Пейпал - помощ! - 6-та тема

  • 40 205
  • 746
  •   1
Отговори
  • Мнения: 5 790
Пейпал е система за онлайн разплащания.
Регистрацията в нея е бърза и лесна.
Използването й ви гарантира, че продавачът/магазинът няма да видят данните от кредитната ви/дебитната ви карта и да злоупотреби с тях.
За да регистрирате кредитна/дебитна карта в Пейпал, трябва да има задължително пари в нея, около 5 лева са достатъчни. В момента на добавянето на картата ще ви блокират 1 долар, който няма да изтеглят въобще. Това се прави, за да се провери, че такава карта наистина съществува. При верифицирането, ще ви изтеглят 1.50 евро, които ще ви върнат в баланса, след като въведете правилния код за верификация, получен от разпечатката на трансакциите ви, които дава банката ви, или го видите в електронното банкиране.

Регистрация в Пейпал

Как да смените курса, така че да ви таксува по курса на банката ви:
Начините са 3:

Първи:
-> My Account
-> Profile
-> Financial Information
-> Recurring Payments
-> Edit Funding Options
-> Conversion Options
-> Bill me in the currency listed on the seller's invoice.
-> Submit

Втори: Ако нямате такава опция:
-> Credit/Debit Cards
-> Bank Accounts
-> Currency Balances
-> Gifts and Discounts
-> My preapproved payments
-> Manage the automatic payments you send to merchants.
-> My preapproved payments
-> Set Available Funding Sources
-> Conversion Options
-> избирате втората опция
-> Submit

Трети:
Ако нямате нито една от трите опции, в момента на плащането с Пейпал, избирате Bill me in the currency listed on the seller's invoice. И на всяко следващо плащане проверявате дали тази опция е отметната.

Как да верифицирате картата си:

Картата се верифицира, за да може да плащате с нея над 100 евро. Това означава, че когато изхарчите от тази карта 100 евро, ако не е верифицирана, картата  ще се блокира до въвеждането на кода за верификация. Може да платите 2 х 50 евро, или 100 пъти х 1 евро, на на следващото евро картата ви ще е блокирана.
За да верифицирате картата, трябва да го наредите в Пейпал. Само не става. След като наредите верификация, ще получите кода от вашата банка.
Като си влезете в акаунта, от страни, вдясно пише:
To Do List - Verify my Account.
Системата ще ви изтегли 1.50 евро.
Кодът се полава в месечното ви извлечение от банката-издател на картата ви. Може също да си поискате разпечатка на транзакциите си, или да го видите в електронното банкиране, ако имате такова.
Кодът не се получава веднага, а след 3-4 работни дни, когато се осчетоводи транзакцията.
Срещу него пише - PAYPAL EXPUISE XXXX, където ХХХХ са четирите цифри, които е кодът.
Когато въведете правилния код, системата ще ви върне 1.50 евро и те ще останат в акаунта ви, като може да плащате с тях.

Ако регистрирате втора карта, защото старата ви е изтекла, трябва отново да я верифицирате. Това е задължително вече и няма как да се избегне.
Ако регистрирате нова карта, защото старата ви е изтекла, но със същия номер, но различен секюрити код и дата на валидност - в общия случай не се налага да се верифицира отново. Въпреки това, проверете в началото на акаунта, в таблицата дали има To do list - Verify/Confirm my card.

Как да пуснете диспут:

За да пуснете диспут, намирате трансакцията, отваряте я и избирате Resolve a problem with this transaction. Следвате стъпките и описвате случая.
Ако не сте получили стоката - избирате I haven't received my item.
Ако стоката се различава от описанието - избирате The item I received is significantly not as described. В този случай ще ви накарат на върнете стоката за ваша сметка и едва след като продавачът си получи пакета, ще ви върне парите.
Внимавайте да не затворите диспута, защото няма да можете да го отворите отново.
Ако не намерите решение с продавача в диспута, може да ескалирате до Claim. По този начин оставяте решението за спора ви с продавача да бъде взето от Пейпал. Бутонът за ескалиране до Claim се появява няколко дни след пускането на диспута, не веднага.

Имайте предвид, че в Пейпал НЕ СЕ ВИЖДА наличността по картата, която сте регистрирали. Там ще седят само нули, ако ще и милиони да имате по картата. Това не е електронно банкиране и няма как да ви се виждат парите.

Старите теми:
Пейпал - помощ
Пейпал - помощ - 2-ра тема
Пейпал - помощ - 3-та тема
Пейпал - помощ - 4-та тема
Пейпал - помощ - 5-та тема

Успех в пазаруването!

# 1
  • Мнения: 5 173
Благодаря за новата тема, влизам с въпрос.
Смених си имената, съответно ЛК и дебитна карта. ПП ми искат копие на акта за граждански брак и копие на ЛК. Имам ли основание да се притеснявам и да скривам ли ЕГН и номер на ЛК?

Последна редакция: сб, 03 мар 2012, 20:11 от Шушулче

# 2
  • Мнения: 5 790
Скрий си ги за всеки случай.
Ако искат - ще им ги пратиш.

# 3
  • в тристайна гарсониера :)
  • Мнения: 208
  bouquet за темата.

# 4
  • Мнения: 1
Здравейте!
Аз имам следният проблем, ако може някой да ми помогне Praynig
Имам блокирани пари /2  транзакций/ без да има регистрирани поръчки в сайта, който пазарувам. Знам, че след 45 дни от датата на блокирането трябва да ги отблокират. Изтекоха дните за първата и в статуса и на двете /въпреки, че срока от 45 дни за втората не е изтекъл/ срещу сумата пише "expiried". Аз си помислих, че сумите са отблокирани, но не са. В същото време няма къде да повдигна диспут дори за втората за която срока не е изтекъл, защото срещу този надпис expiried не се отваря нищо. Опитах да пиша от контактната форма, но нямам отговор. Как мислите, имали ли сте такъв случай newsm78

# 5
  • Мнения: 1 105
Когато ти връщат пари от някой сайт,къде отиват директно в картата или в пп акаунта?

# 6
  • Мнения: 5 790
Здравейте!
Аз имам следният проблем, ако може някой да ми помогне Praynig
Имам блокирани пари /2  транзакций/ без да има регистрирани поръчки в сайта, който пазарувам. Знам, че след 45 дни от датата на блокирането трябва да ги отблокират. Изтекоха дните за първата и в статуса и на двете /въпреки, че срока от 45 дни за втората не е изтекъл/ срещу сумата пише "expiried". Аз си помислих, че сумите са отблокирани, но не са. В същото време няма къде да повдигна диспут дори за втората за която срока не е изтекъл, защото срещу този надпис expiried не се отваря нищо. Опитах да пиша от контактната форма, но нямам отговор. Как мислите, имали ли сте такъв случай newsm78

Обади се в банката ти и питай какъв е срока за отблокиране на пари.

Когато ти връщат пари от някой сайт,къде отиват директно в картата или в пп акаунта?

Откъдето са дошли - aко са ти ги върнали като Refund.
Ако ти ги пратят със Send money - в баланса.

# 7
  • Мнения: 1 105
Благодаря Алекс!  bouquet
Да, Refund са!

# 8
  • Варна
  • Мнения: 2 097
Здравейте!
Имам и аз един въпрос. Започнах плащане с пей пал в спортс директ. Като стигнах до шипинг адреса, който беше бг го промених на ук адрес, защото ще ползвам посредник. Не ми дава обаче да променя държавата. Стои си България, а отгоре английския адрес. Някакви идеи?

Пуснах я така. Всичко изглежда наред! Дано да е!

Последна редакция: нд, 04 мар 2012, 18:43 от mar4ela5

# 9
  • Мнения: 12
Здравейте!
Имам и аз един въпрос. Започнах плащане с пей пал в спортс директ. Като стигнах до шипинг адреса, който беше бг го промених на ук адрес, защото ще ползвам посредник. Не ми дава обаче да променя държавата. Стои си България, а отгоре английския адрес. Някакви идеи?


Здравейте,

И аз току-що пробвах да пусна поръчка в Спортсдирект-а и имах проблем с плащането с ПП... също. Направих едно плащане, получих мейла за направеното плащане, но нямам мейл за направена поръчка, нито пък я има в Order history. Пуснах я втори път, пак същото - интересното е, че не виждам сумата, която потвърждавам за плащането. Опитах трети път да я пусна пусна, като направих плащането директно с картата, изписа ми, че не е възможна поръчката, защото транзакцията е отхвърлена от моята банка и да опитам алтернативен начин на плащане. Леко съм притеснена, защото стойността на поръчката ми е над 120 паунда. Възможно ли е проблемът да е, че  нямам достатъчно пари за поръчката в картата? Мислех утре сутрин рано да мина през банката да внеса? Как да нулирам тези транзакции, за да не ми търсят парите, като де-факто нямам направена поръчка, а имам направени транзакции? На Contact Us или Security Centre да пиша, или да повдигна диспут?
П.П. адресът на Пей Пал не съм сменяла, защото знам, че това е май адреса, на който се водя, че живея и който е в банката-издател на кратата, т.е. той не може да е този на превозвача.
Наистина не знам какво да правя. помогнете ми, моля ви!  Praynig

# 10
  • Мнения: 5 790
LtL Butterfly - няма начин да направиш поръчка без достатъчна наличност в картата! Поне не и през Пейпал! В Амазон и Джавари може, но с Пейпал - абсурд! С две думи - поръчка нямаш. Вероятно и сумата не е блокирана. Т.е нищо не си направила.

mar4ela5 - шипинг адреса на посредника, билинг - твоя в БГ. Няма как да смениш държавата.

# 11
  • Мнения: 2 558
Да се цопна в новата тема  Laughing

Алекс1,   bouquet за темичката

Възможно ли е проблемът да е, че  нямам достатъчно пари за поръчката в картата? Мислех утре сутрин рано да мина през банката да внеса?
Е как ще направиш поръчка без да имаш пари да я платиш  Rolling Eyes

# 12
  • Мнения: 12


Възможно ли е проблемът да е, че  нямам достатъчно пари за поръчката в картата? Мислех утре сутрин рано да мина през банката да внеса?
Е как ще направиш поръчка без да имаш пари да я платиш  Rolling Eyes

Ами... чела съм, че може да се пусне поръчка (не знам дали за този сайт) макар и с недостатъчна наличност по сметката и след това преди да се изтеглят парите, да се внесат. Това е.... понеже вчера беше неделя и се събрахме да пускаме поръчка, реших, че ще мине номерът  Embarassed Но дори и да е така и да не мога да платя с Пей Пал поради недостатъчно пари, защо когато опитах да платя с директно с карта, ми отказаха плащане отново? И какво ще стане с тези две транзакции? Аз действително не съм направила поръчка, но имам отразени две транзакции в статус Pending в акаунта в Пей Пал. Искам тях да махна, за да не стане фал, понеже днес мисля да си внеса парите и да направя поръчката... Не ми се ще да ми ги изтеглят, при това два пъти, и искам да ги махна по някакъв начин.
Благодаря ви за помощта!  Simple Smile  Hug

# 13
  • Мнения: 5 790
Няма да изтеглят тези пари въобще. Транзакция няма.
Провери в банката ти дали имаш блокирани пари. 99% съм сигурна, че нямаш.

# 14
  • Мнения: 193
Здравейте.
Получих мейл в пощата си от Пейпал - уж. Знам, че те не пращат мейли, н които искат потвърждаване на акаунти, да не говорим пък за повторно въвеждане на данните за картата, която е регистрирана. Което ме навежда на мисълта, че  е от онези измамни писма, на които не трябва да се вярва и потвърждава нищо. Но все пак, бихте ли ми помогнали, за да съм сигурна, че не трябва да правя нищо. Ето и текста на мейла :

Dear PayPal Memeber,
It has come to our attention that your PayPal Billing Information records are out of date. That requires you to verify the Billing Information. Failure to verify your records will result in account suspension. click the link below and enter your login information on the following page to confirm your Billing Information records..
You must update your billing information immediately in order to avoid any interruption to your services.

 
You can update your billing information online simple by going to myaccount.paypal.com

and clicking on "Billing Statement." If you need further assistance, you can contact an PayPal customer service representative at +1 812 420 1213.


Благодаря предварително за помощта, момичета!

Общи условия

Активация на акаунт