проблемна ситуация с онлайн книжарница Хеликон

  • 2 342
  • 12
  •   1
Отговори
  • Мнения: 72
Здравейте! Пускам темата, защото не зная какво мога да направя в случая. Направих поръчка онлайн от книжарници Хеликон и платих с дебитна карта, като книжките трябваше да се доставят на адреса на майка ми. Дотук всичко ок, писаха ми в деня на изпращането че пратката пътува. Но при доставката, куриера е поискал от нея да плати поръчката. Аз й бях казала, че само трябва да ги приеме, но тя се е притеснила и е платила. Освен това една книжка липсва. Писах на мейла им, но вече седмица не получавам отговор. Освен да им се обадя по телефона за собствено успокоение, да им кажа, че са некоректни с клиентите си, мога ли да направя нещо друго? Сумата не е голяма, около 30 лв, така че въпроса не е в парите, просто ми стана обидно, както от случката, така и от липсата на какъвто и да било отговор от тяхна страна.  Да не говорим, че съм поставила майка си в неудобната ситуация в момента да няма пари в себе си и да се чуди как да плати. То всъщност очаквам, че няма какво друго да се направи, но да попитам все пак.   bouquet

# 1
  • Мнения: 1 514
Обади се  Peace. По-добре не оставяй случката така, не е безобидна. И книга по-малко, и сте платили втори път, че и на мейла не са отговорили. Много неприята ситуация.

# 2
  • Мнения: 2 696
Обидно е !
За това не ползвам подобни услуги , патих !

# 3
  • Мнения: 72
Благодаря ви, момичета! Явно наистина освен обаждане за собствено успокоение, няма какво друго да направя, защото ако имаше от тяхна страна желание за решение на проблема, щяха да го изразят още с отговор на мейла. Аз никога не плащам предварително, като пазарувам от бг сайтове, но сега понеже не можех да си получа пратката, за да не товаря никого. Но ще ми е за урок.

# 4
  • Мнения: 164
Има ли някакво решение на проблема, мисля да поръчам книги на децата-Пиши дали са ти отговорили, дали са коректни.30 лева не са много , но ако аз ги платя от тук не искам майка ми да вади пак пари от нейния джоб /за България никак не са малко/-Правя сметка и аз да направя поръчка за около 30 40 лева!

# 5
  • Мнения: 72
Не, за съжаление не получих никакво обяснение на случилото се, така че едва ли ще поръчам пак от там някога. Мисля при следващ случай да опитам от "пингвините", макар и вече с едно на ум, даже се чудя дали не е по-добре да изпратя парички на роднините и да си направя поръчката с наложен платеж... Ей така, за всеки случай.

# 6
  • Мнения: 0
Здравейте! Пускам темата, защото не зная какво мога да направя в случая. Направих поръчка онлайн от книжарници Хеликон и платих с дебитна карта, като книжките трябваше да се доставят на адреса на майка ми. Дотук всичко ок, писаха ми в деня на изпращането че пратката пътува. Но при доставката, куриера е поискал от нея да плати поръчката. Аз й бях казала, че само трябва да ги приеме, но тя се е притеснила и е платила. Освен това една книжка липсва. Писах на мейла им, но вече седмица не получавам отговор. Освен да им се обадя по телефона за собствено успокоение, да им кажа, че са некоректни с клиентите си, мога ли да направя нещо друго? Сумата не е голяма, около 30 лв, така че въпроса не е в парите, просто ми стана обидно, както от случката, така и от липсата на какъвто и да било отговор от тяхна страна.  Да не говорим, че съм поставила майка си в неудобната ситуация в момента да няма пари в себе си и да се чуди как да плати. То всъщност очаквам, че няма какво друго да се направи, но да попитам все пак.   bouquet

Здравейте Карамел@!
Пиша ви от името на Книжарници Хеликон! Съжалявам за късната реакция, но съвсем случайно попаднах на вашия пост. Обикновено решаваме подобни казуси чрез електронната поща или служебен телефон в рамките на не повече от 24 часа. Моля, свържете се с мен на тел. 02/460 40 81 или на 0878 86 16 26, за да изясним и решим проблема. Ако това все пак вече е направено, моля, да ми пишете тук на BG MAMA , както и на service@helikon.bg.
Оставам на ваше разположение за коментари  и въпроси!
Поздрави,

Elena Panayotova
Manager
Alternative Sales Department
HELIKON PLC

address: Bulgaria, Burgas
office:     00359 2 460 40 80
office 2 : 00359 2 460 40 81
e-mail:    elena@helikon.bg
www.helikon.bg

# 7
  • Мнения: 21 560
А, значи можело като се огласи случая да са коректни. Аз бих се обърнала към КЗП веднага след случая. Дори и да е станало объркване, което несъмнено е нежелателно, адекватната реакция би била незабавна компенсация плюс връщане на надвзетата сума плюс извинение.

# 8
  • София
  • Мнения: 34 699
Е, като гледам, случаят е огласен преди повече от 2 години. Сетиха се да реагират.

# 9
  • Sofia
  • Мнения: 1 492
Умирам от смях с Хеликонци - за пореден път!
В света на книгите няма по-лошо обслужване от тяхното, но все пак е похвално, че отреагираха късно, но не никога!  Laughing

# 10
  • Мнения: 72
Писах на дамата от книжарници "Хеликон", но както се досещате, случай от преди две години е трудно да бъде разрешен  Laughing, за съжаление не си пазя номера на поръчката, нито изпращаните имейли... Все пак се радвам, че макар и късно, някой обърна внимание, може би обратната връзка с клиента е подобрена.

# 11
  • Мнения: 2 883
И аз не съм доволна от Хеликон.

Това е навярно единственто място където при поръчка на тяхна стока от друг техен магазин искат да им плащам куриерските разходи  Crossing Arms

# 12
  • Mediterraneo
  • Мнения: 42 507
Ама реакция извадихте, Хеликон! 2 години след случая! Ужас  Tired

Общи условия

Активация на акаунт