САМО ЗА КОДОВЕ ОТ ЛАРЕДУТ - 64

  • 47 332
  • 749
  •   1
Отговори
# 630
  • Мнения: 89
Здравейте момичета.Моля за помощ baby_neutral
Неможах да прочета цялата тема, но в общи линии разбрах за увеличените такси.Имам пусната поръчка от 14.03 Във сувито я няма отразена, но парите са удържани.Има ли вероятност  да получа въпросната поръчка.В кошницата си стоят артикулите които трябваше да съм пуснала. ooooh!Значи ли че ще получа ваучер?
Как така си стоят? В суивито пише ли ти тази поръчка?След като са удържани трябва да я има - ти от къде разбра, че са удържани? Да не бъркаш нещо.... Ако да, ще я получиш - аз още не съм получила от 08.03, но вече тръгна. Тази от 10.02 е с втори ред от 12-13.03, но още нямам мейл. Но според мен ще дойдат, по старите условия иначе си е подсъдно. Но е много странно, че имаш продуктите в кошницата си  newsm78


В сувито нямам нищо само старите ми поръчки.Звънях в банката и ми казаха че парите са изтеглени.Нищо не споменаха за блокирани.Уви май съм изтрила мейла или пък не съм получила такъв newsm78

# 631
  • Мнения: 961
Между другото, аз не мога да схвана за каква безплатна доставка става дума? Ами 10тте% такса според мен си бяха точно, за да покрият доставката, ама айде. И също смятам, че не е редно сами да се обясняваме какви сме лоши, те казват, че разходите са се увеличили и толкова...
А колкото до кодовете, те са си един трик да караш клиента да пазарува като луд отново и отново, пир това чувствайски се щастлив, че е на сметка.
Виж за дебитните ноти е друга бира и е напълно некоректно, наистина.

# 632
  • София
  • Мнения: 708
Аз пък не разбрах на кого да си пратя номера  Whistling, блондинска работа!

на vanina_nina на ЛС или по мейла

няма значение-но понеже Лс са ограничени до 10... е по-добре на мейла


Някой зае ли се с превода на френски?

# 633
  • Мнения: 685
Здравейте момичета.Моля за помощ baby_neutral
Неможах да прочета цялата тема, но в общи линии разбрах за увеличените такси.Имам пусната поръчка от 14.03 Във сувито я няма отразена, но парите са удържани.Има ли вероятност  да получа въпросната поръчка.В кошницата си стоят артикулите които трябваше да съм пуснала. ooooh!Значи ли че ще получа ваучер?
Как така си стоят? В суивито пише ли ти тази поръчка?След като са удържани трябва да я има - ти от къде разбра, че са удържани? Да не бъркаш нещо.... Ако да, ще я получиш - аз още не съм получила от 08.03, но вече тръгна. Тази от 10.02 е с втори ред от 12-13.03, но още нямам мейл. Но според мен ще дойдат, по старите условия иначе си е подсъдно. Но е много странно, че имаш продуктите в кошницата си  newsm78


В сувито нямам нищо само старите ми поръчки.Звънях в банката и ми казаха че парите са изтеглени.Нищо не споменаха за блокирани.Уви май съм изтрила мейла или пък не съм получила такъв newsm78
Мили, вземи им пиши на ЛР едно писмо с питане, може да е проблемът с акаунта или нещо такова.
Виж адрес от другате тема.
Напиши кратко писмо с кратки и ясни прости изречения, мини го през Гугъл транслейта, за да е на френски (уффф то пък може и да си знаеш, ама аз си карам както знам за себе си примерно).
Така поне ще си наясно и ще има как да си търсиш де са отишли парите Wink

# 634
  • София
  • Мнения: 37 642
Моят номер си го пратих Peace Интересуваше ме къде на сайта мога да видя номера, че да пратя и на мъжо Mr. Green Пък той си изтрил всички мейли ooooh!

# 635
  • Мнения: 11 607
Моят номер си го пратих Peace Интересуваше ме къде на сайта мога да видя номера, че да пратя и на мъжо Mr. Green Пък той си изтрил всички мейли ooooh!

Отидете на Mon espace client, от там на  Modifier mes coordonnйes personnelles е най-отгоре е номерът. - всичко това като влезете в акаунта си.

# 636
  • Мнения: 9
И на мен текста ми допада. Peace
Само не е ли по-добре да напишем,че пускането на големи поръчки е неизгодно, заради голямото оскъпяване от 20%.

А няма ли да е по-добре, вместо това да се добави, да въведат някаква минимална сума на поръчката или това ще е втори етап от преговорите  newsm53

Ами да, по принцип въвеждането на минимална сума за поръчка е най-логичното за нас, но вероятно не е толкова лесно да го направят, така че да не ощетят и френските си клиенти, и затова не им се занимава.  Според мен ще е най-лесно от техническа гледна точка да върнат 10%. 

# 637
  • Мнения: 42
Аз пък не разбрах на кого да си пратя номера  Whistling, блондинска работа!

на vanina_nina на ЛС или по мейла

няма значение-но понеже Лс са ограничени до 10... е по-добре на мейла






извинявай, нещо се отплеснах и не съобразих   bouquet

# 638
  • Пловдив
  • Мнения: 768
От 6 мес пазарувам от Ларедут и съм много доволна.
Подкрепям писмото и изпратих е-майл със клиентския си номер. Дано заедно успеем да променим нещата.
И аз не разбирам каква е тази гордост в някой момичета. Най лошото е, че ако ние успеем да постигнем някакъв резултат те ще се възползват и бързо ще забравят гордостта си.

# 639
  • София
  • Мнения: 708
наближаваме 150 клиентски номера...

 Peace  bouquet

Последна редакция: пт, 18 мар 2011, 14:11 от vanina_nina

# 640
  • Мнения: 784
Имам чувството, че пада голямо дебнене и надлъгване и от двете страни - тъкмо се появи някой изгоден код и като започне масово да се ползва, спира да действа без да му е изтекъл обявения срок. Скоро предвиждам таксата за обработка да стане 15-20% и всички стоки да си вървят с безплатна доставка и подаръци!

Самоцитирам се с поста си от юли месец, макар пророчеството ми да не се е реализирало на 100% - т.е. надминати са и най-смелите ми очаквания със задължителната платена доставка.
Сега пък "виждам" как скоро ще ни уредят с един Ларедут - България. Тия безплатни доставки и всякакви други "безплатни" работи обикновено се покриват от бюджета за реклама. А рекламата не е вечна и безкрайна, а само до заемане на предварително определен пазарен дял. Пазарният дял на Ларедут в България вече е доста голям, ми се струва - от познатите ми до 40-годишна възраст се оказа, че няма нито един, който да не е пазарувал от тук. За Франция може и да сме 1 %, но за България ми се струва, че оборотите на Ларедут заемат около 80% от интернет продажбите.
Така че, не търсете виновен - нито сме ние, нито DHL - просто прИмоцията свърши...





# 641
  • Бургас
  • Мнения: 291
наближаваме 150 клиентски номера...

 Peace  bouquet

Пратих ги на ЛС  Peace

# 642
  • Мнения: 6
Понеже вече написах, че писмото трябва да бъде понапудрено, ще дам пример според мен как трябва да звучи то. Моля да имате предвид, че съм го писала с презумцията как ще звучи на английски или на друг чужд език. Тези писма обикновено се пишат (поне според опита ми) с комплименти, суперлативи, и благодарности. Не твърдя също, че съм намерила най-доброто звучене на писмото, постарах се обаче да не е унизително за нас. Надявам се и вие така да го усетите.  

Скъпи Ларедут,


Промяната на условията ви за доставка до България много ни изненадаха. Това определено разтрои хилядите ви лоялни български клиенти. Ние не само пазарувахме с вас, но и също отваряхме магазина с вас, дебнехме изгодните ви стоки, радвахме се на вашите подаръци. Вероятно не си давате сметка, че с промяната на условията вие променяте ежедневието на много български жени и майки, за които пазаруването в ларедут беше хоби и добра доза емоция. Ние сигурно ще намерим други онлайн магазини където да пазаруваме. Но едва ли те ще бъдат повече от обикновен магазин за нас.

Ще бъдем истински доволни, ако вие откликнете с разбиране на това писмо.
Осъзнаваме, че безплатната доставка за България не е икономически оправдана за вас.  Затова и не мислим да ви молим за безплатна доставка. Това, което бихте могли да направите обаче е да възстановите таксата за обработка на 10%, както е за всички останали ваши клиенти. Така пускането на малки поръчки ще стане икономически неизгодно за нас и ще бъдат сведени до минимум. Смятаме, че това е разумен и изгоден и за двете страни начин за разрешаване на проблема.

В очакване на вашия положителен отговор,


Вашите лоялни клиенти от България:


Инициали, номер на клиент

........................................



момичета, хайде да изтрием  този текст, а ? Прекалено е.....няма да кажа...  smile3505
А, и така съвсем си го натряскваме....    smile3538
 "Осъзнаваме, че безплатната доставка за България не е икономически оправдана за вас.  Затова и не мислим да ви молим за безплатна доставка. Това, което бихте могли да направите обаче е да възстановите таксата за обработка на 10%, както е за всички останали ваши клиенти. Така пускането на малки поръчки ще стане икономически неизгодно за нас и ще бъдат сведени до минимум."

# 643
  • Мнения: 1 740
Vul4ica, предложи твой вариант на писмо! Или коригиран текст на това.
За критика всички в България са първа писта...

# 644
  • Мнения: 6
Имам чувството, че пада голямо дебнене и надлъгване и от двете страни - тъкмо се появи някой изгоден код и като започне масово да се ползва, спира да действа без да му е изтекъл обявения срок. Скоро предвиждам таксата за обработка да стане 15-20% и всички стоки да си вървят с безплатна доставка и подаръци!

Самоцитирам се с поста си от юли месец, макар пророчеството ми да не се е реализирало на 100% - т.е. надминати са и най-смелите ми очаквания със задължителната платена доставка.
Сега пък "виждам" как скоро ще ни уредят с един Ларедут - България. Тия безплатни доставки и всякакви други "безплатни" работи обикновено се покриват от бюджета за реклама. А рекламата не е вечна и безкрайна, а само до заемане на предварително определен пазарен дял. Пазарният дял на Ларедут в България вече е доста голям, ми се струва - от познатите ми до 40-годишна възраст се оказа, че няма нито един, който да не е пазарувал от тук. За Франция може и да сме 1 %, но за България ми се струва, че оборотите на Ларедут заемат около 80% от интернет продажбите.
Така че, не търсете виновен - нито сме ние, нито DHL - просто прИмоцията свърши...






hahaha hahaha hahaha Значи, внимавайте какво пишете, защото започвам да подозирам, че или Франчулята, разбират БГ дори да не казват, или някоя от нас дето чете форума, работи за Ла Редут, този път тяхното отмъщение е толкова добро, че напълно  мога да подозирам че е измислено от БЪЛГАРИН....Добра работа   hahaha

Общи условия

Активация на акаунт