Гаранция без бележка

  • 3 230
  • 20
  •   1
Отговори
# 15
  • София
  • Мнения: 273
Ние изгубихме гаранцията с касовата бележка на лаптоп купен от Мултирама и се оказа,че ни откриха в техния компютър и сега чакаме да ни преиздадът гаранцията.Е имаше ходене няколко пъти и обеснения безброй,но все пак проблемът ще се разреши.

# 16
  • София
  • Мнения: 4 052
Позволявам си да подновя тази стара тема, защото мисля че е безсмислено да пускам нова със същия характер. Ако модераторите преценят, моля за изтрият поста ми.

Копирам това което писах на КЗП - Комисия за защита на потребителите:

Скрит текст:
Здравейте, бих искала да попитам, дали имам нужните аргументи да пусна жалба в следната ситуация!
Преди няколко месеца закупих обувки от известна и доста рекламирана верига. Обувките са в кутията и рекламната торба на веригата. Всички лепенки са на мястото си и естествено никога не са обувани, освен при меренето. Преди няколко дни, реших да ги обуя за пръв път, но установих че съм сбъркала и обувките са ми много тесни. Отидох в магазина с молбата да ги заменя за следващия размер. (Не искам да ги връщам/нито си искам парите) За съжаление съм загубила касовата бележка, а ми казаха че без бележка не може да стане. Питаха ме кога, горе-долу съм ги купила, но аз не си спомням точно. (Впрочем, редовен клиент съм им) Дамата с която разговарях, взе обувките и обеща да говори със счетоводството им. Записа името и телефона ми и каза, че "утре" ще се свърже с мен.
На следващия ден не се обади, нито на по-следващия. Отидох в магазина и друга нейна колежка провери, намери обувките и ми ги подаде с думите, че подобна продажба не била извършвана в посочения период и затова не може да ги сменят с друг размер.
Първо - щом не е имало такава продажба, в кражба ли ме обвиняват? Защо тогава ми ги дадоха?
Второ - защо не ми се обадиха, както се ангажираха, а трябваше да ходя специално да питам отново? (беше ми неприятно и унизително, че ми се наложи)
Трето - кога в България, търговците ще проумеят, че клиентът винаги е прав? (В края на краищата, това е европейска фирма на държава, за която знам, че не създават подобни проблеми на клиентите си. Жалко, че са я побългарили)
Четвърто - дамата имаше нахалството да ми предложи спрей за отпускане на кожа, при положение че въпросните обувки са от изкуствена кожа.
Защо отказаха да направят клиентът си доволен?
Сега ще изчакам евентуалния им отговор.
Тук прочетох, че по баркод може да се открие продажба за артикул.
Истината е, че по принцип не бих се занимавала с тези глупости, особено когато стоката не е скъпа, ноооо вчера много си мислих, ядосвах се, набирах  Crazy та, стигнах до извода, че въпросът е принципен.

# 17
  • София
  • Мнения: 44 122
Надали те обвиняват в кражба, просто може да си ги купила от друг магазин, от интернет, дори и от  чужбина.

В крайна сметка те не, че не искат да си направят клиента щастлив... но в случая клиентът не е прав... клиентът не си е спазил задължението да си пази касовата бележка, следователно не може да докаже дори, че е клиент.

Имат или не друг начин да  видят, че точно ти си ги купила, от точно този магазин, в дати, в които все още да имаш право на рекламации... друг въпрос, я имат, я нямат, я не им се занимава с теб... но правата ти по принцип не ги намирам нарушени, след като ти си си загубила бележката.

Иначе - успех!

# 18
  • София
  • Мнения: 4 052
Да, така е! Simple Smile
Иначе, моята гледна точка е следната:
- Те не губят нищо подменяйки обувките. Взели са си своето, когато са ми ги продали. Ако ми ги бяха подменили, сега щяха да очакват следващия си клиент с 37-ми номер, вместо 38-ми. Т.е. би трябвало да им е все тая (особено, при положение че и двата размера са продаваеми) Щяха и да не загубят редовен клиент.
- Те губят, както споменах, редовен клиент. Защото не са ми угодили. Сега тропкам с краче  Crossing Arms Party Blush

Аз, губя парите които съм дала, когато съм ги купила, а сега не мога да нося, но печеля урок за в бъдеще. Simple Smile и желанието да си гоня нещата.
Иначе, кой знае, ако разчопля случая, може би бих могла и да постигна своето.

п.с. Пояснявам:
Стоката е купена точно от техния магазин, но дори и да не е - сигурно е, че е от тяхната верига, защото само те я предлагат.
Не искам да правя рекламация, не търся гаранция - само подмяна с по-удобния за мен номер.
Че съм я купила точно аз и то точно то техния магазин, биха ме подкрепили записите от камерите им, но както казваш Angel_Dust, на кой ще му се занимава да ги търси?!  Peace

# 19
  • София
  • Мнения: 44 122
Виж сега... по принцип разбирам, че не ти е кеф... НО  първо нямаш бележка, второ са минали НЯКОЛКО месеца. Такъв вид подмени се правят до месец обикновенно С касова бележка, значи ти по два параграфа си нередовна, така да го кажем. Дори от чужбина като пазарувам, имам 1 месец, в който мога да заменя, върна и т.н. продукта, по начина, по който ти желаеш, не няколко.
Може би ако беше в рамките на този месец, щеше да имаш основания....
Пък много  оптимистично си мислиш, че пазят записи месеци наред и че биха ги гледали, заради клиетка, която си е сбъркала номера и месеци по-късно се е сетила, че обувките не й стават Wink

Това, че стоката е от тяхната верига, също не значи, че трябва да ти я подменят във всеки техен магазин, зависи от политиката.

Имаш варианта и да пишеш на производителя, но не мисля, че ще има много полза в твоя конкретен случай.

# 20
  • София
  • Мнения: 4 052
Ахам, така е, права си! Нали ти казах Simple Smile Аз и затова не съм скочила да се разправям. Просто се зачудих, какво толкова им попречи?!
Както и да е, радвам се, че стана все пак някаква дискусия, че успях да си споделя Simple Smile Олекна ми!
Истината е, че не ми е болка за умиране.  Joy Хрумна ми, че мога да си купя нови и с касовата им бележка, да върна старите.

Общи условия

Активация на акаунт