7-ми клас към финала приближава и на мама нервата се изпилява

  • 37 396
  • 730
  •   1
Отговори
# 615
  • София
  • Мнения: 2 275
А на Педагог добър ли е?

# 616
  • София
  • Мнения: 12 128
Той е справочник.Не е наръчник.По-суховато са представени нещата.Най-общо /не в детайли/ разгледах и на Регалия и на Педагог,сториха ми се еднакви.Но то всъщност,не може да има и голяма разлика.

# 617
  • София
  • Мнения: 19 932
Аз за справочника  на  Педагог бях писала тук преди време. Peace На мен ми свърши идеална работа.  GrinningНо сега като погледнах и този, нещата в двата просто са поднесени твърде различно. В справочника всичко почива на цитиране на наредби и срокове. Докато в наръчника има и  обяснения на процедурите по кандидатстване, участване в класирания, боравене с таблици и статистики, записвания. Има дори обяснения за начина по който се оценяват работите от двамата проверяващи и случаите, в които се ползват услугите на арбитър. Ето тук именно аз попаднах, четейки отгоре-отгоре написаното, на детайли, които въпреки убедеността ми ,че съм съм наясно с нещата, миналата година са ми убегнали Embarassed  Общо взето, форматът на този наръчник според  мен  наподобява оформлението на страници  в нета с FAQ ( често задавани въпроси). Има въпрос и последващ го  обстоен отговор.   
3 справочника.. Laughing Това да ти е проблемът, Ali&Meli.  Купчината от сборници, помагала, тетрадки, тестове, листа, справочници и подобни чудесии, която седмокласниците ви ще струпат на едно място след приключването на изпитите, наистина може да стресира  сериозно човек Mr. Green Мама от миналогодишната седмокласна тема баше снимала въпросната купчина, много беше впечатляваща..  Важното е децата да успеят, пожелавам им го от сърце, при това, дай Боже, още на първо класиране, за да могат максимално бързо да се освободят от натрупалата се умора, от напрежението и да се насладят заслужено  на лятото преди  поемането им по гимназиалната пътека.

# 618
  • София
  • Мнения: 2 275
А този наръчник как да се търси - Наръчник на Ню Импрес?

# 619
  • my own world....
  • Мнения: 1 076
Привет на всички  Simple Smile Идвам да разводнявам темата и аз  hahaha
Резултатите от пробния по мат в Регалия са излезли, оценките са малко по-добри от последния път, демек децата надобряват Simple Smile Така и трябва, последният напън е вече настал.... Whistling


Наистина колко хартия и мастило изхабяват тез 7-класници  ooooh! След изпитите трябва да ги накараме по 1 дърво да засади всеки!  Wink

# 620
  • София
  • Мнения: 2 275
Сега ще проверя колко изкара моята Rolling Eyes

# 621
  • София
  • Мнения: 2 275
Мойта изкара 86 точки с оценка 5,57.
Като там пише, че оценка се образува по формулата:
Оц=(Т+70):28

# 622
  • Мнения: 1 879
Мойта изкара 86 точки с оценка 5,57.
Като там пише, че оценка се образува по формулата:
Оц=(Т+70):28

Значи прилагат миналогодишната формула. Браво на детето, luss - дори и при предишната формула успехът е отличен!

# 623
  • my own world....
  • Мнения: 1 076
Моето е с 5,38.....и най ме е яд, че сгрешените задачи  са от ЗАПЛЕС....с изключение на времево-пътната задача (там не се е сетила вече, което пак си е плашещо, но поне си казваш - е не е изявен математик и толкоз....докато заплеса....)

# 624
  • Мнения: 1 879
Понеже преди малко попаднах на едно изказване, което ще се въздържа да квалифицирам, но ще цитирам само за да кажа, че има малка връзка с реалността. Не мога да си представя защо се правят подобни изказвания и съветвам всички майки от Пловдив да преценяват много добре какво им говори един или друг фактор.

Ето го цитата:

"Не е правена статистика колко деца ще се борят за едно място, но няма да бъде необходим много висок бал за елитните и другите среднообразователни училища, заяви просветната шефка."

Тази жена вероятно не знае, пък ако знае още по-чудно звучат думите й, но миналата година кандидатите за езиковите гимназии в Пловдив и местата бяха в съотношение средно 20:1 (за някои паралелки даже над 20, за някои 10:1)

Последна редакция: ср, 27 апр 2011, 16:17 от Белмекенска

# 625
  • my own world....
  • Мнения: 1 076
Зарад таквиз просветни шефки не гледам ТВ и не слушам радио, а чета само нашата си тема!
Чудно какво я е подтикнало таз жена да говори подобни неща.....

# 626
  • София
  • Мнения: 12 128
Явно раждаемостта драстично е намаляла в периода 1996-1997 година. WinkТова е само един от възможните фактори за по-ниски балове.Нали се тръби,че набор'97 е с най-малко деца,та и просветната шефка,която и да е тя се е изказала неподготвена.

# 627
  • Мнения: 50 935
Тази жена вероятно не знае, пък ако знае още по-чудно звучат думите й, но миналата година кандидатите за езиковите гимназии в Пловдив и местата бяха в съотношение средно 20:1 (за някои паралелки даже над 20, за някои 10:1)

А как е получена тази цифра - 20 деца за едно място? Имам предвид, че в АКС например се знае - кандидатстват толкова деца за толкова места. В този случай е съвсем коректно да се каже, че се борят 2,5 деца за едно място. Едно време аналогично се знаеше и за всяка ЕГ - местата са толкова, а за тази и тази ЕГ са записани толкова и толкова деца. Но наплив повече от 6 деца за едно място май не е имало.

Днес обаче всички деца първо държат изпит, а после пишат желания. И това, че всички са сложили на първо място едно или друго училище, според мен някакси не е абсолютно точен измерител. Това е по-скоро тактика "ако мине".
Също толкова некоректно е да се каже обаче, че броят на ВСИЧКИ места, за които е нужен изпит, е по-голям от броя на всички кандидати. Защото в тази сметка влизат и места, които никой не иска и където децата ще се запишат само, ако нямат никаква друга алтернатива.

Та с оглед на горното, според мен при сегашната система за кандидатстване по принцип не е коректно да се казва колко деца се борят за едно място. Което си е мое мнение на човек, обичащ точността.

# 628
  • Мнения: 1 879
Тази жена вероятно не знае, пък ако знае още по-чудно звучат думите й, но миналата година кандидатите за езиковите гимназии в Пловдив и местата бяха в съотношение средно 20:1 (за някои паралелки даже над 20, за някои 10:1)

А как е получена тази цифра - 20 деца за едно място? Имам предвид, че в АКС например се знае - кандидатстват толкова деца за толкова места. В този случай е съвсем коректно да се каже, че се борят 2,5 деца за едно място. Едно време аналогично се знаеше и за всяка ЕГ - местата са толкова, а за тази и тази ЕГ са записани толкова и толкова деца. Но наплив повече от 6 деца за едно място май не е имало.

Днес обаче всички деца първо държат изпит, а после пишат желания. И това, че всички са сложили на първо място едно или друго училище, според мен някакси не е абсолютно точен измерител. Това е по-скоро тактика "ако мине".


Нима отричаш, че и в АК се явяват деца на принципа "ако мине" - колко само тук във форума твърдят, че не са се готвили? "Ако мине" се явяваха деца още, когато ние сме кандидатствали - така че разчоплянето на кой защо кандидатствал не променя числата: http://www.kadedaucha.com/?id=1327&aid=8081

# 629
  • Мнения: 50 935
Нима отричаш, че и в АК се явяват деца на принципа "ако мине" - колко само тук във форума твърдят, че не са се готвили? "Ако мине" се явяваха деца още, когато ние сме кандидатствали - така че разчоплянето на кой защо кандидатствал не променя числата: http://www.kadedaucha.com/?id=1327&aid=8081

Да, но все пак кандидатстват само за едно училище. А форматът за кандидатстване след 7 клас позволява едновременно кандидатстване за всички училища. И при това положение, ако някоя гимназия има 100 места, а 2000 деца са я посочили като първо желание, не значи точно, че кандидатите са 20:1. Просто не е коректно. Ако трябваше да се кандидатства точно в едно училище, както едно време, нямаше 2000 деца да рискуват да кандидатстват там (и никъде другаде). В случая борбата е с бала, а не с децата.

Общи условия

Активация на акаунт