® E-bay - тема 70

  • 33 827
  • 733
  •   1
Отговори
# 705
  • Мнения: X
ДДС-то е 20%, има и пощенска такса, която би трябвало да е 3.50 лв.

# 706
  • Мнения: 5 790
Да се оплача: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1106998 … 760#ht_1764wt_932 - тези дънки Некст. Малки са ми. По-скоро отговарят на 6, не на 8. Ще станат на мацка с по-слаби крака. А така ги чаках с нетърпение.  Sad

# 707
  • Мнения: 227
Моля ако някоя мама чака якенце на Некст бяло с качулка за 2-3 год/плътно / да ми пише ЛС днес е дошло с моите поръчки, но трябваше да имам пола или рокля явно Г пак са объркали поръчките newsm78 Съжалявам не мога да снимам в момента защото сестра ми взе пратките и са при нея Hug
ПП името и е сходно с моето Вълкова

# 708
  • Мнения: 1 698
Моля ако някоя мама чака якенце на Некст бяло с качулка за 2-3 год/плътно / да ми пише ЛС днес е дошло с моите поръчки, но трябваше да имам пола или рокля явно Г пак са объркали поръчките newsm78 Съжалявам не мога да снимам в момента защото сестра ми взе пратките и са при нея Hug
ПП името и е сходно с моето Вълкова
Разгледа ли им сайта с пратките без име? Може там да си откриеш някое пакетче.

# 709
  • Мнения: 227
Благодаря mimes сега ще разгледам -много нови неща има:peace:
Не стига , че толкова закъсняват сега а и като се объркат....  bouquet така или иначе ще пиша на Г и ще върна детското якенце!

# 710
  • Мнения: 89
Добре че прочетох за снимките, та и аз си открих там една от пратките и сега много ме е яд  Close. Вчера получих останалите, а за тази си помислих че не е пристигнала. Ам нищо, ще знам за друг път, че сега ми беше сефтето  Mr. Green

# 711
  • Варна
  • Мнения: 1 608
Здравейте, момичета,
от известно време пазарувам в ибей и до сега не съм имала проблеми, но рано или късно на всеки се случва нещо такова.
Случая е следния, купих един продукт и вместо него получих съвсем друг. Писах на продавачката и стана ясно, че е объркала адресите, че ще говори с другата дама и т.н. Чаках за някакво развитие, но няма и накрая пуснах диспут. Още не е минал срока за отговор, но за сега момата никаква не се обажда. Вчера се порових в профила й и намерих кой е купил продукта, който пристигна при мен.
Дали е против правилата да се свържа с тази дама и да я питам, дали можем да си разменим нещата? Какво ще ме посъветвате?

# 712
  • Мнения: 5 681
Здравейте, момичета!

Много ми се иска да си поръчам някои неща от ebay, но нямам карта, акаунт и нищо от необходимите неща, за да го направя. Поръчвала съм през фирми посредници, но са ме мамили. Затова се обръщам към вас- ако някоя от вас поръчва, дали ще мога да се присъединя към нейната поръчка?

Поздрави!   bouquet

# 713
  • Мнения: 685
blackisback, то тук няма т.нар общи поръчки, най-много някой познат просто да ти свърши работа - нищо повече.
Продавачите са различни (не е един, като от някой сайт, така че да се дели доставката), верно ако си нацелите един и същ продавач и другият човек също иска да поръча нещо от него има шанс да ви се намели доставката, ако е упоменато в условията или пък се съгласи продавачът, но малко вероятно това с нацелването...всъщност май повечето от нас пазаруваме неща на търг (там има тръпка  hahaha) и са по-изгодни.
Успех!  Hug

# 714
  • Мнения: X
Дали е против правилата да се свържа с тази дама и да я питам, дали можем да си разменим нещата? Какво ще ме посъветвате?

Според мен е по-добре да изчакаш продавачката, защото ако тръгнете да си разменяте нещата и нещо стане, т.е. не си получиш твоето, няма да имаш никаква защита.

# 715
  • някъде
  • Мнения: 979
List an online auction of £0.99 or less for free 01/07/11 01/08/11 

# 716
  • Мнения: 176
Здравейте,
само в тази тема не бях влизала досега  Blush
Може ли да ми помогнете  Praynig
Пазарувам постоянно ,но от другите сайтове и ebay  ми е много "чужд".
Искам да се регистрирам.Имам акаунт в пейпал.
С какъв адрес трябва да го направя?С моя или на превозвач?
Като за начало ще изпратя покупката си на превозвач,но по-натам ще мога ли да получавам до БГ?
Ако някой ми обясни по-подробничко като на начинаещ,ще съм безкрайно задължена  Hug
Благодаря предварително Simple Smile

# 717
  • Варна
  • Мнения: 1 608
Дали е против правилата да се свържа с тази дама и да я питам, дали можем да си разменим нещата? Какво ще ме посъветвате?

Според мен е по-добре да изчакаш продавачката, защото ако тръгнете да си разменяте нещата и нещо стане, т.е. не си получиш твоето, няма да имаш никаква защита.
Да, помислих за това. Утре изтича срока за отговор и ще ескалирам диспута. Ако и когато ми върнат парите, може би тогава ще се свържа с другата купувачка  Thinking

# 718
  • Мнения: 141
Повечето си пишат за рег.адрес, адреса на превозвача.Можеш да си пишеш и твоя, но съществува вероятност, да не те допусне до някои търгове.Това също не е проблем, защото ако си регистрирана с твоя, винаги можеш да го смениш с този на превозвача в профила си.Аз лично съм рег. с бг. адреса си и до сега съм нямала проблеми, поне не съм играла в търгове, които не ме допускат.Можеш да ги сменяш както рег. си адрес, така и този за получаване, когато пожелаеш, според това дали има доставка да Бг. или не, а ако не те пуска да играеш в някой търг, смени рег. си адрес, с този на превозвач.Така че, и с който адрес да се регистрираш, винаги можеш да направиш промяна.
Ако искаш по-натам да получаваш до Бг, първо продавача трябва да е обявил, че доставя до тук, след това при плащането имаш опция кой адрес да дадеш за доставка, като в пощенските ти адреси за получаване, трябва да имаш добавен и бг.адреса ти, освен този на превозвача.

Последна редакция: сб, 09 юли 2011, 00:03 от ketti

# 719
  • Мнения: 262
момичета какво според вас е това съобщение  Rolling Eyes
нио не съм поръчвала скоро, че да НЕ е извършено плащането  Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

 

Dear .......
We are writing to alert you that your monthly eBay seller fees of $ 21.49 have not been paid. Possible reasons for this are: 

  -   Your automatic payment method was declined.

  -   You registered a new payment method after your monthly billing was already in process.

To continue to use eBay as normal, please complete the following steps:

1. Log in to your eBay account and follow the instructions below to view your invoice and confirm that you still have an outstanding balance due.

2. If you still have an outstanding balance, please make a one-time payment on your account by following the steps below. This payment will be used to pay for this months invoice.

3. If your automatic payment method was declined, you will need to update your automatic payment method on file by following the steps below. We will use this to pay for future invoices.

If you still have additional questions, please use our interactive help system by clicking on the Customer Support link at the top of most eBay pages. You may also click on the Contact Us link at the bottom of most pages to contact our Customer Support team.

Please note - If your balance is zero, or you have recently made a payment, please disregard this message.

 

Общи условия

Активация на акаунт