Пейпал - помощ! - 5-та тема

  • 44 610
  • 745
  •   1
Отговори
# 555
  • на село
  • Мнения: 56
Благодаря ти  bouquet

# 556
  • Мнения: 2 172
Здравейте!

Извинявам се за мега тъпия въпрос,но просто ми е за първи път  Blush

Получих едни повредени стоки от Хонг-Конг и писах на продавача.Даде ми имейл да му пратя снимки на стоките и ми напомня да му изпратя и User ID и order number в Пейпал на двата артикула.

Та въпросът ми е кое ми е USER ID?Къде в профила ми в пейпал го пише.Това името с което влизам ли е  Blush
И order number на стоките...намерих в детайлите някакво unique transaction ID рно не съм сигурна,че е то  newsm78

# 557
  • Мнения: 5 790
Това е номера на трансакцията, с която си платила.
Пиши му мейла, с който си регистрирана в Пейпал, номера на трансакцията и номера на поръчката - т.е номера на артикула в Ибей.

# 558
  • Мнения: 2 172
Това е номера на трансакцията, с която си платила.
Пиши му мейла, с който си регистрирана в Пейпал, номера на трансакцията и номера на поръчката - т.е номера на артикула в Ибей.
Много ти благодаря,Алекс   bouquet

# 559
  • Мнения: 306
снощи платих в един китайски сайт. Но плащането беше следното. Първо трябваше да си заредя пари в акаунта след това от парите в акаунта да си платя сметката. Тоест с пей пал си заредих акаунта. Днес ми пишат , че артикула е изчерпан, да си избера друг избрах си но и той изчерпан. Как да си върна парите? Да отворя кейс? Но трябва ли да чакам определено време?

# 560
  • Мнения: 547
Здравейте,поръчах две неща от ларедут получих имайл за цялата сума веднага от пейпал,днес едната стока е свършила,а другата ще я пратят,въпроса ми е какво става със парите за отказаното нещо не ги теглят и са си налични или чакам да ги разблокират след извистен период и още 1 въпрос при проблеми пак със сайта на ларедут още на 11 януари имам блокирани пари,а поръчка няма и да има за тези пари като мине 45 дневния срок ще разбера ли,че са отблокирани и ще се отрази ли в акаунта ми в пейпал.

# 561
  • Мнения: 1
Здравейте пак, момичета!
Скоро се интересувах дали да пусна диспут и по ваш съвет пуснах. За първи път ми е и след преглед от Paypal имам следния статус:

http://imageshack.us/photo/my-images/442/14394592.jpg

Въпросът ми е дали парите са ми в картата вече и трябва ли да правя още нещо, за да ги получа?

# 562
  • Мнения: 5 790
снощи платих в един китайски сайт. Но плащането беше следното. Първо трябваше да си заредя пари в акаунта след това от парите в акаунта да си платя сметката. Тоест с пей пал си заредих акаунта. Днес ми пишат , че артикула е изчерпан, да си избера друг избрах си но и той изчерпан. Как да си върна парите? Да отворя кейс? Но трябва ли да чакам определено време?

Не знам как е трябвало да си заредиш акаунта. Не ми се е случвало досега.
Но в общия случай - да, пусни кейс.

Здравейте,поръчах две неща от ларедут получих имайл за цялата сума веднага от пейпал,днес едната стока е свършила,а другата ще я пратят,въпроса ми е какво става със парите за отказаното нещо не ги теглят и са си налични или чакам да ги разблокират след извистен период и още 1 въпрос при проблеми пак със сайта на ларедут още на 11 януари имам блокирани пари,а поръчка няма и да има за тези пари като мине 45 дневния срок ще разбера ли,че са отблокирани и ще се отрази ли в акаунта ми в пейпал.

Няма да ти изтеглят парите за изчерпаната стока, но вероятно ще останат блокирани поне 30 дни, колкото е оторизацията на Пейпал.

Здравейте пак, момичета!
Скоро се интересувах дали да пусна диспут и по ваш съвет пуснах. За първи път ми е и след преглед от Paypal имам следния статус:

http://imageshack.us/photo/my-images/442/14394592.jpg

Въпросът ми е дали парите са ми в картата вече и трябва ли да правя още нещо, за да ги получа?

Парите са върнати, ще се появят по картата ти 3-4 работни дни след връщането, когато банката ти осчетоводи входящия превод.

# 563
  • Мнения: 0
Здравейте, водя диспут с Priceangels за недоставена стока от седмица, обаче служителите на Прайсенджълс постоянно забавяха плащането и реших да ескалирам. Обаче вече 3-ти ден статуса е awaiting other party's response и няма никакъв отговор. Още колко дни ще се наложи да чакам, за да ми върнат парите? Вече е почти 40-тия ден от датата на плащането на поръчката...

# 564
  • Мнения: 5 790
А вие ескалирахте ли диспута? Защото с ескалирането прекратявате комуникацията с продавача, защото не сте намерили решение, и оставяте Пейпал да реши диспута.
Със сроковете нещо сте в грешка. Имате 45 дни от датата на плащането да пуснете диспут.
След като пуснете диспут, имате 10 дни да комуникирате с продавача в диспута.
След като минат тези 10 дни, се появява бутон за ескалиране.
Когато ескалирате и пишете причина да го направите, има срок, в който продавачът трябва да отговори на обвиненията ви.
Ако не го направи, но дори и да го направи, диспутът пак се решава от Пейпал в 20-дневен срок. Обикновено решават за 2-3 дни, 20 дни е максималния срок.
Така че, не бързайте, има време.
99.9% решават диспутите в полза на купувача. Въобще не се притеснявайте, че могат да се направят на ущипани и да не ви върнат парите. Това е почти невъзможно. Ще си получите парите до няколко дни, каквото и да твърди продавача, както и да се скатава.

# 565
  • Мнения: 0
Еми пише, че "PayPal requests more information from the seller to resolve the issue. If the seller doesn't respond within 10 days, we close the case and restore funds to the rightful owner" Тоест до 10 дена ако не отговорят, автоматично ще ми върнат парите. Така е нали? Simple Smile

# 566
  • Мнения: 5 790
Нещо такова. Ще върнат парите, на този, който има право. Т.е ще отсъдят в нечия полза и ще присъдят сумата на някоя от двете страни.
Пак казвам - в 99.9% от случаите е купувачът.

# 567
  • Мнения: 547
Блокирани пари със статус от днес Expired като днес е минал 30 дневния срок означава ли,че са отблокирани вече.

# 568
  • Мнения: 56
Здравейте, днес се договорих с един китайски сайт да ми върнат една сума, поради доставена стока, неотговаряща на поръчаната от мен. Сумата е 49$ от няколкодневните ни договорки. И веднага, в аккаунта ми във въпросния сайт се появи Refunded Orders1, посочена е днешната дата, че ще се изплати чрез PayPal, но сумата е различна - 81$. Статуса е for processing.
Интересува ме, аз трябва ли да направя нещо за да наредя това в ПП или сумата директно ще бъде възстановена в дебитната ми карта от която платих. И интересно, защо сумата е доста по-голяма?
Не ги разбирам тия плащания, затова помагайте, моля Simple Smile

Последна редакция: пт, 10 фев 2012, 15:44 от veni_ra

# 569
  • Мнения: 5 790
Сумата трябва да се появи в акаунта ти в Пейпал като трансакция, в табличката отдолу. Няма да се появи като баланс в акаунта, защото вероятно ще ти върнат парите като refund и ще идат директно по картата, с която си платила. Не трябва засега да правиш нищо, не знам защо са повече пари.

Общи условия

Активация на акаунт