
Доволна съм от Мтел.
По време на въвеждането на новата Система и проблемите на други клиенти с надписани сметки и разговори при мене положението е ОК.  Сметките идват по-бавно, но са с нормални стойности.
Нямам надписани минути, СМСи и разговори.
На Глобул съм доволна само от предплатените карти - там не съм имала проблеми.
С Виваком нямам отношения. Разведох се с БТК в далечната 2002 г.

И аз съм така по отношение на Мтел... Не са ми пристигали сметки, по-големи от обичайните, които плащам, и за това станах мнителна към многото недоволни, които масово плюят по тях...  Thinking
а когато реших да прекратя договора с бтк беше много неприятно, защото служителката ( някаква много противна мъжо-жена) супер нагло се опитваше да ме задържи като клиент. Мнооооого се издразних тогава  #Cussing out

# 106
  • Мнения: 4 076
Знаете ли дали отпадна автоматичното подновяване на договорите(по-специално за Мтел)?
По едно време много се шумеше,но му изтървах нишката.
Днес ходих в Мтел с искане да анулират номера на починал близък и бях учудена да науча,че "да,отпаднало било автоматичното подновяване,но само за нови клиенти".Така ли е наистина и при всички оператори ли??
Ами те се молят тогава да станем нови абонати на друг оператор,та да имаме и ние  привилегиите на новите.Като не ценят,че от 12г.сме с тях...
Утре ще ги обиколя всичките в търсене на най-изгодни условия за фирма.Все ми е тая кои ще са,важното е добри цени в мрежата и безплатни минути към другите оператори,но в последното Мтел май не ги бива много.

# 107
  • In my tropical dream
  • Мнения: 250
LilaC адски тъпо от тяхна страна  Confused...Ама всички са един дол дренки.
Аз си изтрих гласа, който бях дала за Глобул  Crossing Arms Не можело да минаваш на по-малка такса през срока на договора  Tired . Бих ги разбрала, ако при минаването на дадената програма са дали  някакви преференции от сорта "първите n месеца така, пък после иначе", изгодни телефони или някакви други екстри. Обаче не е имало нищо такова. Просто от по-ниска такса минахме на по-висока, а сега не можело да се върнем на старата. Че даже май не можело да минеш и на друга програма със същата такса. Само нагоре. Грубо ми се струва от тяхна страна. Не ги интересуват нуждите на абонатите, а само да влизат повече пари в касата  Money  Money  Money
LilaC с условията за фирми не съм запозната, но като частно лице съм доволна по принцип от програмата на тези отгоре дето ги оплювам Globul unlimited - има много безплатни минути в цялата мрежа на Глобул и малко и към другите мрежи.

# 108
  • Мнения: 4 076
Аз си изтрих гласа, който бях дала за Глобул  Crossing Arms Не можело да минаваш на по-малка такса през срока на договора  Tired .
Това е така и при Мтел,проверено.Аз дори предлагах не да мина на по-ниска такса,да остана на скъпата(като толкова ми беше акъла да я подпиша за 2г  ooooh!),но да променя условията,което тях не ги бърка-пак ще ми вземат парите,но поне ще имат доволен клиент,т.е. и вълкът,и агнето сити.Ама не-много от високо гледаха тогава,а сега не знаят къде да гледат като ми връчват 3 фактури наведнъж за плащане.И им ги платих,де,за да мога да ги напусна,когато реша.И сега ново 20,типично българско:автоматичното подновяване на договорите отпада,ама за нови клиенти.Що???
А за да благоволят да опростят договора на починалия,искат смъртния му акт.Тъпото е,че той не фигурира като име при тях-фирмените телефони всичките се водят на едно име,на шефа.Казах им го това,но нищо-да съм донесяла оригинала все пак да го копират???Молба ще пишем,ще чакаме отговор един месец,че още такси да вземат и така...
Но нямам илюзиите,че някой от операторите мисли и за клиентите,те са си плюли в устите и ако не ги принудят по всички начини,няма оправия.

Последна редакция: чт, 26 май 2011, 18:44 от LilaC

# 109
  • Мнения: 63
Аз си оставам най-доволна от мтел. Безплатни минути към всички и качеството на мобилния интернет ми допадат най-много сравнено с останалите.
Сега обаче много се чудя за един супербоб. Има промоция за 500 мин към всички за 15 лв.

# 110
  • Мнения: 49
През годините сме ползвали и трите. В момента сме с Виваком и сме най-доволни, но ползваме само мобилна услуга без телевизии и интернет.

# 111
  • Мнения: 0
Като цяло нямам забележки към Виваком.
Глобул са също окей, като изключим партньорите им от сорта на Германос, 2би и подобни. Адски нагли, манипулативни и подмолни. Преди две години от Германос ми се бяха обаждали със заплахата, че ако не отида в техен магазин да преподпиша, щели да ми спрат телефона. Започнах неистово да се смея и служителката, виждайки, че няма да ѝ мине номера затвори.  Mr. Green
Въпреки това имам  познати измамени от тази схема и подобна - отиваш да си плащаш сметката, но ти казват, че не било възможно, защото договора ти изтична например след 2 месеца и хайде едно преподписване.  #Cussing out От тогава ходя само в магазини на Глобул и си плащам сметката по банков път.
За Мтел обаче, не мога да кажа нищо добро. Преди години бях на абонаментна програма с включени минути. Един месец пристига сметка 3-4 пъти по-висока от нормалната. Оказа се, че по някаква причина пакета минути не се бил активирал за текущия месец. Платих си сметката с уверението, че следващите месеци ще ми приспаднат надвзетите пари. На следващия месец отивам да си плащам сметката и се оказва, че никакви пари няма да ми върнат, нито да ми приспаднат, защото всичко вече било фактурирано, но като израз на добра воля, щели да ми дадат за 1 МЕСЕЦ двойно повече минути от тези включени в тарифата.  Laughing Направо побеснях от това дебелоочие, платих си за оставащите месеци от договора и им хвърлих картата.
Тогава още нямаше КЗП и единствената възможност беше да си пърся правата по съдебен път.
Преди две години в предишната фирма пак на Мтел, често ме командироваха с колежка в чужбина. Един ден, един от мениджърите след поредната командировка видимо ядосан ни попита, какви били тези своеволия със служебните телефони. Размаха разпечатки с проведени разговори в роуминг с продължителност от сорта на 30-40 минути и дори час.  Shocked С колежката направо паднахме, съпоставихме разпечатките със логовете от нашите телефони и естествено имаше огромно разминаване. Собствениците на фирмата се бяха надъхали да съдят до дупка Мтел, защото по груби сметки ставаше въпрос на системно надписване и ощетяване на фирмата с няколко хиляди лева. Консултира ли се юрист и се запътили към офис на Мтел да им бъдат заверени документите да проведени разговори, фактури и тн. Служителите веднага разбрали за какво става дума и се оправдали, че единствено управител на офис можел да им завери документите, а той не бил в момента в офиса. Отишли в друг офис и отново се повторила ситуацията. В крайна сметка направили корекции по сметките, оправдавайки се с грешка в системата.  Laughing

# 112
  • Мнения: 4 560
От кой мобилен оператор сте доволни ?
M-tel    - 77 (29.2%)
Globul    - 96 (36.4%)
Vivacom    - 91 (34.5%)

Много малки разлики.  Confused

# 113
  • York
  • Мнения: 826
Въобще не съм доволна от Мтел. Не бях ползвала скоро услугите им, но сега ми се налага служебно да го правя. Много пътувам, а често ми се случва да нямам обхват, което ми пречи на работата.

# 114
  • Мнения: 202
след Мтел и Вивател и сметки от 80-90 лв, минах на Боб. Първата ми сметка е 15 лв. Втората ще е към 30 . Засега съм доволна. Мъжа ми плаща и той до 30 лв.
Писна ми от договори и обвързвания.
Боб засега ме урежда идеално.

# 115
  • Мнения: 4 076
Боб засега ме урежда идеално.
Боб не бяха ли към Мтел?
Иначе цените им-поне това,което ми трябва,-са по-добри от Мтелските.

# 116
  • Мнения: 49
На Вивател сме от една година и нещо като се включва GSM-Те ,домашния и Интернет и сме много доволни,преди бяхме на Мтел и не съм доволна всеки път имах по 30лев сметка като говоря само с мъжа ми :Lil:

# 117
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
А аз говоря само с мъжа ми, детето и майка ми и сметката ми е 7лв. на Мтел.

# 118
  • Мнения: 4 076
Да се допълня-поразпитах и минах към боб.
Доволна Peace.

# 119
  • Costa Rica
  • Мнения: 551
Не съм доволна от нито един от трите. За мъките си с Глобул изписах фермани в други теми, не ми се повтаря. Виваком предлагат интернет с ужасно качество, за измамите с договори по телефона  да не отварям дума ooooh! М-телците ги отрязах преди много, много години.

Изобщо - принципът "всички са маскари" важи с пълна сила. Некадърността на хлапетата в офисите им е ужасяваща, независимо от фирмата. Имам чувството, че това  е умишлено,  с цел забълбукване на потребителя.

Имам почти изтичащ абонамент към Виваком, няма да го подновявам ( те поне се отказаха от автоматичното преподписване).

Общи условия

Активация на акаунт