От кой мобилен оператор сте доволни?

  • 111 360
  • 918
  •   1
Отговори
# 195
  • Мнения: 4 076
Да попитам дали някой може да ми помогне с идея:
Накратко-юли пускам проверка за преносимост на номер в боб,искам да напусна Мтел.
Оказва се,че имам още един месец докато ми изтече едногодишния договор с Мтел.
Решавам да изчакам,защото ако избързам,им дължа неустойки за този месец.
Не подписвам договор с боб,не си сменям сим-а с техен,продължавам все още да плащам на Мтел според плана си.Смятах да го правя септември,като се поосвободя малко.
Оказва се,че неустойки все пак имам,защото според Мтел влизам в "процедура за преминаване към друг оператор".Така те взимат два пъти пари за августовска такса,веднъж като "нормална" месечна такса и веднъж като неустойка.Според мен те нямат законово основание за това.
Пратих мейл до КЗП и Комисията за регулиране на съобщенията,но не очаквам нищо от тях.
Има ли нещо,с което мога да си помогна,или да се махам от тези ментели и да не се занимавам повече.

# 196
  • Мнения: 63
aniese,  и мен искрено ме изумява кой може да е доволен от близу ! нооо явно за за всеки влак си има пътници ! newsm78

Аз също не познавам някой доволен от тях  #Crazy

# 197
  • Мнения: 63
Но в случая какво общо има мобилният оператор с интернета на близу ?> newsm78

# 198
  • Мнения: 57
От никой..

# 199
  • Мнения: 1
Като избираш по-малкото зло - изборът ми пада на МТел (без да е реклама), защото интернетът им е доста добър.

# 200
  • Мнения: 12
Дааа...от по-малкото зло, факт е Grinning добре си го казала !

# 201
  • Мнения: 63
Стига сме защитавали само мтел, че току виж ни обвинят в пристрастност хихихи. Айде нека поговорим малко за Виваком и Глобул, че наистина малко странно тая тема бъка само от мтел Grinning

# 202
  • Мнения: 5 681
Предвид, че Мтел имат най- много абонати, е напълно нормално да е най- обсъжданият оператор.

# 203
  • Мнения: 63
Така е...де. Ама някой хора виждат странни мистични техники в това обсъждане  newsm78

# 204
  • Мнения: 5 681
Не знам за какви мистични техники говориш, но определено ми прави впечатление, че хората не умеят да избират абонаментния си план, пък после операторът бил виновен.  Rolling Eyes

По повод bob: нали знаете, че е собственост на Мтел?

# 205
  • Мнения: 525
Да попитам дали някой може да ми помогне с идея:
Накратко-юли пускам проверка за преносимост на номер в боб,искам да напусна Мтел.
Оказва се,че имам още един месец докато ми изтече едногодишния договор с Мтел.
Решавам да изчакам,защото ако избързам,им дължа неустойки за този месец.
Не подписвам договор с боб,не си сменям сим-а с техен,продължавам все още да плащам на Мтел според плана си.Смятах да го правя септември,като се поосвободя малко.
Оказва се,че неустойки все пак имам,защото според Мтел влизам в "процедура за преминаване към друг оператор".Така те взимат два пъти пари за августовска такса,веднъж като "нормална" месечна такса и веднъж като неустойка.Според мен те нямат законово основание за това.
Пратих мейл до КЗП и Комисията за регулиране на съобщенията,но не очаквам нищо от тях.
Има ли нещо,с което мога да си помогна,или да се махам от тези ментели и да не се занимавам повече.

Дали съм разбрал правилно - Юли месец питате Мтел дали може да си прехвърлите другаде номера?
И отговора е - че искат такса за преминаване към друг оператор по време на сключения договор.
Според мен, така от разстояние, би трябвало преди да изтече срока да ги уведомите че с изтичането му се отказвате от тях.
Предполагам че е записано някъде в договора - условия за прекратяване.

Поправете ме ако бъркам, но май беше прието че след изтичане на договора, от срочен става безсрочен, и тогава не би трябвало да искат такса за преминаване към друг оператор.
Единственото условие което ми казаха в боб е да нямате неплатени сметки към предишния оператор.
Така че успех...
По темата - лично аз за момента съм доволен от боб.

# 206
  • Мнения: 4 076
dikobraz,оказа се,че проверката за преносимост е сигнал за стария оператор,че се каниш да прекратяваш предсрочно договора.
Затова те бързо ти начисляват неустойки.
Тези неустойки ако ги платиш,си свободен веднага да преминеш към новия оператор.В Мтел те са оставащите месечните такси според плана ти без ДДС.За Глобул било друго,ми казаха от Мтел.
Тези неустойки може и да не ги платиш.Което е сигнал към стария оператор,че ти ще изчакаш да ти изтече договора със стария,след което никакви неустойки повече не те ловят.Неплатените неустойки не ти стават задължение,ако си спазиш договора.
Съответно фактурата за неустойки била различна от обикновената месечна сметка и започвала с различен от обикновените месечни фактури,номер.
Сложно,нали?
Аз все пак подадох оплакване срещу служител на Мтел,тъй като на моя въпрос:"това месечната ми сметка ли е",получих отговор "да".Което е умишлена заблуда.Ако ми беше обяснила това,което писах в началото,нямаше да платя неустойката и да си приключа спокойно договора-имам още месец само,и да си мина към новия оператор.Тази заблуда  стана причина хем да си платя неустойки за прекъсване на договора с Мтел,хем да си остана техен абонат.Е няма логика за което.
Затова аз подадох оплакване срещу тази служителка-не ме интересува дали нарочно е излъгала или й се е спяло;и молба да ми се възстанови сумата за неустойката.
Такива цигански номера ни настройват срещу операторите,blackisback,а не плановете,които всеки знае как да избере според нуждите и джоба си.Да,боб са на Мтел,и двата оператора си го заявяват открито.

# 207
  • София
  • Мнения: 18 537
По повод bob: нали знаете, че е собственост на Мтел?
Знам, но това не ми пречи да съм доволна от тях в момента.
Бях дълги години на Мтел, още от началото им. Плащах си, нямах проблеми с надписвания и подобни. Договора ми изтичаше на 20.06. М. май кротичко ги попитах дали има възможност за повече минути към други оператори. Не спорех за цената на абонамента и видовете минути за разговор. Кифлата в офиса се държа надменно, нямало как да ми дадат индивидуално предложение,   защото съм си плащала само месечните такси и нищо отгоре. Трябвало било да имам много разговори извън предпочетения план. Излязох си и отидох в офис на БОБ, прехвърлих си номера за 2 дни и засега нямам проблеми - дърдоря си със всички без да се ограничавам. Платих си само последната сметка към Мтел, сега периодично проверявам дали има нещо друго за плащане - нямало. Но и документ, че няма не искат да ми дадат.
Другото недоволство - за морето си купих прима карта за интернет. Взех я след дълго издирване по офисите им. Да, ама не - нямат настройки за моя телефон - Привилег. Говорих на +88, изпокараха ми се защо си поръчвам телефони от китайски сайтове. Телефона е купен от техния дистибутор Хенди, но никой не знае как да му подкара интернета. Влязох в малък офис на Виваком на морето - пробвахме предплатена карта за интернет и девойчето успя да го настрои без проблеми.

# 208
  • Мнения: 0
Аз от много години съм на Глобул и никога до сега не съм имала проблеми. От Мтел имам познати, които доста често си патят. Още повече ми паднаха в очите Мтел след като неотдавна има бяха хакнали системите и в продължение на седмици никой не можеше да си плати сметката, защото компютрите им не бачкаха.

А това, че били имали най-много абонати си е пълна измислица според мен. Дават някакви нереални цифри, в които най-вероятно са включени и няколко милиона неизползвани карти.

# 209
  • Мнения: 57
М-тел ги осъдих преди няколко години...редовно ми надписваха сметката!!!

Общи условия

Активация на акаунт