При новия мобилен оператор / бранд ( или каквото ) е BOB / БОБ може да няма автоматични преподписвания, но има друг уловки. МТел са уникални манупулатори (незнам за другите, но за тях съм сигурен) и затова аз лично много се дразня като искат да оберат недоволните клиенти с "чисто нова и неопетнена" марка. Целия им персонал е обучен да "клати" клиентите, което, разбира се, се определя от манталитета на мениджмънта им! БОБ / BOB + МТел / Mtel = МОБИЛТЕЛ
Самият факт, че е МОБИЛТЕЛ ЕАД и МТел лъжеха, че незнаят за BOB / БОБ докато се опитваха да вкарат вируса на сините човечета в главите на масите, а впоследствие се оказа, че марката е свързана на МОБИЛТЕЛ ЕАД е ясно и за пореден път - какъв манталитета на компанията МОБИЛТЕЛ ЕАД - Манипулация с цел максимална печалба. Вярно е, че и другите компании ГЛОБУЛ И ВИВАКОМ не са цветущи и затова универсалното решение за всеки от нас е "УМ и МИСЛЕНЕ". Иначе приказката, "докато има балъци ще има и тарикати", ще е валидна вовеки веков!
Ето няколко стати за настоящи и бъдещи фенове на МТел / Mtel БОБ / BOB и изобщо всички мобилни оператори:
- БОБ (скритите условия) или защо МТел са лъжци и манипулатори - http://www.ivoapostolov.eu/
- МТЕЛ ХАКОВЕ (възползвайте се докато мтел запушват..) - http://www.lifehacker.bg/mtel-hakove-vzpolzvayte-se-dokato-mtel-zapushvat/
- Прекратяване на договора – мисията (почти) невъзможна - http://busylines.wordpress.com/2011/02/13/241/
- Прекратяване на договор към Мтел - http://www.kaldata.com/forums/index.php?showtopic=144811
p.s. Това е информация от практиката на български граждани и не е измислена с цел манипулация, А НАПРОТИВ - КОРЕКТНО И КАЧЕСТВЕНО ИНФОРМИРАНЕ НА БЪЛГАРИТЕ. Все пак, всеки сам избира дали да и се довери или да я отвърли!