САМО ЗА КОДОВЕ ОТ ЛАРЕДУТ - 64

  • 47 461
  • 749
  •   1
Отговори
# 285
  • Мнения: 6
Според мен този "случаен" бъг си е живо маркетингово проучване, ще гледат колко ще клъвнат на високите такси и ако са достатъчно, високия процент ще си остане  Peace Ако сме толкова незна4ителни за тях защо не затворят официално кепенеца, а се оправдават и не казват истината.... Wink  Каква по-желязна логика от това - "Малък ви е оборота и тук не върви търговията" Никой няма да им се сърди

# 286
  • Мнения: 27

92.5% от посещенията са от Франция
0.9% от Алжир
0.9% от Белгия
0.8% от България



Брей ми ние сме си фактор. При това сме наравно с френскоговорящи страни като Белгия и Алжир Simple Smile))))))))

# 287
  • Мнения: 286

92.5% от посещенията са от Франция
0.9% от Алжир
0.9% от Белгия
0.8% от България



Брей ми ние сме си фактор. При това сме наравно с френскоговорящи страни като Белгия и Алжир Simple Smile))))))))

България се води франкофонска страна

# 288
  • Мнения: 6
 Peace

92.5% от посещенията са от Франция
0.9% от Алжир
0.9% от Белгия
0.8% от България



Брей ми ние сме си фактор. При това сме наравно с френскоговорящи страни като Белгия и Алжир Simple Smile))))))))

# 289
  • Мнения: 1 350
Според мен този "случаен" бъг си е живо маркетингово проучване...
Да, точно така си е и аз ви моля да се въздържате от покупки известно време( няма къде да ни избягат все пак) и да видим накъде ще се развият нещата. Сега се определят новите условия и моментът не се свежда само до това на кой му стиска  или не да пазари и при това положение.

# 290
  • София
  • Мнения: 2 176
За съжаление и аз се сбогувам с ларедута. Досегашните ми наблюдения сочат, че промените към лошо (за нас) винаги са за постоянно и все се оправдават с бъг.
На мен не ми е съвестно, че съм използвала код за безплатна доставка, който не ми е пратен лично. Като поръчам за 50 евро и ми вземат 5 Е съвсем съм си платила доставката. В никой друг сайт не начисляват такава измислена такса обработка. А и тъпотията да робува някой дежурен у нас да чака дхл ми идва в повече.
Така и така и аз оспамих темата поне да благодаря на Евка и Алекс благодарение на които имам много успешни покупки последните години  Hug

# 291
  • Мнения: 6
Според мен този "случаен" бъг си е живо маркетингово проучване...
Да, точно така си е и аз ви моля да се въздържате от покупки известно време( няма къде да ни избягат все пак) и да видим накъде ще се развият нещата. Сега се определят новите условия и моментът не се свежда само до това на кой му стиска  или не да пазари и при това положение.

Абсолютно   bouquet и аз призовавам нека се въздържим известно време, няма да е трудно....и ще разберем дали сме чак пък толкова незначителен фактор  Wink

# 292
  • Мнения: 5 790
Е, то с тез цени, не знам как ще се отпуснем въобще!

# 293
  • Мнения: 470
Е, то с тез цени, не знам как ще се отпуснем въобще!

А ако не направят нещо по въпроса, да им пишем!
Да, Алекс,  следя днес цял ден темата и фейсбука, дори им писах и получих имейл, че са записали съобщението, чакам отговор, писах и във фейсбука и отговориха и на моята и на др.публикации, че е бъг. Но друго си е да им залеем пощата  с писма от българи, които на знам за какво ни мислят....
Все пак на Алекс и Евка голямо благодаря  bouquet

Последна редакция: ср, 16 мар 2011, 22:18 от ina21

# 294
  • Мнения: 5 790
Писали сме им вече! Дала съм линк към Фейсбук!

# 295
  • Мнения: 13
Не мога да не се включа за да покажа разочарованието си  #Cussing out  Вие сте фенове отдавна, пазарувате от години, а аз преди 3 месеца открих ЛР и преживях едва първото си включване в намаления, затова не мога да се пречупя и съм непримерима, че ще е и последното. / А бях се "наточила" за следващото  Joy
С една дебитна нота съм и аз  Embarassed , от незнание /за съжаление/.
 Та точно усетих тръпката и удоволствието да се пазари и ........................

На всички Вас  едно огромно благодаря!  newsm20
 Не ми се отваря сайтът им - може и да значи нещо

Последна редакция: ср, 16 мар 2011, 22:30 от stokrini

# 296
  • Мнения: 1 350
Алекс, явно някои го правят, при положение, че нещата в  кошницата ми се изчерпват всекидневно. Силно се съмнявам, че са изкупени от французойки.

Не виждам смисъл да им пишете повече. На тях ситуацията им е повече от ясна. Официален отговор няма да получите, защото нещата не се случват официално. Това е договорка, споразумение под масата, така да се изразя. Няма да има официално становище, защото формално нищо в условията не се променя, което не означава, че на практика не е така.

# 297
  • Мнения: 4
Алекс, явно някои го правят, при положение, че нещата в  кошницата ми се изчерпват всекидневно. Силно се съмнявам, че са изкупени от французойки.
Mr. Green Може да не са забелязали какво се случва на втора стъпка!

# 298
  • Мнения: 1 350
Алекс, явно някои го правят, при положение, че нещата в  кошницата ми се изчерпват всекидневно. Силно се съмнявам, че са изкупени от французойки.
Mr. Green Може да не са забелязали какво се случва на втора стъпка!
Амии,...не вярвам да има толкова заблудени Sick. От вчера само това се обсъжда и въпреки всичко...

# 299
  • Мнения: 1 883
Не мога да не се включа за да покажа разочарованието си  #Cussing out  Вие сте фенове отдавна, пазарувате от години, а аз преди 3 месеца открих ЛР и преживях едва първото си включване в намаления, затова не мога да се пречупя и съм непримерима, че ще е и последното. / А бях се "наточила" за следващото  Joy
С една дебитна нота съм и аз  Embarassed , от незнание /за съжаление/.
 Та точно усетих тръпката и удоволствието да се пазари и ........................

На всички Вас  едно огромно благодаря!  newsm20
 Не ми се отваря сайтът им - може и да значи нещо

И аз съм като теб.Толкова съм разочарована, че ще трябва да се откажа от покупките...
Утре ми идва последната поръчка за съжаление Sad

Общи условия

Активация на акаунт