М-тел ИЗМАМА! Двойно плащане на фактура

  • 6 415
  • 29
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 46 518
Ти никога ли не си допускала грешки в работата?
Човешко е.
И на нас са ни се случвали грешки, не само в Мтел. Подаваш си жалба, прилагаш бележките, пишеш обяснения и искаш да те обезпечат по някакъв начин. При нас ни опростиха 2 месечни такси. Съответно си налагат и наказание на виновния служител.
Поне аз така виждам нещата - като грешка, не като измама.

Този месец към сметката на мъжа ми имаше едни 4 лв., които идваха от "Мтел контакт" - информационната им система. Видяхме, че по същото време е говорил със *88, т.е. невъзможно е да се е раздвоил, оказа се техническа грешка и ги махнаха. 

# 16
  • Пловдив
  • Мнения: 563
Вище датата на едната и датата на другата бележка,темата е пусната днес  и момичето казва днес какво се случило. Много ми е съмнително.

Това е за една друга тема, но наистина ли мислиш, че така се пише думата? ooooh! ooooh! ooooh!

# 17
  • Мнения: 4 965
Вище се пише вижте.
А относно темата мнението ми е следното. Сгрешили са - човешко е. Реагирали са адекватно, виждайки съвпадението на фактурите - поискали са да върнат парите. Т.е. коректно са поискали да си поправят грешката. Некоректно е след това да се казва, че мамят. Ако бяха отказали да се корегират, тогава наистина щяха да са в нарушение. Това, че приятелят на авторката е отказал да му върнат обратно парите, връща контрата в него. Толкова.
Всеки греши. Не е грешно да сгрешиш и да поискаш да си оправиш грешката. Непонятен ми е отказът от страна на приятеля. Непонятна ми е и нейната реакция.
Иначе, относно платежните документи - добре е да се пазят, точно с цел избягването на подобни грешки.

# 18
  • София
  • Мнения: 2 623
Какво значи "сгрешили са - човешко е" ?
При тях не е човешко, а ако мине !
Как може да сгреши човек, ако в системата,
сметката е занулена ? Каква е тая скапана система,
която за толкова години не я оправиха ?
Отваряш, виждаш номера на фактурата и срещу нея
трябва да са нули.
Очите ми окапваха всеки месец, аз да следя всички
служебни телефони, да смятам, да правя корекции, да им ги изпращам,
за да се сторнират. Това моя работа ли е ? Къде ми е надницата,
затова, че някой там си рови в носа цял ден.
Много хубаво, че момичето пусна тема.
Дано повече хора си следят бележките, защото пак казвам ...
това не е грешка или прецедент - това е практика при Мтел.

И още нещо, каква е тази система, при която
плащаш 2 пъти едно и също нещо, а това не се отразява ?
Ако се обадиш, ще го сторнират, но ако не ... парите потъват.
Грешка - друг път !

Последна редакция: пт, 28 окт 2011, 09:17 от jullianna

# 19
  • При хората, които обичам
  • Мнения: 3 192
Да де, но те са направили опит да се коригират. Т.е. - това е тяхното извинение. Защо не е е прието? Защото за 12.60 лв. можем дружно да си чешем езиците... На цената на един билет за кино имаме поне денонощие забава.

# 20
  • София
  • Мнения: 2 623
Да де, но те са направили опит да се коригират. Т.е. - това е тяхното извинение. Защо не е е прието? Защото за 12.60 лв. можем дружно да си чешем езиците... На цената на един билет за кино имаме поне денонощие забава.

Дев, идеята на съфорумката е да алармира
и да ни накара да сме по-бдителни, затова и
е задържала бележката. Мтел, така или иначе
ще върнат парите, но ако веднага го беше направила,
всичко щеше да е мирно и тихо, нямаше да има тема
тук и там, а хората, които са по-разсеяни, ще си плащат
като попове и така.
И се чудя, щом не се отразява никъде, че е платено,
да очаквам ли някой ден писмо, че дължа 2-3 сметки и
ако съм по-разхвърляна и не си намеря бележките, какво ?

# 21
  • При хората, които обичам
  • Мнения: 3 192
Нямам представа, наистина. Аз съм техен абонат от 1999 година и никога не съм получавала грешна или надписана фактура. Нито лична, нито фирмена.

# 22
  • Мнения: 89
Какво значи "сгрешили са - човешко е" ?
При тях не е човешко, а ако мине !
Как може да сгреши човек, ако в системата,
сметката е занулена ? Каква е тая скапана система,
която за толкова години не я оправиха ?



Julliana, за да се покажат нули в системата, фактурата трябва да се затвори от човек! Следователно, проблема не е в програмата, а в служителят от 1-я офис.   bouquet

# 23
  • Мнения: X
Да де, но те са направили опит да се коригират. Т.е. - това е тяхното извинение. Защо не е е прието? Защото за 12.60 лв. можем дружно да си чешем езиците... На цената на един билет за кино имаме поне денонощие забава.
Защото може още хора да се замислят и да следят къде какво плащат....
Колко ли разсеяни хора са изгорели така?
А jullianna  е права :Когато платиш дадена сметка,за каквото и да е,и касиерката отрази плащането ,за да ти даде фактурата,системата трябва автоматично да отчете плащането и да нулира сметката ,на този номер,в случая.И ако друг отиде да плаща,например не разбрал, че вече е платено,след като бъде набран номера,трябва да излезе нулева сметка,т.е. ,че нищо не се дължи,защото вече е платена .
На мен ми се е случвало със сметки за ток.Съпругът ми не разбрал,че съм платила,отива,казва данните и излиза ,че сметката е платена,т.е. няма нищо за плащане.
Аз също съм на мнение ,че това е съвсем умишлен "гаф" от страна на Мтел.Ако мине,супер.
Ако не,едно "Съжаляваме,станала е грешка." и така....до следващия балък.

И тук не става въпрос за човешка грешка,защото касиерката казва това,което й излиза на монитора.Т.е. "грешка " на софтуера е...А дали неволна или умишлено допускана,само Мтел си знаят.

# 24
  • София
  • Мнения: 2 623
Julliana, за да се покажат нули в системата, фактурата трябва да се затвори от човек! Следователно, проблема не е в програмата, а в служителят от 1-я офис.   bouquet

Ако е така, защо в продължение на месеци
им връщах по около 20 сгрешени и надписани фактури,
които лично аз смятах, оглеждах и т.н.
На един не извадили отстъпките, на друг сгрешили таксата,
на трети включили услуга, която се заявява иначе писмено,
не прехвърлили номер към друга фирма 2 месеца и все такива
неща.
Вадя си изводи, че явно там работят доста некомпетентни хора,
но мен това не ме топли, защото освен служебните си задължения, трябваше
да правя и това  Crossing Arms

# 25
  • на брега на морето
  • Мнения: 6 237
Не разбирам защо приятелят на авторката е платил два пъти една и съща фактура, след като знае, че вече е платена?
Не ползвайте услугите на Хенди; колкото пъти съм го направила, толкова пъти съм съжалявала.

Нямам представа, наистина. Аз съм техен абонат от 1999 година и никога не съм получавала грешна или надписана фактура.

До скоро и при мен беше така, но от лятото всеки месец се разправям с тях за надписани фактури. Големи измислювки намирам в разпечатките. Например разговор с мъжа ми и сестра му, проведен по време, когато са закусвали на една маса Shocked Или пък ми е пускал празни СМС-си в часове, когато хъркаме дружно в леглото Joy Не му е нужно да ми праща СМС - имаме много безплатни минути един към друг, а и не ползва никога тази опция - направо набира номера и говори.
Изпилиха ми нервите, ще се пренасям към друг оператор.

# 26
  • Мнения: 4 892
Единственото, което не разбирам е защо трябва да се пуска нова тема, като може да се напише в съществуваща. Иначе няма против да се информирам за раличните видове "грешки" на м-тел. Аз например непрекъснато ги улавям в такива.

# 27
  • У дома, при моето семейство
  • Мнения: 648
Отиваш в магазина на М -тел в който е направено плащането, показваш двете бележки, издават ти сторно ръчна касова бележка и ти връщат парите. Няма как да стане двойно плащане защато ще дойдат 12,60 горница на касата. Другия вариант е да провериш дали не са ти ги качили на депозит и да ги изтеглиш в брой-ако са се усетили сами.
Това се случва защото първото плащане е при Хенди и при тях не е отразено заплащането на ф-рата , и тя стои неплатена където и да отидеш на друго място да плащаш

# 28
  • Мнения: 361
м-тел напоследък постоянно го правят този номер с двойното плащане. преди 2 месеца по този начин взеха на майка ми пари за вече платена фактура /аз й я плащах първата- затова съм сигурна/. тя обаче взела, че изхвърлила касовата бележка като си почиствала чантата- няма как да се докаже, добре, че плаща по малко. на мен се опитаха миналия месец да ми вземат отново пари за платена в хенди фактура /тук вече говорим за фирмен телефон и съответно по-голяма сметка/. намерих си фактурата с касовата бележка, занесох им я, те се звериха доста време в нея, проверяваха нещо и, изненада- уж системата им не я била отчела..... като ги питах защо тогава изобщо приемат плащания в хенди, отговорът беше: "ами вижте в хенди колко много хора работят, а ние тук сме двама и стават огромни опашки ooooh!". явно масово са започнали да правят подобни номера- ако минат. на 10 човека двама да си платят двойно- пак си е далавера за оператора..... така че, хора, следете си фактурите и плащанията много внимателно и не хвърляйте касовите бележки /сигурна съм, че майка ми вече с години ще си пази бележките за платените сметки Grinning/

# 29
  • Мнения: 6 323
Има достатъчно голяма тема за Мтел
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=589646.0

Общи условия

Активация на акаунт