Пътуване с Юнион Ивкони

  • 31 873
  • 78
  •   1
Отговори
# 60
  • София
  • Мнения: 30 210
abet , тъкмо това си помислих, когато снощи гледах репортажа  Peace Браво на екипа  Peace

# 61
  • Мнения: 1 050
Тази седмица се прибрахме от морето. И в двете посоки пътувахме с Юнион Ивкони. Нямахме никакви проблеми слава богу. Не пускаха чалга, спряха веднъж за почивка. Единственото което ме издразни е, че много заобикалят през разни градове, където постоянно спират и качват хора. Много се бавят така!

# 62
  • Мнения: 0
Здравейте Дами! и Господа
Шофьор съм в Ивкони от доста време и случайно попаднах на Вашите мнения. Начетох се на истини и на големи глупости. Не може госпожата или гопожицата да твърди че караме с 120-130-140 при положение че сле ограниени на 100км. / С ОГРАНИЧИТЕЛ/ Това госпожа не е колата на баща Ви или мъжът Ви. Всички в населените места карат с 50 - 60км. Какво се хващате за Нас а Вие като превишавате скоростите и ограниченията..
Когато се кара международно почивки се правят на 4 часа, нали все пак искате да стигнете бързо. Защото представете си ако правим почивки на 1 или 2 часа по 30мин. след колко време ще пристигните /Говоря за международните/.
Прочетох че и студентка е пътувала Банско-София-Банско и тя и част от приятелите и са има ли преркания със стюардесата. По линията Банско никога не е имало стюардеса да пътува!
При горещо време винаги пускаме климатиците с колегите даже 15-20мин. преди д се качат пътниците от началните.
До дамата, която е пуснала темата е пътувала в чужбина с Нас - Госпожа автобуси над 10години е пускаме да пътуват в чужбина! Защото и да тръгне да пътува ще го върнат в някой от европейските страни защото не отговаря настандартите.
Тоалетни в повечето автобуси в България не само в Ивкони няма!!! Вие кво искате да смърди вътре на  ЛЕШ.
Как за толкова време тези дето са ни се оплакали на мен и на колегите лично се броят на пръсти а тука бликат какви ли не небивалици. Направо ми писна да чета глупости има и други компании, пътвайте с тях. Всеки има право на избор. Тва е път и е божа работа има аварии, ремонти, всичко...
А за чалгата и аз сушам чалга пускам си я само отпред а на пътниците Хоризонт нали е все пак БНР!!! Никой не може да ми казва каква музика да слушам повреме на работа.

# 63
  • Мнения: 0
А за нощен преход Бургас - София 4,30 е НЕВЪЗМОЖНО защото имаш 20мин. почивка на Нова Загора и влизане в Стара Згора. Пет часа и половина по става  Grinning
И пак Ви казвам не пишете глупости, хора които разбират от тези работи се смеят за скоростите. Всички имаме ограничители на 100  Laughing
А Бургаската съм я карал точно нощната 01:00 от Бургас , 03:00 - 03:20 Нова Загора с почивката : Стара Загора -  София 06:20 с каране а ако имаш и влезане в Пловдив .................

# 64
  • София
  • Мнения: 5 531
А за нощен преход Бургас - София 4,30 е НЕВЪЗМОЖНО защото имаш 20мин. почивка на Нова Загора и влизане в Стара Згора. Пет часа и половина по става  Grinning
Без почивката,не съм се возила във въпросния автобус,но вярвам на хората,казаха ми че на Нова Загора са се засекли с автобус на друга фирма,тръгнал един час по-рано.

Относно ограничителите от 100 км не знам,май не са сложени във всички автобуси,но няма да влизам в спорове,вие господин moko може да ги спазвате,но за вашите колеги не съм сигурна.

# 65
  • Мнения: 0
На Нова Загора се засичахме с Ентур, който трагваше от София на 22,30 по едно и същовреме пристигаве на Нова. Приятелите Ви сигурно са се объркал понеже същата фирма имах Бургас - София един час преди Ивкони мно не е въможно да се зичаме - засичането е стнало с Софийската.
А до ограничитлите от 2 години са задължтелни, без тях не можем да караме. Има варянти да се кара бързо мно те са много малко и само по нанадолнища!


# 66
  • Мнения: 10
Това е фирмата, с която никога, при никакви обстоятелства не бих избрала повече да пътувам. За последно  пътувах с тях на Коледа, преди 2 години. Имаше много проблеми, с отоплението, с липсата на почивка, с дублирани места и продадени билети с грешни дати. Обслужващите жени заставиха една женица да си плати билета още веднъж, защото не бил издаден за тази дата, а за друга. Толкова бяха груби, че жената плака през половината път. Странното е, че за нейното място нямаше други хора за този автобус и тази дата... явно персонала си заработва допълнителни пари. Ние имахме билети за отиване и връщане. Но и въпрос не можеше да става да пътуваме пак с такава нечовешка фирма. Разбира се, отказаха да ни възстановят парите за обратния билет, въпреки че имаше 5 дни до дата на обратното пътуване.
От тогава много внимавам как да си организирам пътуванията, за да не попадна на тях.

# 67
  • Мнения: 1
Пътуване от Кюстендил за София.Жега . В купето на автобуса е 36 градуса .На молбата за климатик отговор "нали съм ви отворил прозорец"Кой прозорец ? Този до шофьора естествено,защото другите не се отварят. От София за Троян . Лято е .Страшна жега през миналия август .В автобуса надут до замразяване централен климатик Молба от пътник да го намалят .Отговор от стюард"ако го намаля вътре ще замирише на старци".На Правец почивка или по-точно вземане на пътници.Молба да се отвори багажника .Някой иска да си вземе жилетка . Отговор"немам време за багажник, имам две минути".Юли 2011г. на връщане от Априлци .Влизам първа в автобуса на Априлци. Купувам си билет от стюардесата .Не поглеждам дали е с място,но и никой не ме предупреждава.А и съм първа сигурно съм си помислила че са ми издали предно място.Сядам една седалка зад шофьора,защото когато има завои ми става зле. На Троян - изненада.Оказва се че билетите са с места и въпреки ,че съм се качила първа "стюардесата " ми е дала билет с място 36 Питам "защо след като съм първа" !? Отговор "Такава е политиката на фирмата"!!! Но как ? Нали в целия свят числата започват от 0 към  безкрайност или поне до 52 за автобусите . Презрителен поглед. Следва скандал от моя страна и жалба в офиса в София .Няма отговор! ТОВА Е !

# 68
  • Мнения: 1
Забравих да кажа ,че беше свързано с командировки и поради тази причина пътувах три пъти с тях. Просто трябваше да съм там в определено време.

# 69
  • Мнения: 4
Три пъти ми се е налагало да ходя до Франция и обратно (общо 6 пътувания с фирмата) с Юнион Ивкони. Ако до дестинациите се стигаше с Карат С,никога не бих ги изполвала,нооо...накратко какво преживях с тази "фирма": 1. Счупиха ми колелцата на куфара на отиване и дръжката на връщане. 2. Стюардесата през целия път се мляскаше с единия шофьор, а към нас се обръщаше като към боклуци. 3. Седалките са супер неудобни, счупени са и не могат да се местят. 4. Не дай си боже да си опънал крак на съседната празна седалка "Шшшш алооо,платили сте за едно място, ко прайте ве?" 5. Първите 2 реда отляво и отдясно винаги са препълнени с тяхни багажи,а задните седалки са запазени за спането на шофьорите. 6. Не дават да се пренася храна в автобуса, освен в багажното. 7. Тоалетните се заключват и не се допуска ползването им. 8. Вечер не спират за ходене до тоалетна (веднъж ми се случи цели 6 часа да се стискам). 9. Редовно се раздават пакети с цигари на пътниците преди митниците и после си ги обират обратно. 10. Рядко пускат филмчета по пътя. 11. Карат като идиоти, всеки път се моля и се кръстя. 12. Случвало се е големия ми куфар да не го наместват шофьорите, а да ме остават мен сама (била съм на 20-21). 13. При закъснение на автобуса Франция-България, при прекачването на автобуса за Варна ми се каза на мен и приятелките ми "Ари ще Ви чакам ли още вееее?" и не ни се пое багажа....
Благодаря ви Юнион Ивкони за незабравимите спомени, уникални сте  smile3501

# 70
  • Мнения: 1 167
Само веднъж съм се возила с тази фирма и няма да повторя. Трябваше да се кача от Търново, което се явява по-дългата им почивка . Ако искате вярвайте, бяха 2ма шофьори и си зарязаха половината пътници от София. Т.е. автобуса си тръгва, а пътниците явно чакат за тоалетна. Излязохме извън града и гледаме таксита ни преследват  Grinning Горките софиянци ни гониха, че и багажа им беше в автобуса. хахаха
служителите и самата фирма са пълни аматьори.

# 71
  • Мнения: 9
Здравейте!

Темата е стара, но въпреки всичко бих искала да споделя своите изключително НЕГАТИВНИ  и крайно ВЪЗМУТИТЕЛНИ впечатления и отзиви относно дейността на именитите и незаслужено прехвалени  " Юнион Ивкони ", в услуга на онези, които в бъдеще  " искат " да се лишат от сигурност, коректност и гарантирана безопасност, разчитайки на  зле организираните услуги на тази очевидно безполезна, неефективна и безотговорна компания от която имах злата участ да се ползвам.

Рядко ми се налага да ползвам подобни автобусни услуги., но това " паметно " събитие ще присъства в архивите на умът ми дълго време и ще продължава да го измъчва с въпроси... - докога така, докога ще я караме все така безотговорно, хаотично и дезориентирано във всички сфери на дейност и в различни форми на взаимодействие, крепящи се чисто и просто на едно безхаберно ,  самонадеяно и самодоволно печалбарство.

Заложих на тази компания позовавайки се на дългогодишният и опит и  пазарно присъствие , с   наивното  уверение, че това е сигурна гаранция  за качеството на услугата. Да ама не !!!

Пътуването беше извършено по линия София - Троян - София. Закупих двупосочен билет от Централна автогара в София няколко дни преди него. Бях спокойна, че връщането ми е гарантирано , осигурено и мога да разчитам да се прибера у дома , както ме уверяваше написаното в билета -  заминаване в 17:15  ч от АГ- Троян. Да, ама не !!!

 Пристигнах на автогарата в Троян половин час по рано от обявеното време , в трепетно очакване на пристигащо- заминаващият автобус . Чаках, докато не ми се изчака чакалото и не реших да отида  при тяхна служителка, (  която впрочем,  държа да отбележа,  беше много мила, макар и видимо смутена от така стеклата се нелепа ситуация...)
за да попитам  с наивно очакване,   дали – нали  все пак ще има автобус  до София ...
 Смятах, че задавам риторичен въпрос , с шеговита нотка в гласа и изведнъж, съвсем с нешеговит, лаконично - категоричен, недвусмислен  тон ми бе заявено : Ами, съжаляваме, но автобус няма да има.
Той решил и заминал в 16:00ч, но те щели да ми  презаверят  билета за утре.

 Мисля си - А аз може би трябва да спя на автогарата или под някой мост, защото пари за хотел, доколкото разбирам,  никой не ми е осигурил.

… И/ но  все пак решение имало, ако случайно първият, така снизходителен и благоразумен вариант не ме устройвал. В 18:00 ч автобус, пътуващ по друга линия щял да мине , някъде си , сред тучната, тревна шир и  длъж , с който  съм имала неповторимият шанс да се прибера вкъщи, ако все пак в рамките на 20 минути подходя организирано и овладяно и успея да стигна до някаква отбивка за Абланица , насред пустошта, място което нищо не ми говореше дотогава.

В крайна сметка, онова, което " възпрепятства" романтичното ми пребиване под откритото, звездно небе, беше наличието на автомобил на мой приятел със завидни, навигационни и пилотски умения.

Възмутително и нелепо е това, което се случи, но все пак " приемливо" и " поносимо " в предвид това, че не се случи по международен маршрут.

Пиша всичко това, водена от чувството си за дълг, с идеалистичната нагласа и илюзорен блян, че някога , все пак има някаква сляпа надежда да  възцарят ред и професионализъм , а отговорността и надеждността  в обслужването ще се превърнат в основен и водещ мотив.

Последна редакция: вт, 12 авг 2014, 17:22 от SunGirl

# 72
  • Мнения: 1
Искам да изкажа възмущението си и погнусата от услугите на тази фирма.
Представител съм на туристическа агенция от Варна и пътувах с група момчета от Варна за София.Имахме полет от 19:35 ч. за Хамбург на 14 ноември, отивахме да гледаме мача на Кубрат Пулев с Кличко.
Първият момент беше на тръгване от Варна, когато си чакахме автобуса на 5 ти сектор, откъдето ни беше казано да чакаме, дори си го пише на билета.Пред 5 ти сектор обаче беше застанал друг автобус на конкурента фирма и явно закривал нашия.Дойде някаква жена и ни се развика защо не сме си търсили автобуса.ОК, явно в България дори да ти пише на билета откъде ще дойде автобуса, това не значи че ще дойде непременно там и трябва до го търсиш.Та качихме се.
Решихме да си затворим очите и когато автобуса спря след Велико Търново на някаква гора, където нямаше абсолютно никаква спирка, за да слязат група хора.Но когато мина 17:30 ч. и автобуса все още не бе влязал в София и видимо изоставаше с графика, решихме да помолим шофьора да ни свали малко след входа на града, за да имаме по-малко време да се придвижим до летището.При което получихме категоричен отказ-изпълнявал си бил плана и маршрута и тн...само не разбрахме как някаква горичка по средата  на нищото влиза в тези планове, може би ако са били подплатени с някой друг лев в джоба на шофьора, за да слезнат хората и да си стигнат до селото.
Отивахме да подкрепим български спортист и заради българска кауза, но това въобще не трогна шофьора, напротив той просто продължи да се влачи в най-големия трафик в София, като минахаме поне 5 червени светофара, на които можеше да ни отвори вратата.Както и да е, ние успяхме да си хванем полета навреме,но няма да оставим нещата така и тази фирма както е оредяла откъм клиенти е най-добре да се ориентира към междуселски маршрути.

# 73
  • Мнения: 73
Като чета сега тези мнения за Юнион Ивкони ми се ще да ги бях прочела преди закупуването на билети до и от Генуа. Всичко най-лошо за фирмата, което сте писали е ВЯРНО. Отвратително мръсни и стари автобуси, никакво предлагане на кафе или вода /платени разбира се/, спиране на мръсни капанчета с платени тоалетни, бясно каране за наваксване на времето по маршрута.
На връщане бяхме изнудвани от шофьорите да платим 10 евро за малък сак, защото въпреки, че на пътник, според написаното в билета, се полагат до 50 кг. багаж, този сак се явявл трета чанта, нищо че в останалите две общо имаше не повече от 30 кг. И това за двама пътници. Когато отказах да платя и заплаших, че ще се разправям с фирмата ми казаха :"ако искаш и на господ се оплачи. Тук няма да ти помогне". Нещо обаче май се разколебаха и ми предложиха просто да си кача сака като ръчен багаж - така нямало да ми искат 10 евро.
Няма да споменавам грубия език и наглото държание, което демонстрираха пред всички пътници.
При тръгване от Генуа автобусът пристигна с 2 и половина часа закъснение - извинение никакво. После други пътници споделиха, че във Франция ги стоварили покрай някакъв град и тримата шофьори отпрашили да вършат някаква си тяхна работа, която по всеобщи подозрения била продажбата на занижени цени на източен дизел от автобуса.
И на отиване и на връщане автобусите не бяха дори изметени от предишните курсове, седалките не се разтягаха, прозорците бяха мазни - пълна гнусотия.
Ако имате възможност - не пътувайте с тях!!!

# 74
  • Мнения: 4 218
Присъединявам се към възмутените от "Юнион Ивкони". Опитът ми е точно за маршрута Априлци-София. В разписанието в интернет съществува като ребовен атобус, но -НЕ. Съседка сподели, че много често автобус в 17,15 от Троян изобщо няма- т.е не тръгва от Сф обеден автобус в 12,30, който се връща като втори за деня обратно в 17,15. На автогарата в тр има табелка, че този автобус пътува само в петък и неделя, в останалите дни е Божа работа. Купих билет предишния път с уговорката, че след 12,30 ще се обадя на жената да я питам тръгнал ли е автобус от София и ако не- ще ми презавери билета за 16ч. Тогава тя каза, че за мой късмет, точно тази седмица имало втори автобус Crazy Този в 16 пътува покрай язовира- влачи се точно 1 час по часовника от Тр до Лесидрен /под 40 км/. Първият път рейс в 17,15 благополучно се появи, пътува наистина бързо и безпроблемно. Което ме подведе да пътувам отново с него, тоя път с цялото семейство. Отидохме 30 мин преди обявения час, на съответната стоянка стоеше микробус на "Нешев". Случайно от познати разбрах, че автобусът е повреден и микробусът ще ни закара до разклона на Абланица /18 км/и оттам в 18,10 друг, преминаващ автобус на същата фирма ще ни качи за Сф. Чакахме, чакахме, премина 18,10, че и още 30 мин отгоре- общо цял час. Правихме опити да се свържем с фирмата- първоначално вдигнаха телефона, после спряха. 1 час на магистралата, с багажите, дечурлигата и всичкото. Автобусът, който дойде, беше с надпис Априлци- Троян-София. Нямаше друга табела, което ме наведе на мисълта, че ни излъгаха, че нашият автобус е повреден. По-скоро се е повредил този до по-далечната дестинация и са накарали шофьора да хукне да покрива и този маршрут, а неговият- кучета яли пътниците, нали са се прекарали- да чакат 1 час на магистралата, да им дойде умът в главата! На всичкото отгоре шофьорът се държа с нас наистина като с кучета, то не беше грубо държане, то не беше сопване. Сякаш ние сме му виновни, а не -фирмата на нас.
Оставам с впечатление, че ТОВА Е ПОЛИТИКАТА НА ФИРМАТА! Никакво спазване на обявени часове и разписания, скапани автобуси, пренатоварени с допълнителни курсове шофьори.
Оттук нататък няма да стъпя в техен автобус! Хора ми обясниха, че има доста преминаващо, на всеки час през същата точка минава Тр-Ловеч, 100 х по-добре и по-малко чакане, нерви и тормоз.

Общи условия

Активация на акаунт