САМО ЗА КОДОВЕ ОТ ЛАРЕДУТ - 64

  • 46 837
  • 749
  •   1
Отговори
# 585
  • Мнения: 286
Аз мисля, че първо трябва да разберем какво ги е подразнило и тогава да предлагаме промяна в полза на това да им останем клиенти. Аз не разбирам от какво е застрашено оставането им в българия, както пишат. Нямаме ли някаква връзка там, някой българин не се ли разкри.
Преди години като ходих в Малта и на летището веднага няколко българи се обадиха. В Чикаго също има българи в магазините работят. Вярвам, че и в Ларедут някой може да има връзки, но не е обадил.

Трябва да разберем какво ги е подразнило.
Аз бих приела 5.95 плюс 10% и ще си избирам какво да пазарувам за повече пари, за да се избие доставката.
Но 20% абсурд!

# 586
  • Мнения: 6
И аз да взема да напиша два реда относно последните събития...
Първо - не съм съгласна, че са очаквали всички потребители да са коректни. Никой бизнесмен не подхваща бизнес на очаквания, има си строги правила и условия, които трябва да се спазват(ама обикновено са написани, а не се очаква някой да се сети за тях!). При тези им условия нима мислите, че само в България се злоупотребява!? Хайде, моля ви, нека бъдем реалисти! Злоупотребявало се е от всяка една държава, която пазари от този сайт(според мен).
Аз, ако съм на тях, ще си поставя в условията: Поръчки под 10Е не могат да се правят и съответно имат програмисти там, да направят нещата така, че системата да не ги позволява, какво толкова трудно има в това?!!? Но каква съм аз, че да им давам акъл?
Второ - признавам си, че и аз поръчах под 10Е заради онази пуста играчка(майтап и да ми я заменят с друг подарък...). И честно казано се чувствам виновна, заради факта, че многократно се каза, че не бива и малко съжалявам...
Трето - споделям мнението, че Ларедут са си частна фирма и могат да си променят условията когато и както си искат! Т.е. нямате право да изисквате каквото и да било от тях.
Единственото, за което може да ги съдите в буквалния смисъл е, че нововъведените им правила са само устно правило, доколкото разбирам, но не и изписани черно на бяло, което пък си е незаконно.
Не подкрепям грубите и злобни нападки на стената им обаче! Има ли смисъл?
И последното, с което не съм съгласна е:
Цитат
От статистиката, която намери Алекс, всеки може да си направи извода колко важни сме за ЛР - нямаме 1% от пазаруващите. Което не е изненадващо - БГ е много малък пазар и за почти никакви инвеститори не е изгоден.
Не може един търговец да зачеркне с лека ръка един таргет, от който печели пари и на чийто пазар се е наложил..
Честно казано, според мен, българсият DHL им е направил проблеми. А те не могат да направят нищо друго, освен да си променят правилата!!!
Абсолютно те подкремям Ратса 82,   bouquet Аз също по никакъв начин не мога да се съглася, че този процент е 1  #Crazy Всички знаем как се прави статистика...освен това всички тези уж "пропуски" които допускат, нетгленето на малки суми, ползването на чужди кодове  и "бъг"-ове са изцяло част от играта  Peace  Освен това винаги могат да послужат за оправдание на кавито и да били некорекции от тяхна страна

# 587
  • иска ми се Варна през лятото
  • Мнения: 223
и аз ще ви дам кл. номера, ама дайте да прочетем цялостно писмо, че това с 1 изречение не ми хареса, иначе съм за идеята

# 588
  • Мнения: 1 497
Във връзка с частната фирма искам само да ви дам един пример- имам познат държи заведение, обаче за да ограничи клиентелата от някои съсловия има 2 менюта с различни цени... нали се сещате, че не е съвсем законно това и какво ще стане ако го хванат...

# 589
  • Мнения: 0
 Аз също ще подкрепя идеята за писмо! Ще изпратя клиентските си номера! За мен пазаруването бе страст!!! Hug

# 590
  • София
  • Мнения: 267
Извинявам се за спама, но:
БГ население - 7 млн., БВП - 48,8 млрд. USD
Франция население - 64 млн., БВП - 2,65 трилиона USD
Мисля, че съпоставката между двата пазара е пределно ясна за всеки без значение дали е учил икономика, или не. Тя показва големината им и покупателната способност на населението.
Колкото до очакваната коректност, за която писах, явно ние мислим, че трябва да сме коректни само като ни стоят с вилата на врата.
Иначе както вече писах, напълно съм съгласна, че ЛР не трябваше "тайно" да прави промените.

Последна редакция: пт, 18 мар 2011, 12:27 от usagi

# 591
  • София
  • Мнения: 708
Благодаря на всички който решихте да се включите в писмото .... досега съм събрала повече от 60 кл номера...

  bouquet  bouquet

Ще събирам кл номера до утре да 17,00 часа и ще пусна писмото

моля който реши да се включи да пише на мейла или на ЛС

# 592
  • Sofia
  • Мнения: 102
Благодаря на всички който решихте да се включите в писмото .... досега съм събрала повече от 60 кл номера...

  bouquet  bouquet

Ще събирам кл номера до утре да 17,00 часа и ще пусна писмото

моля който реши да се включи да пише на мейла или на ЛС



Дали вече имаш някаква идея какво точно ще им напишеш?Все пак да знаем какво искаме.

# 593
  • Мнения: 476
usagi , дали сме само ние? Не мисля, че другите нации са нещо коренно различно (виж, по злоба и завист нямаме равни..)
Аз да уточня моите думи - много ясно, че са много повече от нас като % франсетата и напълно вярвам, че сме само 1%, все пак рядко виждам тук някой облечен с ларедутски дрехи, което говори, че се киприм с тях май само тук, които пишем из форума. Другите не са и чували за Ларедут.
Идеята беше, че никой търговец не смее с лека ръка да разпъди някой свой клиент (освен гореспоменатия расист, каквито между другото ги има във всеки град, дали не са и повечето такива). Дори според мен с тези малки поръчки, които приемат, целят да спечелят повече клиенти. Може пък да са си помислили, че вече са ни спечелили и да ни набрадвят с реалните си условия  Grinning
А в момента за другите националности, които пазарят от там, дали има код за безплатна доставка и подарък, освен за сънародниците им?

п.п: МАМА_МРАВКА, според мен махни това:
Цитат
Вероятно не си давате сметка, че с промяната на условията вие променяте ежденевието на много български жени и майки, за които пазаруването в ларедут беше хоби и добра доза емоция.
И още нещо да питам: за какво са тези клиентски номера, според мен няма смисъл да се пишат! По-добре с истинските имена!!

Последна редакция: пт, 18 мар 2011, 12:38 от Ratsa82

# 594
  • Мнения: 9
Понеже вече написах, че писмото трябва да бъде понапудрено, ще дам пример според мен как трябва да звучи то. Моля да имате предвид, че съм го писала с презумцията как ще звучи на английски или на друг чужд език. Тези писма обикновено се пишат (поне според опита ми) с комплименти, суперлативи, и благодарности. Не твърдя също, че съм намерила най-доброто звучене на писмото, постарах се обаче да не е унизително за нас. Надявам се и вие така да го усетите.  

Скъпи Ларедут,


Промяната на условията ви за доставка до България много ни изненадаха. Това определено разтрои хилядите ви лоялни български клиенти. Ние не само пазарувахме с вас, но и също отваряхме магазина с вас, дебнехме изгодните ви стоки, радвахме се на вашите подаръци. Вероятно не си давате сметка, че с промяната на условията вие променяте ежедневието на много български жени и майки, за които пазаруването в ларедут беше хоби и добра доза емоция. Ние сигурно ще намерим други онлайн магазини където да пазаруваме. Но едва ли те ще бъдат повече от обикновен магазин за нас.

Ще бъдем истински доволни, ако вие откликнете с разбиране на това писмо.
Осъзнаваме, че безплатната доставка за България не е икономически оправдана за вас.  Затова и не мислим да ви молим за безплатна доставка. Това, което бихте могли да направите обаче е да възстановите таксата за обработка на 10%, както е за всички останали ваши клиенти. Така пускането на малки поръчки ще стане икономически неизгодно за нас и ще бъдат сведени до минимум. Смятаме, че това е разумен и изгоден и за двете страни начин за разрешаване на проблема.

В очакване на вашия положителен отговор,


Вашите лоялни клиенти от България:


Инициали, номер на клиент

........................................

Последна редакция: пт, 18 мар 2011, 12:41 от mama mravka

# 595
  • София
  • Мнения: 708
Благодаря на всички който решихте да се включите в писмото .... досега съм събрала повече от 60 кл номера...

  bouquet  bouquet

Ще събирам кл номера до утре да 17,00 часа и ще пусна писмото

моля който реши да се включи да пише на мейла или на ЛС



Дали вече имаш някаква идея какво точно ще им напишеш?Все пак да знаем какво искаме.

Предлагам да напишем едно писмо под формата на молба към ларедут (няколко реда, много накратко ), за намаляне отново на таксата на 10% и под писмото да оставим клиентсите си номера + инициали на имената...
кой може да се заеме с това?...
Нека да даде мейл адрес на който всеки който иска да изпрати клиентските си номера... всеки има поне по два... и така да изпрати писмото -молба до ЛР от името на всички ни?



Сговорна дружина, планина повдига!!!


ето едно примерно писмо до ЛР

Здравейте

от името на хилядите лоялни български клиенти изпращаме това писмо до вас с молба за запазване  на старата стойност на таксата за обработка на поръчката от 10%.

НН 12345678
ХГ  кл номер
ЯЯ кл номер
ДС .....





нещо  в този стил....

как ви се струва?


Аз мисля да изпратя това писмо, който иска да го "подпише" нека ми остави клиентския си номер и инициалите си на yonikova@gmail.com

благодаря

разбира се приемам предложения и за друг текст... дори ще се радвам, ако някой напише примерно писмо... според мен трябва да е кратко и ясно

Последна редакция: пт, 18 мар 2011, 12:40 от vanina_nina

# 596
  • Мнения: 8
Понеже вече написах, че писмото трябва да бъде понапудрено, ще дам пример според мен как трябва да звучи то. Моля да имате предвид, че съм го писала с презумцията как ще звучи на английски или на друг чужд език. Тези писма обикновено се пишат (поне според опита ми) с комплименти, суперлативи, и благодарности. Не твърдя също, че съм намерила най-доброто звучене на писмото, постарах се обаче да не е унизително за нас. Надявам се и вие така да го усетите.  

Скъпи Ларедут,


Промяната на условията ви за доставка до България много ни изненадаха. Това определено разтрои хилядите ви лоялни български клиенти. Ние не само пазарувахме с вас, но и също отваряхме магазина с вас, дебнехме изгодните ви стоки, радвахме се на вашите подаръци. Вероятно не си давате сметка, че с промяната на условията вие променяте ежденевието на много български жени и майки, за които пазаруването в ларедут беше хоби и добра доза емоция. Ние сигурно ще намерим други онлайн магазини където да пазаруваме. Но едва ли те ще бъдат повече от обикновен магазин за нас.

Ще бъдем истински доволни, ако вие откликнете с разбиране на това писмо.
Осъзнаваме, че безплатната доставка за България не е икономически оправдана за вас.  Затова и не мислим да ви молим за безплатна доставка. Това, което бихте могли да направите обаче е да възстановите таксата за обработка на 10%, както е за всички останали ваши клиенти. Така пускането на малки поръчки ще стане икономически неизгодно за нас и ще бъдат сведени до минимум. Смятаме, че това е разумен и изгоден и за двете страни начин за разрешаване на проблема.

В очакване на вашия положителен отговор,


Вашите лоялни клиенти от България:


Инициали, номер на клиент

........................................



Много хубави писмо.    smile3501 Кажете кога ще го пращате, за да си дам и аз клиентския номер

# 597
  • Sofia
  • Мнения: 102
Понеже вече написах, че писмото трябва да бъде понапудрено, ще дам пример според мен как трябва да звучи то. Моля да имате предвид, че съм го писала с презумцията как ще звучи на английски или на друг чужд език. Тези писма обикновено се пишат (поне според опита ми) с комплименти, суперлативи, и благодарности. Не твърдя също, че съм намерила най-доброто звучене на писмото, постарах се обаче да не е унизително за нас. Надявам се и вие така да го усетите.  

Скъпи Ларедут,


Промяната на условията ви за доставка до България много ни изненадаха. Това определено разтрои хилядите ви лоялни български клиенти. Ние не само пазарувахме с вас, но и също отваряхме магазина с вас, дебнехме изгодните ви стоки, радвахме се на вашите подаръци. Вероятно не си давате сметка, че с промяната на условията вие променяте ежденевието на много български жени и майки, за които пазаруването в ларедут беше хоби и добра доза емоция. Ние сигурно ще намерим други онлайн магазини където да пазаруваме. Но едва ли те ще бъдат повече от обикновен магазин за нас.

Ще бъдем истински доволни, ако вие откликнете с разбиране на това писмо.
Осъзнаваме, че безплатната доставка за България не е икономически оправдана за вас.  Затова и не мислим да ви молим за безплатна доставка. Това, което бихте могли да направите обаче е да възстановите таксата за обработка на 10%, както е за всички останали ваши клиенти. Така пускането на малки поръчки ще стане икономически неизгодно за нас и ще бъдат сведени до минимум. Смятаме, че това е разумен и изгоден и за двете страни начин за разрешаване на проблема.

В очакване на вашия положителен отговор,


Вашите лоялни клиенти от България:


Инициали, номер на клиент

........................................


newsm10 newsm44 newsm51
 и аз ще се включа

# 598
  • Мнения: 207
Мелфин,предварително ще се извиня ,ако бъркам ника.
Не беше ли ти първа,която написа ,че имаш над 10 или 15  ДН ?

Не съм съгласна ,че при пусната поръчка  над 10 Е и съответно нефактурирани неща изпращат ДН.На това намаление имам няколко такива поръчки ,които паднаха под 10 Е,но нямам ДН.Става въпрос за суми над 8 Е.

Определено мисля,че има хора ,които умишлено пускаха поръчки под 10Е въпреки предупрежденията на Ева !Сега ще си понесем  последствията .Може би наистина ние българите сме прекалили с тарикатщината/след като таксата само при нас е 20%/ !не ме линчувайте сега

Може никъде в другите сайтове да няма такса обработка ,но няма и БД+подарък до БГ !

Подкрепила съм всяко написано мнение във ФБ !

Съжалявам много ,че така се получи,защото ЛР разнообразяваше ежедневието ми,харесваше ми да търся кодове/буквените /,да чета форума,да чакам поръчките си/макар и 2 месеца чрез бълг.пощи по време на минали намаления/!

ЛР ще ми липсва ! Cry
Аз, аз  Peace Но не дебитните ноти са ми толкова, а поръчките паднали под 10Е. Даже са повече. За тези над 7Е си теглят парите, но под 7Е - не  Naughty Ама каква е моята вина, че не ми пращат каквото съм си поръчала  #Cussing out От 2 чаршафа - 1, от 4 кукли - 2 .... аааааа бива ли така  Crossing Arms

Не мисля,че така беше написала.Много добре си спомням ,че пишеше ДН ,а не поръчки под 10 Е.
Аз също пусках няколко бр. чаршафи,но като видях ,че не фактурират повече от 1 спрях да правя опити.Няколко пъти на последните две намаления се изписа ,че две неща от един и същи размер не фактурират,но както и да е.

Искрено се надявам ЛР да размислят,защото ми остава удоволствието само по намаленията да пазарувам.
А относно другите сайтове - ако бяха толкова изгодни защо до сега не сме пазарували от там?
За мен Спорт директа и ЛР бяха  фаворитите в пазаруването !
Нужно ли е да спорим за неща, в които аз съм сигурна, а ти - не? И колко чаршафи мислиш, че съм напускала? Отговорът ме е: само в една поръчка! И се чудиш защо нямаш дебитни ноти - ами защото поръчките ти не са паднали под . Тогава и само тогава би получила дебитна нота. Не знам кой точно е разпространил мита за дебитните ноти под 10Е, но нещата не стоят точно по този начин  Peace Охххххххх, ама това го пиша сигурно за трети път, ама що ли да се чете???

# 599
  • София
  • Мнения: 708
mama mravka


предполагам, че всички харесват този текст - и ако е така - моля да го преведете и да ми го пратите на мейла.... аз ще събирам кл номера до утре 17,00 часа и ще пратя писмото...

аз предлагах да е по-кратко... но...

и още нещо - на този адрес ли да го пратя
Service Client La Redoute <service_client@web.redoute.fr>

  bouquet

Общи условия

Активация на акаунт