Професия "учител"

  • 496 007
  • 4 520
  •   1
Отговори
# 4 500
  • Бургас
  • Мнения: 272
Относно "Твоят час" можете да прочетете инструкцията. Там има отговори на всичките ви въпроси. Вярно, доста е обемна, но е добре да се информираме от първоизточника.

Мен също ме сложиха председател на съвета и ща, не ща се занимавам. Иначе като учител в ГЦОУД ми казаха, че не мога да водя група, заради работното време. Защото всички учат само първа смяна, а занималните сме следобед и на практика няма кога. Учудвам се, че може един и същи човек да си изпълнява заложените в разпределението теми по Организиран отдих и същевременно да води група по нещо си. Струва ми се нередно, но все пак трябва да се прочете по-подробно инструкцията.

За заплащането четох, че ще става на тримесечие. За членовете на съвета не се полага такова. Само за директора, счетоводителя, експертите от РИО и ръководители на групи. Часовата ставка може да бъде различна за всеки учител, в зависимост от квалификацията и опита му - до 8лв/ч. , ако имаш стаж под 3г. и до 12лв./ч. с над 3г. стаж, включително осигуровките за сметка на осигуряваното лице. /чл.80, 81 и 82/
  Какво е това  ГЦОУД .....

# 4 501
  • Пловдив
  • Мнения: 14 822
Група за целодневна организация на учебната дейност  Laughing

То не, че е смешно, ама вече ме избива на истеричен смях с  всички нови закони и термини. Подменихме всички табели на стаите в училище, досега пишеше ПИГ, сега ГЦОУД и родителите се чудят какво е това. То не че и ние всички знаем де, вече два месеца минаха, докато го запомня.

# 4 502
  • Мнения: 292
Здравейте, колеги дали мога да Ви помоля да ми помогнете с мисловна карта по Домашен бит и техника (за начален етап).
Благодаря Ви много предварително
....за изпит ли ви трябва////
Да се използва бял лист хартия минимум А4, разположен хоризонтално.Колкото по-голям е листът, толкова по-добре.
В центъра му разположете образ на проблема/задачата/централната идея.
От центъра излизат дебели разклонения с асоциации към централната идея (определени думи, изображения, символи) — те означават главните раздели на картата.
Централните клони винаги да са по-плътни от останалите.
Желателно е да се използват печатни букви за разклоненията или съответстващи им графични елементи.
Основните разклонения имат подразклонения, свързани с ключови думи.Те са с по-тънки линии и с по-малка големина на ключовите думи.
Дължината на линията да съответства на дължината на думите.
Да се използват линии, наподобяващи клони (органични линии). Кривите линии добавят разнообразие в картата, намаляват монотонността и са по-лесни за запомняне.
Да се използва различен цвят за всяко отделно разклонение и да се оставя достатъчно разстояние между тях. Да се използват поне три различни цвята.
По възможност се вмъква разнообразна визуална декорация — форми, цветове, обем, шрифт, стрелки, изображения.
Добре е да се използват колкото се може повече изображения — вместо думи или като добавка към тях.
Добре е да се изработи индивидуален стил.











# 4 503
  • Мнения: 292
...албум,ножица, лепило ....и с малко  помощ от учителя.
Другото е... 
https://www.youtube.com/watch?v=jz5_K-a4j4k

# 4 504
  • Мнения: 2 056
Здравейте някой има ли актуална информация от кога точно ще започнем работа по проекта Твоя час, при нас се говореше, че ще започнем от 1.11, но сега пък сме в затишие и отново неяснота

# 4 505
  • Майничка
  • Мнения: 13 906
Доколкото зная, имаше някои неща недоработени в платформата и удължиха срока за въвеждане на данните.

# 4 506
  • Варна
  • Мнения: 202
Здравейте, колеги дали мога да Ви помоля да ми помогнете с мисловна карта по Домашен бит и техника (за начален етап).
Благодаря Ви много предварително
....за изпит ли ви трябва////
Да се използва бял лист хартия минимум А4, разположен хоризонтално.Колкото по-голям е листът, толкова по-добре.
В центъра му разположете образ на проблема/задачата/централната идея.
От центъра излизат дебели разклонения с асоциации към централната идея (определени думи, изображения, символи) — те означават главните раздели на картата.
Централните клони винаги да са по-плътни от останалите.
Желателно е да се използват печатни букви за разклоненията или съответстващи им графични елементи.
Основните разклонения имат подразклонения, свързани с ключови думи.Те са с по-тънки линии и с по-малка големина на ключовите думи.
Дължината на линията да съответства на дължината на думите.
Да се използват линии, наподобяващи клони (органични линии). Кривите линии добавят разнообразие в картата, намаляват монотонността и са по-лесни за запомняне.
Да се използва различен цвят за всяко отделно разклонение и да се оставя достатъчно разстояние между тях. Да се използват поне три различни цвята.
По възможност се вмъква разнообразна визуална декорация — форми, цветове, обем, шрифт, стрелки, изображения.
Добре е да се използват колкото се може повече изображения — вместо думи или като добавка към тях.
Добре е да се изработи индивидуален стил.
Благодаря Ви много за насоките. ТРЯБВА ми за изпит, тъй като записах магистратура. А можете ли да ми кажете някаква примерна тема, по която да я направя. Напълно съм блокирала и нищо не мога да се сетя.
Благодаря Ви отново за помощта.











[/quote]

Последна редакция: нд, 30 окт 2016, 22:31 от Barumova

# 4 507
  • на североизток
  • Мнения: 461
При нас "Твоят час" стартира от 3.11

# 4 508
  • Мнения: 13
Имам завършена бакалавърска степен за специалност Специална педагогика, имам ли право на учителска правоспособност ?

# 4 509
  • Майничка
  • Мнения: 13 906
Имам въпрос към тези, които /ще/ водят група за ученици с обучителни затруднения в гимназиална степен - 4-те часа за екипна работа с родители могат ли да бъдат само под форма на общи и индивидуални родителски срещи? Става въпрос за чужд език, който никой от родителите не е учил.

# 4 510
  • Варна
  • Мнения: 202
Имам завършена бакалавърска степен за специалност Специална педагогика, имам ли право на учителска правоспособност ?
Със специална педагогика може да работите само с деца, които са със СОП. Можете да запишете магистратура, за да придобиете квалификация за "учител по...", начален или предучилилищен.

# 4 511
  • Мнения: 13
Имам завършена бакалавърска степен за специалност Специална педагогика, имам ли право на учителска правоспособност ?
Със специална педагогика може да работите само с деца, които са със СОП. Можете да запишете магистратура, за да придобиете квалификация за "учител по...", начален или предучилилищен.

Благодаря за информацията!

# 4 512
  • Мнения: 22
Здравейте,

Бих искала да ви попитам за учител по ФВС изисква ли се учителска правоспособност специално по предмета или не?
Имам учителкса правоспособност,но за учител по география и икономика,но тъй като се сетих по ни едно време,че искам да преподавам гледайки свободните места в рио софия град за момента не се търсят учители географи,но често има обяви за учители по фвс и поне ще е някакво начало,все пак трябва да се започне от някъде.

Благодаря Simple Smile

# 4 513
  • Варна
  • Мнения: 202
Здравейте,

Бих искала да ви попитам за учител по ФВС изисква ли се учителска правоспособност специално по предмета или не?
Имам учителкса правоспособност,но за учител по география и икономика,но тъй като се сетих по ни едно време,че искам да преподавам гледайки свободните места в рио софия град за момента не се търсят учители географи,но често има обяви за учители по фвс и поне ще е някакво начало,все пак трябва да се започне от някъде.

Благодаря Simple Smile
Изисква се да сте учител по ФВС

# 4 514
  • Мнения: 2 056
Здравейте военен направихте ли си портфолиото по новия закон, може ли да споделите ако е да?

Общи условия

Активация на акаунт