Пейпал - помощ! - 5-та тема

  • 41 340
  • 745
  •   1
Отговори
# 735
  • Мнения: 330

Лъжат те!!!
Това не е мейл от Пейпал по никакъв повод!
Мейлът от Пейпал започва с двете ти имена и винаги идва от домейн @int.paypal.com
Пейпал НЕ искат да им обявяваш, че си пратила нещото с EMS по никакъв повод.
С две думи - опитват се да те излъжат с 520 евро!!! Не пращай нищо, докато не получиш истински мейл от Пейпал и не си видиш парите в акаунта. Това, че отнема няколко дни да се появят /каквото пише в мейла/ е измишльотина на 10000%. Парите /ако са пратени/ се появяват на секундата в акаунта!!!!



Благодаря ти много за информацията  Simple Smile

# 736
  • Мнения: 5 790
Междувременно, можеш да препратиш този мейл, който си получила на spoof@paypal.com
Това е адреса им, на който се изпращат всички такива измами и опити за измама.

# 737
  • Пловдив
  • Мнения: 360
оправих го,сега да попитам друго
Спечелих 1 търг,потребителя е без оценки,вижда ми адреса и ми пише че сме на 10 минути път 1 от друг,но пише,че не ми е получил плащането,парите ги нямало и били отишли до несъществуваш акаунт.Много странна работа,днес ескалирах диспута и в случай,че наистина има някава грешка и парите се появат и продавача реши да ми изпрати покупката,аз кога трябва да затворя claim-a?Когато получа столчето или когато се разбере къде са паричките?

Последна редакция: сб, 03 мар 2012, 11:01 от mannuella

# 738
  • Мнения: 5 790
Не затваряш нищо.
Когато парите се върнат по сметката ти, тогава диспутът ще се затвори автоматично.
Преди това, ако направиш нещо означава, че се отказваш от всякакви претенции.

# 739
  • Мнения: 560
Здравейте
Моля за малко помощ Praynig
Получих счупена рамка за снимка и продавача иска да ми върне парите.
Дадох му мейла ми с който съм регистрирана в пейпал, но все още няма нищо. Бях отворила кейс за неполучена стока, заради проблемите с Г, но в крайна сметка я получих но повредена.
Продавача ми пише това

I have sent it to the email that you gave and it says payment not claimed have you given me the right email.

Аз ли трябва да направя нещо....в хисторито няма нищо.

# 740
  • Мнения: 209
Здравейте,имам малък проблем и ви моля за съдействие.
Поръчах едни обувки от ибей и ги върнах на продавача,той съответно ми върна парите.Но проблема е че парите се върнаха в пейпал баланса.Какво означава това,за първи път ми се случва,до този момент баланса винаги ми е бил 0.Тези пари от баланса сами ли ще се прхвърлят в картата или аз трябва да направя нещо?Или може би при следващото пазаруване парите ще се изтеглят от баланса?Моля помогнете ми..

# 741
  • ...край Дунава
  • Мнения: 212
...

Последна редакция: сб, 03 мар 2012, 18:00 от ╚Sisley╝

# 742
  • София
  • Мнения: 324
B_A_B_Y, най-добре си ги остави в баланса. При следващото плащане (ако е в същата валута) първо ще се теглят от там.
Все пак, ако искаш да ти влезнат в картата, ще имаш такса за това, а може и банката яко да ти сложи комисионна.

Sisley, това не е така.

# 743
  • Мнения: 209
Лошото е,че ги конвертирах в Евро,а пазарувам само в долари...?

# 744
  • ...край Дунава
  • Мнения: 212

 Embarassed

# 745

Общи условия

Активация на акаунт