НЕ СТАВАЙТЕ КЛИЕНТИ НА BLIZOO

  • 146 842
  • 960
  •   1
Отговори
# 900
  • Пловдив
  • Мнения: 2 136
Мммм не знам. Аз сравнянвам качество на цифрова HD телевизия с такова устройство САМ в слот на телевизора от Близу с качество от приемник на Булсат.
Относно интернета не съпоставям, защото ползвам интернет с познати параметри само у дома.

# 901
  • София
  • Мнения: 38 604
С устройството в телевизора е най-хубаво качеството на ХД. Миналия месец сравнявахме като луди - с едно устройство, с друго. Научихме се да гледаме черното и тревата.  Mr. Green То затова е направено да има слот.
Но за нета е истина - особено събота-неделя и вечер се забелязват сривове. Ако им звънна - правят тест и викат - всичко е ОК. И май верно пускат по-добър сигнал, но за малко.

# 902
  • Мнения: 789
Ами значи при всеки е различно...
#Crazy Не зависи от "всеки", а какво пише в конкретния договор.

Абе аз не знам на китайски ли говоря или какво? Три пъти написах,че при МЕН нещата са такива каквито са, условията се променят след изтичане на договора. Това,че при друг е друго, означава че при ВСЕКИ е различно - при мен е едно, при теб друго, при трети-трето.И да, тое ясно,че зависи от договора!  Какво толкова написах,че трябва да се обяснявам по 10 пъти за едно и също нещо? Съжалявам за грубия тон, но не знам за какво са последвалите няколко коментара след това което написах. При мен условията са такива и точка. Сега дано е станало ясно!

# 903
  • Мнения: 364
И ние сме много недоволни особено от телевизията !!! Полвината канали изчезват появяват се други абе ужас  #2gunfire

# 904
  • Мнения: 789
Ето го прословутия договор: Троен пакет blizoo 3 Екстра DTV/Net50/Call 500. Пише стандартна такса: 36.90. Условия за предоставяне: промоционален. Име на промоцията: blizoo 3 Смарт + Есен 2013 - договор 18 месеца. Договор 18 месеца на цена 29.90 лева.

Договорът сключен за определен срок, продължава действието си след неговото изтичане и се трансформира като безсрочен при СТАНДАРТНА ЦЕНА на услугата, съгласно действащата КЪМ ТОЗИ МОМЕНТ ценова листа на БЛИЗУ.

# 905
  • при късмета
  • Мнения: 24 046
Ето го прословутия договор: Троен пакет blizoo 3 Екстра DTV/Net50/Call 500. Пише стандартна такса: 36.90. Условия за предоставяне: промоционален. Име на промоцията: blizoo 3 Смарт + Есен 2013 - договор 18 месеца. Договор 18 месеца на цена 29.90 лева.

Договорът сключен за определен срок, продължава действието си след неговото изтичане и се трансформира като безсрочен при СТАНДАРТНА ЦЕНА на услугата, съгласно действащата КЪМ ТОЗИ МОМЕНТ ценова листа на БЛИЗУ.
Ето в това последното така са направили договора, че противоречи на закона. След като има описани в договора и промоционалната и редовна цена, след изтичане на договора трябва да останеш на 36.90 лв. при безсрочен договор.
Това, че са си включили в договора "цена към момента" спрямо изтичането, не го прави законно. Лъжат те най-нагло.

Действай си както си преценила, разбира се, но ще ти кажа какво бих направила аз. Преди да изтече договора ще ги уведомя, че ще сезирам КРС и КЗП за некоректно изготвен договор и ще им дам да разберат, че съм наясно, че закона им забранява да променят цената, след като веднъж вече е описана. Ще ги уведомя, че няма да преподписвам нов догавар за да остане действащия безсрочен и при първото начисляване на сума различна от 36.90 пак сезирам КРС и КЗП.
Близу вече няколко пъти ги осъдиха за некоректни договори.

# 906
  • Мнения: 54 563
В кой град си, Оушън?

# 907
  • Мнения: 2 600
Аз се чудя, какво толкова не е ясен договорът, който ви се цитира, аз съм от Варна и при мен е така, промоция за еди колко си лева за 18 месеца, след изтичане на срока на промоцията цената е стандартната, посочена в същия договор. Оушън е плащала по време на промоцията 30 лева, сега като й изтича промоцията ще плаща 36 лева стандартна такса. Или може да сключи нов договор на друга промоция, където пак ще е с някаква отстъпка, защото е срочен. Мисля, че и МСАТ преди време май бяха така - на договор с една тарифа, на безсрочно - друга тарифа, по -скъпа.
Аз лично, като ми изтекат тези 18 месеца, ще потърся по-евтина тарифа, нетът им в нашия квартал е добър, но дали ще си изтегля сериала за 15 минути или за 40 минути - все тая, а телевизия никой не гледа. Но при всички положения не виждам смисъл да плащам 6 лева допълнително за привилегията, да мога от днес за утре да се откажа да съм им клиент. Peace

# 908
  • Мнения: X
Наскоро бяхме на гости у едни приятели и останах много приятно изненадата от качеството на Булсатком. Ние сме с доста по-хубав телевизор, но HD каналите не са с толкова добро качество.

# 909
  • при късмета
  • Мнения: 24 046
Аз се чудя, какво толкова не е ясен договорът, който ви се цитира, аз съм от Варна и при мен е така, промоция за еди колко си лева за 18 месеца, след изтичане на срока на промоцията цената е стандартната, посочена в същия договор. Оушън е плащала по време на промоцията 30 лева, сега като й изтича промоцията ще плаща 36 лева стандартна такса. Или може да сключи нов договор на друга промоция, където пак ще е с някаква отстъпка, защото е срочен. Мисля, че и МСАТ преди време май бяха така - на договор с една тарифа, на безсрочно - друга тарифа, по -скъпа.
Аз лично, като ми изтекат тези 18 месеца, ще потърся по-евтина тарифа, нетът им в нашия квартал е добър, но дали ще си изтегля сериала за 15 минути или за 40 минути - все тая, а телевизия никой не гледа. Но при всички положения не виждам смисъл да плащам 6 лева допълнително за привилегията, да мога от днес за утре да се откажа да съм им клиент. Peace
Тя назад каза, че ще й се вдигне таксата с 15, а не с 6 лв. Това са й обяснили от Близу. Затова й обясняваме толкова.
Те явно се позовават на това, че са си написали в договора, че при безрочен договор ще действа цена към момента, но това не го прави законно, щом непромоционалната цена е описана в договора

# 910
  • Мнения: 2 600
Аха, сега разбирам  Peace  и за мен е валидно това, което е по договр.

# 911
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 10 813
Близу са подхванали нова кампания: "Да измъкнем някой лев от вече отказали се абонати".
Вчера получавам смс, че дължа 149 лв на Близу и ще ползват фирма за извънсъдебно събиране на вземанията. С тях се разведох преди 3 години, платих си всичко, върнах им всякакво оборудване и ги забравих. Съответно при получаване на съобщението веднага звъннах, за да проверя за какво точно им дължа пари, като след приключване на договора ходих до офиса им да проверявам за задължения /да не са забравили случайно да ми фактурират нещо  Laughing). Още като вдигнаха, даже не се и представих и те вече знаеха за какво звъня. Обясниха ми любезно, че имали кампания за проверка на всички абонати с невърнато оборудване и ме попитаха дали съм върнала моето. Съответно аз настоях, че нищо не им дължа, договорът е отдавна прекратен и тяхното оборудване не ми трябва, съответно съм го върнала даже и 2 седмици преди изтичане на предизвестието. Младежът провери и с напевен глас ми съобщи, че наистина има протокол при тях и до 48 часа ще ми свалят задължението от отдела, който се занимавал с това. Какво беше учудването ми, когато първо ми съобщи, че има отбелязан при тях протокол, после ме попита пазя ли си го. Казах, че го пазя. И така - до утре вечер трябва да се свържат с мен, за да ме уведомят, че нищо не им дължа. Което всъщност аз добре си знам. И представете си, че бях казала, че не пазя протокола, току виж ме одрусали със 149 лв за нещо, което не дължа.
Между другото тая попара я сърбах и от Виваком. Там бяха по-скромни - искаха ми "само" 50 лв. Но не ги получиха, разбира се.
Та така, не се учудвайте, ако скоро получите подобни смс-и.

# 912
  • Мнения: 609
Тези от Близу се гаврят с хората.Вече се убедих и аз.
Звъня им 30 пъти да проверят какъв е проблема с интернета ми,защото ту го има,ту-не.Разиграват ме.След 4 дни пратиха "техник".

Скрит текст:
И нямам TLC.Изведнъж изчезна. Казват ми да си видя настройките. Ами ,проверих ги-не е от тях. Rolling Eyes

# 913
  • Мнения: X
Тоя им номер със старите клиенти и задълженията не е спирал. Сега при нас режат кабели на други оператори. Каквото и да правят, аз при тях няма да се върна.

# 914
  • при късмета
  • Мнения: 24 046
Тоя им номер със старите клиенти и задълженията не е спирал. Сега при нас режат кабели на други оператори. Каквото и да правят, аз при тях няма да се върна.
това с рязането на кабели на конкуренцията не остаря ли? Те ходят с фирмени дрехи обикновенно, снимай ги и ги дай на фирмата с отрязаните кабели. Те ще се оправят

Общи условия

Активация на акаунт