САМО ЗА КОДОВЕ ОТ ЛАРЕДУТ - 64

  • 46 856
  • 749
  •   1
Отговори
# 615
  • Мнения: 8
И на мен текста ми допада. Peace
Само не е ли по-добре да напишем,че пускането на големи поръчки е неизгодно, заради голямото оскъпяване от 20%.

А няма ли да е по-добре, вместо това да се добави, да въведат някаква минимална сума на поръчката или това ще е втори етап от преговорите  newsm53

# 616
  • Sofia
  • Мнения: 102
И на мен текста ми допада. Peace
Само не е ли по-добре да напишем,че пускането на големи поръчки е неизгодно, заради голямото оскъпяване от 20%.

то 20% са си 20% процента , как и да го погледнеш все е неизгодно

# 617
  • Мнения: 42
Писмото на Мама мравка е супер! Слагам си инициалите и клиентските номера под него.
Ванина, още няколко акаунта ще пратя.  Peace

Ще трябва да се допитаме до модераторите дали ще обединят двете теми.
Предлагам да изчакаме да видим дали ще успеем с таксата,  преди да правим каквито и да било кардинални промени в темите.  Peace

С готовност бих превела писмото на английски, ако всички са съгласни с него. Мисля си обаче, че за това писмо е нужен френски. Повече ще им въздейства.

може би фр е по-добре наистина...
моля някой мама с френски да се включи...
 Praynig Praynig Praynig
Аз не съм с добър френски, но мога да се постарая.
Само да се уточним последно, дали този текст остава.

аз мисля че текста е добър, кратък, ясен....  "намаляне таксата на 10%"

но тъй като всички участваме - нека и други да кажат мнение

Подкрепям писмото. vanina_nina пратих ти инициалите  си и клиентския номер на лични.

# 618
  • Мнения: 207
Мелфин, помня  онзи ти пост, може да се опитам и да го изровя. беше нещо от типа на : "Имам сто дебитни ноти и съм ги пускала съзнателно. Щом Лр го допускат , нека да се възползваме."
Е, тук вече нямам думи  #Cussing out Никога не съм писала горепосоченото и никога не съм се възползувала от  това. С тези нападки, незнайни защо, малко ми идваш "гузен-негонен бяга". От къде тази злоба у вас бе, хора??? Ти май се опитваш да убедиш останалите, че до сега съм "пазрувала" безплатно ли?
п.п. И понеже и на мен ми стана интересно, ей сега си проверих всички фактури! (Вече са над 250)  Имам 6 със дебитни ноти на обща стойност 23.88Е. Други въпроси?

П.П. Пък и винаги съм си знаела, че българинът най обича в чуждото канче да гледа, а не в собственото си  Mr. Green

# 619
  • Мнения: 324
И на мен текста ми допада. Peace
Само не е ли по-добре да напишем,че пускането на големи поръчки е неизгодно, заради голямото оскъпяване от 20%.

А няма ли да е по-добре, вместо това да се добави, да въведат някаква минимална сума на поръчката или това ще е втори етап от преговорите  newsm53
В това, което разполагаме като тяхно оправдание за високите такси, никъде не се споменава за злоупотреби, така че не смятам, че е удачно да се дават предложения как те да се избегнат (това не е наша работа) - моли се за старите условия, защото сте коректни и ги заслужавате. Но ако ще се пише за това, е по-добре просто да ги помолите да вземат мерки срещу недобросъвестните клиенти по чисто технически начин (промени в системата), а не чрез санкция към клиента като цяло.

# 620
  • Мнения: 89
Здравейте момичета.Моля за помощ baby_neutral
Неможах да прочета цялата тема, но в общи линии разбрах за увеличените такси.Имам пусната поръчка от 14.03 Във сувито я няма отразена, но парите са удържани.Има ли вероятност  да получа въпросната поръчка.В кошницата си стоят артикулите които трябваше да съм пуснала. ooooh!Значи ли че ще получа ваучер?

# 621
  • Мнения: 6
Осъзнаваме, че безплатната доставка за България не е икономически оправдана за вас.  Затова и не мислим да ви молим за безплатна доставка. Това, което бихте могли да направите обаче е да възстановите таксата за обработка на 10%, както е за всички останали ваши клиенти. Така пускането на малки поръчки ще стане икономически неизгодно за нас и ще бъдат сведени до минимум. Смятаме, че това е разумен и изгоден и за двете страни начин за разрешаване на проблема.

Смятам че трябва да изтрием този текст и да заменим с - "по ниския процент ще доведе до по големи по стойност поръчки"  -това няма да е в наша полза, неки ги понапудрим малко, но  да си пишем какво искаме, а не да им целуваме г-а за това че са ни махнали БД  Hug    bouquet   за всички които правят опит да се промени нещо

# 622
  • София
  • Мнения: 37 622
Ъъъъъ.....а, от къде да си видя клиентският номер Embarassed

# 623
  • Мнения: 738
Здравейте момичета.Моля за помощ baby_neutral
Неможах да прочета цялата тема, но в общи линии разбрах за увеличените такси.Имам пусната поръчка от 14.03 Във сувито я няма отразена, но парите са удържани.Има ли вероятност  да получа въпросната поръчка.В кошницата си стоят артикулите които трябваше да съм пуснала. ooooh!Значи ли че ще получа ваучер?
Как така си стоят? В суивито пише ли ти тази поръчка?След като са удържани трябва да я има - ти от къде разбра, че са удържани? Да не бъркаш нещо.... Ако да, ще я получиш - аз още не съм получила от 08.03, но вече тръгна. Тази от 10.02 е с втори ред от 12-13.03, но още нямам мейл. Но според мен ще дойдат, по старите условия иначе си е подсъдно. Но е много странно, че имаш продуктите в кошницата си  newsm78

# 624
  • Мнения: 685
Ъъъъъ.....а, от къде да си видя клиентският номер Embarassed
Влез в мейла си и виж писмо от ЛР, което те уведомява, че си направила поръчка, на това писмо горе в дясно е клиентския номер.
Аз поне така го открих Wink

Пуснах и аз 2 номера, ако стане - стане, ако не, честно казано, въпреки, че не ми е приятно, ама хич навътре няма да го взема.  Crossing Arms
Тръпка, тръпа, ама и в ибея е тръпка дали ще спечели(ш) (снайпера) търга  hahaha

п.п.
Здравейте момичета.Моля за помощ baby_neutral
Неможах да прочета цялата тема, но в общи линии разбрах за увеличените такси.Имам пусната поръчка от 14.03 Във сувито я няма отразена, но парите са удържани.Има ли вероятност  да получа въпросната поръчка.В кошницата си стоят артикулите които трябваше да съм пуснала. ooooh!Значи ли че ще получа ваучер?
И мен ми е странно как има поръчка, а няма в суивито нищо  Confused
Мейл за поръчка имаш ли, Милими?
До колкото знам няма ли нещо в суивито - няма поръчка.....а парите, ако са само блокирани, ще ги отблокират - нп, лошото е, че има време за чакане.

# 625
  • София
  • Мнения: 6 103
Ъъъъъ.....а, от къде да си видя клиентският номер Embarassed
Ако имаш пратени оферти в e-maila,там го пише,ако не трябва да се ровиш в сайта им,но там вече не съм сигурна къде го има.

# 626
  • Мнения: 16
Ъъъъъ.....а, от къде да си видя клиентският номер Embarassed
Ако имаш неизтрит мейл-оферта от Ларедут, погледни го: винаги пише Mon N° de client.............

докато пиша вече са ти отговорили  Simple Smile

# 627
  • Мнения: 738
Аз пък не разбрах на кого да си пратя номера  Whistling, блондинска работа!

# 628
  • Мнения: 35
Аз пък не разбрах на кого да си пратя номера  Whistling, блондинска работа!
Къде трябва да пратя клиентските си номера и какво още трябва да пиша? Извинявам се, нещо се обърках  Blush

# 629
  • Мнения: 42
Аз пък не разбрах на кого да си пратя номера  Whistling, блондинска работа!

на vanina_nina на ЛС или по мейла

Общи условия

Активация на акаунт