НЕ СТАВАЙТЕ КЛИЕНТИ НА BLIZOO

  • 146 850
  • 960
  •   1
Отговори
# 885
  • при късмета
  • Мнения: 24 074
ПРи мен ако сега мина на безсрочен, месечната такса ще се вдигне с 15 лева....

Защо мислиш така?
Кой ти го каза?

Казаха ми го от БЛИЗУ, как така защо мисля така  Joy. Проверила съм го с тях. По време на договора плащам една сума, после той става безсрочен и се вдига с 15 лева.

В сегашния договор упоменато ли е изрично, че си на някаква промоция? Ясно и точно? Трябва да са описани или двете такси (промоционална и редовна) или изрично да пише, че таксата е за срока на договора, но при това положение трябва да има описано и след срока на договора.
Не разчитай на това което ти казват от Близу, те ще гледат да те вържат за още време, а си прочети договора и действай спрямо него

# 886
  • Мнения: 54 667
ПРи мен ако сега мина на безсрочен, месечната такса ще се вдигне с 15 лева....

Защо мислиш така?
Кой ти го каза?

Казаха ми го от БЛИЗУ, как така защо мисля така  Joy. Проверила съм го с тях. По време на договора плащам една сума, после той става безсрочен и се вдига с 15 лева.

Не знам.
Аз съм от 5 години на една и съща тарифа. Peace
Договорът ми беше 18 месечен, изтече, не сключих нов, а останах на безсрочен, при същите условия.
Ако сега има ново, не знам.

# 887
  • Мнения: 789
Ще си взема договора и ще отида на място в офис. Но със сигурност, след изтичане на договора, таксата НЕ Е същата!

# 888
  • Мнения: 54 667
Ще си взема договора и ще отида на място в офис. Но със сигурност, след изтичане на договора, таксата НЕ Е същата!

При мен Е същата! Peace

# 889
  • Мнения: 789
Ами значи при всеки е различно...

# 890
  • Пловдив
  • Мнения: 23 781
Ами значи при всеки е различно...
#Crazy Не зависи от "всеки", а какво пише в конкретния договор.

# 891
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 10 836
Относно Мтел - да, по-малко канали са, но да чукна на дърво поне проблеми няма. Иначе, рядко се задържаме вкъщи пред телевизора - пуснахме си цифрова, колкото да я има. Каналите, които предлагат, ни удовлетворяват за момента.

# 892
  • София
  • Мнения: 38 755
Обикновено при договор се дава специална оферта за цената.
Като изтече договора цената става нормална, при нас почти двойна.
Обаче те са длъжни да ви се обадят и да ви дадат следваща специална оферта, ако искат да ви задържат!
Ако не са ви се обадили, обадете се вие на 0700 ... и им кажете, че ще си ходите. Ефектът е приятен!

# 893
  • Пловдив
  • Мнения: 2 136
Цитат
и им кажете, че ще си ходите. Ефектът е приятен!
Потвърждавам.
Може да им кажете, че ще си ходите и в офис и после те започват да ви звънят и да ви предлагат ... Договора, който аз ползвам сега изобщо не съществуваше, като пакет на тази цена, когато ми го предложиха, но защото им казах, че прекратявам отношения с тях след 4 г. стриктно плащане ми предложиха пакет за 50 лв. на цена 30 лв.

# 894
  • Мнения: X
Определено работата с тях е на пазарлък  Peace
Като усетят, че ви изтърват за клиент и свалят гащите. Така, че се пазарете.

# 895
  • при късмета
  • Мнения: 24 074
Обикновено при договор се дава специална оферта за цената.
Това го правят когато в района има конкуренция, разбираемо е. Но когато в района или малко населено място нямаш вариант (както описа Oceanborn, че единствената алтернатива е Булсат, но те пък нямат изложение, което да им свърши работа) изобщо не предлагат промоции. Като няма къде да ходиш ти предлагат високата цена от самото начало.
При това положение, дори да се е вдигнала редовната цена на пакета, при изтичане на договора той остава безсрочен при предишните условия. Стига да не успеят да те хлъзнат, че си длъжен да преподпишеш срочен договор.
Oceanborn, по-добре някой друг да ти обясни договора, не Близу. Те ще направят всичко възможно да се възползват само и единствено от клаузите, които устройват тях, не теб. Но разбира се ти си решаваш

# 896
  • Мнения: 54 667
Oceanborn, най-добре си прочети договора, в него пише какво се случва при изтичането му.

# 897
  • Пловдив
  • Мнения: 2 136
Аз също мисля, че договора не се нуждае от обяснение. Едва ли не на адвокат я пратихте да и разяснява договора.
В договора задължително има точка с цени и ако там са споменати повече от един вид цени за различните периоди, то е ясно.
В договора задължително има и точка за срок, където е описано и какво става след изтичането на този срок или в случаи на предсрочно прекратяване.
Специално договорите на Близу нито са 50 стр., нито имат "приложение с общи условия" от 50 стр. Договора е 2 страници и няма нищо кой знае, колко сложно.
Булсат към момента са с много по-ниско качество от Близу и това не го ипша, като рекламен агент на Близу.
Виваком мисля, че предлагат услуги във всички точки, където някога е имало стационарни телефонни постове, т.е. обхвата им е доста голям.
Силно ме съмнява да няма друг вариант освен Близу.

# 898
  • при късмета
  • Мнения: 24 074

Булсат към момента са с много по-ниско качество от Близу и това не го ипша, като рекламен агент на Близу.
 
При мен е обратното и за интернет и за ТВ. Качеството на Близу винаги е било под всякаква критика. Един възрастен съсед още се мъчи с интернет от Близу и понеже е до нашата врата все съм у тях да видя от интернета ли има проблем или от компютъра. Винаги е от интернета им. И ТВ му е към тях и сравнявайке с Тв вкъщи на Булсат е точно обратно при нас

# 899
  • София
  • Мнения: 38 755
Булсат слагат чиния и не знам как са с ХД каналите.
Ние искахме да си останем с модул в телевизора, както сме сега.
Нет 1 предлагат модул, но трябва да си го платим.
Близу ни дадоха 30 ХД канала и някои други неща и мирясахме да си останем при тях.

Общи условия

Активация на акаунт