Подготвителните модули на СМГ "Паисий Хилендарски"

  • 164 155
  • 953
  •   1
Отговори
# 450
  • Мнения: 623
Елл, първо се запълва курса на Иван Симеонов. Търпение и по-рано на опашката!
Моят син беше на курс в 3-ти и 4-ти клас при Стоянов. Направо го обожаваше и с нетърпение чакаше следващата неделя, когато пак ще има курс. Тази година е 5-ти клас и го записахме при Симеонов. Този човек надмина очакванията на всички ни и разбрах защо в 10ч. на 01.07. вече нямаше места при него. В 7-ми пак ще е при него и ако трябва да спя пред СМГ  за да го запиша, ще го направя! Grinning
Колко е индивидуално всичко, мое познато дете в горните класове е на противоположно мнение(говорим за нормалните часове по математика).

# 451
  • Sofia
  • Мнения: 2 869
babaadi , Симеонов води курсове за 7 клас и на други места , така че може и да не се налага да спиш пред СМГ.  Laughing
 Между другото той наистина е невероятен учител. Това, обаче може да се осъзнае от деца , истински харесващи математиката. Има невероятната способност да предава материала забавно и да стимулира детето да се труди , но все пак  трябва да има влечение към предмета  Laughing.
 mameva , права си , много е индивидуално. Аз по принцип споделям мнението, че няма перфектен учител, подходящ за всички деца. Точно при курсовете е важно родителят да избере подходящият преподавател за своето дете. Е, шансът за грешен избор е доста голям, т.к. няма как да познаваме всички преподаватели.
 Дано всяко дете попадне при подходящият за него учител  Hug.

# 452
  • Мнения: 623
Това, което аз подразбрах е, че в часовете (в у-ще) работи само с 3-4 деца, а другите- help
Поне такива бяха впечатленията в началото на годината, дано са се променили нещата.

# 453
  • Мнения: 51 019
Това, което аз подразбрах е, че в часовете (в у-ще) работи само с 3-4 деца, а другите- help
Поне такива бяха впечатленията в началото на годината, дано са се променили нещата.

Така е в СМГ - нещата са по-академични. Работи се с тези, които искат да работят. Който не иска - само да не пречи. Учителите нямат време да се борят с тези, които се дърпат, защото това ощетява бързо напредващите.

# 454
  • София
  • Мнения: 13 701
Елл, Peppia, Eli_G и останалите момичета, много ви благодаря за мненията. За мен е важно да чуя различни мнения, за да мога да преценя какво да правя. Както казах дъщеря ми има занимания в събота, които също са важни. Не бих искала да се отказвам от тях. Още повече, че изобщо не е ясно какво ще стане с математиката в крайна сметка. Ще помисля още...  То както гледам опира много до самото дете и неговият начин ана възприемане. Аз се притеснявам, защото наистина про преподаването си има методики. Всеки учител има методика. Аз - не  Wink В същото време ще трявба да съчетаем нещата. Дори обмислям варианта да взема читанките и да пробвам лятото да я позанимавам. Те така или иначе после пак по тия читанки учат, нали?
Има и проблема, че вероятно ще трябва да направя компромис с учителя.. но зависи кой кои групи ще поеме като час. Кога излизат в сайта на СМГ списъците с учители и графика за курсовете?

А относно справянето, моето наблюдение над моето дете е от състезания, а не от училище. Но при нея характера играе лоши шеги  Crazy Тя никога не е ходила на курс, решава един път задачите за дадено състезание и резултата е следния.. на ЧХ - 8 (от 15) вярно решени задачи, като имаше 2 от последните с много точки, а на СМТ 4 задачки, щото бляла по другарките от класа  Twisted Evil Затова казвам, че е характерче и въпрос на темперамент и концентрация. Та с курсове и занимания принципно смятам, че има надежда с математиката, но пък е много рано да се каже твърдо  Wink

Ели, нашата учителка също преди състезания се занимава с опредлени деца и решават състезателни задачи.

П.С. Искате да кажете, че още виси въпроса дали ще има изпит в СМГ?  Rolling Eyes



# 455
  • Sofia
  • Мнения: 2 869
Черна станция е права. Всеки родител, искащ детето му да чи в СМГ трябва да е наясно , че там знания с фуния не се наливат  Peace. Работи се бързо , и всяко немотивирано дете ще срещне доста трудности. Бяхме наясно с този факт още когато  синът ми избра това училище . Нещата са точно такива , каквито очаквахме. Който иска да работи - работи. След задължителният материал се работи и допълнително. Който не иска - ако иска!
 Vache, консултирахме се с преподавател в СМГ относно необходимостта от курсове в 3 кл. / бях провокирана от твоята чуденка/. Категоричното мнение беше, че за едно дете истински харесващо математиката , работата в конкурентна среда ще донесе само позитиви!
 Иначе може да пробвате 1 модул с девойката при преподавател, имащ удобни за вас часове. След това ще прецениш какво да правиш  Hug.

# 456
  • София
  • Мнения: 1 659
Резултатите от пробните изпити:

http://smg-bg.info/index.php?option=com_content&view=section … 13&Itemid=181

# 457
  • Мнения: 455
Ето защо е полезно да се ходи на пробни изпити.
На 17 задача е отговорил "3 сина + 2 дъщери" и отговорът е сметнат за грешен, защото е трябвало да напише 5. Съответно 2 точки по-малко и "обица на ухото" за изпита на 23 юни.

И задачите явно са били по-лесни, защото последния "влязъл" е с 29 т., доколкото на предишните два изпита беше 25 т.

Последна редакция: пт, 04 май 2012, 13:51 от Вайда

# 458
  • Мнения: 54
Ето защо е полезно да се ходи на пробни изпити.
На 17 задача е отговорил "3 сина + 2 дъщери" и отговорът е сметнат за грешен, защото е трябвало да напише 5. Съответно 2 точки по-малко и "обица на ухото" за изпита на 23 юни.

И задачите явно са били по-лесни, защото последния "влязъл" е с 29 т., доколкото на предишните два изпита беше 25 т.



И при нас същата работа, вече ще внимаваме за точната формулировка на въпроса, но нали не ходим на курсове...

P.S.   Simple Smile Може би 3 + 2 не е равно на 5. Сега видях, че и деца, посещаващи курсовете са дали такъв отговор. Явно проверяващите са буквоядци, което не е лошо в математиката, но все пак децата са в 4 клас, а при така написаните отговори поне става ясно, че действително са решили задачата. Жалко, но факт.

Последна редакция: пт, 04 май 2012, 14:16 от inatbg

# 459
  • Мнения: 455

И при нас същата работа, вече ще внимаваме за точната формулировка на въпроса, но нали не ходим на курсове...


Е, ние ходим на курсове  Simple Smile

# 460
  • Мнения: 1 782

Мерси,
Данните за 4-ти клас са въведени в базата с резултатите на децата през цялата година:
http://setcombg.com/smg

Както се очакваше, моето дете се е представило по-слабо, отколкото би трябвало. На всеки следващ пробен изпит си намалява резултата с 5%. Откъдето извода е ясен - най-накрая постигна своето и спираме с курсове и задачи до приемния изпит. Най-много да го убедя да отиде на Кенгуруто, но може и да го пропуснем, защото точно на 2-ри заминаваме на море за седмица и не знам дали ще сме в настроение за състезания.
Явно е време за почивка Simple Smile

# 461
  • Мнения: 623
Това, което аз подразбрах е, че в часовете (в у-ще) работи само с 3-4 деца, а другите- help
Поне такива бяха впечатленията в началото на годината, дано са се променили нещата.

Така е в СМГ - нещата са по-академични. Работи се с тези, които искат да работят. Който не иска - само да не пречи. Учителите нямат време да се борят с тези, които се дърпат, защото това ощетява бързо напредващите.
Нещо не се разбрахме. Тук става въпрос за дете 8-ми клас, учило от 4-ти в СМГ и отново прието с един от най-високите балове за Б-я. Излишно е да пиша колко имаше по математика. Не е състезател, което може би обяснява липсата на интерес от другата страна. Все пак ще попитам дали няма промяна в ситуацията, тък като скоро не съм го чувала, но в началото на годината беше мн.разочаровано.

# 462
  • Мнения: 51 019
Нещо не се разбрахме. Тук става въпрос за дете 8-ми клас, учило от 4-ти в СМГ и отново прието с един от най-високите балове за Б-я. Излишно е да пиша колко имаше по математика. Не е състезател, което може би обяснява липсата на интерес от другата страна. Все пак ще попитам дали няма промяна в ситуацията, тък като скоро не съм го чувала, но в началото на годината беше мн.разочаровано.

В СМГ подготовката на състезатели е изцяло извън редовните часове и затова не мисля, че фактът, че детето не е състезател, има отношение към работата в клас. То не вярвам и изобщо в класа да има 3-4 състезатели, с които да работи Симеонов (за немската паралелка ли става дума?). По-скоро се касае за някаква липса на синхрон, която може би вече е преодоляна. 

# 463
  • София
  • Мнения: 13 701
Алисън, благодаря за мнението! Hug

# 464
  • Мнения: 2
A резултатите от изпита по БЕЛ ?

Общи условия

Активация на акаунт