От Франция до България - превоз на покупките ни (4)

  • 41 297
  • 750
  •   1
Отговори
# 555
  • София
  • Мнения: 2 296
Викам книга да напишем вече, голям цирк, голяма излагация. Моята изчезнала поръчка От Ив Роше я пращат за втори път , много коректни излязоха, докато СД след 10 мин разговор по тел, вдигат рамене и нищичко незнаят, освен че имало и други пратки, изчезнали по трасето с дати 14.15. 07....

Нямам нерви вече да се ядосвам.............

Мисля си хората по намалението вместо да
ударят кьоравото и да вземат пари от доставки, те......в отпуска......
е това еееее #2gunfire #2gunfire #2gunfire
Не искам да прозвучи като злорадство(въпреки, че написано от мен повечето в темата така ще си помислят), но като си спомня в началото каква борба за клиенти беше...
Очаквах много повече от тази фирма, очаквах, че ще бъдат сериозна конкуренция на русенци.
С голямата лъжица тръгнаха, тук упреквахме русенската фирма в какво ли не, стотинки връщаха и т.н., ама тези неща сега не се помнят. И всички, които тогава се възмущаваха за далеч по-незначителни според мен недоразумения, сега с половин уста пишат и се оплакват от СД.
А сигурно има и голяма част, които от други съображения не желаят да се оплачат тук...

# 556
  • Мнения: 2
Обади ми се управителя на СД да ме увери,че ми е превел сумата от изчезналите обувки, които фигурират на фактурата. Това ми прави добро впечатление, че Smart Delivery си държат на името и не искат да има недоволни клиенти.
 

P.S. Пликът не е ясно къде е отварян по кое трасе!? Но на разопакованото място е залепен с кафяво тиксо, досега когато съм получавала колети от ларедут са били облепени с тиксо със логото им, ако е плик е бил фабрично залепен.

# 557
  • Варна
  • Мнения: 7 080
И аз да се оплача от СД.Преди ползвах Пти солей-ами от тях бях супер доволна.
Втора поръчка /не е от ЛР ,ама има ли значение/ я пращат в друг офис на Еконт.Навъртях поне 10 лв телефони за да я диря в кой офис е-и този път се оказа на другия край на Пловдив.
Ами не стига че седмица точно ги разпределят ,ами и с грешки,е просто прекалиха.
Не Смарт е виновен, моите пратки 3 пъти отидах не в Офис Варна- Младост, а на пром зона.
Смарт всичко попълват правилно, просто (как казвах ми с усмивка служителки на еконт) има баг в сайта им, и кога пускат пратка ако офис еконт е и юридически адрес - винаги тръгва на централен склад, с моят офис смарт оправях проблеми, и вече получавам пратки където трябва.
Надявам се и твоят ще оправят  bouquet
Последната ми поръчка също беше отишла в централния офис на Еконт в ЗПЗ. Но не съм я издирвала аз, казах на служителката в местния офис, че очаквам до час да ми съобщи кога пратката ми ще бъде при нея и толкова. Обадиха ми се, взех си я от където трябва същия ден. Какви са тези паники.

stokrini, забележката ми е била правилна и все още е. Комбинират поръчките. Защо не са го направили в твоя случай не ме интересува. Може пък да ти върнат парите, вземайки пример от големите. Виж, Ева казва, че това да ти вземат повече пари се води незначително недоразумение.

# 558
  • Пловдив
  • Мнения: 3 856
Еми няма как да е грешката в еконт като на плика пише офис Христо Ботев,а аз съм дала офис Христо Смирненски.Знам че еконт могат да я прехвърлят,ама това значи утре пак да ходя до града или да чакам понеделника.
Колкото до фирмите,аз русенци не съм ползвала,СД 2 пъти,но за мен Пти Солей си остават фаворит.Перфектна комуникация имах с тях,дори сега по време на отпуската им продължавам да поръчвам с тях,даже за една поръчка по тел ми звъняха за да уточнят артикул.Жалко че не продължиха като превозвачи.
Като гледам недоволни има и от двете фирми и се чудя защо не купят малко опит от колегите си превозвачи от Англия.Не ми е ясно защо се опитват сами да открият топлата вода,но може би обичат да им е трудно,знае ли човек newsm78

# 559
  • Пловдив
  • Мнения: 3 856
И аз да се оплача от СД.Преди ползвах Пти солей-ами от тях бях супер доволна.
Втора поръчка /не е от ЛР ,ама има ли значение/ я пращат в друг офис на Еконт.Навъртях поне 10 лв телефони за да я диря в кой офис е-и този път се оказа на другия край на Пловдив.
Ами не стига че седмица точно ги разпределят ,ами и с грешки,е просто прекалиха.
Не Смарт е виновен, моите пратки 3 пъти отидах не в Офис Варна- Младост, а на пром зона.
Смарт всичко попълват правилно, просто (как казвах ми с усмивка служителки на еконт) има баг в сайта им, и кога пускат пратка ако офис еконт е и юридически адрес - винаги тръгва на централен склад, с моят офис смарт оправях проблеми, и вече получавам пратки където трябва.
Надявам се и твоят ще оправят  bouquet
Последната ми поръчка също беше отишла в централния офис на Еконт в ЗПЗ. Но не съм я издирвала аз, казах на служителката в местния офис, че очаквам до час да ми съобщи кога пратката ми ще бъде при нея и толкова. Обадиха ми се, взех си я от където трябва същия ден. Какви са тези паники.

stokrini, забележката ми е била правилна и все още е. Комбинират поръчките. Защо не са го направили в твоя случай не ме интересува. Може пък да ти върнат парите, вземайки пример от големите. Виж, Ева казва, че това да ти вземат повече пари се води незначително недоразумение.
Не е паника,а недоволство.В местния офис твърдяха че такава пратка няма в системата на Еконт.Оттам в централния се звъни-те казаха в кой е,после звъня в правилният офис за да съм сигурна че е там и после отивам на 20 км за да си я взема-не паника ,а нерви му викам аз

# 560
  • Варна
  • Мнения: 7 080
Да, Рени, в твоя случай вината е на СД. И аз като другата жена реших, че грешката е на Еконт, често им се случва но реагират и се оправят впоследствие. Затова и писах, тяхна работа е да си оправят сгрешените офиси в тези случаи.
И аз бих се ядосала. Едно време вдигнах кръвно заради подобна ситуация с друг превозвач от Англия / Емпреса, и досега като ги мярна и се ужасявам.

# 561
  • Бургас
  • Мнения: 2 090
Не знам вече какво да кажа/напиша... Имах няколко поръчки с Франсе-то, аз бях една от оплакващите се от тях, сега получих и няколко със СД.
Последните обаче все още ги очаквам, голямо обработване на курса, много време за изпращане, еее най-накрая днес получих мейл, че са изпратили колета вчера по БГ пощи. Днес го нямаше, явно утре ще пристигне.
В крайна сметка, като обобщение, не съм доволна от нито един от двата превозвача, честно казано не знам дали в бъдеще бих им ползвала услугите или просто ще е за нещо, което не го очаквам с голямо нетърпение и съм готова да чакам и повече от месец. Знам, че няма други алтернативни фирми в момента, затова и надали повече ще поръчвам от Франция с превозвачи.

# 562
  • Мнения: 493
Аз също да кажа за пратка със CД.Още при попълването он лайн на формуляра изрично посочих офис на Еконт в който да ми я изпратят,след това още веднъж пратих имейл със това коя е пратката със номер и т.н. и пак да не ми я пращат на личния адрес по местоживеене,а в офис на Еконт и в края на крайщата получавам СМС,че за пратка от под 1 кг. ми я носят вкъщи за 9,70лв.

Ей за това не им пращам адрес, вместо това пиша офиса на еконт в града/името на офиса/ така не стават грешки  Peace

аз чакам две пратки,едната я няма ... Tired

# 563
  • Пловдив
  • Мнения: 958
Kакво се правеше, когато сайтът не иска да приема пощ.код на FrancetoBg newsm78

# 564
  • София
  • Мнения: 2 296
Kакво се правеше, когато сайтът не иска да приема пощ.код на FrancetoBg newsm78
Вместо 59004 пишете 59000.  Peace

# 565
  • София
  • Мнения: 2 995
днес до 13ч ли работеха СД newsm78

# 566
  • Мнения: 1 350
Да споделя и аз за СД. Получих си двете последни от ЛР  и единствени със СД пратки. За тях, макар че са на различни имена с един и същ адрес, получих общ мейл с обща сума от 4,90 лв.и дори се изненадах, че са ги обединили, подобно на Франсето, както обикновено правят,  което всъщност е много добро. Не знам поради какви причини обаче, пакетите си ги получих по отделно преопаковани, в два поредни дни като платих съответно 7лв и стотинки за единия и 5лв. и стотинки за другия. Та в крайна сметка за 1,600кг. платих  13лв. Ми смятам да не се занимавам повече с тях. Предпочитам Франсето- този номер още не са го правили като при Смарт, не че не могат...

П.П.
Извиниха ми се хората за недоразумението, с желанието да ме компенсират, което е похвално.

Последна редакция: сб, 13 авг 2011, 21:30 от laki

# 567
  • Все още в къщи, но скоро може и в лудницата
  • Мнения: 8 230
Информaция за курсовете на Smart Delivery
Статус курс 08.08.2011г  - 12.08.2011г - пристигнал

Пратки Офис 1 - обработват се*
Пратки Пункт 1 - обработват се*
Пратки Пункт 2 - обработват се*
Пратки Еконт -обработват се*
Пратки Български пощи- обработват се*

# 568
  • София, Манастирски ливади
  • Мнения: 632
А получавали ли сте мейли за пратките от този курс на СД?

# 569
  • Все още в къщи, но скоро може и в лудницата
  • Мнения: 8 230
А получавали ли сте мейли за пратките от този курс на СД?

Ако сравняваме с курса от 01.08. е много рано за мейли  Twisted Evil

Общи условия

Активация на акаунт