Yves Rocher.fr 2

  • 41 428
  • 744
  •   1
Отговори
# 615
  • Мнения: 685
 Crazy
Тия хора вероятно са ми отговорили, ама дали аз разбирам нещо  ooooh!

Моля за помощ.
Имам 2ри мейл с отговор (първия беше още снощи за регистриране на питането), но в този пак виждам моето си писане.

МЕЙЛЪТ МИ a écrit
le 28/10/2011 23:02:51
sujet : OrderTracking : services.yves-rocher.com/FR : Suivi Commande

Le message suivant a été envoyé par la cliente :
N° cliente : КЛ номер
Civilité : Mme
Prénom : ИМЕТО МИ
Nom : ФАМИЛИЯ
Adresse email : МЕЙЛ
Téléphone : 0320085721
Rue : PLACE LEROUX
Complément adresse : SOGETRA SERV BG PORT
Code postal : 59000
Ville : LILLE CEDEX

Sujet : Suivi Commande

Message :
Bonjour!

Il ya 10 jours j'ai fait une commande à partir de votre site.
Malheureusement je ne peux pas vérifier si ce contrat est enregistré et envoyé.
J'ai un problème avec Suivi Comande
S'il vous plaît dites réfléchies et transmises, il est ma commande.

Cordialement
Anna

Envoyé le : vendredi 28 octobre 2011 23:02:51


 newsm78 Съобщението е моето, което съм пратила, преводачът превежда всичко така:
Съобщение:
Здравейте!

Преди 10 дни направих една поръчка от сайта ви.
За съжаление не мога да се провери дали този договор е регистриран и изпратени.
Имам проблем с мониторинг COMAND
Моля, уведомете отразява и предава, това е моята цел.

сърдечно
Анна

Публикувано на: петък, 28-ми октомври, 2011 11:02:51 ч.



Единственото, което виждам е в заглавието на мейла им, там има някакъв тракинг номер:
c658131d9cffd90 OrderTracking : services.yves-rocher.com/FR : Suivi Commande

Сега, в най-розовите ми мечти означава, че те са пратили поръчката и това е номерът, по който да си я проследя ли?
НО къде  Shocked
 Praynig

# 616
  • Мнения: 7 342
Ани, аз им писах писмо, че имам не знам колко вече поръчки от куриера, но само 1-2 пристигнали. Правят се на ударени и все едно нищо не е, а ми пращат постоянно оферти и да си напълня кошницата. Пак ще им пратя писмото, докато не ми отговорят. Направо ме разочароваха - пращат си, когато си искат. Да не приемат поръчките, за да не се надяваме? #2gunfire
Същата работа и при мен .въобще не ми отговарят.

# 617
  • Мнения: 1 474
Anny,  Hug , да не те разочаровам, че не съм сигурна съвсем, но като пробвах да проследя този номер, ми изписа, че не съществува такъв тракинг номер- трябва да е с 13 знака, твоят е с повече.
Иначе мен ме праща сайтът автоматично тук да си проследявам пратката:
http://www.colissimo.fr/portail_colissimo/suivre.do?language=fr_FR

Може това да си е някакъв техен номер, но тогава защо ще ти го пращат  newsm78 Аз номер от такъв тип нямам никъде обаче  Peace И така като чета това, което си публикувала, ми се струва, че с мейла ти потвърждават, че са ти регистрирали запитването, още не са ти отговорили всъщност. Иначе нямаше да пропуснат, че остават на твое разположение благодарейки ти за вниманието и някоя Стефка или Юлка сърдечно да те поздрави- те са много силни в това  Whistling

Добре де, а не може ли да си направите акаунти с вашите имена и с адреса на превозвача, така може би няма да се приемат като много акаунти на един човек. Той пощальонът си ги пъха в пощенската кутия на адреса и толкова... Peace

Последна редакция: сб, 29 окт 2011, 13:52 от Fancy N

# 618
  • Бургас
  • Мнения: 2 090
Fancy N, нашите акаунти са така - с нашите имена и адрес на превозвача. Или поне тези, които ползват Francetobg.
Ти имаш ли проблем с поръчки от куриерския сайт? Знам, че си във Франция.

# 619
  • Мнения: 1 474
Да взема да се редактирам, че да се разбере какво съм искала да кажа  Blush

Нямала съм никакви проблеми досега нито с основния сайт, нито с куриерския.  Peace Винаги ми пристигат еднакво бързо поръчките.  И повечето ми кодове са все взети от нета, не са ми пратени лично. Те не че могат да разберат кой откъде и кога е получил някоя хартиена оферта де  Sunglasses

Последна редакция: сб, 29 окт 2011, 14:18 от Fancy N

# 620
  • Мнения: 1 852

Добре де, а не може ли да си направите акаунти с вашите имена и с адреса на превозвача, така може би няма да се приемат като много акаунти на един човек. Той пощальонът си ги пъха в пощенската кутия на адреса и толкова... Peace



Акаунтите са си с нашите имена и адреса на превозвача - това с Франсетобг, при софийската фирма мисля се изписваше името и на техния служител и на получателя на поръчката в Бг...

Лично аз се отказвам да поръчвам от куриерската секция  Tired Вярно, цените са по-приемливи, подаръците по-съблазнителни, но поръчките не пристигат до мен  Confused само 1 направена на 06.10. получих с предишния курс на превозвача, съответно за нея имах и втори потвърдителен мейл, и блокирани и впоследствие изтеглени пари, съответно си мисля нямам никакъв проблем с картата, и от основния и от куриерския могат да си дръпнат сумите. Сега чаках 3 - ами няма  Whistling последната от куриерската секция пуснах на 22.10., ще я почакам до края на ноември и я отписвам. Писма няма да им пиша, вече ми се поизпари желанието да получа поръчаните неща  Tired
Помрънках доволно. Извинете  Hug

# 621
  • Мнения: 1 474
Абе, ако не са им някои от подаръците, нищо кой знае какво не са им продуктите  Mr. Green

Аз заради парфУмчетата-подаръци им се хвърлям толкоз, че са ми страст  Blush

# 622
  • Испания
  • Мнения: 258
Момичета,и при мен положението не е розово-същото като при вас  Rolling Eyes Имам три поръчки от куриерите,за които нито блокирани ,нито изтеглени пари,нито мейл с кл№,нито мога да си вляза в суивито  Crossing Arms Единствената ми пратка е от основния-блокирани пари,мейл на третия ден с кл№,чакам я във вторник-вече е във Франсето  Peace  Отдавна спрях да се надявам,но и прекратих с поръчките оттам,ако дойдат,добре дошли,но ги отписах.Яд ме е ,че много парфюмчета чаках,ама  #2gunfire

# 623
  • Мнения: 11 607
Първите си 2 поръчки от куриера поради незнание ги пуснах с плащане след 1 месец......Днес са ми блокирали парите за тях......

Ще казвам и аз сбогом на куриера......

# 624
  • Бургас
  • Мнения: 291
Поне не са ви изтеглени парите  Wink  А при мен-и парите изтеглени, и поръчки няма...

# 625
  • софия
  • Мнения: 756
Момичета, препоръчайте ми крем за смесена кожа  Praynig

Някой беше писал по-назад, но не можах да намеря, как се ползва ADN серията...може ли пак  Laughing

# 626
  • Мнения: 470
Ако някой не се е уморил от пускане на поръчки, ето оферта от мейла днес - безплатна доставка над 10 евро с код WINTER до 31.10.

# 627
  • Мнения: 685
 Hug Благодаря за отговорите.
Не знам какво са ми пратили...Фенси, ама това им е второто писмо, колко пъти ще ми регистрират плащането  Crossing Arms
Тъпо и упорито им отговорих, да видя сега какво ще пишат.
Написах, че не ги разбирам. Искам да знам дали ми е регистрирана поръчката и да ми оправят суивито.  Mr. Green Кратко и ясно!  Naughty

Нямам представа дали при тези ми 3 последни поръчки има значение откъде са.
2 са от куриерския, ама една е на нов акаунт с кафявата чанта Б443 кода...хе де, той нали от основния сайт, така че не вАжи правилото, че само от куриера става така.  ooooh!

Жени, аз така ползвам:
1. Сутрин крема от кутията
2. Малко околочния (този така и не схванах в коя част на денонощието тр да го слагам и затова цапам и вечер и сутрин  Mr. Green)
3. Вечер "крема" от капсулите
4. 1 ден в седмицата онези "лепенки", които се поставят на / в/у / под очите и се намират в зелени пликчета в кутията на околоочния крем.

# 628
  • София
  • Мнения: 1 225
Поне не са ви изтеглени парите  Wink  А при мен-и парите изтеглени, и поръчки няма...

Аз също имам изтеглени пари за 1 поръчка,която не съм получила още.
Имах отговор ,че не съм я получила ,защото имало проблем с картата и не са си изтеглили парите. Simple Smile
Отговорих им и прикачих снимка от транзакцията.Това беше преди 5 дни.Отговор нямам.
Профилактично си пускам по 1 поръчка в седмицата от куриерите.Ако дойде - добре,ако не - здраве да е !

# 629
  • Бургас
  • Мнения: 291
Тедичка, а на кой мейл им писа? Да ги пробвам и аз.

Общи условия

Активация на акаунт