САМО ЗА КОДОВЕ ОТ ЛАРЕДУТ - 64

  • 46 827
  • 749
  •   1
Отговори
# 600
  • Варна
  • Мнения: 19 012
Мелфин, помня  онзи ти пост, може да се опитам и да го изровя. беше нещо от типа на : "Имам сто дебитни ноти и съм ги пускала съзнателно. Щом Лр го допускат , нека да се възползваме."

# 601
  • Мнения: 9
С готовност бих превела писмото на английски, ако всички са съгласни с него. Мисля си обаче, че за това писмо е нужен френски. Повече ще им въздейства.

# 602
  • София
  • Мнения: 708
С готовност бих превела писмото на английски, ако всички са съгласни с него. Мисля си обаче, че за това писмо е нужен френски. Повече ще им въздейства.

може би фр е по-добре наистина...
моля някой мама с френски да се включи...
 Praynig Praynig Praynig

# 603
  • София
  • Мнения: 708
не смогвам да копирам кл номера... много сте инциативни... благодаря

  bouquet  bouquet

# 604
  • София
  • Мнения: 2 296
Писмото на Мама мравка е супер! Слагам си инициалите и клиентските номера под него.
Ванина, още няколко акаунта ще пратя.  Peace

Ще трябва да се допитаме до модераторите дали ще обединят двете теми.
Предлагам да изчакаме да видим дали ще успеем с таксата,  преди да правим каквито и да било кардинални промени в темите.  Peace

С готовност бих превела писмото на английски, ако всички са съгласни с него. Мисля си обаче, че за това писмо е нужен френски. Повече ще им въздейства.

може би фр е по-добре наистина...
моля някой мама с френски да се включи...
 Praynig Praynig Praynig
Аз не съм с добър френски, но мога да се постарая.
Само да се уточним последно, дали този текст остава.

# 605
  • Мнения: 1 883
не смогвам да копирам кл номера... много сте инциативни... благодаря

  bouquet  bouquet


Чудя се да пращам ли и неизползвани до сега кл.номера?

# 606
  • Мнения: 1
не смогвам да копирам кл номера... много сте инциативни... благодаря

  bouquet  bouquet

Само така момичета нека сме единни  newsm51

# 607
  • София
  • Мнения: 267
Пиша за последно, че то стана...
Дали другите народи са коректни, не ме интересува. Иска ми се ние да сме. И да спазваме правилата. Тогава може да не сме последните в Европа, приети с безброй компромиси (ако си спомняте).
Колкото до търговеца - той най-добре може да си сметне печелили от един пазар, трябва ли да остане на него, да промени ли условията или да се изтегли. За последните две-три години много фирми се изтеглиха от БГ.
А 20% са значително по-малко от онези 200-300% надценка, която си слагат бг търговците на стоката. И никой не се жалва от тях.

# 608
  • Мнения: 476
Пиша за последно, че то стана...
Дали другите народи са коректни, не ме интересува. Иска ми се ние да сме. И да спазваме правилата. Тогава може да не сме последните в Европа, приети с безброй компромиси (ако си спомняте).
Колкото до търговеца - той най-добре може да си сметне печелили от един пазар, трябва ли да остане на него, да промени ли условията или да се изтегли. За последните две-три години много фирми се изтеглиха от БГ.
А 20% са значително по-малко от онези 200-300% надценка, която си слагат бг търговците на стоката. И никой не се жалва от тях.
Абе и ти си права!
Само и аз последно да кажа - правилата се спазват, ако ги има!

# 609
  • Мнения: 1 497
Идеята беше, че никой търговец не смее с лека ръка да разпъди някой свой клиент (освен гореспоменатия расист, каквито между другото ги има във всеки град, дали не са и повечето такива). Дори според мен с тези малки поръчки, които приемат, целят да спечелят повече клиенти. Може пък да са си помислили, че вече са ни спечелили и да ни набрадвят с реалните си условия  Grinning
А в момента за другите националности, които пазарят от там, дали има код за безплатна доставка и подарък, освен за сънародниците им?
Ще се опитам повече да не се намесвам, но ще споделя- идеята на горепосочения търговец е друга- мерси от такива клиенти, не ми трябват техните пари.
И друго ме възмущава- ще пишем тук и там да се върнем като клиенти, ще се извиним, обаче пак се прокрадва мисълта- кодовете, говоря и за двете теми, щото и там мернах нещо за тях. Нали не си мислим, че ползването на чужд код е правомерно, на колко от нас са изпратили код 20/29, 35/60, за подаръци.... Щото предполагам това също е причина да ни резнат от Редута.  Peace

# 610
  • Мнения: 620
Ева и момичета, в един отбор сме Simple Smile!
Ванина Нина, изпращам ти клиентските номера на 5-те си акаунта.
Нищо не пречи да пазаруваме и от други сайтове, но първият ми беше Ла Редут и имам сантименти към него, пък както щете го разбирайте.

# 611
  • София
  • Мнения: 708
Писмото на Мама мравка е супер! Слагам си инициалите и клиентските номера под него.
Ванина, още няколко акаунта ще пратя.  Peace

Ще трябва да се допитаме до модераторите дали ще обединят двете теми.
Предлагам да изчакаме да видим дали ще успеем с таксата,  преди да правим каквито и да било кардинални промени в темите.  Peace

С готовност бих превела писмото на английски, ако всички са съгласни с него. Мисля си обаче, че за това писмо е нужен френски. Повече ще им въздейства.

може би фр е по-добре наистина...
моля някой мама с френски да се включи...
 Praynig Praynig Praynig
Аз не съм с добър френски, но мога да се постарая.
Само да се уточним последно, дали този текст остава.

аз мисля че текста е добър, кратък, ясен....  "намаляне таксата на 10%"

но тъй като всички участваме - нека и други да кажат мнение

# 612
  • Бургас
  • Мнения: 344
Пратих кл.№ на лични и на мен ми харесва писмото Grinning
Дано има резултат Praynig

Последна редакция: пт, 18 мар 2011, 13:01 от bubabo

# 613
  • Мнения: 742
текста на мама мравка е чудесен-мисля че този стил и добрият тон биха спомогнали да се вслушат в нашите искания и да ги приемат...или поне се надявам това да стане Peace

п.п ще пусна и моят кл.номер

успех момичета  bouquet

# 614
  • София
  • Мнения: 6 103
И на мен текста ми допада. Peace
Само не е ли по-добре да напишем,че пускането на големи поръчки е неизгодно, заради голямото оскъпяване от 20%.

Общи условия

Активация на акаунт