bob (или новия бранд на М-тел)

  • 20 136
  • 69
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 201
Ние изгоряхме много гадно с тоя "нов оператор", което си е стария мтел с нов бранд... същите грозни номера и никаква лоялност към клиентите. Избягвайте ги, по възможност. Аз в къщата си не искам вече и каталог на мтел да виждам... само лошо от тях  Sick

# 46
  • Мнения: 4 399
И аз имам впеЧатления само от БОБ в Австрия, доволна съм и много хора около мен са тоЧно към него и също са доволни. Имат разлиЧни тарифи, например 4 цента/мин без месеЧна такса или 8.80€/месец с вклюЧени 1000 мин. и 1000 СМС-а, има и някакви пакети с мобилен интернет. В Австрия БОБ се води мрежата с най-добро покритие. Дано В България услугите им да са също толкова добри, но от това което проЧетох по-напред, не виждам да има голяма разлика. Тук дори няма опция да си изклюЧа гласовата поща, или поне досега не съм я намерила, така Че скромната сума от 4-5 лв за тази еднократна услуга мисля Че е по-скоро предимство. Цените им в Чужбина са високи, така е, затова избягвам да ползвам моя телефон когато сме в извън Австия, но пък ако се слуЧи също не е голям проблем. ВсиЧко опира до това колко и за какво ползвате телефона. Вероятно ще се прехвърля към тях и в България защото предплатените карти за мен са много по-неудобни, а и са доста по-скъпи.

P.S. Tъкмо се разписах в тая тема, пък видях Че тя била доста стара. Но пък веднага след това попаднах на информация Че БОБ сваля цената:
http://www.dnevnik.bg/tehnologii/2012/03/19/1790928_telekom_sblusuk_bob_vs_kolyo/

Последна редакция: вт, 20 мар 2012, 00:59 от Vjara

# 47
  • Мнения: 0
Само ми е интересно защо като типични балкански субекти ОСЪЖДАТЕ нещо което дори и не сте пробвали ?

П.С - ПУК кода струва пари само когато си изгубил стария си и си блокирал картата си Simple Smile Нима това е разли4но при другите оператори , не мисля така .

# 48
  • Мнения: 520
Моето мнение като потребител от 4 месеца - но проблемас.
успях да си избера добър номер, плащам си сметките редовно.
Може би забележка - нямат или поне до момента не съм получавал хартиена фактура на адреса, но си следя страницата в сайта им и знам за какво плащам.
Но днес ми нарушиха следобедната сиеста с смс да ми кажат че надцакват кольо  Call - YO с цена 10.8 ст / мин или смс

# 49
  • Мнения: 60
мошениците от Ментел пак елементарна реклама правят : ))))

БОп е дърво ,но скочилите  късно се усещат ..

# 50
  • Стара Загора
  • Мнения: 72
..... Няма измама - просто голяма част от българите не обичат да четат внимателно, очакват някой друг да им сдъвче цялото инфо, а когато това не се случи се чувстват излъгани.. Това е тъпо!

Че точно затова говорим. От МТЕЛ разчитат че малко хора ще прочетат всички условия на боб. (Много хора са така, не само при българите). Но как ще се чувстваш, ако от хранителния магазин ти продават стоки с изтекъл срок и всеки път трябва да внимаваш я за годност, я за грамаж, я за нещо друго. Но при хранителните магазини конкуренцията е голяма и никой не може да си позволи да прави такива евтини номера. Докато мобилните оператори все още се опитват да ни цакат с топла бира.
И да, може да не е стилистически правилно, но когато говорим за "скрити условия", това имаме предвид - че трябва сам да се ровиш за да разбереш, къде е уловката. Защото усмихнатите "консултанти" ще направят всичко по силите си, за да ти спестят таз информация.

# 51
  • Мнения: 2 759
...Но как ще се чувстваш, ако от хранителния магазин ти продават стоки с изтекъл срок и всеки път трябва да внимаваш я за годност, я за грамаж, я за нещо друго. Но при хранителните магазини конкуренцията е голяма и никой не може да си позволи да прави такива евтини номера...
                          Извинявай, не се стърпях: хранителните магазини са много, но конкуренцията е по-скоро в надцакването. И да, ако не си гледаш всеки път грамажа, годността, цената и прочие ти гарантирам, че те цакат редовно. Хубавото при мобилните оператори е, че четеш веднъж, докато хранителните вериги могат да те цакат всеки ден, понякога по няколко пъти.

# 52
  • Мнения: 69
Архентина и аз мисля, като теб - цакат ни нон стоп в хранителните магазини и ни удрят в джоба много повече от мобилните оператори.
Специално за боб, с новата си цена, обезмислиха рекламата на Кольо, дет се вика затапиха ги  bash. Поне от конкуренцията, можем да спечелим ние, като поевтинеят малко разговорите Simple Smile
А дано!

# 53
  • Мнения: 0
BoB предлага нов пакет - Big BoB за нови и настоящи клиенти - 150 минути към мобилни мрежи в страната ; 150 минути към фиксирани мрежи в страната  и 150 смс към национални мрежи
- месечна такса 9.60 лв. с ДДС  Peace
 

# 54
# 55
# 56
  • Мнения: 662

П.С - ПУК кода струва пари само когато си изгубил стария си и си блокирал картата си Simple Smile Нима това е разли4но при другите оператори , не мисля така .

При Виваком е абсолютно безплатно като услуга, ако щеш, всеки ден да си го забравяш или губиш.Ако не се лъжа, при Глобул също не се плаща.

# 57
# 58
  • Мнения: 0
Какво ще кажете за Super BoB - oфертата ще се предлага от 16 май до 20 юни и включва 500 минути месечно към абонатите на всички мобилни мрежи у нас, 500 минути към всички фиксирани номера и 500 SMS. Таксата за този план е 14,9 лв. месечно. След изчерпване на включените минути разговорите ще се таксуват по 10,8 стотинки на минута  Shocked

# 59
  • Мнения: 1
Хайде стига глупости, че ми писна. Скрити условия са тези, които не са упомената никъде и за които човек разбира в последствие! Първо гласовата поща може да се деактивира и в офис на Боб още при подписване на договора съвсем безплатно! Второ пук код има на пластиката около сим картата преди да я отчупиш. А който не си пази важни документи и ги губи е негов проблем. Аз за толкова години откакто ползвам мобилни услуги не съм си заключвал нито веднъж картата. Липсата на хартиена фактура за мен лично пък е и +. Аз и в момента съм се отказал от нея при сегашния си оператор. Договора е безсрочен при Супер Боб и минутите са към всички оператори. А и какво като се тарифира на всяка минута? Май доста от тук пишещите не могат да смятат - 61сек. при Боб са 21.8ст, докато при другите оператори обаждането ще ви излезне по-скъпо както и да го погледнем. И това е при най-лошия случай, когато разговора е продължил само 1 секунда след минутата. Всеки носи глава на раменете и сам преценява дали този план ще е изгоден спрямо текущите му нужди. А предимството на безсрочните договори спрямо срочните дори не мисля, че има смисъл от обсъждане... Ми че то е ясно като бял ден!

Общи условия

Активация на акаунт