САМО ЗА КОДОВЕ ОТ ЛАРЕДУТ - 64

  • 46 843
  • 749
  •   1
Отговори
# 645
  • Мнения: 6
Vul4ica, предложи твой вариант на писмо! Или коригиран текст на това.
За критика всички в България са първа писта...
Не критикувам. Просто предлагам само да отпадне този текст иначе е добро  Peace

# 646
  • София
  • Мнения: 2 296

Писмото е готово, преведено
Чакам проверката от една мила съфорумка...

# 647
  • София
  • Мнения: 708
браво Ева...

вече имаме 233 подписа...
  bouquet  bouquet

# 648
  • Мнения: 1 675
защо не го пратите още днес?
А може и да се извиним и дистанцираме от обидите във Фейсбук. Колкото и да ми стана криво и на мен...там се прекали.

# 649
  • Мнения: 9
Поради многото критики на писмото  Mr. Green  направих и едно по-стегнато, като съм взела предвид предложенията за окастряне. Направих го за да го видим и така как ще изглежда. 

Скъпи Ларедут,


Промяната на условията ви за доставка до България много ни изненадаха. Това определено разстрои хилядите ви лоялни български клиенти. Ние не само пазарувахме с вас, но и също отваряхме магазина с вас, дебнехме изгодните ви стоки, радвахме се на вашите подаръци.
Ние сигурно ще намерим други онлайн магазини където да пазаруваме. Но едва ли те ще бъдат повече от обикновен магазин за нас.

Затова ще бъдем истински доволни, ако вие откликнете с разбиране на това писмо.
Искаме да продължим да пазаруваме при вас, но това би било възможно, ако възстановите таксата за обработка на 10%, каквато е за останалите ви клиенти. По този начин ще стимулирате пускането на поръчки с по-висока стойност.

Смятаме, че това е разумен и изгоден и за двете страни начин за разрешаване на проблема.


В очакване на вашия положителен отговор,


Ваши лоялни клиенти:


Инициали, номер на клиент

# 650
  • София
  • Мнения: 708
 Thinking

може и по-рано да го пратим....

то вече доста се събрахме...

нека и другите да кажат мнение...
.....

вече сме 259

Последна редакция: пт, 18 мар 2011, 14:46 от vanina_nina

# 651
  • Мнения: 6
Скъпи Ларедут,


Промяната на условията ви за доставка до България много ни изненадаха. Това определено разтрои хилядите ви лоялни български клиенти. Ние не само пазарувахме с вас, но и също отваряхме магазина с вас, дебнехме изгодните ви стоки, радвахме се на вашите подаръци. Вероятно не си давате сметка, че с промяната на условията вие променяте ежедневието на много български жени и майки, за които пазаруването в ларедут беше хоби и добра доза емоция. Ние сигурно ще намерим други онлайн магазини където да пазаруваме. Но едва ли те ще бъдат повече от обикновен магазин за нас.

Ще бъдем истински доволни, ако вие откликнете  на това писмо.
Приемаме с разбиране вашето решение, за промяна в условията на пазаруване, но това, което бихте могли да направите, е да възстановите таксата за обработка на 10%, както е за всички останали ваши клиенти. Така варианта с  поръчки на по големи стойности и количества , ще стане икономически по изгоден за нас  Смятаме, че това е разумен и изгоден и за двете страни начин за разрешаване на проблема.

В очакване на вашия положителен отговор,


Вашите лоялни клиенти от България:


Ето моето предложение, ако не е  късно   bouquet

# 652
  • иска ми се Варна през лятото
  • Мнения: 223
vanina_nina много малко сме!!! Напиши и в другите теми, някоя като мен заблудена успява сямо 1 тема да чете и... айдееее

# 653
  • Там....където всичко е възможно ....
  • Мнения: 748
браво Ева...

вече имаме 233 подписа...
  bouquet  bouquet
За какви подписи става въпрос? И аз искам да се подпиша ,пуснете линк само къде   bouquet

Evа Незаменима си както винаги!  Heart Eyes

# 654
  • София
  • Мнения: 2 296
Chers LaRedoute!

Changer les conditions de livraison por notre pays a été une énorme et mauvaise surprise pour vos clients en Bulgarie!
Ce changement a boulversé des miliers de vos clients fideles ici!
Nous n`avons pas seulement acheté par La Redoute, nous avons ouvert le site avec vousq nous avons attendu avec impatience nos articles favoris, profité de vos conditions favorables et de vos cadeaux.
Vous ne pouvez probablement par vous imaginer a quel point, en modifiant les conditions, vous changez le quotidien de nombreuses femmes et meres bulgares, pour lesquelles le shopping chez La Redoute est un passe-temps favoris, ainsi qu`une bonne dose d`émotion.
Nous allons certainement trouver d`autres boutiques en ligne ou faire notre shopping... Mais aucun site ne pourra remplacer la joie et l`excitation du shopping dans La Redoute!
Nous serons  très heureuses si vous alles considérer cette lettre comme une proposition constructive pour transformer les conditions de facon favorable pour vous et pour nous.
Nous sommes conscients que la livraison gratuite n`est pas économiquement profitable por vous, surtout dans la situation présente. Mais pourquoi ne pas laisser les frais de participation 10%, ainsi que c`est pour tous vos autres clients de l`EU? Ainsi les montants des commandes augmenteront aussi, sans pourtant augmenter les prix des articles achetés. Sinon, il y aura vite des sociétés francaises ou bulgares qui assureront le transport grouppé des commandes, faites en conditions valables pour la France, vers la Bulgarie a des prix raisonnables.

En attente d`une reponse (positive, esperons-le) de votre part,

Vos clientes fidèles de la Bulgarie:








На мейл yonikova@gmail.com
 ипращайте клиентските си номера и мейли.  Peace

И, смилете се малко!
До довечера няма да мога да пусна новата тема, така че не надхвърляйте 50-51 стр!  Praynig

Момичета, писах и на стената на Ларедут България във ФБ и дадох мейлът на Ванина, надявам се да има резултат! http://www.facebook.com/group.php?gid=102061950960

Последна редакция: пт, 18 мар 2011, 16:11 от Evа

# 655
  • Мнения: 470
 Еве,  bouquet  - много точно!

# 656
  • Мнения: 286
Моля в писмото да се добави, че сме съгласно и на доставка с Български пощи, ако това е икономически изгодно за тях!

# 657
  • София, Манастирски ливади
  • Мнения: 631
10 % такса не беше ли само за България, а не за всички клиенти  newsm78

kras8204, пращаш си клиентския номер на yonikova@gmail.com

# 658
  • Мнения: 928
Chers LaRedoute!

Changer les conditions pour la livraison а notre pays trиs surprise de vos clients en Bulgarie!
Ce changement dйfinitivement bouleversй des milliers de vos clients fidиles bulgares.
Nous n'avons pas seulement shopping des LaRedoute, nous avons ouvert le site avec vous
Nous avons attendu avec impatience vos articles favorables!
Nous profiter de votre cadeaux!
Vous n'avez probablement pas imaginer que, en modifiant les conditions
vous changer la vie quotidienne de nombreuses femmes bulgares et les mиres qui shopping en passe-temps e Laredoute et une bonne dose d'йmotion.
 Nous allons certainement trouver d'autres boutiques en ligne oщ faire du shopping ... Mais aucun autre site ne peut remplacer la joie et l'excitation du shopping dans LaRedoute!
Nous serons trиs heureux si vous rйpondez а la comprйhension de la prйsente lettre.
Nous sommes conscients que la livraison gratuite а la Bulgarie n'est pas йconomiquement viable pour vous. Pourquoi ne pas penser а vous demander des frais d'envoi gratuits. Qu'est-ce que vous pourriez faire si c'est pour rйtablir des frais de manutention de 10% que tous vos autres clients en Europe.
Ainsi il n'y aura pas plus d'ordres pour des montants faibles!
  Nous pensons que cela est raisonnable et bйnйfique aux deux parties un moyen de rйsoudre le problиme.

En attente de votre rйponse positive


Vos clients fidиles de la Bulgarie:


Не дочаках проверката, така че, ако имате възможност или някой по-на ти с езика да провери за грешки. Знаете, че нивото на моя френски се свежда до гугъл-преводача!  Embarassed
Краси, в подписа на Ванина нина има мейл.
На него пращай клиентските си номера и мейли.  Peace

И, смилете се малко!
До довечера няма да мога да пусна новата тема, така че не надхвърляйте 50-51 стр!  Praynig

Момичета, писах и на стената на Ларедут България във ФБ и дадох мейлът на Ванина, надявам се да има резултат! http://www.facebook.com/group.php?gid=102061950960
Chers LaRedoute!

Le changement des conditions pour la livraison а notre pays est trиs surprisant pour vos clients en Bulgarie!
Ce changement dйfinitivement bouleversй des milliers de vos clients fidиles bulgares.
Nous n'avons pas seulement vendre des LaRedoute, nous avons ouvert le site avec vous...
Nous avons attendu avec impatience vos articles favorables!
Nous avons profite de votre cadeaux!
Vous n'avez probablement pas imagine que, en modifiant les conditions
vous changer la vie quotidienne de nombreuses femmes bulgares et les mиres qui shopping en passe-temps e Laredoute et une bonne dose d'йmotion.
 Nous allons certainement trouver d'autres boutiques en ligne oщ faire du vendre ... Mais aucun autre site ne peut remplacer la joie et l'excitation du vendre dans LaRedoute!
Nous serons trиs heureux si vous rйpondez а la comprйhension de la prйsente lettre.
Nous sommes conscients que la livraison gratuite а la Bulgarie n'est pas йconomiquement viable pour vous. Ne ne voulons а vous demander des frais d'envoi gratuits. Ce que vous pourriez faire pour nous est de rйtablir des frais de transport de 10% que tous vos autres clients en Europe.
Ainsi il n'y aura pas plus d'ordres pour des montants faibles!
  Nous pensons que cela est raisonnable et bйnйfique aux deux parties un moyen de rйsoudre le problиme.

En attente de votre rйponse positive


Vos clients fidиles de la Bulgarie:

Пипнах го, от тук от там, че с преводача се получаваха малко объркващи изречения...Не претендирам да е съвсем точно, тъй като разбирам и чета всичко на френски, но съм позабравила да го говоря и пиша. Embarassed

П.П. И като го пращате нека е текста в оригинал за да излизат ударенията, а не тези "й"

# 659
  • Мнения: 324
На места има българско "й" и "и", което е добре да се махне (едва ли го има във френския).
Хриси, а кой е оригиналът? Щото и в пуснатото от Ева има "й", аз там първо го мернах.

Последна редакция: пт, 18 мар 2011, 15:47 от Слънчогледка

Общи условия

Активация на акаунт