® E-bay - тема 66

  • 31 615
  • 740
  •   1
Отговори
# 150
  • Мнения: 62
Здравейте, имам голям проблем с ebay. Спечелих търг за едни маратонки още януари месец, като ползвах емпреса за адрес. Обаче нищо не съм получила до сега. Чаках доста дълго защото се притеснявах от факта, че съм с посредник и да не обвиня някого неоснователно. Писах на емпреса, които ми отговориха, че няма при тях, писах на продавача, който вече няколко дни не ми отговаря, реших да пусна диспут, но съм изтървала срока, който е 45 дни и сега не знам какво да правя. Изгоряла ли съм или има някакъв начин да си върна парите?
Благодаря ви сърдечно

# 151
  • Бургас
  • Мнения: 5 798
Щом си изпуснала срока за диспут, страхувам се, че нищо не можеш да направиш Confused Ако попаднеш на свестен продавач (или такъв, който си варди много рейтинга) може да ти предложи повторно пращане или връщане на парите, но вероятността не е голяма... Сега иди и си налей една чаша студена камчийска, а друг път си гледай сроковете за диспут и действай докато е време Peace

# 152
  • Мнения: 6 468

TEDDY_BEAR, чакай до 12.03 и после си ескалирай  Peace
Оф, имам гадното чувство, че този ще ме прецака нещо... Сега е написал в кейса, че според английските пощи пратката е напуснала Англия и твърди, че е в България. Пише да чакам до 24.03 и ще ми върне парите. Тогава Английските пощи считат пратката за изгубена. Сега аз не мога да отговоря явно, тъй като пише, че ако натисна Submit ще затворя кейса. Така ли трябва да бъде?? newsm78
Submit  не затваря диспута.Него можеш да го имаш, ако искаш да напишеш нещо и те пита дали да го добави.С натискатето потвърждаваш.А кога всъшност го отвори диспута? След отварянето имап 30дни, за да ескалираш.

# 153
  • Варна
  • Мнения: 7 080
30' не е ли за нисък ръст?

при дънките не беше ли 32' за стандартна,
30' за нисък
34' за висок  Thinking
Май си права. Макар,ч е съм купувала с дължина L и ми беше къс...отговаряше на 32' а XL дължина на 34' - това за дънки на next. Но сега погледнах и по принцип би трябвало R da e 32'.

# 154
  • Бургас
  • Мнения: 5 798
Аз ще си заредя снайпера, пък ще видим... И без това не знам дали все още ще мога да се пъхна в 18-ка предвид наливащите ми се средни части, та дали ще са ми леко къси или не - ще го преживея hahaha

# 155
  • Мнения: 308

Здравейте, имам голям проблем с ebay. Спечелих търг за едни маратонки още януари месец, като ползвах емпреса за адрес. Обаче нищо не съм получила до сега. Чаках доста дълго защото се притеснявах от факта, че съм с посредник и да не обвиня някого неоснователно. Писах на емпреса, които ми отговориха, че няма при тях, писах на продавача, който вече няколко дни не ми отговаря, реших да пусна диспут, но съм изтървала срока, който е 45 дни и сега не знам какво да правя. Изгоряла ли съм или има някакъв начин да си върна парите?
Благодаря ви сърдечно

А, може и да е станала грешка и твоите маратонки да са отишли по погрешка при някой друг.
Преди време с моя пратка от Емпреса, дойде и още една, която въобще не беше за мен.Чуждата пратка беше един огромен кашон - самолетче с радиоконтрол.
Върнах я , за моя сметка на този за който беше предназначена, уж щяха да ми приспаднат парите , но уви не стана .Както и да е , но имай едно на ум, че може и да са отишли при някой друг и той да си трае.
Възможно е и продавача въобще да не ги е пратил, разбира се, затова не чакай до последно.

Последна редакция: чт, 10 мар 2011, 13:13 от Ламбрина

# 156
  • София
  • Мнения: 324
Добре, ако е изпратена по 2nd mail и се стигне до доказване, че е изпратена - има ли обозначено на доказващия документ/разписка името и адреса на получателя?

Все ми се върти този въпрос, дано не се налага да се боря с неизпратена пратка.

# 157
  • Мнения: 35
Здравейте, имам нужда от помощ. Получих следното съобщение от ибей " We're writing to let you know that the listing for the following item you bid on has been removed"  и ме съветват да отворя кейс, ако не съм получила пратката, а съм платила. Аз, разбира се, все още не съм я получила пратката в Б-я, но може да е пристигнала на английския адрес на превозвача, а няма как да проверя. Какво означава това съобщение

# 158
  • Бургас
  • Мнения: 2 090
30' не е ли за нисък ръст?

при дънките не беше ли 32' за стандартна,
30' за нисък
34' за висок  Thinking
Май си права. Макар,ч е съм купувала с дължина L и ми беше къс...отговаряше на 32' а XL дължина на 34' - това за дънки на next. Но сега погледнах и по принцип би трябвало R da e 32'.

На Некст са различни...
При тях R e 30'', L-32''. XL-34''.

# 159
  • Мнения: 10
Имам такъв проблем и не зная как да постъпя  Thinking
В началото на февруари закупих един часовник. Платих с Paypal. Продавача след това ми писа, че си е объркал имейла и ако мога да канселирам плащането и да изпратя паричките директно на посочен от него нов имейл. Така и направих. От тогава ни вест ни кост от него и часовника. Писах на продавача многократно, но никакъв отговор.
Искам да пусна диспут в ПайПал, но как да го направя, след като плащането ми не реферира към обява, а е директно към имейл?
Моля, ако някой се е сблъсквал с това, да пише.

# 160
  • Бургас
  • Мнения: 5 798
Зависи може би как точно си пратила парите и какво е пишело за основание newsm78 Но при всички положения аз бих отворила диспут, като опиша какво точно е станало и ако трябва ще прикача копие от разменеите имейли с продавача (това последното не знам как точно се прави, защото не ми се е налагало засега да го правя, но няма начин да не може Rolling Eyes) Peace

Мен сега нали ме е налегнала треската за бебешорски дрехи (като че ли нямам още доста време, но Blush) и играя ли играя на разни търгове. Последният от тях беше за маркова (не я знам марката, но и не съм кой знае колко запозната, а пък продавачът имаше само неща от сорта на Келвин Клайн, Конверс, Тимбърленд и пр.) блузка с магазинска цена 20 лири (според продавача). Спечелих я за лира и половина, платих си я и на другата сутрин получавам мило извинително писмо от момата Сузи, която случааайно видяла, че блузката е дефектна и имала дупка на мястото, където е етикета (или е бил - според нейните думи, макар че дрешката се води нова с етикет), а тя не можела да праща дефектни неща и да разочарова хората. Връща ми парите, праща ми форма за канселиране и ми предлага компенсация, ако си купувам нещо от нея в бъдеще... Защо ли ми звучи до болка познато и изтъркано Whistling Помолих я културно да ми прати снимки на дефекта, защото съм шивачка и може да мога да си поправя блузката Twisted Evil Сега я чакам вече един ден и се чудя още колко да ѝ отпусна и какво да я правя после Crossing Arms

# 161
  • Мнения: 1 501
Здравейте, страхувам се че въпроса ми вече е банален ама то като не ти е на главата и не обръщаш много внимание, имам неполучена пратка, писах на продавача, който естествено ми отговори, че е пуснал пакетчето, даже имал proof of postage, което можел да ми сканира и изпрати. Хубаво, ама аз пък нищо не съм получила, какво да и кажа, да отварям ли диспут?

# 162
  • Мнения: 10
Аз нямам кой знае каква кореспонденция с продавача, но поне съм си запазила имейла с който ме моли да анулирам парите от единя имейл и да ги изпратя на другия. Ще пробвам да пусна диспут на база това, пък да видим.
Честно казано съм доста разочарована от продавачките англичанки напоследък. Получих доста счупени и миришещи на мухъл неща ooooh!

# 163
  • Мнения: 1 163
Момичета някой пазари ли от неймския ибей? Доставят ли до БГ и как изобщо се процедира там. Мерси предварително   bouquet  bouquet  bouquet

# 164
  • София
  • Мнения: 2 172
bradata, направо дежа вю получих  Grinning Естествено снимки няма да ти прати, просто не я устройва лира и половина. За съжаление няма как да я накараш да ти прати блузката, но поне ще получиш частично удовлетворение като й оставиш отрицателен фийдбек  Twisted Evil

Общи условия

Активация на акаунт