НЕ СТАВАЙТЕ КЛИЕНТИ НА BLIZOO

  • 146 862
  • 960
  •   1
Отговори
# 870
  • Мнения: 1
Forrester69, от 12 години използвам неограничен интернет на местен кабелен оператор, с който имам 20Mbps При данлоад и 20Mbps при ъплоад, т.е интернетът ми хвърчи. За 12 години да сме имали не повече от 3-4 пъти проблеми, които в рамките на 30 мин. до час са се решавали. Месечната такса е 20 лв, ако предплатиш за 5 месеца, получаваш един безплатно, т. е таксата ми пада на 16,66 лв. с ДДС. Понякога има и допълнителни промоции. Договор- НЯМАМ, т. е спирам да плащам-спират ми нета, плащам- имам.

Кабелна телевизи- след драмите с Близу, също използваме местен кабелен оператор, цифрова и аналогова телевизия. Аналоговата я използваме на втория телевизор. Неограничен брой канали, вкл. спортни, образователни, всички канали от рода на Нешънъл Джеографикс, музикални и т.н. Не влизат само филмовите- HBO, Cinemax и някакви еротични. Месечна такса- 20 лв, При предплащане за 6 месеца, получавам един бонус + платените канали за 3 месеца, т.е и там таксата ми пада на 16,66 лв с ДДС. Договор- безсрочен. Ядове- никакви за 6 години откакто сме клиенти. Вторият телевизор с аналоговата ми е безплатен.

Така, че тия глупости на някой друг ги разправяйте  Stop





Ох, как и аз искам някой локален оператор да се появи и при нас, но не. Вместо това Близу купи изградената локална мрежа в квартала...вече алтернативите са Виваком и Близу... Сега се чудя , кое е най малкото зло и ще си стискам палци за избора...

# 871
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 10 870
Мтел също предлагат ТВ и интернет и не са им никак лоши. Ползвам ги от повече от година, доволна съм. Няма сривове, всичко работи винаги и без проблеми. Даже интернетът ми е малко по-бърз на моменти, отколкото скоростта, за която плащам. На минимална такса съм - 23 лв, домашен телефон, интернет и ТВ.

# 872
  • Мнения: X
Мтел също предлагат ТВ и интернет и не са им никак лоши. Ползвам ги от повече от година, доволна съм. Няма сривове, всичко работи винаги и без проблеми. Даже интернетът ми е малко по-бърз на моменти, отколкото скоростта, за която плащам. На минимална такса съм - 23 лв, домашен телефон, интернет и ТВ.

Каналите там май са ограничени?

# 873
  • Мнения: 789
Ние сме доволни от Близу, но сега ми изтича договора и ме атакуват за нов такъв. Обаче по телефона ми обясниха едно, а като отидох в офиса ми обясниха съвсем друго като условия и аз бях шокирана. И накрая излиза,че доста пари ни искат на месец. За съжаление тук в квартала и където живеем други алтернативи няма. Не можем и Булсатком да сложим,няма добро изложение за антената Sad.

# 874
  • при късмета
  • Мнения: 24 122
Ние сме доволни от Близу, но сега ми изтича договора и ме атакуват за нов такъв. Обаче по телефона ми обясниха едно, а като отидох в офиса ми обясниха съвсем друго като условия и аз бях шокирана. И накрая излиза,че доста пари ни искат на месец. За съжаление тук в квартала и където живеем други алтернативи няма. Не можем и Булсатком да сложим,няма добро изложение за антената Sad.

Ако не преподпишеш нов договор, като изтече срока ще стане безсрочен при същите условия. И нямат основание да го спрат. Най-вероятно ще ти кажат, че трябва да  преподпишеш нов договор, но това не е вярно и незаконно. Ако сегашните условия те устройват, нищо не подписвай. Според закона договора ще стане безсрочен при същите условия като досега.
Като се опитат да те притиснат със задължително преподписване, просто им покажи, че си наясно със закона. Задължени са това положение и в договора да го пишат, но няма да се учудя ако са го спестили

# 875
  • Мнения: 54 816
Точно така.
Аз минах на безсрочен и за нищо на света не приемам нови оферти. Mr. Green

# 876
  • Бургас
  • Мнения: 10 831
Месечната такса не се ли вдига когато изтече договора?

# 877
  • Мнения: 19 527
Повечето срочни договори имат несравнимо по-изгодни условия, тъкмо защото са срочни. Като преминат в безсрочни, таксата значително се увеличава, въобще условията стават кофти. Това е написано като текст в срочните договори, с който клиентът, който ги подписва, се съгласява. Та така - като изтече срочния, ако не ви се плаща висока такса за малко канали, имате интерес да подпишете нов такъв. Иначе по закон като изтече срочния наистина преминава в безсрочен със същите условия, ама ако го нямаше това с дребните букви в договора.

# 878
  • при късмета
  • Мнения: 24 122
Само, че този случай, явно не е такъв
Ние сме доволни от Близу, но сега ми изтича договора и ме атакуват за нов такъв. Обаче по телефона ми обясниха едно, а като отидох в офиса ми обясниха съвсем друго като условия и аз бях шокирана. И накрая излиза,че доста пари ни искат на месец. За съжаление тук в квартала и където живеем други алтернативи няма. Не можем и Булсатком да сложим,няма добро изложение за антената Sad.
Не за всички срочни договори, важи някаква промоция, която изтича с него. Ако договора не е с промоция за срока, а на редовните цени, тогава няма какво да се вдига в месечната такса. Аз от поста на Oceanborn останах с впечатление, че при преподписването няма да са изгодни условията и ще  излиза по-скъпо от досега.

Срочните договори са с цел да не може клиента да се откачи от тях за срока, а не да е изгодно на него. Правят всичко възможно със срочен договор да те вържат, защото ако си на безсрочен можеш да ги махнеш за месец, а на срочния дължиш таксите до края на договора. Това е целта на срочните договори

# 879
  • Мнения: 789
В момента ако плащам 10 лева, ако мина на безсрочен договор, промоционалните условия, които сами дали за подписване на срочен договор ще отпаднат и таксата ще се вдигне. Тоест, ако мина на безсрочен, ще плащам повече.

Но другото е,че с нов договор, както те ми го предлагаха с по-бърз интернет, пак трябва да плащам доста скъпо ( пакета е по-висок от този на който сме в момента ). Някакси ми се видяха много и парите които съм платила до момента, макар,че съм предплатила за цяла година и имах и отстъпка. Не може да плащаме по 30-35 лева на месец за такава услуга, някакси ми се струва доста? Една жена дойде в офиса и плати 50 лева  #Crazy на месец за услугите им, но може би има много бърз интернет и най-многото канали, знам ли...

Това което най-много ме издразни е, че жената по телефона ми направи предложението и го е записала като коментар в системата им и когато отидох да подписвам договора, се оказа,че той е за 24 месеца  #Crazy #Crazy #Crazy. Е как може да ме карат за 2 години да се заробвам с тях??? От Глобул пак същата работа, искаха да ме изпързалят за 2 години да им подписвам договор. Айде няма нужда, и една ми е достатъчно дълго време....

# 880
  • Мнения: 54 816
Повечето срочни договори имат несравнимо по-изгодни условия, тъкмо защото са срочни. Като преминат в безсрочни, таксата значително се увеличава, въобще условията стават кофти. Това е написано като текст в срочните договори, с който клиентът, който ги подписва, се съгласява. Та така - като изтече срочния, ако не ви се плаща висока такса за малко канали, имате интерес да подпишете нов такъв. Иначе по закон като изтече срочния наистина преминава в безсрочен със същите условия, ама ако го нямаше това с дребните букви в договора.

Не за всички.
Моят срочен беше с много добра цена и затова си го оставих на безсрочен.
Сега няма такива оферти.

Месечната такса не се ли вдига когато изтече договора?

Не, оставаш си при същите условия.

# 881
  • Мнения: 789
При мен ако сега мина на безсрочен, месечната такса ще се вдигне с 15 лева....

Последна редакция: пт, 27 мар 2015, 10:45 от Oceanborn

# 882
  • Мнения: 54 816
ПРи мен ако сега мина на безсрочен, месечната такса ще се вдигне с 15 лева....

Защо мислиш така?
Кой ти го каза?

# 883
  • Пловдив
  • Мнения: 2 136
Не става въпрос за "мислиш така". Обикновено това е описано в договора. голяма част от промоционалните договори на Близу са срочни и след изтичане на срока се счита, че е изтекла и промоцията. Промоцията е "предлагаме ви услага, която струва 50 лв. за 30 лв.", сключва се срочен договор за 12 месеца при тези условия, а след периода се минава на стандартната такса, която е в ценовата листа пише си го в договора.
В случая срочния договор е за такса 10 лв. (промоционална), ако изтече се минава на не промоционалната цена за тази услуга. Добре е, ако към периода, когато изтича има някаква нова промоция, която да е с ниска такса и така се "заробваш" с нов срочен договор. Ако не се заробиш обаче - няма промоционална цена. Освен това, когато ти изтече договоро може да се окаже, че няма в момента промоция, която да е добра за теб.
Промоции без "заробване" мисля, че не съществуват в България.
Последно и не маловажно - внимателно гледайте срока на договора, защото още на първия месец след изтичането на договора договора  ще ви изискат голямата сума. Договор изтичащ на 20.03 например, когато плащате в началото на април за услугите за април месец ще ви изискат голямата сума и ще ви обяснят, че договора е изтекъл и ако желаете да го прекратите трябва да пуснете едномесечно предизвестие, т.е. минимум за април ще платите голямата сума. Започнете постъпки за прекратяване на срочния договор в самото начало на месеца, когато изтича, ако условията извън описания срок не ви удовлетворяват. Клиент съм на Близу от 2009 г. и непрекъснато се прехвърлям от една промоция на друга (най-малко 4 договора съм имала) при изтичане на срока, но винаги внимавам да е преди да е изтекъл напълно, за да не стане "плащали сте 12  месеца по 30 лв., но 13 месец ви струва 50 лв. Ето тук го пише!"

Последна редакция: пт, 27 мар 2015, 10:49 от poohito

# 884
  • Мнения: 789
ПРи мен ако сега мина на безсрочен, месечната такса ще се вдигне с 15 лева....

Защо мислиш така?
Кой ти го каза?

Казаха ми го от БЛИЗУ, как така защо мисля така  Joy. Проверила съм го с тях. По време на договора плащам една сума, после той става безсрочен и се вдига с 15 лева.

Общи условия

Активация на акаунт