САМО ЗА КОДОВЕ ОТ ЛАРЕДУТ - 64

  • 47 397
  • 749
  •   1
Отговори
# 390
  • Мнения: 286
На мнение съм, че само ни мотаят с отговорите си - препратил съм Вашето запитване еди-къде си...
Лицемерие - докато им мине номера.
Аз имам едни 8.80, които не знам как ще си върна, защото за да си ги върна, трябва да им платя 10 евро такса обработка, което е повече!
Те не ми отговориха и на молбата да ми пратят ваучера по имейл - явно ваучера да пие една студена вода и аз с него.

Моля мамите, които имат повече опит в онлайн пазаруването да споделят в тази тема към кой сайт да се насочим за изгодно пазаруване на дрешки и обувки за деца.
Не се издържа подобно отношение към нас при положение, че похарчихме толкова пари!

Аз лично няма да толерирам такова гадно отношение към нас българите.
Има и други сайтове за покупки.

# 391
  • Мнения: 286
само да отбележа, че кодовете си намалят все още.

Кодовете намалят, защото такава им е системата. Но на втора стъпка като отидеш и разчете адрес до БГ ти начислява 5.95 плюс 10% обработка върху сумата на поръчката и върху доставката и така става над 10 евро със сигурност една поръчка до БГ.

# 392
  • Мнения: 928
само да отбележа, че кодовете си намалят все още.

Кодовете намалят, защото такава им е системата. Но на втора стъпка като отидеш и разчете адрес до БГ ти начислява 5.95 плюс 10% обработка върху сумата на поръчката и върху доставката и така става над 10 евро със сигурност една поръчка до БГ.
Слава, +20% и това е основния проблем Peace

# 393
  • Мнения: 27
само да отбележа, че кодовете си намалят все още.

Кодовете намалят, защото такава им е системата. Но на втора стъпка като отидеш и разчете адрес до БГ ти начислява 5.95 плюс 10% обработка върху сумата на поръчката и върху доставката и така става над 10 евро със сигурност една поръчка до БГ.

Не е 10, за съжаление е 20%. Но давам пример ако имаш код 30/55 това е 54% намаление. Досега имахме 10% такса обработка. Т.е. става 44% намалението, а сега ще е 34 % без да смятам 6 евро доставка Simple Smile Разбира се че в сравнение с преди е ужасно. И отказвам повече да правя сложни калкулации и ровене. Качеството на нещата си отговаря на цените с кодове и без доставка. Нашите търговци май ще живнат пак.

# 394
  • Мнения: 1 833

Аз имам едни 8.80, които не знам как ще си върна, защото за да си ги върна, трябва да им платя 10 евро такса обработка, което е повече!


аз имам едни 17,60 € и 0,88 € остатък от друг ваучер... дебитни ноти нямам  Rolling Eyes
и какво да правя с тия ваучери, да си ги окача в рамка и окича на стената  Whistling

ясно е, че ще се преориентирам с пазаруването  Tired

хиляди благодарности на всички, които ни помагаха да пазаруваме изгодно   bouquet  bouquet  bouquet

# 395
  • Мнения: 286
Сега се сетих, че цяла Европа ги беше оплюла заради изгонването на нашите цигани.
Ако се разшуми, че пак българи дискриминират, какво ли ще стане?

# 396
  • Варна
  • Мнения: 19 055
Сега се сетих, че цяла Европа ги беше оплюла заради изгонването на нашите цигани.
Ако се разшуми, че пак българи дискриминират, какво ли ще стане?

С какво ни дискриминират?
Доставката до България им идва скъпа и слагат адекватни цени, "дискриминирани" са също литовците и молдовците.
При тези цени на горивата ДЧЛ обикалят селца и паланки да доставят поръчки от по 10-15 евро. И срам не срам и аз получих две поръчки които се състояха от два подаръка  - безплатно. Тези , които пазаруваха на 28.02 с реф. номера знаят за какво говоря. Логично беше че не могат да си позволят да работят на загуба.

# 397
  • Мнения: 1 350
Нашите търговци май ще живнат пак.
Аха, май така ще стане. Като гледам има масови разпродажби и ликвидации за без пари.

# 398
  • Мнения: 16
rallii, според мен им напиши, че новите условия за пазаруване от сайта за теб са неизгодни и настоявай да си анулират вайчерите и да ти възстановят дължимата сума по картата. Само незнам с преводача на гугъл колко читав ще се получи текста

# 399
  • Мнения: 39
Нашите търговци май ще живнат пак.
Аха, май така ще стане. Като гледам има масови разпродажби и ликвидации за без пари.
Да вчера си купих уникални сандали от естествена кожа от ФАДО за 10 лв., а мъжо два чифта елегантни обувки от естествена кожа за 29 лв.  чифта.

# 400
  • Мнения: 8


[/quote]
Да вчера си купих уникални сандали от естествена кожа от ФАДО за 10 лв., а мъжо два чифта елегантни обувки от естествена кожа за 29 лв.  чифта.
[/quote]

Може ли да ми кажеш от къде ги взе?  Мерси

# 401
  • Мнения: 39
Да вчера си купих уникални сандали от естествена кожа от ФАДО за 10 лв., а мъжо два чифта елегантни обувки от естествена кожа за 29 лв.  чифта.
[/quote]

Може ли да ми кажеш от къде ги взе?  Мерси
[/quote]
Това е магазин на главната на ПЛОВДИВ, май и в София има, в момента разпродават всичко, защото се закриват, има уникални обувки и ботуши и чанти!

# 402
  • Мнения: 928
Сега се сетих, че цяла Европа ги беше оплюла заради изгонването на нашите цигани.
Ако се разшуми, че пак българи дискриминират, какво ли ще стане?

С какво ни дискриминират?
Доставката до България им идва скъпа и слагат адекватни цени, "дискриминирани" са също литовците и молдовците.
При тези цени на горивата ДЧЛ обикалят селца и паланки да доставят поръчки от по 10-15 евро. И срам не срам и аз получих две поръчки които се състояха от два подаръка  - безплатно. Тези , които пазаруваха на 28.02 с реф. номера знаят за какво говоря. Логично беше че не могат да си позволят да работят на загуба.
Дискриминират ни с 20-тте % такса, която е само за България....

# 403
  • Мнения: 21
Ето какво постнаха току що във Фейсбук:

Chers Clients Bulgares,

 

Nous avons bien reçu vos messages et commentaires que nous avons lus avec attention.

Effectivement, l'augmentation des frais de livraison n'est pas liée à un Bug mais à une décision de La Redoute en Bulgarie.

Actuellement, nous rencontrons des difficultés financières pour conserver notre activité de vente en ligne en Bulgarie qui nous oblige a augmenter nos tarifs de livraison.

Cette augmentation des frais de port est la seule condition pour pouvoir continuer à livrer nos produits à nos client(e)s bulgares.

Nous avons du prendre cette décision a contre cœur et comprenons évidemment votre déception.

 

L'équipe de La Redoute espère vous compter encore parmi nos clients en 2011,

 

A bientôt, Audrey & Jennifer.

# 404
  • Мнения: 48
 Да за това, че едва ли ще искат да работят на загуба сте прави... но нима ние сме ги молили да ни докарват нещата с ДЧЛ... криза, горива и т.н... хубаво, ясно е положението... но и една от нас не е предявила някакви претенции пратките да не са през пощата... като ще ни вземат за трето качество няма проблем и доставките да са ни с такова..  А това, което не ми стана ясно е защо дигат процента обработка, а не самата доставка - нали с ДЧЛ се оправдават? А в ЕС уж сме с равни права всички... Относно статистиката, която извадихте в по-предните страници на темата... вярно, че 1 процент нищо не е... но не е ли нормално да пазарят 90 и кусур процента фразнцузи при все, че си е техен сайта? и това че присъстваме изобщо в тази статистика (било то и с 1 процент) е нещо според мен.. не мислите ли?

Извинявам се за спама.. просто не се сдържах... силно се надявам да се вразумят...

Искрено благодаря на всички момичета за оказаната помощ... Вие направихте пазаруването ни приятно.. Дано и занапред да имаме поводи за взаимопомощ отностно поръчките Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт