Знам, че има разлика между интелигентността и академичния успех, но все пак са и доста обвързани.
Имам някакви предположения относно причините, ама да не се излагам тук с лаишки разсъждения . А и предполагам това ( второто особено) се базира на наблюдения извън България, щото аз тук читава статистика за следдипломната реализация на студентите не съм видяла. Имаше един сайт, официален, даже си спомням че сме го коментирали тук във форума, но беше сякаш доста измислен.
Напълно съгласна, Роски. Доколкото си спомням, обяснението беше, че пълната шестица понякога говори за прекалена изпълнителност, липса на креатвиност или липса на всякакви други интереси. В този смисъл, някои компании и университи биха предпочели успех около 5.30 - 5.75, да кажем, особено ако видят занимания, клубове, работа, изобщо инициатива, креативност и социални умения, по-широк кръг от интереси.
Но човек не бива да се успокоява заради това и да щрака с пръсти, де, или да си губи времето. Аз си спомням как тази теория ми я разви първия ми семестър съветничката ми (нещо като класна) и аз после така се радвах на разни петички... И си джитках картички, клубове, приятели. Изобщо, чуден "социален живот" имах в университета . Истината е, че няма универсално правило. На някои компании или университети, такава диплома може пък да говори за посредственост или липса на достатъчно амбиция. Така че трябва да внимаваме как го поднасяме на новите студенти Някои само това чакат, за да не си дават много зор