AVON само за представители - КАМПАНИЯ 13 -Тема 85

  • 20 362
  • 422
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 611
  bouquet  bouquet  bouquet Успешна на всички!!!

# 16
  • о`майна лунна нощ е
  • Мнения: 5 537
На мен също и през ум не ми е минавало да направя някой от клиентите си представител?! Те и без това са изчезващ вид, подлежащ на закрила, деликатно отношение, къткане, а на моменти - почти агресивно ухажване. Що за малоумна идея е да ги хвърля на Ейвън? Келепир - никакъв, да не кажа, че резултатът ще е "минус" и за мен, и за новобранеца.
Но и клиентите ми си имат глави на раменете и като им обясня отвътре как стоят нещата, прашинките интерес да бъдат представители, се изпаряват моменталически.

# 17
  • Провинция
  • Мнения: 509
К13 няма ли нетна оферта?Ако някой има нека я качи.

# 18
  • София
  • Мнения: 1 727
К13 няма ли нетна оферта?Ако някой има нека я качи.

Влизаш в сайта на представителя, секция "Новини" -> "Последни новини" -> средната колонка "Материали" -> Нетна оферта К13

Май и това трябва да иде на първа страница  Mr. Green

Аз също не бих препоръчала представител, още повече, че дори и в бъдеще да има много поръчки, плюсовете от това няма да идат при мен, а при координатора.

И аз имам крем, този път точно навреме получавам подаръка, единият ми син един ден го бях наказала в спалнята, той човека си се кротнал, и си маже по краката от крема ми за лице Аню. Ама как най-малката кутийка е хванал - нищо не беше оставил вътре.

# 19
  • Мнения: 220
Аз спретнах поръчка от 192 лв. ,сега чакам фактура .Помогна ми една клиентка ,която си поръча  парфюма с часовника ,дано да е хубав.

Колебах се за чантата от 26,90лв. ,ама така и не я поръчах ,някой от вас има ли я в поръчката?

# 20
  • Мнения: 136
Узиhahaha мале, мале... ама знае детето, скъпото го влече Laughing

Като гледам крем са получили хората, на които най-малко им трябва, а за другите няма... Кофти!
Аз не съм проверявала списъка, не се регистрирах, едва ли ме има.
Поръчки имам за 0 лв. Явно ще се напъвам нещо от мен, че нали сешоар искам. Дано стигне наистина, че ще е голяма излагация да сме изпълнили условието, а да няма подарък Rolling Eyes
Не съм си платила и старите задължения. Имам клиентка, която винаги закъснява с плащането, наскоро си плати 50-то лева от 10 кампания. В 11 и 12 пак прави поръчки, а парите не се знае кога ще даде Tired Нямам думи!

# 21
  • Мнения: 735
НА мен ми трябват 2 бои , за да изпълня условието за сешоара.Като гледам няма кой да си ги поръча но дано да изникне нещо все пак. Praynig Praynig

# 22
  • Варна
  • Мнения: 112
К13 няма ли нетна оферта?Ако някой има нека я качи.
https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=t … NTQ5&hl=en_US


Успешна кампания и от мен!

# 23
  • Провинция
  • Мнения: 509
Благодаря ви.Питах за нея т.к.  не можах да я намеря.Изивнявам се

# 24
  • Мнения: 0
Здравейте! На мен предната кампания ми беше първа и си поръчах първото комплектче от програмата за новоназначени представители. Вчера обаче като ми излезе фактурата виждам, че то реално не струва 6,90 , а 8,90, защото му слагат някакви 2лв за доставка  #Crazy Имам над 80 лв, редовна поръчка до пощенски пункт, какви са тези два лева и то точно над него там където пише "изключителна оферта" или нещо такова във фактурата Thinking
 Знам че не е голяма драмата за 2 лв, и точно това е смешното в случея струва ли си за Ейвън за 2-та лв да ми загуби доверието - не може да пишеш една цена и след това да илиза друга...
Моля, ако някой има някакво обяснение да го сподели

# 25
  • Мнения: 1 210
Здравейте! На мен предната кампания ми беше първа и си поръчах първото комплектче от програмата за новоназначени представители. Вчера обаче като ми излезе фактурата виждам, че то реално не струва 6,90 , а 8,90, защото му слагат някакви 2лв за доставка  #Crazy Имам над 80 лв, редовна поръчка до пощенски пункт, какви са тези два лева и то точно над него там където пише "изключителна оферта" или нещо такова във фактурата Thinking
 Знам че не е голяма драмата за 2 лв, и точно това е смешното в случея струва ли си за Ейвън за 2-та лв да ми загуби доверието - не може да пишеш една цена и след това да илиза друга...
Моля, ако някой има някакво обяснение да го сподели

Обади им се и ги питай да ти обяснят фактурата. И аз преди няколко дни се засилих скандал да правя, пък се оказа, че грешката си е в моя телевизор.....

# 26
  • Мнения: 2 799
Може ли да ми припомните - ако пусна днес поръчка, кога ще пристигне?
/Споменах, че съм се занимавала отдавна и ми се губят детайли, майка ми е титуляр понастоящем, но е извън страната за тази кампания  Crazy/

# 27
  • Мнения: 1 210
Може ли да ми припомните - ако пусна днес поръчка, кога ще пристигне?
/Споменах, че съм се занимавала отдавна и ми се губят детайли, майка ми е титуляр понастоящем, но е извън страната за тази кампания  Crazy/

Ако я беше пуснала сутринта, ако си от София, утре вечер можеше да си я вземеш от пощата.
Сега или утре сутрин - чак в понеделник.

Принципно имаш някакъв макар и минимален шанс ако сега я пуснеш експресна и ти я фактурират до края на работния ден да я получиш утре вечер (пак наблягам - ако си от София).

# 28
  • Мнения: 0
Хайде и аз да се запиша в новата тема. Пожелавам успешна кампания на всички.

# 29
  • Мнения: 3
Здравейте , пуснах си поръчката но исках да откажа един парфюм но ми стана ясно че офисите работят само до 5 часа има ли някакъв начин да го откажа преди да са фактурирали поръчката.Мерси много ако някой ми даде инфо как де се оправя с проблема.

Общи условия

Активация на акаунт