РУСЕ

  • 41 424
  • 722
  •   1
Отговори
# 60
  • На брега на реката
  • Мнения: 4 361
Майко мила...тия луди ли са...Бахти наглите. Ние с Мтел имахме скоро разправия с мъжа ми, стигнахме до Комисия за защита на потребителите и Мтел не се явиха. Казаха ни, че можем да си търсим правата къде - в София, защото там им бил главния офис и ако искаме да ги съдим там. Демек трябва да разполага човек с много свободно време и пари (нервите не ги броя), за да си отстоява правата, както трябва.
Направо ми писна от такива!


Еее да бе, баси желязната логика. Не щат ли направо да се срещнеп и с чуждестранните им шефове, нейде по света. За какво се правят главни офиси в големите градове, ако не могат да съдействат. Те са длъжни, чак не знам как са ги оставили така, без да се явявт в КЗП  Rolling Eyes Всеки си прави каквото си иска, то ва е истината. И всеки е недосегаем, щото е мнооого голям. Пък това с Хенди, аз не знам дали ще имам толкова нерви за разправии. Директно вадя лошия речник и си търся на по-висша инстанция правата  ooooh!
Аз имам един болезнен спомен, свързан с МТЕЛ и 4 ст интернет на телефона ми, който НЕ поддържа нет. Ама айде била грешка, когато си оправяха сметките и другите бакии. Ама 4 ст от мен, 4 от всеки друг потребител....много яко  #Cussing out
Това за добро утро  Mr. Green
Хайде лек ден и ако спре да пръска, времето ще бъде супер за разходки. Меко и тихо е  Simple Smile

# 61
  • Мнения: 250
Когато за първи път си купих мобилен телефон, бях към МТел. Бегло си спомням, че нещо бяха започнали да ме мамят със сметките и реших да се прехвърля към Глобул.....и така вече повече от 5-6 години. Цялото семейство сме на Глобул и сме доволни.... Peace

# 62
  • Мнения: 820
Когато за първи път си купих мобилен телефон, бях към МТел. Бегло си спомням, че нещо бяха започнали да ме мамят със сметките и реших да се прехвърля към Глобул.....и така вече повече от 5-6 години. Цялото семейство сме на Глобул и сме доволни.... Peace

Вероятно и от Глобул има недоволни, но когато ние сключихме договор те предлагаха в пъти повече екстри от МТЕЛ, а Виваком още нямаха добра мрежа. Аз също съм имала проблеми, то няма как, но решението е цивилизовано - става само с едно телефонно обаждане  Peace докато мин.седмица Хенди за 1 лв. ни направиха луди - първо не ни изпращат фактури, второ от МТЕЛ ни спират тотално заради тези 12 лв, които ние не знаем, че дължим и то без предупреждение - за информация ден преди това сме им превели 400 лв. и кгато тръгнах да се разправям от Хенди отново отказаха да ми издадат фактурата - да съм представела пълномощно, че имам право да получа фактура, която забележете е вече платена и то не от тях, ами да ходя до офис на МТЕЛ. Показвам пълномощно за получаване на всякаква кореспонденция, но не важало - трябвало да е специално издадено за МТЕЛ и в крайна сметка се разходих 2 пъти, взех прословутите фактури и от МТЕЛ потвърдиха, че точно Хенди, които са издали картите е трябвало да ми пратят и фактурите.

Ако пък искаш да си купиш телефон с отстъпка трябва непременно да си вземеш и карта  Twisted Evil , ако пък ти дадат някакъв ще е със смешна отстъпка в цената и ще го чакаш почти месец - нищо че си корпоративен клиент и имаш добри сметки  Twisted Evil за сравнение в Глобул си купуваш колкото си искаш телефони с добра отстъпка и то веднага - плащаш - вземаш - няма кодиране, няма разправии!

За плановете им - аз преди да подпиша договор имам сравнителна таблица за трите оператора при потреблението на групата къде колко ще плащам и какво ще ползвам и от там става видно за какво иде реч.

Но в случая най-лошото е отношението, защото представителя, който отговаря за нас от Хенди не благоволи да си вдигне телефона, дори не се обади да пита защо сме го търсили и дори не се извини за причиненото неудобство - това е недопустимо за мен!
 

# 63
  • Русе
  • Мнения: 276
Pupinka, там е проблема. Аз и особено мъжът ми не сме от тия, дето обичат да ги правят на луди. Затова той ангажира и един приятел адвокат да се яви с него - беше решен да се разправя докрай. Да, ама не. На тия пе******, им било практика да не се явят в такива случаи - съставя се протокол, в който се описва, че не са се явили от другата страна и следователно клиентът има право да си потърси правата по законов път (дело), но това е постановено, е може да се случи, където е главното им седалище. Иди ходи там. По принцип и това бихме направили, но сме новодомци с малко бебе (както се вижда) и нямаме излишни финанси и време. Ама още им се точим, де..  Twisted Evil

# 64
  • На брега на реката
  • Мнения: 4 361
Нека се дава гласност на подобни проблеми. Макар, че аз също съм недоволна от Мтел, брат ми дълго време си пати от Глобул, надписаните сметки и превишения лимит с над 20 лв, майка ми пък 3 месеца не можа да се "разведе" с Виваком и домашния телефон. И какво правим без телефон? След като всеки мобилен оператор е значително нелоялен към клиентите си, аз викам да започнем да си пускаме пощенски гълъби  ooooh!

# 65
  • Русе
  • Мнения: 276
Опъваме по един канап между прозорците, че тия гълъби много цапат,  бе..

Ама...за дълги разстояния трябва да се измисли нещо.  Mr. Green

# 66
  • Мнения: 222
http://vbox7.com/play:f093d9f9&start=21&r=emb
по въпроса за мобилните оператори  tooth

# 67
  • Мнения: 4 884
аз викам да започнем да си пускаме пощенски гълъби  ooooh!

То май наистина до там ще стигнем. Аз от самото начало с първия телефон бях към Глобул и бях доволна. Но когато реших да заминавам за чужбина за първи път и си взех телефона с мен ми стана весело. Три месеца под ред бях спирана задари достигане на лимита. Айде пращай някой от наще да го плаща предварително по спешност. Та вторя път като заминавах реших да се прехвърля на по нисък тарифен план, макар и без безплатни мин. щото така или иначе нямаше как да ги ползвам, с уговорката че като се върна ще се върна обратно на моя си план. Да ама не. Да съм гледала какво подписвам, то било можела ама вече не, че то картата беше и на сестра ми на името за капак, но АЗ съм подписала договор и неможело да се върна на стария план. Побеснях. Отидох в Мтел и си купих прима карта, а Глобула го ползвах като втори телефон за всеки случай, та така докато ми изтече договора и го спрях. Ай Глобул Бай. Примата си я минах на сметка и до ден днешен съм доволна от тях. Цялата ми рода сме към Мтел. Само дето сега се сещам, по миналата година си поднових договора и взех телефон за подарък за свекито за РД. Та договора за 2г. Шест месеца след подписването му аз получавам една сметка космическа, при което аз  #Crazy #Crazy #Crazy Отивам в Мтел да проверя какво става и защо така, като първо погледнах в сайта им да си видя фактурата за какво иде там реч. И какво излизаааа....договора в системата е вписан за 1г. и понеже половината от периода на д-ра ми беше за 750мин, а другата за 250мин безплатни към група, та вече съм минала към по малкото мин и разликата  #Crazy ми се начислила. Мислех, мислех, чесах се тук там и викам на човечеца в офиса...ми то на мене по ми е изгодно така: ще съм само 6м на 250мин вместо година, като сега ще си платя сметката. И той се чеше и мисли и накрая ми вика "Ми така е". Прибирам се в нас и гледам д-ра наистина за 24м. Та общо взето благодарение на тяхна грешка аз съм на далавера, понеже сега си поднових наново договора и съм на по изгоден план. Да ама като се замислиш, при мен са сбъркали в моя полза, а при колко други хора е сбъркано в техен ущърб?!?

# 68
  • Мнения: 4
Ле-ле-е,този клип е много як,показва истинското лице на всички лъскави реклами ,които ни заливат отвсякъде. #2gunfire #Crazy

# 69
  • Мнения: 452
Добро утро момичета, хммм подхванали сте и моята любима тема МТЕЛ  #2gunfire - имам подадена жалба на 16,12,2010 и още си чакам отговора, който те трябваше да ми предотставят в срок от 1 месец. Дълга и широка е мойта, но ако имате търпение  прочетете: Та съпруга ми беше съкратен от работа и на 25,08 прехвърлихме номера му от старата хирма на фирмата на майка ми -нова фирма, ние с нея сме на другата фирма. Та хубаво 2 фактури платихме, последната на 20,09 и от тогава блокаж на мрежата - нито *88, нито нищо и началото на Декември получавам сметката за септември -24 лв. -супер, като я плащам и ми казват, че има излязла следваща ф-ра - 191,80 лв  Shocked удар щях да получа. Отивам и почвам да питам защо има такава сметка - отговора има роуминг, хубаво има роуминг, ама има и кредитен лимит от 70лв. Започна се мойта сага - проверявам аз договора, на чието подписване не присъствах и се оказва, че той е на съвсем различен НЕпромоционален пакет, какъвто искахме и роуминг за Турция, който се оказа роуминг за ЕС. Пуснах молба за разпечатка и що да видя, 82 бр. смс-и, като аз имам за 2 месеца изпратени от него 74 бр. - отговора на служителя: ама г-жо вие сигурна ли сте , че само на вас е пращал, та той може и на друга да е пращал   #Crazy Направо ми идеше да го убия тоя. Написах сочна жалба срещу служителката, с която подписали договора, за кредитния лимит и естествено за роуминга. И чакам още,5 пъти ходих и то при различни служители - всички различно ми казват, вече сметката му е 500 лв. , а отговор нямам, е най-сетне на 24,01 му се обадили от Мтел и му казали, че няма да го спрат , докато не излязат със становище по жалбата и на следващия ден го клъцнали  Laughing, Луда работа, последно миналата седмица ми казаха, че жалбата ми е доста дълга и затова се бавели, ама един вид да не се надявам да я одобрят, за тях този кредитен лимит не съществувал, а моя мъж можел и 10000 лв. в роуминг да направи и немогат да го спрат. Друг пък служител ми каза, че кредитния лимит важи само за БГ, ха въври разбери.

Между другото имам една позната, която работеше в МТЕЛ и тя ги съди, но в Русе. доколкото знам, там където подадеш иск - те са длъжни да се явят!!!

# 70
  • Мнения: 4 884
Каквато съм заблеяна забравих да почерпя. Днес малкия юнак става на половин годинка.



Почерпете се виртуално за негово здраве.

# 71
  • Русе
  • Мнения: 656
.....
Засега от Глобул не са ме мамили, но пък всеки месец ми пробутват разни оферти, които аз отказвам  Rolling Eyes
Mr. Green  

Майко мила...тия луди ли са...Бахти наглите. Ние с Мтел имахме скоро разправия с мъжа ми, стигнахме до Комисия за защита на потребителите ....

Трябва , човек да отстоява правата си , така както изискват от него да си спазва задълженията !
В Хенди оня ден , понеже договора ми изтича след 3-4 месеца , един почна един да ми рисува някакви схеми на един хвърчащ лист , как не било нужно да чакам изтичането на договора и как ще ми предложи "най-изгодната" оферта и да сключа нов договор веднага . Мтел не ми е основен телефон (ползвам VIVA) , а и мразя дългите разговори по телефон и не се блазня от 2000+ "безплатни" минути , но така и така се принудих да го изтърпя  newsm78 .
 Предложи ми да ми смени "неизгодния" договор за 5лв . , за един ама много изгоден - за 12лв , на което аз много се зарадвах  Joy , и още - ще ми подаряли втора карта ... на което аз вече не се стърпявам и казвам - всички имаме телефони , не ми трябва  newsm78 . Ами вика : сложи си я в шкафа и готово .

 Аз се отървах така : започнах :
 Аз - Абе ония закон за премахване на автоматичното продължаване на договорите няма ли да го приемат скоро ?
 Той - А , да бе след 1-2 месеца ще го приемат (той се хвана на въдицата)
 Аз - Защото викам , ще чакам тогава по-добри оферти , инак ей къде е Vivacom  hahaha

Къде на шега , къде на истина , той се омири и спря да ме занимава с глупости !

# 72
  • Русе/София
  • Мнения: 1 838
Каквато съм заблеяна забравих да почерпя. Днес малкия юнак става на половин годинка.


Да ти е жив и здрав юнака.
Ей тая тема с монополистите в тая скапана държавица винаги е на дневен ред.Дали тел.оператори,дали топлоф. или енергото-няма значение.Няма управия ей.Всеки ни одира кожата,че и малко им се струва,драпат за още. #2gunfire #2gunfire #Crazy

# 73
  • Мнения: 14 133
agnesana , честита половин годинка на сладурчето.  Heart Eyes
Клипът за мобилните оператори наистина е страхотен.  Peace

# 74
  • Мнения: 7
Привеееееетттт!!!  newsm18
Честита половин годинка на малкия бонбон!
Мобилните оператори няма да коментирам  #Cussing out #Cussing out
Чочиии, мерсаж за темата   bouquet  bouquet
И да ви се оплача!  Crazy Crazy
От седмица мойто мъниче взе да яде през час и половина и през ноща и през деня. Побърка ме. И съответно реших да взема АМ и да дохранвам. Да, ама не,  смених три млека и не иска и това е. Плюе, реве, чак се дави и ако успея да му навра 10мл. с голям зор, той после ги повръща. Сега ще го мъча с пюренца. Дано поне тях яде. ooooh! ooooh!

Общи условия

Активация на акаунт