САМО ЗА КОДОВЕ ОТ ЛАРЕДУТ - 64

  • 46 840
  • 749
  •   1
Отговори
# 540
  • Мнения: 863
.... Все си мисля, че ако има мениджъри с добри умения в ЛР, ще намалят таксите...
И ако има програмисти с добри умения, щяха да ограничат така наречените злоупотреби...

абсолютно  Peace
Никой не може да ме убеди, че в Ла редут са си нямали и представа поръчки на каква стойност са се пускали, че масово се използваха кодове за БД и подаръци, за поръчките на ниски цени по референтни номера, за появяването с определени стоки на БД на втора стъпка....За мен всичко това е било с тяхно знание и с тяхно СЪГЛАСИЕ!
Ако искаха, можеха да ни резнат и по време на разпродажбите, ама нали трябваше да поразчистят складовете...Според мен от DHL в един момент са решили, че работата спрямо заплащането им идва в повече, и са поискали промяна на условията.

# 541
  • Бургас
  • Мнения: 382

ЕВА НИ ПРЕДУПРЕДИ, НО КОЙ ЛИ Я ЧУ???

искрео съжалявам защото харесвах сайта и всичко което предлагат...а най вече цените...

Съгласна и с двете твърдения!
В Бургас даже в магазините за един лев и вторите употреби е по-скъпо /разбира се, използвайки кодовете/! Ако знам къде другаде човек може да си купи две прекрасни пердета, готови ушити, украсени в индийски стил за мижавата цена от 25 лева или пък комплект спално бельо за 7-15 лв ще пазарувам само там  Laughing
А доставката от дадения на предната страница линк към umn fashion е 3.82 долара за първите 100 ГРАМА и по 2.21 за  всеки следващи 100.
Няма никаква гаранция, че госпожа Антова е българка, даже и да пише от българско IP!



погледни в аутлета на 3ката. светнаха ме че има пуловери по 9 лв и блузки и потници по 4. както и долница анцуг за 12. аз смятам да намина  Mr. Green

# 542
  • София
  • Мнения: 267
Напълно съм съгласна с Хексе, els и todorovibg. ЛР са частна фирма, а да се стигне до тук сме си виновни ние. Преди седмица беше същата суматоха в темата, но по друга причина - кодовете с подаръците - то не бяха вопли, то не бяха чудеса - дайте ми за детето, разменям на лични. И с какви артикули бяха пуснати толкова много поръчки само и само заради подаръците ?!
Това, че използваме чужди кодове и се хващат, не значи, че от ЛР са съгласни с това. Просто са очаквали да сме коректни. Нещо, което явно не умеем. Вижте какво се случва в Япония - при такова бедствие няма нито едно мародерство, помислете си у нас какво щеше да е.
От статистиката, която намери Алекс, всеки може да си направи извода колко важни сме за ЛР - нямаме 1% от пазаруващите. Което не е изненадващо - БГ е много малък пазар и за почти никакви инвеститори не е изгоден.
Но съгласна съм, че трябваше да ни предупредят за промяната и то поне ден по-рано - тук се изложиха.

# 543
  • София
  • Мнения: 1 225
Мелфин,предварително ще се извиня ,ако бъркам ника.
Не беше ли ти първа,която написа ,че имаш над 10 или 15  ДН ?

Не съм съгласна ,че при пусната поръчка  над 10 Е и съответно нефактурирани неща изпращат ДН.На това намаление имам няколко такива поръчки ,които паднаха под 10 Е,но нямам ДН.Става въпрос за суми над 8 Е.

Определено мисля,че има хора ,които умишлено пускаха поръчки под 10Е въпреки предупрежденията на Ева !Сега ще си понесем  последствията .Може би наистина ние българите сме прекалили с тарикатщината/след като таксата само при нас е 20%/ !не ме линчувайте сега

Може никъде в другите сайтове да няма такса обработка ,но няма и БД+подарък до БГ !

Подкрепила съм всяко написано мнение във ФБ !

Съжалявам много ,че така се получи,защото ЛР разнообразяваше ежедневието ми,харесваше ми да търся кодове/буквените /,да чета форума,да чакам поръчките си/макар и 2 месеца чрез бълг.пощи по време на минали намаления/!

ЛР ще ми липсва ! Cry
Аз, аз  Peace Но не дебитните ноти са ми толкова, а поръчките паднали под 10Е. Даже са повече. За тези над 7Е си теглят парите, но под 7Е - не  Naughty Ама каква е моята вина, че не ми пращат каквото съм си поръчала  #Cussing out От 2 чаршафа - 1, от 4 кукли - 2 .... аааааа бива ли така  Crossing Arms

Не мисля,че така беше написала.Много добре си спомням ,че пишеше ДН ,а не поръчки под 10 Е.
Аз също пусках няколко бр. чаршафи,но като видях ,че не фактурират повече от 1 спрях да правя опити.Няколко пъти на последните две намаления се изписа ,че две неща от един и същи размер не фактурират,но както и да е.

Искрено се надявам ЛР да размислят,защото ми остава удоволствието само по намаленията да пазарувам.
А относно другите сайтове - ако бяха толкова изгодни защо до сега не сме пазарували от там?
За мен Спорт директа и ЛР бяха  фаворитите в пазаруването !

# 544
  • София
  • Мнения: 2 296
Здравейте.
Два дни само четях, много съм разочарована, признавам си!
Не искам никого да упреквам в каквото и да било, всеки има право на мнение, на възмущение, на недоволство. Ларедут не са прави точно по този начин да ни сюрпризират, така е, обидно е, неморално е. Ние също не бяхме прави...сега доста хора се сещат за моето постоянно мрънкане и призоваване, тогава ми се подхилквахте и подигравахте, че едва ли не ги защитавам.
За да не решите, че и сега ги защитавам, ще се въздържа от коментар на това, което се изля на стената им във ФБ. Но се дистанцирам от това!
Аз лично много трудно ще се откажа от пазаруването в сайта, може само по намаления, може да се комбинирма с приятели... не знам. Заслужихме си всичко, което ни се стовари!
Ще пиша и ще моля поне таксата да стане както беше досега - 10%.
Ако стане пак 10%, ще си плащам доставката при всяка поръчка.
Тези 2 дни гледах, разглеждах сайтове, ами не намерих аналог, не намерих сайт, който да замести Ларедут! Сигурна съм, че за много от вас е смешно това, което пиша, но не ме притеснява да споделя своето състояние. За мен Ларедут е нещо повече от магазин...
Оставям темата до 50 страница да си излеете яда, да споделите това, което смятате за нужно по въпроса. Но в следващата тема ще ви помоля да се приключи с това, нека остане тема за кодовете от Ларедут. Дали ще има посетители и хора, на които тази тема ще е полезна, ще разберем с времето!
Аз не се отказвам, който се преориентира, всичко хубаво му желая и приятно пазаруване!
Но който реши да остане и да следи темата, ще трябва да се съобрази с Правилата на форума и да пишем по същество в темата!

И накрая, не виждам смисъл от нападки и обиди.
Според мен е добре да се съсредоточим и да си върнем 10-те %, както  литовките са си издействали отново доставката до тяхната страна, нека се напънем в тази посока и убедим Ларедут да ни върнат 10%, вместо 20%!

Ще цитирам една прекрасна съфорумка:
Не трябва да съжаляваме, че е свършило, а да се радваме, че го е имало !

# 545
  • Мнения: 360
Според мен е добре да се съсредоточим и да си върнем 10-те %, както  литовките са си издействали отново доставката до тяхната страна, нека се напънем в тази посока и убедим Ларедут да ни върнат 10%, вместо 20%!
Ева, как са издействали това?

# 546
  • Мнения: 1 350
Напълно съм съгласна с Хексе, els и todorovibg. ЛР са частна фирма, а да се стигне до тук сме си виновни ние. Преди седмица беше същата суматоха в темата, но по друга причина - кодовете с подаръците - то не бяха вопли, то не бяха чудеса - дайте ми за детето, разменям на лични. И с какви артикули бяха пуснати толкова много поръчки само и само заради подаръците ?!
Това, че използваме чужди кодове и се хващат, не значи, че от ЛР са съгласни с това. Просто са очаквали да сме коректни. Нещо, което явно не умеем. Вижте какво се случва в Япония - при такова бедствие няма нито едно мародерство, помислете си у нас какво щеше да е.
От статистиката, която намери Алекс, всеки може да си направи извода колко важни сме за ЛР - нямаме 1% от пазаруващите. Което не е изненадващо - БГ е много малък пазар и за почти никакви инвеститори не е изгоден.
Но съгласна съм, че трябваше да ни предупредят за промяната и то поне ден по-рано - тук се изложиха.
Не ми се спори Peace, но искаш да кажеш, че 4 години не им стигнаха да  изразят несъгласието си?! ..да си оправят там несъвършенствата по системата?!

Просто сега ЛР си изравни цените с тези на др.сайтове.

# 547
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 758
Според мен е добре да се съсредоточим и да си върнем 10-те %, както  литовките са си издействали отново доставката до тяхната страна, нека се напънем в тази посока и убедим Ларедут да ни върнат 10%, вместо 20%!

Подкрепям изцяло, 20%оскъпяват прекалено много. Ще следя темите.

# 548
  • Мнения: 1 666
Евче,  Hug! А какво точно са успели да направят литовките? Да действаме по техен пример щом си струва! Но наистина да бъдем и разумни!

# 549
  • София
  • Мнения: 2 296
Ми, не знам точно какъв  е бил случая.
Аз едва от няколко дни влизам при тях, преди това те само влизаха при нас и черпеха кодове и инфо...
Но има 2 момичета,  едната е Almost, страхотни и мили, които пишат при нас и тя ме въведе в техния форум, обясни ми някои неща, но не съм я питала за техните премеждия.
Ще ги попитам какъв е бил случаят при тях, може и сега да следи темата, дано се включи!

Не ми стига времето, но ако тя се включи и някой с  добър английски да я пита.
Тя отскоро е ларедутка, но е наясно с подробностите.
Дано сподели опита им с преговорите.

Само за едно съм сигурна, с лошо с Ларедут нищо няма да постигнем!
Те обичат да им се повтаря и да ги ухажваме, това трябва да е тактиката ни!

# 550
  • Мнения: 286
Единственият начин да им се въздейства не е като им пишем ние. Явно не ни обръщат внимание вече.
Трябва да си търсим правата като европейски граждани.
Да се пише директно в ЕК защита правата на потребителите.

Но вероятно ЛР и ДНЛ като имащи юристи са сключили споразумение за високи цени в БГ и така ще си измият ръцете и легално пред ЕК.

Честно казано не ми се разделя с този сайт, но условията са вече непоносими колкото и евтино да го продават.
Много ме е яд, но явно това е действителността.

# 551
  • Бургас
  • Мнения: 382
нямам намерение да се моля на някой, за да си харча парите при него  Shocked
съжалявам, че явно няма да се организираме да направим нещо по въпроса. типично българска работа стана пак.

# 552
  • София
  • Мнения: 708
Предлагам да напишем едно писмо под формата на молба към ларедут (няколко реда, много накратко ), за намаляне отново на таксата на 10% и под писмото да оставим клиентсите си номера + инициали на имената...
кой може да се заеме с това?...
Нека да даде мейл адрес на който всеки който иска да изпрати клиентските си номера... всеки има поне по два... и така да изпрати писмото -молба до ЛР от името на всички ни?



Сговорна дружина, планина повдига!!!

Последна редакция: пт, 18 мар 2011, 10:49 от vanina_nina

# 553
  • Мнения: 3 823
За мен логичната постъпка от страна на ЛР беше да се преустанови възможността за пускане на малки поръчки.  Така и не стана ясно защо чисто технически системата им толкова време е допускала поръчки под 10 евро?!

Ако не ловят кодовете за БД+подърък при поръчки под 15 евро (примерно), предоволно ще си покриват разходите, без да се стига до ексцесии.

Да се сурвакат поголовно всички поръчки с 20% и доставка е арогантна наказателна акция, която не е от полза и за двете страни. А това със статистиката от 1% аз не го вярвам. Дано променят нещо в посока регулиране на стойността на поръчките с връщане на старите условия при по-големи суми.

Ще се включа с готовност в писането, ако намерим правилната формула за въздействие. Не считам за такава нито оплюването на стената във фейсбук, нито писма до европейската комисия...





# 554
  • София, Манастирски ливади
  • Мнения: 631
Момичета, ако ще се обединяваме, за да се опитаме да променим нещата мисля, че трябва да се съсредоточим, около 20 % такса, без изобщо да се споменава за безплатна доставка. На мен лично обяснението за нарасналите разходи ми звучи доста несериозно. Кои точно разходи са нараснали...пликчето ли струва по-скъпо или кашончето? Ако е така, защо само нашите пликчета са по-скъпи? Защо не е увеличена сумата на доставката, а променят въпросната такса?
Ей такива неща ми се въртят из главата.
Мисля, че спамването във фейсбук от тук нататък няма да помогне, а напротив, даже ставаме смешни вече.
Понеже не съм наясно какво точно трябва да се направи. Ако някоя добра душа, по-запозната обясни какво трябва да се направи, мисля, че всички ще се включим.
Но е ясно, че комуникацията с Ларедут няма да доведе до нищо съществено.

Общи условия

Активация на акаунт