От Франция до България - превоз на покупките ни (6)

  • 37 028
  • 754
  •   1
Отговори
# 405
  • Мнения: 35
Хубаво де, обърнете внимание, че в списъка с получени пратки фигурират предимно такива от Ив Роше, който всъщност е проблемния сайт и почти няма от Ла Редут, където няма как да направиш поръчка, без да я заплатиш. Моя пратка от 8.11., която би трябвало да е получена още на 14-16 ноември на стария адрес на Франсето, не видях в този списък. Вероятно и повечето пишещи тук не са видели своите. Каква е причината точно пратките от Редута да не са натоварени?
Списъкът е от стария адрес, поръчките от Ив Роше са от "щастливите часове", от основния сайт, където парите се блокират веднага и се изтеглят до седмица- 10-ина дни.

А аз за себе си съм убедена, че освен 3 суис, проблемът е от Ив Роше и куриерския му сайт.
Аз знам за поне 2 човека, които имат получени и неплатени поръчки от там, освен това, ако си спомняте цитирани пасажи от съфорумки за неустойки и преследване от страна на сайта...
Явно за това иде реч, дочакахме го.
Това, че проблемът е само при Франсето засега го отдавам на факта, че последно време с тях пукаха повече хора. В противен случай намирисва на "удар под кръста"...
Не знам какъв е проблема с Ив Роше и как така може да направиш поръчка без дори да ти блокират пари, не съм поръчвала от там, но не е ли по-добре всички, които са видяли, че за поръчките им не са удържани пари да пишат на Франсето и така да се поускори разрешаването на проблема. Ако от фирмата си излезнат с официално писмо и списък на поръчките, за които не са изтеглени пари, опоменавайки, че самите клиенти са ги информирали за проблема и желаят надлежно да си плащат, но от сайта системата е явно с пропуски....Дано наистина някой хора не го правят с умисъл и "българската"фикс идея, че са успели някого да прецакат, че то винаги накрая прецаканите сме всички и като нищо да ни "спрат кранчето" съвсем. Иначе само за информация, поръчките ми от периода 19-22.11 всички са шипнати до адреса на Франсето и сега остава само да се надявам и моля.....Докога ще страдаме всички само заради типичния "български тарикатски синдром" smile3511

# 406
  • Най-зеленият остров
  • Мнения: 50
Привет.
Влязох да си напиша предположението след като видях списъците с пристигнали поръчки, но Ева ме е изпреварила. И аз си мисля че проблема е в ИВ Роше, но не знам какво мога да направя. И аз се регистрирах там и имам една единствена поръчка от куриерите, за която не са ми блокирали пари. Пари в картата има, та те винаги могат да си дръпнат 10 лв. / толкова струва поръчката ми/. На следващия ден се опитах от основния сайт, но не ми прие въобще картата и не можах да си направя поръчка. Аз си мисля, че тогава се усетиха от Ив Рошето и ни отказаха картите.
Аз наистина ще пиша на Франсето за моята поръчка от Ив роше, която по списъци вече е в България, но не знам дали ще има полза.
Надявам се всичко да се разреши благополучно, че чакам като повечето от вас подаръците за Коледа.

# 407
  • Мнения: 327
Хубаво де, обърнете внимание, че в списъка с получени пратки фигурират предимно такива от Ив Роше, който всъщност е проблемния сайт и почти няма от Ла Редут, където няма как да направиш поръчка, без да я заплатиш. Моя пратка от 8.11., която би трябвало да е получена още на 14-16 ноември на стария адрес на Франсето, не видях в този списък. Вероятно и повечето пишещи тук не са видели своите. Каква е причината точно пратките от Редута да не са натоварени?
Списъкът е от стария адрес, поръчките от Ив Роше са от "щастливите часове", от основния сайт, където парите се блокират веднага и се изтеглят до седмица- 10-ина дни.

А аз за себе си съм убедена, че освен 3 суис, проблемът е от Ив Роше и куриерския му сайт.
Аз знам за поне 2 човека, които имат получени и неплатени поръчки от там, освен това, ако си спомняте цитирани пасажи от съфорумки за неустойки и преследване от страна на сайта...
Явно за това иде реч, дочакахме го.
Това, че проблемът е само при Франсето засега го отдавам на факта, че последно време с тях пукаха повече хора. В противен случай намирисва на "удар под кръста"...
Не знам какъв е проблема с Ив Роше и как така може да направиш поръчка без дори да ти блокират пари, не съм поръчвала от там, но не е ли по-добре всички, които са видяли, че за поръчките им не са удържани пари да пишат на Франсето и така да се поускори разрешаването на проблема. Ако от фирмата си излезнат с официално писмо и списък на поръчките, за които не са изтеглени пари, опоменавайки, че самите клиенти са ги информирали за проблема и желаят надлежно да си плащат, но от сайта системата е явно с пропуски....Дано наистина някой хора не го правят с умисъл и "българската"фикс идея, че са успели някого да прецакат, че то винаги накрая прецаканите сме всички и като нищо да ни "спрат кранчето" съвсем. Иначе само за информация, поръчките ми от периода 19-22.11 всички са шипнати до адреса на Франсето и сега остава само да се надявам и моля.....Докога ще страдаме всички само заради типичния "български тарикатски синдром" smile3511

.....Докога ще страдаме всички само заради типичния "български тарикатски синдром"

Докато свят светува,мила!Важното е да не се примиряваме с това!













# 408
  • София
  • Мнения: 6 103
Здравейте,мисля че това е точната тема в която мога да задам въпросите си,а ако не е моля да ме извините.Моля за съвет,искам да си пусна поръчка чрез превозвач с безплатна доставка и ПОДАРЪК,въвела съм абсолютно всички данни на превозвача,но на 2-ра стъпка не ми изписва "колисимо" а ми дава някаква къщичка-активирах нея,като мисля ,че това е правилният вариант,ако съм сгрешила моля да ме поправите.А малко по-надолу има рисунка подарък и пише "Този ред е подарък"-поне така ми го превежда чичко гугълчо,еее сега тука вече не знам какво да правя,да го активирам ли или не-това за да ми доставят подаръка ли е -не резбирам ,моля за повече разяснение,за което ви благодаря предварително.

Ако маркираш-"този ред е подарък" ,може би ще ти изпратят каталог. Има възможност да се направи поръчка като подарък за някой,тогава пратката се доставя без да пише цени във фактурата и често слагат каталог към тази поръчка,който тежи около 1,3кг.

# 409
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 850
Не съм поръчвала от там,но според мен трябваше да се престане с ползването на този сайт.
Щом се е забелязало ,че не се дърпат пари.Това е супер некоректно от наша страна.
Сега ,ще се сърба попарата.
Лошото е ,че Франсето го отнася.

# 410
  • Мнения: 1 350
Ох, не знам! На мен ми няма пък поръчката от ЛР от 10.11, а трябва да е получена  на адреса на франсето на 16.11. От ИР ми е дошла. Всичко от там ми е платено.

# 411
  • Мнения: 1
Според мен вината е изцяло в Ив Роше. Сайта е пълен с неизвестни!!! Мейл за потвърждение на направената поръчка получаваш почти веднага, но след него трябва да следва още един мейл  за това че поръчката е обработена и изпратена. Е, аз вече 8-ми ден нямам втори мейл, нито блокирани пари. Неизвесно ми е колко още да си държа парите в картата?. Поне да драснат 2 реда и да кажат, че няма поръчка!!! Предполагам затова се получава така.Нормално е като направиш поръчка да ти блокират  парите, нали!? Едва ли някой умишлено се е опитвал да излъже сайта и да мине метър с плащането.

# 412
  • София
  • Мнения: 9 517
стига бе, хора, от Ив Роше не поръчват само клиентите на Франсето - защо няма проблем със Смарта тогава?

И никой не казва, какво става с поръчките, които в момента пътуват към адреса на франсето - ту не се приемат, ту се приемат, но се задържат, ту незнам какво си.

# 413
  • Бургас
  • Мнения: 382
айде сега ние виновни  ooooh! не съм поръчвала от ИР, но в крайна сметка клиентът е бил коректен - проблема е явно в тяхната система. ще се повторя, но ако някой плаща редовно с карта - пазарува не само он-лайн, но и за ежедневните си разплащания, много лесно може да не забележи, че не са му дръпнати 10-20 лв.

# 414
  • Все още в къщи, но скоро може и в лудницата
  • Мнения: 8 230
Аз лично пуснах няколко поръчки от ИР, имам блокирани пари по сметката но незнам от къде са и от банката не могат да ми кажат. Нямам други поръчки в този период и нещо неплатено, затова мисля че са от тях. Дала съм съгласие за изтегляне на сумата, а това че те не мога или не искат да я изтеглят не е мой проблем, а техен.
На какво основание Франсето ще задържа доставени вече в България пратки до изясняване на положението. Исках им координати от по-предишния адрес, защото имам една погрешно изпратена там пратка, отговора беше че не е тяхна работа да си търся нещата от сайта.
Франсето дори нямат регистрирана фирма, плащането става на лична банкова сметка.

# 415
  • Мнения: 685
Виновни, виновни, ама айде помислете, ако пишем, че имаме получена, а не платена поръчка и искаме да си я платим как аджеба би станало това??? нали при поръчването сме потвърдили откъде и как да се вземат парите!
Все едно да пиша на някого едни мейл, че му давам 10 лв да си вземе от сметка с № ххх ххххх ???
Е, коя банка ще го допусне това?
При плащане за мен е нормелно да разполагам със сумата, за която ще купувам нещо, нормално е да ми блокират парите, па кога ще ги изтеглят техен си проблем, нормално е в деня на пращане или приготвяне...ден-два-три, като им е такава системата на ИР и като някой идиот им е правил системата ние какво сме виновни.
Също не мисля, че някои просто са пазарували на кило с празни карти  ooooh!

А какво за 3 Суиса?? и там ли първо плащат, пък после, ако се сетят си търсят парите??

Нищо чудно проблемът по-скоро да е в общия адрес...верно, че сме хиляди, но пък ако в даден ден има 100на поръчки към 1 адрес с различни имена, от общо примерно 400-500 поръчки винаги може да се забележи Wink

...просто си размишлявам рано сутрин

# 416
  • Мнения: 51
А дали  е възможно Франсето да публикуват списък на пратките, който няма да тръгнат днес от стария адрес? Поне да знаем там ли са...

# 417
  • Бургас
  • Мнения: 382
Виновни, виновни, ама айде помислете, ако пишем, че имаме получена, а не платена поръчка и искаме да си я платим как аджеба би станало това??? нали при поръчването сме потвърдили откъде и как да се вземат парите!
Все едно да пиша на някого едни мейл, че му давам 10 лв да си вземе от сметка с № ххх ххххх ???
Е, коя банка ще го допусне това?
При плащане за мен е нормелно да разполагам със сумата, за която ще купувам нещо, нормално е да ми блокират парите, па кога ще ги изтеглят техен си проблем, нормално е в деня на пращане или приготвяне...ден-два-три, като им е такава системата на ИР и като някой идиот им е правил системата ние какво сме виновни.
Също не мисля, че някои просто са пазарували на кило с празни карти  ooooh!

А какво за 3 Суиса?? и там ли първо плащат, пък после, ако се сетят си търсят парите??

Нищо чудно проблемът по-скоро да е в общия адрес...верно, че сме хиляди, но пък ако в даден ден има 100на поръчки към 1 адрес с различни имена, от общо примерно 400-500 поръчки винаги може да се забележи Wink

...просто си размишлявам рано сутрин

за суиса писах по-напред на мен какво ми се случи. имах изпратена пратка, за която парите нито бяха дръпнати, нито блокирани. оставих ги налични, един ден си ги дръпнаха. но спокойно можеше да си ги похарча, въпреки, че пратката е била изпратена. можеше и да не се усетя и да ги изхарча, ако не си следях поръчката, а разчитах, че щом имам приета поръчка значи са си взели тяхното.
отделно - имам няколко отказани поръчки и то с основание, че не може да се осъществи плащането, въпреки, че по картите имаше пари и после платих със същите карти.
интересно, че не може да пуснеш поръчка, обаче, ако нямаш наличност по картата.
за мен системата им е сбъркана.

# 418
  • пловдив
  • Мнения: 30
поръчката ми от 22 е пусната на 23 и в колисимото ми пише,че е пристигнала на адреса на фраснето.Незнам да се радвам ли или не.........

# 419
  • В полето, под тепето.
  • Мнения: 928
В 3 суис се плаща с ПП.
За ИР като имаш няколко поръчки- никога не знаеш какво са ти изпратили- докато не го получиш, нито има начин да  искаш да платиш повторно  като  не можеш да си влезеш в акаунта.
Ще изкарат просто така някой виновен- доказвай после , че си добросъвестен и имаш достатъчно пари в картата, а не те не са ги дръпнали.

На какво основание ще задържат всички пратки, защо не изпратят тези от други сайтове newsm78 #2gunfire
И нещо много уклончиво отговорят за случващото се с другите поръчки. сега и в Лил имало проблеми! #Crazy

Отсега предчуствам как ще ни скапят празниците и ще останем без подръци!

Искам си нещата пристигнали с курса! #Cussing out

Общи условия

Активация на акаунт