НЕ СТАВАЙТЕ КЛИЕНТИ НА BLIZOO

  • 149 303
  • 960
  •   1
Отговори
# 855
  • при късмета
  • Мнения: 25 462
Рибозом, на нашия вход интрнет доставчик плаща наем, но не за кабелите от разпределителните кутии, а защото имат апаратура в мазето, която осигурява връзката на 2 входа.
В темата за етажната собственост междо другото четох, че някъде принудили доставчиците на интернет и телевизия да плащат именно за кутиите по етажите и беше спомената сумата от 5 лв. на етаж/кутия.
Аз ще трябва да им пускам писма да дойдат да си приберат кабелите и да затворят кутиите, че всичко стърчи отвсякъде.
Ако вземат да ме ядосат и съгласието на съседите ще взема, да се отрежат кабелите и като им писнат всички вкупом, че нямат връзка набързо ще си оправят всичко.

Следващия път като ти дойдат на вратата им кажи, че те са тези, които като прекъсват някого трябва да отстранят целия кабел, за да няма възможност да се включи отново без да плаща.

И аз имам кабел на Близу, който влиза в нас от площадката и е срязан само на кутията. Мислех, че са го махнали и разбрах, че е там като ми прокараха интернета на друг доставчик и ползваха същата дупка. Като махнахме и перваза в коридора видях, че и предишния кабел си стои  ooooh!
Ох, защо на мен не дойдат да ми искат пари за това  Twisted Evil

Да знаеш, че те са длъжни да си отстранят кабелите

# 856
  • Мнения: 2 099
Знам ма-ко.Снощи много се нервирах!Нагла пасмина.

# 857
  • Мнения: 288
  Здравейте! Много ви моля за съвет! Имахме неблагоразумието да подпишем договор с Близу за пакетна услуга- телевизия, интернет и телефон. Казаха ни, че първият месец е пробен- ако не ги харесаме, имаме право да се откажем. Ако не се откажем през този пробен месец, договорът става за 2 години. Още на другия ден след подписването нямахме интернет. Дойдоха техниците, но след ден пак останахме без нет. И така- за 20 дена нямахме интернет 4-5 пъти- за дни, когато се случи събота и неделя. Разгледах добре договора, но за пробен период там не беше отбелязано. Обадих се на оператор/ казват, че разговорът се записва/, и изрично питах има ли пробен период и можем ли да се откажем, операторът отговори, че има пробен период. Върнахме безпроблемно устройството и прекратихме договора. Днес получаваме съобщение, че дължим неустойки за 670 лева. Обадих се на оператор и подадох жалба, казаха, че ще разгледат случая и ще отговорят. Възможно ли е да ни принудят да плащаме?!? Казах на оператора да си прослушат записите и да чуят добре какво са ни отговорили. Но дали ги пазят и дали това ще ни помогне?

Последна редакция: ср, 11 фев 2015, 19:07 от Циана

# 858
  • Мнения: 181
Циана,записват се разговорите и те си ги прослушват.Пиши жалба до тях,като опишеш ситуацията и изрично подчертаеш какво са ти казали служителите.Пиши им също че ще подадеш жалби в съответните инстанции.Много рядко отговора на първата жалба е удовлетворителен за теб.Напиши жалби до Комисията за защита на потребителите и Комисията за регулиране на съобщенията.
http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd&group_id=12&document_id=19
http://www.crc.bg/section.php?lang=bg&id=687
Имат електронен формуляр,но е доста объркан-можеше в емейл да им обясниш ситуацията.след като подадеш жалбите ще ти върнат отговор с входящите номера-аз по телефона ги взех.Когато от близу ти върнат неудовлетворителен за теб отговор,имаш 15 дена да реагираш-отново обжалваш решението и даваш тези входящи номера.Важно е да се държиш уверено и даже нагло.Те пробват при когото мине номера.
Ето на тази страница във Фейсбук също дават добри съвети
https://www.facebook.com/pages/%D0%90%D0%B7-%D1%81%D1%8A%D0%BC-% … ef=ts&fref=ts

# 859
  • Мнения: 288
  Благодаря, slaveia! Преди малко ходих до офиса им. Казах им, че искам да им стана клиент и питах какво ще стане, ако не съм доволна от услугите им, има ли пробен период. Казаха, че има, 30 дни. Ама не го пишело в договорите, те давали само обещания. Е, да, и после- плащай неустойка. Исках да напиша жалба, но служителката каза, че е достатъчна жалбата от оператора. До 2-3 дни щяло да има резултат, уж щели да изчистят задълженията. А операторът каза по- голям срок- до месец. След 3 дена ако не ми кажат  нищо положително, почвам да пиша жалби.

# 860
  • Мнения: 181
Ако искаш направи и едно обаждане на нац.тел.070043700,като изложиш мотивите си и ги заплашиш със съответните жалби.Нека да го имат записано,че е важно.
А относно сумата,която ти искат-съгласно чл. 143 т. 5 и т.14 от 33П-за неправомерните клаузи в договора,нямат право да ти искат.Сега тече процедура по образуване на дело срещу Близу за тази клауза в договора им.В България за сега само срещу виваком е имало такова дело и то успешно.Просто в комисията трябва да се съберат достатъчно жалби.
Когато говориш с тях цитирай и този член.

# 861
  • Мнения: 288
Ако искаш направи и едно обаждане на нац.тел.070043700,като изложиш мотивите си и ги заплашиш със съответните жалби.
След като прочетох есемеса, точно на този номер звъннах, а операторът нагло ме попита "ама това проверихте ли дали е записано в договора?"- след като навсякъде гърмят, че има едномесечен пробен период. Заплаших, че ще пиша жалби навсякъде. Наистина ми дойде като гръм от ясно небе, не очаквах такова нещо. Жената в офиса беше по-мека, каза, че сигурно е тяхна грешка.Дано спрат до тук. Благодаря ти!  bouquet

# 862
  • край голямата локва
  • Мнения: 902
Циана, не разчитай на това което ти казват. Само писмено. Ще те лъжат и по телефона и в очите за да минат сроковете в които можеш да се откачиш и после ще ти кажат - имаш договор, няма такава клауза, подписала си- плащаш. Знаеш ли на мен колко пъти и по телефона и в офиса ми казаха че нищо не дължа ....


За това писмена жалба с входящ номер и  такава до комисията за защита на потребителите. И си пазиш документите, защото нищо чудно след година- две да ти се обадят от фирма за принудителни вземания. Личен опит  . #Cussing out


p.s А мен  оператора ме попита : Ама вие ги пазите ли? /документите / Shocked - и това след близо три години.  Mr. Green

# 863
  • Мнения: 181
Документите трябва да се пазят 5 години-това е максималния срок за претенции по всички закони и закончета и произтичащи от тях тълкования.
 xxxxx  е права или прав-всички бележки и бележчици си пази.Аз си пазя даже малките бележки с входящите номера за жалбите срещу тях.
Моят проблем беше,че нямах интернет повече от половин месец,като през цялото това време писах,обаждах се идваха техници и вдигаха рамене.Казаха ми и по тел. и от местния офис,че ако до 72 часа не отстранят повредата имам право да се откажа.В договора така завъртяно е написано,че нищо не става ясно.Опитаха се да ми кажат ама къде сте го прочела/Няма такова нещо.При което аз ги контрирах с-След като ваши служители го казват и гарантират да ми платят те неустойката.Естествено писах на всички възможни инстанции.В момента нямам интернет от тях.Гледам само ТВ ,на префернциален за мен договор и на смешна месечна цена-Това си извоювах-моите условия,моите изисквания...

# 864
  • Мнения: 288
Живеем в държава на абсурдите. Преди време прекратихме договор/ уж преминал в безсрочен/ с Виваком- с едномесечно предизвестие, както си му е редът. Не бяхме недоволни от нета им, но в телевизията им няма програма, на която майка ми много държи, и решихме да пробваме при Близу. След 3 месеца получихме от Виваком известие, че дължим 180 лева за срока на договора!!! Обаче в офиса казаха- нищо не дължите, всичко е уредено. Е, днес за втори път ми се изправя косата- значи и от тях мога да очаквам след време нова честитка. Че и не пазя договори с тях, нищо нямам. Това не са нормални неща...утре отивам да ми напишат, че нищо не дължа, черно на бяло.

# 865
  • Мнения: 181
Циана ,точно така.Не трябва да се оставяме да ни манипулират.В Германия,Канада...като се спънеш в магазин и паднеш ще си счупят краката да ти помагат,да се извиняват,да те компенсират....пък тук-плащаш за нещо,което не получаваш и виновни ни изкарват.
Пожелавам ти успех.Знам че всичко ще се нареди в твоя полза.Пиши....

# 866
  • при късмета
  • Мнения: 25 462
Документите трябва да се пазят 5 години-това е максималния срок за претенции по всички закони и закончета и произтичащи от тях тълкования.

Срока е 3 години, не 5.
5 е за данъци и съвсем други задължения. Тези с ежемесечно (регулярно) плащане давността е 3 години

# 867
  • край голямата локва
  • Мнения: 902
Циана,  пиши им в  сайта - има си форма за въпроси и жалби . Абонат N... от.. до..  обаждане за 180 лв ,  ... и. т.н  Длъжни са да ти върнат писмен отговор. И ако не те удовлетворява - можеш да го използваш в последваща жалба. Иначе- в пощата и си го пазиш.
 Няма смисъл да ходиш на място. Те ще ти кажат всичко за да си тръгнеш. Разтърси се и за тях как процедират, има достатъчно опарени и тук във форума. Разбира се че може да отидеш и да им поискаш подобен документ- но едва ли ще ти дадат.
Във всички подобни фирми не вярвай на нищо  което не си видяла написано.

# 868
  • Мнения: 288
     Да споделя как се развиват при мен нещата- след жалбата ми неустойката е анулирана. Олекна ми- много, ама много се бях ядосала Grinning Благодаря още веднъж за съветите!

# 869
  • Мнения: 181
     Да споделя как се развиват при мен нещата- след жалбата ми неустойката е анулирана. Олекна ми- много, ама много се бях ядосала Grinning Благодаря още веднъж за съветите!
Браво,че си успяла!

Общи условия

Активация на акаунт