На море в Турция - тема 14

  • 100 860
  • 735
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 88
Запис! Весело изкарване на всички, ние вече се върнахме от Кушадасъ. Беше страхотно! Simple Smile

В кой хотел бяхте? За колко дни? Подробности? Впечатления?

# 46
  • Мнения: 1 147
То било много хубаво в Турция, защо не казвате Simple Smile))))
Прибрахме се в събота, след едноседмична ваканция в Лара, Анталия.
Времето е прекрасно, през деня около 26-28С, много рядко повече. Вечер става около 24-25, като цяло без големи амплитуди, вечер хвърляш по една жилетка и толкова. Водата в басейните и морето е леко хладна, но подходяща за плуване.
Храната е възхитителна, където и каквото и да ядеш, все е хубаво.

Единственото ми оплакване, за мое огромно съжаление, е от Астрал Холидейс. Пътуването беше планирано и резервирано преди повече от два месеца, с много внимателен избор на хотела, защото пътуваме с малки деца. На място в Турция, след полета и на път за хотела, ни беше съобщено, че резервацията е променена и няма да бъдем в предварително избрания хотел - Титаник Бийч Ризорт, а в Риксос Ларес, който е в непосредствена близост. Хотелът е чудесен, и нямам никакви забележки към обслужването, настаняването или услугите, които предоставя. Имам обаче изключително несъгласие с подобен начин на работа и отношение към клиентите, на които се налага услуга, която не е избрана, и която предвид обстоятелствата не може да бъде отказана.

# 47
  • Мнения: 1 740
На място в Турция, след полета и на път за хотела, ни беше съобщено, че резервацията е променена и няма да бъдем в предварително избрания хотел - Титаник Бийч Ризорт, а в Риксос Ларес, който е в непосредствена близост.
Гледам аз и не вярвам на очите си! ooooh!
Какво обяснение ви дадоха? На ваше място бих се заела да изясня нещата докрай и да потърся правата си.

# 48
  • Мнения: 1 147
.. какво обяснение.. никакво - имало някакво мероприятие, и хотела бил оver-booked ... не вярвах и аз, ама ей на, случи се. да не говорим, че никой не си дава труд да вдигне телефона и да каже едно извинявайте..

# 49
  • София
  • Мнения: 2 635
Зора това вече е върхът на сладоледа Shocked
Миналата година си спомням, че имаше подобна замяна в Кушадасъ (сори не помня потребителката  Embarassed), но те бяха наясно още тук в България и си спомням, че имаше компенсация. А при вас направо пред хотела. Думи нямам. Ами ако хотелът не беше Риксос Лерес и не струваше...

# 50
  • Мнения: 3 050
Благодаря за хубавата тема!   bouquet На всички желая незабравими почивки!
Ние вече избрахме -16 септември Кушадасъ с автобус, с Аква тур от Варна; хотел Омер Холидей Резорт-дано всичко до тогава е наред   bouquet

# 51
  • тук-там
  • Мнения: 4 363
Има ли някой в Ботаник от 11 юни  Sad, че миналата година бяхме единствените българоговорящи.

# 52
  • София
  • Мнения: 676
 Здравейте, момичета  Laughing!

Първо, поздравление за добре оформената тема   bouquet. Човек много ценна информация може да получи  Peace.


Имам едно въпросче, къде се купува картата за плащане на магистрала в Турция и по-специално от Измир до Дидим?
Питам, защото ще почиваме в Дидим след 2 седмици.

Последна редакция: ср, 01 юни 2011, 00:58 от Dori

# 53
  • Пловдив
  • Мнения: 213
На самата магистрала си има едни кабинки и там първоначално си взимаш един билет и на изхода на магистралата отново има кабинки на които плащаш.

# 54
  • В.Търново
  • Мнения: 7 484
За тези,които се интересуват от този хотел:

"Carpe Diem", като името на хотела Onyria Клароски Beach & Spa Resort "се променя на Хосе Карлос Пинто Коелю, Турция да продължи с инвестиции в туризма, каза той.

 
Португалия е начело на най-големите хотели група и Измир в на Мендерес област Йоздере Град и пет звездни "Carpe Diem", като името на хотела Onyria Клароски Beach & Spa Resort "се променя на Хосе Карлос Пинто Коелю, Турция в областта на туризма продължат своите инвестиции, каза той. 
 


Ето оригиналния текст,може да си го преведете с преводача на Гугъла:
http://www.haberler.com/izmir-de-portekizli-turizm-yatirimcisi-2763982-haberi/

# 55
  • София
  • Мнения: 791
Някъде в старите теми, преди около година, пишеше че именно португалци са скапали ол инклузива в този хотел. Дано да не е вярно. Ние сме били там веднага след откриването и всичко беше чудесно.

# 56
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 473
Има ли някой в Ботаник от 11 юни  Sad, че миналата година бяхме единствените българоговорящи.

Има Peace За съжаление, не аз.

# 57
  • Мнения: 7 605
На място в Турция, след полета и на път за хотела, ни беше съобщено, че резервацията е променена и няма да бъдем в предварително избрания хотел - Титаник Бийч Ризорт, а в Риксос Ларес, който е в непосредствена близост.
Гледам аз и не вярвам на очите си! ooooh!
Какво обяснение ви дадоха? На ваше място бих се заела да изясня нещата докрай и да потърся правата си.

За жалост, това се случва по-често отколкото ни се иска, и при чуждестранни туроператори.  Sad

# 58
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 473
На място в Турция, след полета и на път за хотела, ни беше съобщено, че резервацията е променена и няма да бъдем в предварително избрания хотел - Титаник Бийч Ризорт, а в Риксос Ларес, който е в непосредствена близост.
Гледам аз и не вярвам на очите си! ooooh!
Какво обяснение ви дадоха? На ваше място бих се заела да изясня нещата докрай и да потърся правата си.

За жалост, това се случва по-често отколкото ни се иска, и при чуждестранни туроператори.  Sad

Абсолютно, и мога с чисто сърце да заявя, че туроператорът няма никаква вина за случката. Много вероятно е и на тях да им е било сервирано в последния момент. Пиша това не за да ги защитавам, а защото съм била и от страна на хотелиера и мога доста да разправям, как се случват тези неща  Embarassed при това с гости на Туи и Некерман например.

# 59
  • Мнения: 7 605
М, не винаги йм е сервирано в последен момент (работих за туроператор  Mr. Green). Ако ТО знае предварително и информира клиентите, е длъжен (в Германия) да йм представя алтернативен хотел и възможността за безплатна анулация. Никой не иска да губи клиент и да остане с празни места в самолета, за това често превозват клиентите до дестинацията и чак там йм сервират новината, и те могат само да се съгласят или да си хващат самолета обратно, което никой не го прави, разбира се. Та, туроператорите не винаги са невинни.

Общи условия

Активация на акаунт