Споделете - 158

  • 31 788
  • 737
  •   1
Отговори
# 660
  • Мнения: 5 370
Естествено, че НЕ МОЖЕ да стои съсредоточен 2 часа, това ми е безкрайно ясно. Обаче съм го наблюдавала как се държи, когато нещо му е поднесено интересно. Не мръдва, просто, слуша, пита и така. Аз, Рокси, съм се опитвала многократно да гледам на детето си като професионалист, бивш, а не майка. Трудно е, признавам.

Но мисля, че в случая се пресолява манджата повече от необходимото.  Просто преподавателката предпочита да работи с методи от миналото ни, когато всички трябваше безотказно и безропотно да седим и да не шукваме.

Бях свидетел, обаче, как другата учителка, на другата предучлищна група, също използваше подобен метод. Пред едно момиченце каза на майка му, която го вземаше, че понеже с приятелката и си говорели, щяла да я премести в другата група. И девойчето се разплака много жално!!!

Ми...не ги разбирам тия подходи, пак ви казвам.

# 661
  • Мнения: 2 212
И аз така бях, оревах света да се махна от гадната ДГ и да тръгна на училище. Е, тръгнах от 6 годишна с увереността, че знам да чета, да смятам, ама не подозирах, че там се иска дисциплина и концентрация и т.н. Та бях все със забележки, изгониха ме от занятията един ден да си ходя вкъщи, а на първата родителска среща майка ми е брала срам, тя си знае колко  Embarassed

# 662
  • София
  • Мнения: 3 421
Не е лесно да си учител на малки деца. Едни могат, други - не.
Въпросната госпожа явно не се справя добре. Класната на щерката - никога не се оплаква от децата, винаги е намерила подход и си се справя с тях. А класната на детето на една приятелка - се оплаква всекидневно, прави родителски срещи - пак се оплаква и така...
И в детската бяхме с такива примери - едната госпожа вика постоянно, а другата ги събрала около нея като пиленца и я гледат в устата какво ще каже. Едни и същи деца.

Трябва да успееш да задържиш вниманието на децата.

Моята щерка в първи клас четеше, пишеше, смяташе. Много е приказлива, но никога не е имала забележки и гонена от час. Пак казвам - госпожата й е страхотна. Като я видя, че се справя по-бързо - просто започна да й дава нещо допълнително да се занимава.

# 663
  • Мнения: 4 300
Объркваш ме, Жоз. Аз съм прагматичен човек. Ако не може да стои  2 часа, защо не потърсите нещо друго, по кратко и по различно като преподаване, а догодина  да пробвате отново ученическия вариант?  Ти знаеш,ама да си кажа, на тази възраст децата учат чрез песнички, слушане и кратки въпроси-отговори, а не академично.
Аз от преподаване нищо не разбирам, принципно, но личното ми впечатление е, че на дисциплината доста се държи и в страни, с които имаме различно минало.
Другите деца в групата имат ли същия проблем?

# 664
  • Мнения: 1 252
Два часа да задържиш вниманието на дете ми се струва невъзможно!

# 665
  • Мнения: 3 405
Аууу, аз вече клоня към отказване. (Не знам какво е покритието, утре ще имам инфо).

Първи и последен - не, колкото и да е готин.

# 666
  • Мнения: 5 370
И аз така предполагах, че ще е с песнички, слушане и въпроси/отговори. Но те пишат сериозно.

Той се справя удивително добре с писането.

Има май още едно детенце, ако не се лъжа, което също се разсейва.

Аз мисля, че проблемът е по-скоро от това, за което пише и Етиа. Индивидуалното, то е, което липсва. Tired

# 667
  • Варна
  • Мнения: 1 306
Какви са тия часове по два часа на тази възраст? В езиковото у-ще, върху което имам наблюдения, 5 годишните учеха по 40 минути, 6 годишните по час и 20, мисля.

# 668
  • Мнения: 7 330
Каква е групата, Жози? Всички ли са на неговата възраст или той е най-малкия?

Даф, не в езиково, а в просто училище часовете за най-малките са по-къси.

# 669
  • Мнения: 18 316
Разбира се, проблемът с дисциплинага винаги е в преподавателя, Жозе, ще ме прощаваш. Ако децата слушкат- страхотен, ако ли не-  липсва индивидуален подход, за нищо не става и т.н.
Дисциплина е мръсна дума, щом става дума за 5-6, даже и за 7 годишни деца- това съм разбрала аз Joy
Мислите ми са в посока на Роксините.

Жоз, ти на най- малките ли си преподавала?

# 670
  • Мнения: 5 370
Какви са тия часове по два часа на тази възраст? В езиковото у-ще, върху което имам наблюдения, 5 годишните учеха по 40 минути, 6 годишните по час и 20, мисля.
Ми не знам, от самото начало са така, сигурно имат някакви паузи помежду, но общо по 2 часа астрономически трае, 3 пъти седмично.

Никъде не съм казала, че дисциплина е мръсна дума. Но, да, всичко зависи И от учителя.

Преподавала съм на всичко, що мърда, от 5 до 11 клас. Тоест, там, дето трагедията става пълна. Не като с мъничките. Laughing

# 671
  • Мнения: 4 300
От българската детска градина и дисциплината  в нея нямам кой знае какви впечатления, все пак детето ми беше по малко. Тук това, което ми се оформя като впечатление, е че когато е Найн, е найн и се изпълнява. Но и не се поставят прекалено трудни или невъзможни цели. Да, принципно привличането на интерес е работа на преподавателя, но все пак в някакви граници.
Подчертавам, че детето ми няма още 4 и говоря не толкова за обучение, колкото за занимания. Ученето и дисциплината са две различни неща.
Освен това, по скоро бих сменила учителката, отколкото да се опитвам да я променям ( щото си мисля, че е почти невъзможно).

# 672
  • Мнения: 5 370
Абсолютно съм съгласна с последното ти изречение, Рокс.  По-скоро може би ще стисна зъби и ще изчакам. Знам, че на тази възраст трудно се променя човек, а камо ли - професионалист с изградени навици.

# 673
  • Варна
  • Мнения: 1 306
За мен 3 пъти по два часа седмично за 6 годишно са твърде много. Нормално е да не издържа откъм дисциплина. Не знам коя е школата и какви са им методиките, но ако поне половината от това време не е заето от песнички и движение (игри), съпътстващо ученето, не бих го държала там.  (естествено, мнението ми не се базира на достатъчно информация, така че не го приемай категорично)

# 674
  • Варна
  • Мнения: 1 810
Ъъъъ, извинети, ама дори в училище часовете са по 40-45 минути и има почивка между тях. Или поне така беше когато аз бях ученичка. Какво остава за някаква школа, в която се обучават 6-годишни? Не е нормално да са толкова дълги часовете. Я стойте вие два часа без да мръднете.  Mr. Green По въпроса с дисциплината и аз имам наблюдения от детската градина. Миналото лято две различни учителки - едната го хвали колко е отговорен, как танцувал, пък как пеел, а другата - не слушал, не внимавал, постоянно искал да търчи...  Thinking Ами това е едно и също дете. И не, че не си познавам детето - знам, че и едното е вярно и другото също, но явно при едната учителка изпъква "светлата" страна от характера му, а при другата - "тъмната".

Дафи, за апартамента - банката какво казва?  Mr. Green Или вие няма да ползвате банкови услуги? Всеки случай - готин, готин, ама на последен етаж. Ние сме събирали преди пари за ремонт на покрива. От целия вход се събраха, но това стана в рамките на две години. През това време на хората им е текло, мухлясали са и така.

Общи условия

Активация на акаунт