Сайтове за колективно пазаруване – да обсъдим сделките – тема 16

  • 56 824
  • 725
  •   1
Отговори
# 150
  • Мнения: 4
Здравейте, до всички пазаруващи от сайтовете за групово пазаруване!
Сайтът dalavera.bg е измамен лъже както фирмите публикуващи оферти ,така и клиентите пазаруващи. Не купувайте от там ако не искате да бъдете обрани и да се подиграят с вас.

Моля да се обосновете и да опишете как точно са ви излъгали.

Хвърляте наистина сериозни обвинения в пространството и то за един сайт, който е с чуждо участие и е изградил имидж на сериозен и отговорен търговец!

Аз съм пазарувала многократно от него и дори не съм имала забележки към услугите, които съм ползвала, камо ли от сайта!

Познати пък са пускали оферти при тях и дори съм чувала похвали относно срока за превеждане на сумите, сравнено с други сайтове.

Не работя там, но досега нито веднъж не съм била излъгана от тях като клиент, а и не съм чувала за такъв случай.

Моля, бъдете коректни и успявайте да направите разлика между бизнес-конфликти между фирмите и лъгане на клиенти!
Потърсете правата си по административен път по силата на договора, който сте сключили, без да хвърляте излишен прах в очите на останалите им клиенти!
Уважаеми, ресторант "Вратица" (по случайност видях поста ви във вида му преди да го редактирате  Wink .

Първо да се извиня на Sandalka (защо изтрих част от поста), не беше коректно да се представям  от името на ресторант Вратица, понеже не работя там просто собствениците са ми много близки  и дългогодишни приятели и като такива обсъждаме много неща заедно включително и офертите които пускат по сайтовете. Ситуацията е следната преди известно време се сключи договор между двете страни за оферта (Сръбска скара), офертата изтече, клиентите започнаха да идват, готвачите  и сервитьорите си изпълняваха поръчките, но пари от далавера няма преведени по сметката на ресторанта и до ден днешен. Собствениците не са длъжни да работят на загуба (понеже се налага да влагат допълнително пари за зареждане на стока), но го правят никого не са върнали (без основание) и няма да го направят, но въпросните далавера прекалиха отдавна. Това е едната причина да твърдя, че са мошеници, измамници и крадци. Другата е, че за разлика от всички които са си пазарували от там аз имам проблем с общуването с тях. С мен по телефона (2 пъти съм се обаждала да питам защо има проблем с ваучера ми) се държаха арогантно и общо взето нищо не ми обясниха.

# 151
  • Мнения: 4 916
Здравейте, до всички пазаруващи от сайтовете за групово пазаруване!
Сайтът dalavera.bg е измамен лъже както фирмите публикуващи оферти ,така и клиентите пазаруващи. Не купувайте от там ако не искате да бъдете обрани и да се подиграят с вас.

Моля да се обосновете и да опишете как точно са ви излъгали.

Хвърляте наистина сериозни обвинения в пространството и то за един сайт, който е с чуждо участие и е изградил имидж на сериозен и отговорен търговец!

Аз съм пазарувала многократно от него и дори не съм имала забележки към услугите, които съм ползвала, камо ли от сайта!

Познати пък са пускали оферти при тях и дори съм чувала похвали относно срока за превеждане на сумите, сравнено с други сайтове.

Не работя там, но досега нито веднъж не съм била излъгана от тях като клиент, а и не съм чувала за такъв случай.

Моля, бъдете коректни и успявайте да направите разлика между бизнес-конфликти между фирмите и лъгане на клиенти!
Потърсете правата си по административен път по силата на договора, който сте сключили, без да хвърляте излишен прах в очите на останалите им клиенти!
Уважаеми, ресторант "Вратица" (по случайност видях поста ви във вида му преди да го редактирате  Wink .

Първо да се извиня на Sandalka (защо изтрих част от поста), не беше коректно да се представям  от името на ресторант Вратица, понеже не работя там просто собствениците са ми много близки  и дългогодишни приятели и като такива обсъждаме много неща заедно включително и офертите които пускат по сайтовете. Ситуацията е следната преди известно време се сключи договор между двете страни за оферта (Сръбска скара), офертата изтече, клиентите започнаха да идват, готвачите  и сервитьорите си изпълняваха поръчките, но пари от далавера няма преведени по сметката на ресторанта и до ден днешен. Собствениците не са длъжни да работят на загуба (понеже се налага да влагат допълнително пари за зареждане на стока), но го правят никого не са върнали (без основание) и няма да го направят, но въпросните далавера прекалиха отдавна. Това е едната причина да твърдя, че са мошеници, измамници и крадци. Другата е, че за разлика от всички които са си пазарували от там аз имам проблем с общуването с тях. С мен по телефона (2 пъти съм се обаждала да питам защо има проблем с ваучера ми) се държаха арогантно и общо взето нищо не ми обясниха.

А по каква причина собствениците на това заведение смятат за уместно да обявяват бизнеснеблагополучията си в бг мамма, вместо да ги решат по нормален съдебен път?

# 152
  • Мнения: 0
Защо така нападате ресторанта? Момичето, дали собственичка или не, споделя, че от Далавера са ги излъгали и ни предупреждава да внимаваме... И каква е разликата между бизнес-конфликти между фирмите и лъгане на клиенти? Нали ако ресторанта, напълно с правото си, откаже да обслужи всички с ваучери от Далавера, защото не са получили парите си от тях, всички тук ще "изреват" как не могат да си ползват ваучерите и са излъгани от Далавера! А щом въпросният сайт не е коректен с партньорите си (не знам и не ме интересува каква е причината), това не говори никак добре за него. Аз не бих купувала от такъв сайт, днес са излъгали ресторанта, утре може да е всяка една от нас...

# 153
  • Мнения: 4 406
Отдавна само чета, интересуват  ме главно еднодневните екскурзии.
Но току що купих този валчер:
2 големи пици ”Кариола” и ”Капричоза” + 2 салати ...

Та това е вместо запис.

# 154
  • Мнения: 4 916
... И каква е разликата между бизнес-конфликти между фирмите и лъгане на клиенти? ...

Разликата е голяма, странно е, че не знаете.
Не мисля, че някой ще престане да купува от сайта, при положение, че 99 на сто от потребителите изказват положителни мнения в темата, а единственото отрицателно е от партньор на сайта, за когото също е пълно с отрицателни мнения. Не съм купувала нищо от далавера.бг, но не виждам причина да не им вярвам колкото и на останалите сайтове. Междуфирмените отношения рядко оказват пряко влияние върху крайния потребител. В момента се сещам за две огромни вериги супермаркети, които традиционно бавят с месеци плащанията към доставчиците си, но клиентите им не са били лишени нито от сирене, нито от кисело мляко. Тези отношения не се развяват по форуми, има си други пътища за решаването им.

# 155
  • Мнения: 69
Някой търсеше мъжко подстригване   
http://hipopotuk.com/offers/view/5183/60-%D0%BE%D1%82%D1%81%D1%8 … D1%8E%D1%82%D0%B8

А за далавера и аз не сам имала проблеми, а имам не една купена оферта от тях.

# 156
  • Мнения: 0
... И каква е разликата между бизнес-конфликти между фирмите и лъгане на клиенти? ...

Разликата е голяма, странно е, че не знаете.
Не мисля, че някой ще престане да купува от сайта, при положение, че 99 на сто от потребителите изказват положителни мнения в темата, а единственото отрицателно е от партньор на сайта, за когото също е пълно с отрицателни мнения. Не съм купувала нищо от далавера.бг, но не виждам причина да не им вярвам колкото и на останалите сайтове. Междуфирмените отношения рядко оказват пряко влияние върху крайния потребител. В момента се сещам за две огромни вериги супермаркети, които традиционно бавят с месеци плащанията към доставчиците си, но клиентите им не са били лишени нито от сирене, нито от кисело мляко. Тези отношения не се развяват по форуми, има си други пътища за решаването им.

Цитат
Нали ако ресторанта, напълно с правото си, откаже да обслужи всички с ваучери от Далавера, защото не са получили парите си от тях, всички тук ще "изреват" как не могат да си ползват ваучерите и са излъгани от Далавера!
И какво става?
Странно ми е и не проумявам как може да защитавате сайта в случая (и всички големи супермаркети, които бавели плащанията към доставчиците си)! Едните нямали пари да платят на време, а от другата страна, какво? За здраве ли да работят, на тях не им ли трябват пари? Ако бях на мястото на ресторанта нямаше да обслужа нито един клиент от Далавера, да видим тогава...
Няма да споря повече, това е моето мнение. Аз държа на честите отношения и се дразня от такива, които си мислят, че са хванали Господ за шлифера и може да си правят каквото поискат...

# 157
  • Мнения: 4 916
Това, което описваш е най-лесния начин да прекратиш съществуването на едно заведение, за което и без това вече има отрицателни мнения. Като върнеш първите двама клиенти и те опишат това в десет форума, ще ти се наложи да ходиш по строежите и да привличаш работниците с меню от 2,50 лв., защото никой няма да се интересува как си се прецакал да подпишеш договор с нелоялен контрагент, а всички ще виждат само това, че връщаш клиенти.

# 158
# 159
  • Мнения: 2 679
Код:
Нали ако ресторанта,[b] напълно с правото си[/b], откаже да обслужи всички с ваучери от Далавера, защото не са получили парите си от тях, всички тук ще "изреват" как не могат да си ползват ваучерите и са излъгани от Далавера! 

Рабираме опита Ви да защитите приятелите си, но по-добре спрете, защото сте пристрастна и само вредите с изказванията си, макар да имате добри намерения спрамо тях. Междуфирмените отношения не ни интересеуват ни най-малко. И, ако откажат да ме обслужат, ще съм разочарована не само от сайта, а най-вече от ресторанта. Нито съм чела договора между ресторанта и сайта,
нито ме интересуват сроковете за плащане, заложени в него. Този договор носи ползи и на двете страни и, ако някой е прецакан, да си търси правата, без да ме въвлича като свидетел в спора.

П.П. Нещо напоследък зачестиха опитите за разчистване на бизнес-взаимоотношения тук, скоро имаше тема от някой, който бил прецакан от куриерска фирма "...".

# 160
  • Мнения: 0
Рабираме опита Ви да защитите приятелите си, но по-добре спрете, защото сте пристрастна и само вредите с изказванията си, макар да имате добри намерения спрамо тях.

Нямам нищо общо с ресторанта, защо във всяко мнение, свързано с него, виждате навързани отношения  ooooh!
Хубав ден и приятно пазаруване, че вече се ядосах  Stop

# 161
  • Мнения: 2 679
AriaA, извинете, обърках Ви с tutzy, която  сподели, че е приятелка на собствениците на ресторанта.
Това, обаче, не променя мнението ми, че междуфирмените отношения не се уреждат по форумите и че крайният клиент не би трабвало да разбира за тях.

# 162
  • Мнения: 238
Да споделя, че бях вече с предишната оферта на този ресторант (не я намирам в  момента)
http://www.lapni.bg/offer/740/%D0%A5%D0%B0%D0%BF%D0%BD%D0%B5%D1% … 4.80-%D0%BB%D0%B2

Останах много доволна. Хората доста се стараят и това, което пробвахме беше вкусно.

# 163
  • Мнения: 4 327
Някой ходил ли е в студио за красота Hathor? Има оферта в лапни за подстригване.

# 164
  • Мнения: 4
Вече съжалявам, че си изказах мнението в пространство, което е създадено точно за това.

Общи условия

Активация на акаунт