Ейййй, писна ми с тия архаизми и тъпизми в учебниците

  • 8 245
  • 78
  •   1
Отговори
# 75
  • София
  • Мнения: 62 595
Това със звуковия анализ винаги ми е било мътно. Децата като бяха първи клас много внимателно гледах точно тези задачи и така и нее успях да го вдяна. Аз затова написах, че децата учат неща от езикознанието, което не им трябва, а им куца практиката.

# 76
  • Мнения: 8 999
Не намирам, че строител на совалки ще бъде сериозно ощетен ако все пак прочете и разбере "Мамино детенце".

Аз нямам такава смелост, за да предопределя съдбата на детето си с такава категоричност, докато е още в началното училище. Животът е сложен и интересите на малките, пък и на по-възрастните, могат да се променят във времето. Не са редки случаите в човешката история, когато тесен специалист в една област, драстично и внезапно осъзнава, че влеченията му и истинската му сила изобщо не са там, а в нещо тотално различно.
В този смисъл, не бих лишила децата си от нито един предмет в училище, нито от едно познание. Това е все едно да протестирам срещу таблицата за умножение, чуждия език, физкултурата или музиката.
Да, безумия в учебния материал има, при това в изобилие. Но моите деца с доста от т.нар. архаизми и диалектизми са се запознали още в градинска възраст. Все пак доста приказки съм им прочела. Вие не сте ли им чели приказки?

# 77
  • волно калдъръмче
  • Мнения: 6 352
Биби.., за чий му е на някой, който има амбиции да конструира  космически совалки, примерно, да гони   върховте в  тънкостите, барабар с всичките  му архаизми, диалектизми и тъпизми в  даден, пък било то и роден език?  
Междугалактическия културен обмен на кого го оставяш  Laughing
http://www.clip4e.com/play.php?id=53730

# 78
  • Мнения: 2 401
Еваларката, най-ме кефят интерпретаторките форумски.
Мерси за поздрава иначе, не съм го гледала/чувала, но знам певеца, който е наистина добър.

Общи условия

Активация на акаунт