Сайтове за колективно пазаруване – да обсъдим сделките – тема 15

  • 47 288
  • 739
  •   1
Отговори
# 510
  • Мнения: 0
Между другото, за първи път се загледах по-обстойно в този Хипопотук и ми хареса като идея. Има си анкети към всяка сделка, дали е била сполучлива, има и форум, в който се публикуват обяви за търсени и продавани ваучери... Там може да си публикуваме ваучерите, след като тук е забранено. Браво на хипопотуците, много добър сайт! Само не разбрах дали всички сделки са там или изкарват най-изгодните...   Thinking Ама пък ако ги отсяват по някакъв начин как разбират коя си заслужава и коя не... Неизгодната за някой, може да се хареса на друг... знам ли  newsm78

# 511
  • София
  • Мнения: 6 058
Милички,какво ще кажете за тази система за избелване на зъбите,някой ползвал ли е?Цената малко ниска ми се струва за подобен род процедура и малко ми е под съмнение ефикасността newsm78
http://www.superdeal.bg/offer.php?id=220
Сама прецени първо дали си струва цената и ако си готова да я платиш, купи си системата от тук http://www.dealextreme.com/p/professional-light-tech-teeth-whitener-kit-9195 и спести 10 лв.  Peace Peace Peace
П.П. Отзивите за тази система са доста негативни

Благодаря Hug
И аз съм малко скептична и затова питам.

# 512
  • Мнения: 1
Искам да се оплача от "СЛОН". Имам ваучер за маникюр и подхранваща маска на косата. Важи до 5.8.2011. От няколко дена се опитвам да се свържа със салона, но на трите телефона от офертата никой не вдига. Писах на слона, а те днес ми отговарят, че офертата е изтекла на 5.5 и ми дават същите телефони от офертата. Това, че сменят датите по-късно след закупуването им не им прави чест, още повече, че си имам ваучера разпечатан и макар в профила ми вече да пише друго, на разпечатката ми пише 5.8.2011. А ги помолих за връзка със салона защото посочените телефони на офертата не отговарят и те ми върнаха същите телефони с пожелание да ползвам други услуги на салона, е няма такава наглост  #2gunfire
Моля които писаха писма до зашита на потребителите да ми помогнат с адрес на които да пиша. не е за сумата, но няма да позволя да ни правят на маймуни  Naughty

Здравейте,
Нямам намерение да водя спорове тук, защото не го намирам за полезно. Искам да конкретизирам обаче няколко неща:
1. Ние не променяме датите за ползване, никога не сме го правили и няма да го правим.
2. Възможно е да е възникнала техническа грешка, нещо, което в момента се опитваме да установим.
3. Не Ви е отказано съдействие по никакъв начин, винаги сме разрешавали подобни казуси в полза на клиента. Включително днес писах и на Вас, че ще Ви възстановим парите, след като ни изпратите PDF файла.
4. Ние не сме салона, изпълнили сме всички задължения към тях. Не сме имали оплаквания от други клиенти относно салона, но няма как да бъдем отговорни, че половин година след закупуването на ваучера (който според нашета система е бил валиден до 5 май), салона не отговаря на телефоните си.
5. Е-мейла на КЗП е: info@kzp.bg
6. Във връзка с мнението Ви за "наглост" от наша страна, ще Ви помоля да ми пратите на е-мейла, от който Ви писах, номера на Вашата банкова сметка, за да Ви възстановим парите (макар, че ние сме ги платили и на салона, за да можете да ползвате услугата).

В крайна сметка, възможно е да става дума за някакъв технически проблем при нас, нещо което не можем да установим преди да ни изпратите PDF файла с ваучера, за да направим необходимата проверка. Нещо, което не се е случило до момента.

Аз лично се извинявам за създадената ситуация, но смятам, че би било коректно от Ваша страна преди да ни лепите етикети, да бяхте изчакали няколко дни, за да пишете след развитието на случката, а не докато тече кореспонденция между нас. В този бизнес се случва да възникват подобни проблеми и при нас са се случвали други казуси, като този тук, но можете да питате и останалите потребители във форума дали някога сме отказвали съдействие или да сме отказвали да възстановим парите на хора, които не са могли да ползват услугите по обективни причини.

Що се отнася до мнението за това дали сме некадърници или не на Seashelly - ще се радвам да обоснове мнението си пред мен, а не просто да ни обижда.

Благодаря и се извинявам за разводняването на темата.

# 513
  • Някъде на път....
  • Мнения: 10 351
Отзиви и от мен:
Автомивка в Car Wash - 8/10 - добре поизмиха колата.  Peace

2_нощувки_със_закуска_за_двама_в_хотел_Планински_Романс_&_Сп … место_за_120_лева - Оценка: 10/10 - Страхотно отношение, изключително доволни сме!  Peace

# 514
  • Мнения: 4 202
Знам, че доста е писано за Бона Деа, но може ли отзиви за подстригването и сешоара? Някой конкретен фризьор да ми препоръчате?  Praynig

# 515
  • София
  • Мнения: 1 744
След кореспонденцията ми с Иво Апостолов нещата се уредиха. Лично се извинявам за недоверието си, че нещата ще се оправят, но колегите му с които комуникирах с нищо не показаха разбиране и едва ли не ме обвиниха в лъжа. Трябваше да се включи той, за да се оправят нещата. Много благодаря за помощта и разбирането!
В мен обаче остава горчивия вкус, че трябва да се стига до разправии (добре че не се стигна и до КЗП). Вече закупувайки ваучер, не само ще го записвам в  PDF формат, ще разпечатвам, ми отгоре на всичко ще ги препращам и на сайта от които съм ги купила, да нямат после въпроси, ама откъде го взехте този ваучер, ние такава дата нямаме. Това е втория ми ваучер (случая с билетите за кино) с проблем с датата и почвам сериозно да се замислям дали да продължавам да купувам, макар че до момента съм закупила доста ваучери и слява богу съм имала 1-2 случая на причина за недоволство.

Последна редакция: пт, 05 авг 2011, 20:10 от 450

# 516
  • Варна
  • Мнения: 187
Моля ,ако видите нощувка във Варна, да пишете !

# 517
  • Мнения: 190
Знам, че доста е писано за Бона Деа, но може ли отзиви за подстригването и сешоара? Някой конкретен фризьор да ми препоръчате?  Praynig

Аз един път съм ходила и ме подстригва Жулиета (собственичката). Останах доволна, сега пак съм си взела ваучер и трябва да звънна тези дни да си запазя час

# 518
  • Мнения: 2 033
Свърши седмицата на децата в NGTA, пуснали са нова оферта.
Доволни са, спортуваха доста.
Аз оставам като цяло с някои резерви заради заведението в комплекса, но за живеещите в "Младост" и "Дървеница" е много добро решение за ваканцията.

Последна редакция: пт, 05 авг 2011, 23:01 от Люлин

# 519
  • Мнения: 238
Здравейте, моля споделете мение за тази оферта:

http://www.goldendeals.bg/deals/villa-rocka-bansko-3noshtuvki

Някой бил ли е там?

Иначе да се отчета: Използвах си ваучера за Косара стил, бул. "Ал. Стамболийски" N33. Бях на подстригване и сешоар за 9.90 и останах много доволна!

# 520
  • Мнения: 3 714
Здравейте, моля споделете мение за тази оферта:

http://www.goldendeals.bg/deals/villa-rocka-bansko-3noshtuvki

Някой бил ли е там?

Иначе да се отчета: Използвах си ваучера за Косара стил, бул. "Ал. Стамболийски" N33. Бях на подстригване и сешоар за 9.90 и останах много доволна!
аз съм ходила във Вила Рока преди 4-5 години, хотелът е много хубав

# 521
  • Мнения: 540
Някой бил ли е там http://www.dadeno.bg/team.php?id=85 ?

Моля за помощ, че септемврийските празници идат !

# 522
  • Мнения: 2 033
Видях я тази оферта за Беклемето. Звучи интересно.
Аз не мисля да си правя планове изобщо, защото миналата година по време на тези празници хората бяха нахлузили дебели обувки и дрехи. Предната година пък бяхме на плажа. Crazy

# 523
  • Мнения: 540
Видях я тази оферта за Беклемето. Звучи интересно.
Аз не мисля да си правя планове изобщо, защото миналата година по време на тези празници хората бяха нахлузили дебели обувки и дрехи. Предната година пък бяхме на плажа. Crazy

Еееее, недей да ме отчайваш така де  Laughing Така съм се надъхала за прекрасно време   bouquet

# 524
  • Мнения: 69
След кореспонденцията ми с Иво Апостолов нещата се уредиха. Лично се извинявам за недоверието си, че нещата ще се оправят, но колегите му с които комуникирах с нищо не показаха разбиране и едва ли не ме обвиниха в лъжа. Трябваше да се включи той, за да се оправят нещата. Много благодаря за помощта и разбирането!
В мен обаче остава горчивия вкус, че трябва да се стига до разправии. .....
Чак пък и се извиняваш.Да ти се извиняват те,вместо да те нападат,че си споделила.Това е форум и можеш да споделяш или не,нещата които ти се случват,независимо от крайния резултат.Не е място където сайтовете да си правят реклама,че "ето виждате ли колко сме коректни".В края на краищата ти си имала неприятно изживяване,резултат на това,че си дала пари.Дали е техническа грешка или не,решили са "на първо четене",че "клиента НЕ е прав" и ако  нямаше запазен ваучера,щеше да си изгориш(аз примерно ги разпечатвам,когато ще ги ползвам).Тогава доказателство няма и те са били коректни.

Общи условия

Активация на акаунт