От Франция до България - превоз на покупките ни (2)

  • 49 357
  • 739
  •   1
Отговори
# 705
  • София
  • Мнения: 35 325
Момичета, днес си взех хлебопекарната Party Всичко, барабар с подаръка е 9.159 кг или 27.48лв, с услугата на Еконт- тоталът е 33.19лв Flutter
Много съм доволна от Франсето Peace  bouquet

# 706
  • Мнения: 0
Момичета здравейте!
Не искам да мрънкам или да задавам глупави въпроси, но....
Имам поръчка, която е пристигнала според сайта за проследяване още вчера сутринта (от тогава статуса и е пратката е доставен до адреса). Малко се притеснявам, че все още не съм получила мейл от франсето, тъй като до сега винаги максимум до следващия ден сутринта съм получавала потвърждение, че пратката е при тях.
Има ли други, чиито поръчки са пристигнали от вчера по сайта за проследяване, а нямат мейл от франсето?

# 707
  • Русе
  • Мнения: 3 711
nanu4e, честито със здраве да си я ползваш. Много бързо дойде.

# 708
  • София
  • Мнения: 35 325
nanu4e, честито със здраве да си я ползваш. Много бързо дойде.
Да, благодаря Hug
Захарче, аз също трябва да имам пакет при тях, но нямам мейл Peace Предполагам, до довечера ще го имаш Hug

# 709
  • Мнения: 0
[Захарче, аз също трябва да имам пакет при тях, но нямам мейл Peace Предполагам, до довечера ще го имаш Hug
Ха дано, благодаря  Heart Eyes

# 710
  • София
  • Мнения: 1 209
Мен вземат да ме дразнят поголовните им мейли(франс ту БГ)-който иска-ще се информира-от сайта,форума,фейсбук.
Подкрепям.
При мен се получава и още един ефект. Получавала съм пратки чрез тях с различни регистрации, но съм давала един и същи адрес за връзка. Така получавам всеки информационен мейл по няколко пъти. Давам идея за минимизиране на спама - да пращат поща като вземат и-мейл адресите с distinct.  Peace

Обвинявайте ме в каквото искате ,но няма угодия на нас клиентите. #Cussing out
Преди някои се питаха и роптаеха защо нямат мейли ,а сега много били.

Трапезица,пиши им ,че не желаеш да получаваш повече @ от тях.Те от къде да знаят ,че вече няма да поръчваш с тях ?

Последна редакция: чт, 30 юни 2011, 15:19 от tedichka07

# 711
  • Мнения: 5 608
тедичка,аз не искам да съм им клиент повече и не ми се нрави да получавам по мейл-два на ден.Пазарувам и са английски посредници и съм се ориентирала в информацията,без да ми досаждат.Който търси-намира. Peace

# 712
  • Варна
  • Мнения: 323
Момичета, днес си взех хлебопекарната Party Всичко, барабар с подаръка е 9.159 кг или 27.48лв, с услугата на Еконт- тоталът е 33.19лв Flutter
Много съм доволна от Франсето Peace  bouquet

Аууу, завидях направо, моята е още на 4 стъпка. Пуснах я със смарта и пощенска на еконт до Варна и ще споделя таксите Peace

# 713
  • Мнения: 547
Мен вземат да ме дразнят поголовните им мейли(франс ту БГ)-който иска-ще се информира-от сайта,форума,фейсбук.
Подкрепям.
При мен се получава и още един ефект. Получавала съм пратки чрез тях с различни регистрации, но съм давала един и същи адрес за връзка. Така получавам всеки информационен мейл по няколко пъти. Давам идея за минимизиране на спама - да пращат поща като вземат и-мейл адресите с distinct.  Peace
Обвинявайте ме в каквото искате ,но няма угодия на нас клиентите. #Cussing out
Преди някои се питаха и роптаеха защо нямат мейли ,а сега много били.
В нищо не те обвинявам, но случая не съм съгласна с теб, tedichka07.
И смятам, че дадох конструктивно предложение, а не просто - махнете пощите.
От фирмата като цяло съм доволна. Мултиплицираните и-мейли за едно и също нещо обаче ми идват в повече. Знам, че са в процес на изчистване на процеса си на работа, затова си позволявам да дам още едно предложение. Да има unsubscribe за новини Peace

П.П. Доволна съм и от Smart Delivery и ако някой ме пита, бих ги препоръчала точно толкова, колкото и FranceToBg.  Peace

Последна редакция: чт, 30 юни 2011, 15:43 от tortoise

# 714
  • София
  • Мнения: 1 209
Предполагам ,че това е временно явление.Хората искат да сме информирани и нека да не си кривим душата,но много малко хора се информират от първи пост,сайт или ФБ - на превозвачите.
По-лесно е направо да се попита във форума ,отколкото сам да се помъчиш да намериш отговора. Peace

# 715
  • Мнения: 58
Мен вземат да ме дразнят поголовните им мейли(франс ту БГ)-който иска-ще се информира-от сайта,форума,фейсбук.
Подкрепям.
При мен се получава и още един ефект. Получавала съм пратки чрез тях с различни регистрации, но съм давала един и същи адрес за връзка. Така получавам всеки информационен мейл по няколко пъти. Давам идея за минимизиране на спама - да пращат поща като вземат и-мейл адресите с distinct.  Peace

Обвинявайте ме в каквото искате ,но няма угодия на нас клиентите. #Cussing out
Преди някои се питаха и роптаеха защо нямат мейли ,а сега много били.

Трапезица,пиши им ,че не желаеш да получаваш повече @ от тях.Те от къде да знаят ,че вече няма да поръчваш с тях ?

Аз вече два пъти най-учтиво ги молих да спрат да ми пращат @. Ефект обаче няма, продължават да си пращат, от вчера до днес съм получила 4 мейла от тях.

# 716
  • Бургас
  • Мнения: 366
Имам направена поръчка на 23, с ПДФ на 24, а още нито номер за проследяване, нито мейл от Petit Soleil
  newsm78 Друг с подобен проблем? Като чета Вие колко бързо си получавате поръчките, взех да се притеснявам.

# 717
  • Мнения: 390
И аз с питане за Петит Солей. Пуснах вчера една поръчка, но от дуг сайт не ЛР и не ми отговарят и се чудя какво става. Не мога да видя дали имат бг тел  в сайта. И на скайп не ми отговарят? Почвам да се притеснявам. А с поръчката стана някакво объркване и трябва да се разбера с тях.

П.П.писаха ми хората в скайп, сега оправят проблема.

Последна редакция: чт, 30 юни 2011, 17:29 от ягодов аромат

# 718
  • Мнения: 4 447
Имам направена поръчка на 23, с ПДФ на 24, а още нито номер за проследяване, нито мейл от Petit Soleil
  newsm78 Друг с подобен проблем? Като чета Вие колко бързо си получавате поръчките, взех да се притеснявам.
Изпрати ли формуляр на фирмата-превозвач с инфо за поръчката?
Те отговориха ли ти, че са получили това писмо?

Номера за проследяване ще получиш от сайта , от който си пазарила, не от превозвачите, докато не стигне до адреса им нама какво да си говорите и да си пишете.

# 719
  • Бургас
  • Мнения: 366
Имам направена поръчка на 23, с ПДФ на 24, а още нито номер за проследяване, нито мейл от Petit Soleil
  newsm78 Друг с подобен проблем? Като чета Вие колко бързо си получавате поръчките, взех да се притеснявам.
Изпрати ли формуляр на фирмата-превозвач с инфо за поръчката?
Те отговориха ли ти, че са получили това писмо?

Номера за проследяване ще получиш от сайта , от който си пазарила, не от превозвачите, докато не стигне до адреса им нама какво да си говорите и да си пишете.
Да, изпратих формуляр и ми отговориха, но явно ЛР се бавят.
Благодаря   bouquet

Общи условия

Активация на акаунт