САМО ЗА КОДОВЕ ОТ ЛАРЕДУТ - 64

  • 47 296
  • 749
  •   1
Отговори
# 570
  • Варна
  • Мнения: 7 080
Я стига с тоя ларедут, ако не искат не искат, майната им.
Аз преоткрих amazon.de има много добри неща на добри цени, доставка 6 евро и май беше 50 цента на кг, идват си до адрес и това е.
Айде да са живи и здрави ларедута с малката им колекция, ограничени доставки, малко модели.
Ще пазарувам по намаленията!
Абсолютно!  bouquet
И дано не я докарам някога до това някой магазин да е за мен повече от магазин. ooooh!
Гола и боса няма да тръгна.

# 571
  • Мнения: 324
За четири години майчинство съм имала две големи "срещи" с Ларедута. За първи път пазарувах през 2008/2009 (мисля). Тогава имаше един код само за нови клиенти, който при първа поръчка, над 25 евро даваше надуваем матрак (помните ли?). Което за мен означава, че технически те могат да сложат граница, под която за тях не е изгодно даването на подарък или БД. Както и могат да дърпат малки суми, но не го правят. Това е все едно да сервираш на едно дете шоколадова торта (въпреки че знаеш страстта му към сладкото) и после да го напляскаш, че я е изяло.
С това не оправдавам нашата недобросъвестност като клиенти (като  тук отчитам преди всичко играта с кодовете, не вярвам ДНи да са чак толкова много). Мисля, че ще е добре да се започнат преговори. Но не с масови писма (това не доведе до добро), а да излъчим един човек, който е по-сдържан и добре знае френски (Ева, ще се съгласиш ли?), който кротко да изложи нашите искания, да се разбере точно тях какво ги тревожи и да се стигне до Златната среда. Като подчертавам, че би трябвало да се запази достойнството на българския клиент, да не се засипва главата с пепел до степен тип Биляна, не сме по-недобросъвестни от останалите им клиенти и точно като тях сме играчи в една водена от Продавача игра.
Всъщност за себе си реших, че повече няма да пазарувам оттам (в абстиненция съм Simple Smile ), но ще подкрепя тези, които искат да продължат.

Последна редакция: пт, 18 мар 2011, 12:17 от Слънчогледка

# 572
  • София
  • Мнения: 2 296
Момичетата от Литва ще им пишат във ФБ.
И разчитат на нашата подкрепа.

Ванина, ще ти пусна на ЛС моите кл.№!  Peace

Разбрахме недоволните и несъгласните, тяхното мнение не променя нашето....
Гордост, достойнство....самочувствие...не съм сигурна дали имат нещо общо.
Никой никого не задължава за нищо!

# 573
  • Sofia
  • Мнения: 321
С относително малкия ми стаж на он-лайн потребител, до момента не успях да открия сайт, с толкова изгодни цени. Вярно е, че някой от нещата не са особено качествени и си заслужават точно цената, която е по намаленията. Ако ги бях купила на редовни цени, щях да съм доста разочарована. Но наред с тях имам страхотни попадения, които са ми още по-ценни сега Mr. Green Не обичам да пазарувам с посредници!
Съгласна съм да плащам разумна цена за доставка, но тези 20% такса за обработка са абсолютно нелогични. Ако има начин да се включа в общо писмо, готова съм!

# 574
  • София
  • Мнения: 708
благодаря ти Ева

   bouquet  bouquet

в подписа съм сложила е-мейла ... може и на ЛС

Последна редакция: пт, 18 мар 2011, 11:25 от vanina_nina

# 575
  • Мнения: 24
За съжаление "малко" ни изработиха французите. Всеки вече ще си търси начина за доставка. Каквото и да се реши ще подкрепя и останалите съ-форумки. Аз лично не съм ползвала БД винаги съм си пускала с доставка, не съм ползвала и подаръци, макар, че ... си е моя работа. Да правила сме "обща" поръчка с приятелки точно защото в този момент някоя от нас ще пуска и сме го пускали без допълнително дебнене. Но пак ще кажа всеки сам си решава "ще пуска", "няма да пуска", "забравя този сайт" или чисто лицемерно казва "няма да пускам, изтривам ги". Да обидно е за всички, но всеки си е за себе си. Доколко ние сме виновни или не те решават и те ни го .... вкарват(съжалявам за думата, но ...).
Ако искате ме хулете, но аз заставам зад думите си. Благодаря ти Ева   bouquet, благодаря и на Алекс1   bouquet забавно ми беше с вас и аз ще продължа да ви следя и ще си преценявам сама за себе си доколко ще пазарувам, доколко ще гледам и какво ще правя от тук нататък. Съжалявам, че толкова място заех, но исках да изкажа мнение, ако сте съгласни с мен съгласни, ако не сте здраве да е Simple Smile

# 576
  • София
  • Мнения: 267
Ванина, и аз ще ти изпратя моите номера.
Подкрепям Ева.
И аз не разбирам за каква гордост и достойство става дума.

# 577
  • Мнения: 9

Тези 2 дни гледах, разглеждах сайтове, ами не намерих аналог, не намерих сайт, който да замести Ларедут! Сигурна съм, че за много от вас е смешно това, което пиша, но не ме притеснява да споделя своето състояние. За мен Ларедут е нещо повече от магазин...
...
И накрая, не виждам смисъл от нападки и обиди.
Според мен е добре да се съсредоточим и да си върнем 10-те %, както  литовките са си издействали отново доставката до тяхната страна, нека се напънем в тази посока и убедим Ларедут да ни върнат 10%, вместо 20%!

Не ми стига времето, но ако тя се включи и някой с  добър английски да я пита.
Тя отскоро е ларедутка, но е наясно с подробностите.
Дано сподели опита им с преговорите.

Само за едно съм сигурна, с лошо с Ларедут нищо няма да постигнем!
Те обичат да им се повтаря и да ги ухажваме, това трябва да е тактиката ни!

Напълно съм съгласна с това, което казва Ева. Обидите, които се сипят към Ларедут, по никакъв начин няма да помогнат за връщане на предишните условия.  Мисля, че можем да опитаме заедно да върнем таксата от 10%,  а доставката е ясно, че няма да можем да премахнем. Аз бих продължила да пазарувам при такива условия, особено ако има и някое подаръче от време на време. На момичетата, които са против молбите към Ларедут, ще кажа, че когато пишеш учтиво писмо към някой, то не е непременно молба и не е задължително да съдържа нещо, което те кара да се чувстваш унизен или недостоен. Мисля, че това, което се изля на стената е много по-обидно и унизително за нас, отколкото за ЛР или отколкото ще бъде едно добре обмислено общо писмо. Разбира се това е мое мнение.   
По повод на опита на момичетата от Литва, мисля, че ще ни е от полза да разберем повече. Английският ми не е перфектен, но е достатъчно добър за да общувам спокойно на него.  Мога да съдействам за английско -българска комуникация. 

# 578
  • Мнения: 9
Относно общото писмо, което се заформя, мисля, че му трябва малко пудрене  Mr. Green
Все пак искаме нещо, редно е да кажем защо трябва да ни го дадат.

# 579
  • Мнения: 1 763
аз също ще ви  подкрепя, разбира се!

# 580
  • Варна
  • Мнения: 19 012
Усещам че се оформят две течения в темите за Ларедут. В темата за кодовете - "Со кротце и со благо"
А в темата " за поръчката..." - "со кютек"  Laughing Laughing Laughing

Извинете за спама. Blush

# 581
  • Мнения: 1 666
Усещам че се оформят две течения в темите за Ларедут. В темата за кодовете - "Со кротце и со благо"
А в темата " за поръчката..." - "со кютек"  Laughing Laughing Laughing

Извинете за спама. Blush

темата така или иначе е само спам от няколко дни....

Абсолютно! Точно същото щях да пиша! Даже и още едно разграничение мога да направя, но ще юрнат и мен на кладата...

# 582
  • иска ми се Варна през лятото
  • Мнения: 223
За четири години майчинство съм имала две големи "срещи" с Ларедута. За първи път пазарувах през 2008/2009 (мисля). Тогава имаше един код само за нови клиенти, който при първа поръчка, над 25 евро даваше надуваем матрак (помните ли?). Което за мен означава, че технически те могат да сложат граница, под която за тях не е изгодно даването на подарък или БД. Както и могат да дърпат малки суми, но не го правят. Това е все едно да сервираш на едно дете шоколадова торта (въпреки че знаеш страстта му към сладкото) и после да го напляскаш, че я е изяло.
С това не оправдавам нашата недобросъвестност като клиенти (като  тук отчитам преди всичко играта с кодовете, не вярвам ДНи да са чак толкова много). Мисля, че ще е добре да се започнат преговори. Но не с масови писма (това не доведе до добро), а да излъчим един човек, който е по-сдържан и добре знае френски (Ева, ще се съгласиш ли?), който кротко да изложи нашите искания, да се разбере точно тях какво ги тревожи и да се стигне до Златната среда. Като подчертавам, че би трябвало да се запази достойнството на българския клиент, да не се засипва главата с пепел до степен тип Биляна, не сме по-недобросъвестни от останалите им клиенти и точно като тях сме играчи в една водена от Продавача игра.

И аз да подкрепя!!!!!

# 583
  • Мнения: 476
И аз да взема да напиша два реда относно последните събития...
Първо - не съм съгласна, че са очаквали всички потребители да са коректни. Никой бизнесмен не подхваща бизнес на очаквания, има си строги правила и условия, които трябва да се спазват(ама обикновено са написани, а не се очаква някой да се сети за тях!). При тези им условия нима мислите, че само в България се злоупотребява!? Хайде, моля ви, нека бъдем реалисти! Злоупотребявало се е от всяка една държава, която пазари от този сайт(според мен).
Аз, ако съм на тях, ще си поставя в условията: Поръчки под 10Е не могат да се правят и съответно имат програмисти там, да направят нещата така, че системата да не ги позволява, какво толкова трудно има в това?!!? Но каква съм аз, че да им давам акъл?
Второ - признавам си, че и аз поръчах под 10Е заради онази пуста играчка(майтап и да ми я заменят с друг подарък...). И честно казано се чувствам виновна, заради факта, че многократно се каза, че не бива и малко съжалявам...
Трето - споделям мнението, че Ларедут са си частна фирма и могат да си променят условията когато и както си искат! Т.е. нямате право да изисквате каквото и да било от тях.
Единственото, за което може да ги съдите в буквалния смисъл е, че нововъведените им правила са само устно правило, доколкото разбирам, но не и изписани черно на бяло, което пък си е незаконно.
Не подкрепям грубите и злобни нападки на стената им обаче! Има ли смисъл?
И последното, с което не съм съгласна е:
Цитат
От статистиката, която намери Алекс, всеки може да си направи извода колко важни сме за ЛР - нямаме 1% от пазаруващите. Което не е изненадващо - БГ е много малък пазар и за почти никакви инвеститори не е изгоден.
Не може един търговец да зачеркне с лека ръка един таргет, от който печели пари и на чийто пазар се е наложил..
Честно казано, според мен, българсият DHL им е направил проблеми. А те не могат да направят нищо друго, освен да си променят правилата!!!

# 584
  • София
  • Мнения: 6 103
ето едно примерно писмо до ЛР

Здравейте

от името на хилядите лоялни български клиенти изпращаме това писмо до вас с молба за запазване  на старата стойност на таксата за обработка на поръчката от 10%.

НН 12345678
ХГ  кл номер
ЯЯ кл номер
ДС .....





нещо  в този стил....

как ви се струва?


Аз мисля да изпратя това писмо, който иска да го "подпише" нека ми остави клиентския си номер и инициалите си на yonikova@gmail.com

благодаря
Аз също ще пратя клиентския си номер.Съгласна съм за такова писмо.

Общи условия

Активация на акаунт